UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Abdirahim HUSU Hussein:Uusi Suomi "Tämä ei ole minun Suomeni"  (Luettu 7231 kertaa)

jka

• Jäsen^^^
  • Liked: 2574
  • Kuka vei meidän munat?
    • Profiili
Se on jännä että joka hemmetin välissä joku itkupilli on huutamassa että tämä ei ole minun Suomeni. Heti seuraava lause onkin sitten että anna lisää rahaa minun Suomeni.

Vaniljaihminen

• Jäsen^^^
  • Liked: 1828
  • Realistinen vaihtoehto
    • Profiili
Orjatyövoimaa turvapaikkatalkoisiin? Li:n aateveljille sekin on ollut pläkkiäkin selvempi vaihtoehto, enkä usko kauaksi Lissunkaan jäävän.
Neuvostoliitto 1991, länsimarksismi NYT!

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 11605
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
    • Profiili
Se on jännä että joka hemmetin välissä joku itkupilli on huutamassa että tämä ei ole minun Suomeni. Heti seuraava lause onkin sitten että anna lisää rahaa minun Suomeni.

Kuten sanottua, suomeaan voi lähteä etsimään vaikka sieltä, mistä tulikin.

Skeptikko

• Jäsen^^^
  • Liked: 5132
    • Profiili
Lainaus
Tämä ei ole se Suomi, jonka minä olen oppinut tuntemaan. Suomi , johon aikoinani tutustuin, oli inhimillisempi ja piti kunnia-asianaan ihmisoikeuksien noudattamista silloinkin, kun muut eivät niin tehneet. Se Suomi oli edelläkävijä ja hieno maa.

Se oli silloin ja nyt on rahat loppu, osittain kiitos röyhkeiden elintasopakolaisten. Eikä asiaa millään muotoa edesauta niin monien tulijoiden kiittämättömyys, sikailu ja haluttomuus muuttua tuottaviksi yhteiskunnan jäseniksi lapsitehtailun ja sosiaalituilla elämisen sijaan.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2016, 23:33:44 kirjoittanut Skeptikko »
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 6136
  • #kivapuhuja
    • Profiili
Turvapaikkahaastattelusta päivää. Olette siis henkilökohtaisessa kuolemanvaarassa. Miksi?

- Minut ammutaan kotimaassani jos menen sinne.

Miksi teidät ammutaan?

- Koska olen velkaa 10 000 dollaria

Olette siis kuolemanvaarassa maksamattomien velkojen vuoksi, niinkö?

- Kyllä. Minut tapetaan jos palaan.

Mikä tilanne on johtanut tuohon velkaantumiseen?

- Tarvitsin rahaa että pääsisin Suomeen.

Ja sitä varten lainasitte rahaa, jota ette pysty maksamaan takaisin?

- Kyllä. Minut ammutaan jos palaan takaisin. Tarvitsen turvapaikan.

Olitteko vaarassa ennen kuin lainasitte rahat?

- Maassani oli räjähtänyt pommi. Piti päästä pois.

Ja siksi lainasitte rahaa? Ja nyt olette kuolemanvaarassa?

- Kyllä.

Onneksi olkoon, mediapersoona maanmiehenne Husu on juuri muokannut kansallista mielipidettä siihen suuntaan, että tästä lähtien kaikki velat peliveloista huumevelkoihin oikeuttavat turvapaikkaan, mikäli luotonantaja saattaa turvautua väkivaltaisiin perintätoimiin. Tervetuloa Husseinin Suomeen!

-i-
"Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta." -filosofi J.Sakari Hankamäki -
"Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu." - Jussi Halla-aho -
Immigration Gumballs

koli

• Jäsen^^^
  • Liked: 9984
  • Mylvivä Impivaaran härkä, rusketuslomalla
    • Profiili
Somaliasiamies Hussein on vihainen. Minä olen iloinen, kun somaliasiamiestä vituttaa.
Siellä missä on hippejä ja hamppua, tarvitaan Nokian kumipamppua!

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 11605
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
    • Profiili
Somaliasiamies Hussein on vihainen. Minä olen iloinen, kun somaliasiamiestä vituttaa.

Minä olisin iloisempi, jos se olisi Somaliassa rakentamassa maanmiestensä kanssa yhteiskuntaa.

