Äänestys

Milloin menemme Haltialaan?

4. kesäkuuta
14 (70%)
11. kesäkuuta
6 (30%)

Äänestäjiä yhteensä: 20

Äänestys päättynyt: 15.04.2016, 14:10:46

Kirjoittaja Aihe: Hommakerho Haltiala 2016  (Luettu 19332 kertaa)

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 37876
  • Ihana Valo-olento
    • Profiili
Vs: Hommakerho Haltiala 2016
« Vastaus #150 : 06.06.2016, 22:01:00 »

Läpsyttelijöitäkin taisi parikin hommamiestä käydä ohjaamassa tai jutustelemassa.

Omasta puolestani vaihdoin vain jokusen ystävällishenkisen small talk-sanasen erään läpsyn kanssa, siinä sitten hymyiltiin puolin ja toisin. Näinkin mukavaa voi olla, kun kaksi rasistia kohtaa toisensa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kaupunkisuunnittelija

• Jäsen^^^
  • Liked: 3671
  • Destruktiivinen propagandisti™
    • Profiili
« Vastaus #151 : 06.06.2016, 22:13:40 »
.. kaikkea muuta epämääräistä puhetta riittikin sitten sen verran, että lienee paras tehdä IDAt ja pyytää varmuuden vuoksi kaikilta loukkaantuneilta.  :P

Harmi, etteivät asiasta loukkaantuneet ymmärrä suomen kieltä, vaikka ovatkin nyt virallisesti hommakerholaisia.  :)

Destruktiivinen tarkoittaa tuhoavaa. Sinun viestintäsi on tuhoavaa.
- Matias Turkkila

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 13166
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
    • Profiili
« Vastaus #152 : 06.06.2016, 22:18:19 »
Tokaisin jotain läpsyille mennessäni tutkimaan lähipensaikkoa, mutta en muista mitä sanoin. Ainakaan en tarkoittanut sanoa mitään niin hauskaa, kuin heitä nauratti. Meni vittuilu vituiksi.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Vaalitili avattu, eurokin kelpaa!
Ari Kytö FI27 4924 0010 6216 67

Lalli IsoTalo

• Jäsen^^^
  • Liked: 17042
  • VHM-sillanrakentaja
    • Profiili
« Vastaus #153 : 06.06.2016, 22:30:16 »
Harmi, etteivät asiasta loukkaantuneet ymmärrä suomen kieltä, vaikka ovatkin nyt virallisesti hommakerholaisia.  :)

Totta!
Kaikki kirjoitukseni ovat satiiria.

“Hallitsematon maahanmuutto on kohtalokas syöpä, joka nakertaa koko yhteiskunnan ja kansalaissovun perusteita.”
– Emeritiusprofessori Timo Vihavainen, Barbarian paluu

Brandis

• Jäsen^^^
  • Liked: 1014
  • Watch us Play
    • Profiili
« Vastaus #154 : 06.06.2016, 22:44:00 »
Teistä kahdesta, Lalli ja IDA, nyt on sula mahdottomuus kenenkään loukkaantua. <3

Säilön mieleeni Haltialasta kaikki halit, nyt on halittu ½ vuoden tarpeiksi kaikki ihanat (ja jokunen ihana jäi halimattakin). Puoleksi vuodeksi, koska joulukuussa koittaa pikkujoulut. Kiitos kun olette olemassa toisillenne ja tälle yhteisölle ja olette juuri sellaisia kuin olette.
[Filosofi] Žižek epäilee, että ylisuvaitseminen voi johtaa kierteeseen. Mitä suvaitsevaisemmin suhtaudumme pakolaisten elämäntapoihin, sitä enemmän tunnemme syyllisyyttä, ettemme toimi vielä riittävän suvaitsevaisesti.

Žižek ei suosittele myöskään sitä, että havitellaan ”me olemme kaikki yhtä” -fiilistä.

Tabula Rasa

• Jäsen^^^
  • Liked: 8697
  • Kuka jos en minä
    • Profiili
« Vastaus #155 : 06.06.2016, 22:52:32 »
Ja jos meinaa halipula iskeä matkalla, niin ei huolta, eikun vain metsään muiden nuivien kera:

http://hommaforum.org/index.php/topic,103259.60/topicseen.html
Hedelmistään puu tunnetaan.

dothefake

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #156 : 06.06.2016, 22:57:15 »
Minä en kyllä noissa kuvissa näytä yhtään siltä, että kukaan haluaisi olla tekemisissä kanssani. En kuitenkaan valita, kun kuitenkin olette. Olen pään sisällä aivan eri näköinen uljas adonis, mutta avaruuden aikavääristymä saa minut näyttämään tuolta. Eikä tarvitse kehua, kyllä minä tämän kestän. Laitoin sen ryhmäkuvan eilen yhdelle kaverille ja se on niin kateellinen, ettei ole vieläkään vastannut.

