UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Milloin ja miten nuivistuit?  (Luettu 277362 kertaa)

Kim Evil-666

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 19985
  • Saatanalliset säkeet Tervetuloa!
    • Profiili
Vs: Milloin ja miten nuivistuit?
« Vastaus #1200 : 04.04.2017, 23:20:00 »
Olen alkukantainen, impivaaralainen reviirinvartija luonne. Olen varmaan syntymänuiva, sitä kutsutaan itsesuojeluvaistoksi ...

...Todistustaakka on tulijalla, ei Kim Evilillä ja muilla pottunokilla, kun puhutaan Suomesta. Matut ovat todistaneet tähän mennessä kelpaamattomuutensa eurooppalaisiin yhteiskuntiin joka paikassa, mihin ovat rantautuneet. Koko operaatio matutus, on Eurostoliiton laiminlyönti omia kansalaisiaan kohtaan. Näin on männyn kävyt....kielenkäyttö on paikoin terävän särmikästä, jopa rujoa ja repivän ronskia. Niin on vastapuolellakin. Se on pelin henki näinä aikoina tavan kansan syveissä riveissä. Poliitikot puhukoot särmikkäämmin...vaikkakin olen taipuvainen otaksumaan, ettei tätä peliä enää puheilla voiteta..aika on ajanut ohi..

Tervetuloa!
« Viimeksi muokattu: 04.04.2017, 23:23:05 kirjoittanut Kim Evil-666 »
Sävytteisviritteinen ja erittäin Nuiva!

klam

• Jäsen
  • *
  • Liked: 34
    • Profiili
« Vastaus #1201 : 04.04.2017, 23:33:11 »
Niin, köyhyys taitaa aiheuttaa paljon enemmän kuolemia kuin Syyrian sota. Näiden Suomeen tulleiden pakolaisten auttaminen vaan on konkreettisempaa kuin antaa joka kuukausi Unicefille rahaa. Näiden Suomeen tulleiden pakolaisten ongelmat (läheisten kuolema, vaino, omaisuuden menetys) tulevat suoraan omien silmien alle ja ne menevät varmasti osalla tunteisiin ja sitten nousee palo taistella niiden puolesta ja larpata ihmisoikeusaktivistia, joka seisoo poliisiauton tiellä palautuksia vastaan. Ja sitten kun joku tulee kylmästi kritisoimaan valintoja, jotka tuntuvat moraalisesti oikeilta, ja haukkumaan suvakiksi ja hörhöksi, niin ei ehkä ymmärrystä heru kritisoijille, vaikka olisivatkin oikeassa siinä, että pakolaistulvassa on hyvin monipolvisia ongelmia, ja että samaan aikaan muualla, silmien ulottumattomissa, kärsii ja kuolee monikertaisesti suurempi ihmisjoukko, joiden auttamiseen olisi kannattanut ennemmin panostaa, jos olisi halunnut tehdä moraalisesti kestävämmän ratkaisun.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2017, 23:34:59 kirjoittanut klam »

Totti

• Jäsen^^^
  • Liked: 5714
    • Profiili
« Vastaus #1202 : 05.04.2017, 00:38:44 »
...

Minulla sen tukeminen perustui ehkä eniten puhtaaseen auttamisen haluun. Olen kyllä aina tiedostanut, että humanitäärinen maahanmuutto ei ole mikään ideaaliratkaisu, mutta se on sentään keino, jolla voi tehdä asialle edes jotakin.

Tulet huomaamaan, että "tehdä edes jotain" on oikeastaan "tehdä pahaa". Eli pyrkimys jotenkin auttaa mamuja on tosiasiassa negatiivista toimintaa niin Suomelle kun mamuille itselleen. Äkkiseltään se ehkä näytä siltä mutta niin se todellakin on.

Suomeenhan ei olla autettu yhtään ainoatakaan maahanmuuttajaa kuoleman kynsistä. Tämä yksinkertainen tosiasia perustuu siihen rationaaliseen ajatteluun, että kuolemaa ei paeta tuhansien kilometrien päähän suoraan Suomeen vaan välittömälle lähialueelle.

Samalla lailla tiedämme, että suuret väestönsiirrot ovat valtava rasite niin lähtö- kun isäntämaallekin. Sillä on siis hyvin suuri taloudellinen ja sosiaalinen hinta, joka tekee molemmat päät heikommiksi.

Koko tämä kuvio "sotaa pakenevien" auttamisesta Suomessa on siis suuri suvakkien ylläpitämä harha, jossa he vain pettävät itsensä samalla kun he rikkovat yhteiskuntia.

Lainaus
On kuitenkin pakko myöntää, että tämä perustuu osittain sille, että saa tyydytettyä oman moraalinsa eli sen tunteen, että on tehnyt "oikein". Tällaista ajattelutapaa on nähdäkseni hyvin paljon siinä piirissä missä liikun. Ja kun katson esimerkiksi tätä eilisen palautusoperaation mielenosoitusjoukkoa, ajattelen, että se voi jopa olla merkittävin peruste suurimmalle osalle.