Mutta ei taida pystyä.

Ei mitään henkilökohtaista.

Skeptikko

• Jäsen^^^
    • Profiili
Voisi suurperheiden sossutuet leikata alkajaisiksi vaikka puoleen, turvapaikanhakijoiden aiheuttaman rahapulan perusteella. Ehkä jossain vaiheessa somalitkin alkaisivat tajuta, että jaettavaa rahaa on rajallinen määrä, eikä ole hyvä heidän itsensäkään kannalta, että koko Somalian väestö pyrkii Suomeen loisimaan samoille rajallisille sosiaalitukiapajille.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2016, 00:39:14 kirjoittanut Skeptikko »
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Parzival

• Jäsen^^^
  • Liked: 1824
    • Profiili
Ei turvapaikkaa voi antaa sen tähden, että joku on tehnyt 10 000 dollarin virheinvestoinnin väärien huhujen pohjalta. Varmaan se ketuttaa kun huomaa möhläyksensä, en epäile.

Ja lopuksi näyttää Husu vaativan, että Suomen tulisi jatkaa hölmöläismaana, siinäkin tapauksessa, että muu Eurooppa tiukentaa politiikkansa. Juu ei kiitos.

Skeptikko

• Jäsen^^^
    • Profiili
Minä olisin iloisempi, jos se olisi Somaliassa rakentamassa maanmiestensä kanssa yhteiskuntaa.

Toivon mukaan edes tiedottaa Somaliaan mahdollisimman monelle, ettei Suomeen kannata enää tulla missään nimessä, kun tämä on muuttunut niin kauheaksi maaksi. Ja tänne tulemalla vain menettää mahdollisuuden asettautua jonnekin parempaan EU-maahan.

epäonnistunut abortti

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 197
    • Profiili
Ei ois uskonu et kerranki ois ton tollon puhuvan pään kaa samaa mieltä.
Tää ei oon sun Suomi, eikä MYÖS munkaan Suomi.
Ei valtiota voi omistaa nykydemokdratisassa vaikka haluis.
ME EI VIHATA SUA HUSU SEN TAKIA ET OOT VÄRILLINEN JA TURVAPAIKANHAKIJA.
VAAN ET OOT ITSEKÄS  JOKA AJAA VAIN TEILLE SOMALEILLE JA MUILLE P-SAKILLE
ETUJA JOISTA KANTASUOMALAISET EI EES TIEDÄ.
SITTE KU LOPETTATTE LASTENRAISKAUKSET-RYÖSTÖT JA MUUN RIKOLLISEN TOIMINNAN
JA  OOTTE IHMISIKS NIIN PALATAAN ASIAAN.

ISLAM EI LYÖ LÄPI SUOMES KOSKAAN TAKAAN SEN.

AMEN.

paksu

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 79
    • Profiili
Kannattaa huomioida miten paljon Husu saa media-aikaa. Se että on koko ajan framilla ei ole koskaan sattumaa. Husuhan ei ole vielä puoluettaan valinnut mutta puheista ei ole vaikea päätellä poliittisen kodin löytyvän akselilta vas, vihr, rkp tai sdp. 

Vihervasemmisto kiljuu joka tuutissa lopettavansa Suomessa orastavan ahdasmielisyyden ja rasismin. Ja senhän ne varmasti tekeekin seuraavien eduskuntavaalien jälkeen olettaen että voitto on niin murskaava kuin gallupit antaa ymmärtää. Kaikesta puheesta huokuu kostonhalu ja mikäpä olisikaan suloisempi kosto kuin toiseustoteemin nostaminen johonkin näkyvään poliittiseen toimeen esim. ministeriksi.

Parzival

• Jäsen^^^
  • Liked: 1824
    • Profiili
Kannattaa huomioida miten paljon Husu saa media-aikaa. Se että on koko ajan framilla ei ole koskaan sattumaa. Husuhan ei ole vielä puoluettaan valinnut mutta puheista ei ole vaikea päätellä poliittisen kodin löytyvän akselilta vas, vihr, rkp tai sdp. 