Ps. Kyse on siis ryhmäkuvasta, joka ei tule joutumaan kuin tämän yhden ihmisen nähtäväksi enkä itsekään tiedä kenenkään oikeita nimiä. Taisin mainita jo ennen kuvan ottoa tästä. Ei syytä huoleen.

Ps.1 Jotenkin kurjaa, kun vanhenee ja alkaa näyttämään erilaiselta kuin itsestä tuntuu, siihen ei ihan helposti anna periksi, mutta kun sille ei mitään voi.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2016, 23:36:50 kirjoittanut dothefake »

Lalli IsoTalo

• Jäsen^^^
  • VHM-sillanrakentaja
    • Profiili
« Vastaus #157 : 06.06.2016, 23:41:00 »
Säilön mieleeni Haltialasta kaikki halit, nyt on halittu ½ vuoden tarpeiksi kaikki ihanat (ja jokunen ihana jäi halimattakin).

Lisätään tuohon kättelyt ja kädestä kiinnipitämiset, niin kyllä näillä vuoden pärjää!  ;D ;D ;D

“Hallitsematon maahanmuutto on kohtalokas syöpä, joka nakertaa koko yhteiskunnan ja kansalaissovun perusteita.”

Antti Salminen

• Nimellinen
  • Jäsen^^
  • Liked: 852
  • Ihmisvelvollisuusaktivisti
    • Profiili
« Vastaus #158 : 07.06.2016, 11:19:13 »
Haltialan ongelma on tosiaan runsaudenpula, ainakin tällaiselle nyypälle. Fiilis oli välillä kuin olisi istunut samassa pöydässä Churchillin, Himmlerin, Danten ja Ruonansuun kanssa. Sitten kun saa jostain jutusta vähän kiinni ja omalla tähtisekunnilla suusta tulee, että "Mä oon muuten asunu 30 vuotta Turussa", niin ei tästä ole kuin yksi suunta: Uudestaan.

Yhdistelin just mielessä nickejä kasvoihin ja pääsin kahdeksaantoista. Tuo on tällä nimimuistilla jättipotti. Sanat ei riitä kuvaamaan eri vaikutuksia, joita eri ihmisten kohtaaminen minulle tekee. Erikseen luettelematta mitä suurimmat kiitokseni kaikille.

En muuten käytä käteistä ikinä, mutta taskuuni oli ilmestynyt kympin euroraha. Ehkä olen hakenut kahvilasta jollekin jotain, mutta maksanutkin kortilla. Jos olen jollekin vaihtorahoja velkaa, niin viestiä vaan.

Näihin tunnelmiin.

Kim Evil-666

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 18608
  • Saatanalliset säkeet Tervetuloa!
    • Profiili
« Vastaus #159 : 07.06.2016, 23:17:50 »
Homman naisille, joihin en kerennyt lähemmin tutustumaan yhtä lukuunottamatta erityiskiitos, sillä he olivat huolehtivaisen oloisia ja äidillisen lämpimän oloisia. Dothelle myös erikois kiitos siitä, että piti minua kädestä n.20min., jolloin alttarikellojen sointi ei ollut enään kovinkaan kaukana. ;D ( Siinä on kyllä hyväsydäminen mies )

Ainoa, mikä jäi harmittamaan on se, etten löytänyt sopivaa väliä vuoropuheluun loistavan Eino P:n kanssa. Olin selvinpäin, enkä tohtinut keskeyttää juhlahumua, vaan odotin sopivaa hetkeä....ja Eino ehti lähteä...mutta jos saan esittää toivomuksen Einolle..seuraavalla tapaamisella muutamme maailmaa hieman paremmaksi kahdenkeskisellä keskustelulla?

Kiitos kaikille, olette hienoja ihmisiä, joita soisi olla hiukan enemmän.
Sävytteisviritteinen ja erittäin Nuiva!

dothefake

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #160 : 07.06.2016, 23:24:14 »
Kiitos, ei se ole minun voimaa. En silti ole uskovainen, jos pitäisi kuulua johonkin. Silti tunnen, että kauttani virtaa jotakin. Enhän itse keksi näitä juttunani, ne vain tulevat.