Vihervasemmisto kiljuu joka tuutissa lopettavansa Suomessa orastavan ahdasmielisyyden ja rasismin. Ja senhän ne varmasti tekeekin seuraavien eduskuntavaalien jälkeen olettaen että voitto on niin murskaava kuin gallupit antaa ymmärtää. Kaikesta puheesta huokuu kostonhalu ja mikäpä olisikaan suloisempi kosto kuin toiseustoteemin nostaminen johonkin näkyvään poliittiseen toimeen esim. ministeriksi.

Husu on ollut Kepulien ehdokkaana.

Toni R Jyväskylästä

• Jäsen^^^
  • Liked: 4278
  • Minä olen kaapumies!
    • Profiili
Husuhan ei ole vielä puoluettaan valinnut mutta puheista ei ole vaikea päätellä poliittisen kodin löytyvän akselilta vas, vihr, rkp tai sdp. 

Husu on ilmeisesti liittynyt demareihin.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/426679-keskustan-jattanyt-abdirahim-husu-hussein-liittyy-sdphen
"Ei kannattaisi hirveästi urputtaa kielitaidostani! Minä puhun suomen lisäksi 7 muuta kieltä varsin sujuvasti ja ymmärrettävästi. Sen lisäksi puhun tietenkin kielillä "taivaallisia kieliä", niin kuin jokainen kunnon Hengellä täytetty kristitty ainakin."
- Jochanan

M13

• Jäsen^^^
  • Liked: 442
    • Profiili
Seuraavaksi varmaan PerSuihin... -.-

kummastelija

• Jäsen^^^
  • Liked: 7785
    • Profiili
Kun suomalaislapsi syntyy Suomeen, hänelle napsahtaa 20 000€ siivu valtionvelasta. Kukas HUSU tämän maksaa? Voiko laskun lähettää Somaliaan?
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Ernst

• Jäsen^^^
  • Liked: 8011
    • Profiili
Ei turvapaikkaa voi antaa sen tähden, että joku on tehnyt 10 000 dollarin virheinvestoinnin väärien huhujen pohjalta. Varmaan se ketuttaa kun huomaa möhläyksensä, en epäile.

Tyhmyys ja höynäytetyksi tuleminen eivät tosiaankaan ole Geneven pakolaissopimuksen mukainen turvapaikkaperuste. Pikkuisen menisi maailma sekaiseksi, jos näin olisi.

paksu

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 79
    • Profiili
Husuhan ei ole vielä puoluettaan valinnut mutta puheista ei ole vaikea päätellä poliittisen kodin löytyvän akselilta vas, vihr, rkp tai sdp. 

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/426679-keskustan-jattanyt-abdirahim-husu-hussein-liittyy-sdphen

Selittää hyvinkin miksi husu on jatkuvasti otsikoissa. Tälle pedataan median kautta jo kansanedustajan paikkaa (juuri nyt käydään tosin vasta kunnallisvaalikampanjaa) ja puolueen sisälläkin käy varmasti kuhina kun paikkoja eri positioihin jaellaan. Husu on demareien tunnetuimpana toiseusmaskottina siinä kisassa korkealla.

Roope2

• Jäsen^^^
  • Liked: 513
    • Profiili
Sen voi useampikin myöntää, että Suomi on ollut "edelläkävijä ja hieno maa". Mutta kun katsoo ajankohtaa, milloin asiat alkoivat mennä pieleen ja sitä edeltäneitä tapahtumia, ei syy-seuraus-suhteen havaitseminen ole kovin vaikeaa. Kirjoittaja voisi vetää komeasti maton epäilijöilta julkaisemalla sukunsa tähänastisen elinkaarilaskelman Suomessa.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2016, 10:49:46 kirjoittanut Roope2 »

Pölhökustaa

• Jäsen^^^
  • Liked: 2507
    • Profiili
Husu on tainnut vaiheeksi olla selvinpäin kirjoitellessaan tuon sepustuksen: aikamuodot, taivutukset ja välimerkit ovat putoilleet omille paikoilleen kuin suomalaisella kirjoittajalla konsanaan.

Boldaus minun, ja niinhän se on että nettiin tosiaan kirjoittelee kaksi Husua.

Toinen on Husu, ja toinen on Husun suomalainen haamukirjoittaja. Ero on kuin yöllä ja päivällä, ja siitä tuon haamukirjoittajan tunnistaakin. Ei ole pelkästään kielioppi oikein, vaan teksti on myös ajatuksellisesti niin koherenttia että sen on voinut tuottaa vain henkilö, joka kirjoittaa suomea kuin äidinkieltään.

Olisikin kiinnostava tietää kuinka paljon tämä haamukirjoittaja suunnittelee myös tekstien sisältöä, vai onko se puhdas tilaustyö Husulta.

Haamukirjoittajissa ei ole sinänsä mitään vikaa ja niitähän käyttävät kaikki muutkin merkittävät poliitikot.  :roll:

XXLowEnd

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 450
    • Profiili
Vähän ehkä offtopic, mutta miten hankalaa on saada rauhallisesta lähtömaasta vaikka viisumi sellaiseen maahan, josta pääsee laillisesti alle 10k€:lla Suomeen reittiä tai toista pitkin.... ihmetyttää aina vähän tämä "pakenemisen" finanssipolitiikka.

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 18653
  • Erikoistoveri
    • Profiili
Lainaus
Liki kaikki kertovat saman tarinan.

Niinpä. Miksiköhän?
"Nuoret ovat aina tutustuneet toisiinsa. Nyt tänne lintukotoomme on tullut myös muualta ihmisiä, mikä aiheuttaa sen, että myös toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus."
 - Jari Kiiskinen, rikoskomisario, Lahti.

P

• Jäsen^^^
  • Liked: 5261
    • Profiili

Jep. Ei ole mininkaan Suomeni sellainen maa, johon voi valssata turvallisten maiden läpi hakemaan turvapaikkaa (ilmaista elämää veronmaksajien kustannuksella)  mitättömin perustein ja  vielä kuvitella saavansa sellaisen.

Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Skeptikko

• Jäsen^^^
    • Profiili
Lainaus
Liki kaikki kertovat saman tarinan. ”Minulla ei ole mitään elämää siellä”, he sanovat lähtömaihinsa viitaten. ”Olen yli 10 000 € velkaa tästä matkasta”.”Mieluummin kuolen täällä kuin palaan sinne” jne.

Samantapaisia tarinoita kertovat narkomaanit huumeveloistaan. Vaikka riski siitä, että heidät kidutustapetaan huumevelkojen takia on paljon suurempi kuin Suomeen tulevilla somaleilla, ei yhteiskunta maksa heidän huumevelkojaan.

P

• Jäsen^^^
  • Liked: 5261
    • Profiili

Husu ei taida ymmärtää, ettei porukan lisäys lisää jaettavaa, vaan vähentää sitä. Mutta tämä toteemi ei taida ymmärtää sitä.
[/quote]

Teoriassa porukan lisäys voisi tuottaa lisää jaettavaa, jos muuttaja-aines ei keskittyisi lisäkulujen tekemiseen, vaan tuottaisi jotain muutakin kuin valtavasti vaikeasti ingteroitavia lapsia ja tarpeettomia lisäkuluja. Tai edes elättäisi itse itsensä. Nyt tämä vuodesta -90 raahattu väki on työllisyysasteeltaan 10-30% tienoilla vielä vuosikymmeniä maahan saapumisensa jälkeen.. :facepalm:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Kni

• Jäsen^^^
  • Liked: 6612
    • Profiili
Husulla on oikeus mielipiteeseensä eikä tuo mitenkään eroa RHC- ja muiden suvakkihaihattelijoiden mielipiteestä. Kuten Tuonen Joutsen totesi, ei lainkaan konkretiaa.

Merkittävää kirjoituksessa on se, kuinka myös Husu paljastaa matujen valehtelun kirjoittamalla:
Lainaus
Liki kaikki kertovat saman tarinan. ”Minulla ei ole mitään elämää siellä”, he sanovat lähtömaihinsa viitaten. ”Olen yli 10 000 € velkaa tästä matkasta”.”Mieluummin kuolen täällä kuin palaan sinne” jne.

Kaikki siis kertovat saman tarinan. Nimenomaan tarinan, ei totuutta.

Kuinka yksinkertaisiksi matut ja Husu meitä luulevat? Suvakit kyllä ovat...

Viljami

• Jäsen^^^
  • Liked: 2097
  • Rasisti ja naapurin kissa
    • Profiili
Aika vastuutonta laittaa lapsia, hänen tilanteessaan, illman turvapaikkaa, kotimaata, moraalia, mitään... Mutta lapsi on tietysti laitettu juuri siksi.