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 37876
  • Ihana Valo-olento
    • Profiili
« Vastaus #161 : 08.06.2016, 10:37:11 »
Homman naisille, joihin en kerennyt lähemmin tutustumaan yhtä lukuunottamatta erityiskiitos, sillä he olivat huolehtivaisen oloisia ja äidillisen lämpimän oloisia. Dothelle myös erikois kiitos siitä, että piti minua kädestä n.20min., jolloin alttarikellojen sointi ei ollut enään kovinkaan kaukana. ;D ( Siinä on kyllä hyväsydäminen mies )

Ainoa, mikä jäi harmittamaan on se, etten löytänyt sopivaa väliä vuoropuheluun loistavan Eino P:n kanssa. Olin selvinpäin, enkä tohtinut keskeyttää juhlahumua, vaan odotin sopivaa hetkeä....ja Eino ehti lähteä...mutta jos saan esittää toivomuksen Einolle..seuraavalla tapaamisella muutamme maailmaa hieman paremmaksi kahdenkeskisellä keskustelulla?

Kiitos kaikille, olette hienoja ihmisiä, joita soisi olla hiukan enemmän.

Totta puhuen minuakin jäi jälkeenpäin harmittamaan, ettemme päässeet parantamaan maailmaa: mulla oli suu täynnä kiljua niin oli vaikea puhua..

Ehkäpä jossakin Homma-kerhossa voisi jonkun kerran istahtaa alas ja rupatella  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lalli IsoTalo

• Jäsen^^^
  • VHM-sillanrakentaja
    • Profiili
« Vastaus #162 : 08.06.2016, 10:49:12 »
Fiilis oli välillä kuin olisi istunut samassa pöydässä Churchillin, Himmlerin, Danten ja Ruonansuun kanssa.

Olen Haltialassa välillä kuskina, välillä kännissä. Kännissä on varmaan itselläni sillä hetkellä hauskempaa, mutta muistikuvat hämäriä. Saatoin olla tuossa pöydässä, mutta kristallipalloni on hämärä.

Parhaiten muistan sen, että kävin monta kertaa pummaamassa joltakulta lainaksi mandoliinia tai jotain kielisoitinta, joka oli viritetty kuten viulu. Kun halusin virittää sen avoimeen E7:ään, vastaus oli notta ei.
« Viimeksi muokattu: 08.06.2016, 10:51:39 kirjoittanut Lalli IsoTalo »

Lalli IsoTalo

• Jäsen^^^
  • VHM-sillanrakentaja
    • Profiili
« Vastaus #163 : 08.06.2016, 10:53:34 »
Näihin tunnelmiin.

Tuo on oikein hieno kuva!

Lalli IsoTalo

• Jäsen^^^
  • VHM-sillanrakentaja
    • Profiili
« Vastaus #164 : 08.06.2016, 11:55:38 »
Ehkäpä jossakin Homma-kerhossa voisi jonkun kerran istahtaa alas ja rupatella  :)
  Hommakerho Asia.

qwerty

• Jäsen^^^
  • Liked: 3390
    • Profiili
« Vastaus #165 : 08.06.2016, 16:53:56 »
Mutta tämä täytyy vielä todeta, että Kummelin, Vintiöiden ja minkä lie huumoriohjelmien jutut eivät ole mitään Qwertyn läpälle, ihan mahdoton päästä kiinni oliko mies tosissaan vai ei.

Onneksi en muista juuri mitään... Seuraavaksi voisin olla nousuhumalassa :D Viime vuonna tunnustelumatka selvinpäin. Nyt tuhannen pierussa siten etten muista illasta juuri mitään... Heathrow episodin jälkeen on filmi kokolailla poikki :-\ Ja vähän sitä ennenkin :facepalm: Onneksi älysin viestittää ketjuun koska on kotiuduttu :D
Suomi ei voi olla globaali sosiaalitoimisto, johon kenellä tahansa on oikeus lampsia elätettäväksi: JH-a 13.3.17

Sydämistynyt

• Jäsen^^^
  • Liked: 3736
    • Profiili
« Vastaus #166 : 08.06.2016, 17:20:05 »
Kyllä tuonne pitäisi päästä viimeistään seuraavalla kerralla, jHs.
"Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat". Luuk. 19:40