Hienoa kiristää mukuloilla. Antakaa se sille mukaan, ja juonessa mukana ollut äiti myös.

Nimenomaan näin. Ja koska kyseessä on kahden kauppa, eli matu ja kantisnainen, voidaan kysellä naisenkin vastuun perään. Minkälainen elämänhallinta on ihmisellä, joka tekee lapsen täysin ventovieraalle, epämääräisen taustan omaavalle miehelle? Kansallisuudesta tai ihonväristä riippumatta. Nainen tietää, koska on otillaan ja mikäli ei käytä ehkäisyä, tietää senkin. Ei lapsen tekeminen ole mikään subjektiivinen oikeus. Ja luultavasti tämä hölmö nainen kuvittelee, että Muhis sitten muuttuu rakastavaksi perheenisäksi sormia napsauttamalla. Tuskin muuttuu. Olen sitä mieltä, että pakkosterilisaatiolla olisi edelleen käyttöä. Tulevia lapsia käy sääliksi kyllä. Syyttömiä syntymäänsä hekin.

Edit. pikku lisäys

Lalli IsoTalo

• Jäsen^^^
  • Liked: 16901
  • VHM-sillanrakentaja
    • Profiili
Husulla on oikeus mielipiteeseensä  ...

Tai siis, Husulla on oikeus haamukirjoittajansa mielipiteeseen.
Vastuuvapauslausekkeeni: kaikki se mitä kirjoitan Hommalle, ei ole totta eikä valetta, vaan juuri päinvastoin. Se on aina ollut satiiria, ja tulee aina olemaan.

miheikki

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 294
    • Profiili
Ei kuullosta minun suomelta.

https://youtu.be/_XTFdmrpsxs
Sisu-TV esittää: Kolikon kääntöpuoli -1. jakso: "Marian" terveiset Ilmajoen kunnanvaltuustoon
Lainaus
Julkaistu 9.9.2016
Kolikon kääntöpuoli on Suomen Sisun Etelä-Pohjanmaan piirin aloittama ajankohtainen ohjelmasarja. Kolikon kääntöpuoli tarjoaa ihmisille mahdollisuuden kertoa omakohtaisia kokemuksia siitä minkälaista on elää painajaisessa, jota valtamediassa kutsutaan monikulttuurisuudeksi. Tämä painajainen on haittamaahanmuuton mukanaan tuomaa todellisuutta monille ihmisille.

Ensimmäisessä jaksossa Helsingistä Ilmajoelle muuttanut "Maria" lähettää omat terveisensä nykyisen kotikuntansa kunnanvaltuustoon, joka on suunnittelemassa alaikäisten turvapaikanhakijoiden asumisyksikön perustamista.

Jakso kestää noin 18 minuuttia, mutta kannattaa ehdottomasti uhrata sen verran katsoakseen koko jakso alusta loppuun asti. "Marian" terveiset puhuvat todella korutonta kieltä siitä mitä turvapaikanhakijoiden ottaminen kuntaan tuo tullessaan.

Jos tahdot tuoda ihmisten tietoisuuteen omat kokemuksesi "monikulttuurisessa" Suomessa elämisestä, niin ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse Suomen Sisun Etelä-Pohjanmaan piiriin! [email protected]
One man with a gun can control 100 without one.
-Vladimir Lenin

writer

• Jäsen^^^
  • Liked: 5307
    • Profiili

Selittää hyvinkin miksi husu on jatkuvasti otsikoissa. Tälle pedataan median kautta jo kansanedustajan paikkaa (juuri nyt käydään tosin vasta kunnallisvaalikampanjaa) ja puolueen sisälläkin käy varmasti kuhina kun paikkoja eri positioihin jaellaan. Husu on demareien tunnetuimpana toiseusmaskottina siinä kisassa korkealla.

Demarit aikovat ilmeisesti hajauttaa Husulla Nasima Razmyarin Helsingissä saamat toiseus-toteemi-äänet jolloin Nasima tippuu eduskunnasta eikä Husu pääse eduskuntaan 2019 vaaleissa jolloin Lipposen Päivin tyylinen suomalainen maailmanhalaaja nainen pääsee heidän äänillään eduskuntaan.