Kriisissä voi kokea olevansa tärkeä osallistumalla kriisin hoitoon. Siitähän saa arvostusta ja kunnioitusta eli muuttuu jonkinlaiseksi vaikuttajaksi ja sankariksi.

Kriisiksi riittää Suomen oloissa ulkomailta tullut ihminen, jonka kerrotaan pakenevan sotaa ja joka olisi suojan tarpeessa. Se, joka hänet suojaa hoitaa kriisin ja on siis vaikuttaja eli pelastaja ja siten sankari. Tämä glooria tuo mukanaan hyvän tunteen.

"Suojaaminen" ei tarvitse olla, ja harvoin on, konkreettista, vaan riittää, että viestittä aikeensa esim. SOMEssa. Fanittamalla maahanmuuttoa ja haukkumalla epäilijät maan rakoon, pääsee hyvälle puolelle eli osaksi sankaritarinaa. USA:ssa tätä kutsutaan virtue-signalingiksi, hyveviestittämiseksi (oma käännös), joka yleensä kiteytyy banaaliin twitteröintiin tai maahanmuuttokliseiden latelemiseen Facebookissa.

Hyvin harva suvakkihan loppujen lopuksi tekee yhtään mitään mamujen eteen vaan keskittyvät huutamaan netissä. Ne, jotka tekevät jotain yleensä kyllästyvät kun huomaavat, että mamut eivät olekaan pakenemassa mitään vaan vain sikailevat ja hyödyntävät auttajiaan.

Väitän, että tämä, lähinnä vihervasemmiston ylläpitämä, spektaakkeli maahanmuuton ympärillä, ei ole muuta kun itsensä pönkittämistä keksityllä pelastustarinalla ja sen kylkeen liimatulla sankariudella.

Kyse on siis teatterista ja illuusiosta, joka on olemassa vain suvakkien itsensä takia koska he haluavat kokea olevansa tärkeitä. Sen koommin mamut kun muu väestö ei sitä tarvitse.
Jos haluat vihastuttaa konservatiivin, valehtele hänelle.
Jos haluat vihastuttaa vasemmistoliberaalin, kerro totuus.

Hankala Tapaus

• Jäsen^^^
  • Liked: 433
  • Muuttoapua tarjolla kaikenikäisille.
    • Profiili
« Vastaus #1203 : 05.04.2017, 01:03:30 »
Nuivistumiseni ei ole vielä loppunut. Kerron sitten, kun huomaan etten voi enää nuivistua enempää.

Ihan huomiseksi ei taida vielä kannattaa varailla poppareita lukuhetken ratoksi...
Juu. Olen eliitin salaliitto ja salainen agentti.

Nyt kun tätä ei tarvitse enää arvailla, voidaanko mennä asiaan?

Beenari

• Jäsen^^^
  • Liked: 1394
  • Banned
    • Profiili
« Vastaus #1204 : 05.04.2017, 01:09:45 »
Näiden Suomeen tulleiden pakolaisten auttaminen vaan on konkreettisempaa kuin antaa joka kuukausi Unicefille rahaa. Näiden Suomeen tulleiden pakolaisten ongelmat (läheisten kuolema, vaino, omaisuuden menetys) tulevat suoraan omien silmien alle ja ne menevät varmasti osalla tunteisiin ja sitten nousee palo taistella niiden puolesta ja larpata ihmisoikeusaktivistia, joka seisoo poliisiauton tiellä palautuksia vastaan.

Ensin vähän termistöä kuntoon, sinä puhut pakolaisista ja tekstin perusteella kyseessä on kuitenkin turvapaikan hakijat. Niillä on vissi ero. Maahanmuuttajalla on esittää Suomen rajalla passi sekä lähetytstöstä etukäteen hankittu oleskelulupa (työn, opiskelun tai muun vastaavan syyn perusteella). Ainoastaan suvakit käyttävät noita termejä iloisesti sekaisin, jopa samassa lauseessa. Ainoana tarkoituksenaan hämmentää kuulijaa.

Sitten toiseksi tuohon larppaamiseen ja moraalikysymyksiin esitän vastakysymyksen. Kysymys perustuu vuoden 2015 tapahtumiin ja suosituimpaan reittiin. Jos kyseessä olisi sotaa pakenevat ihmiset niin:

Mikä sota on käynnissä Kreikassa koska se ei kelvannut tp-hakemuksen jättämiseen?
Mikä sota on käynnissä Makedoniassa koska se ei kelvannut tp-hakemuksen jättämiseen?
Mikä sota on käynnissä Serbiassa koska se ei kelvannut tp-hakemuksen jättämiseen?
Mikä sota on käynnissä Unkarissa koska se ei kelvannut tp-hakemuksen jättämiseen?
Mikä sota on käynnissä Itävallassa koska se ei kelvannut tp-hakemuksen jättämiseen?
Mikä sota on käynnissä Saksassa koska se ei kelvannut tp-hakemuksen jättämiseen?
Mikä sota on käynnissä Tanskassa koska se ei kelvannut tp-hakemuksen jättämiseen?
Mikä sota on käynnissä Ruotsissa koska se ei kelvannut tp-hakemuksen jättämiseen?

Kun olet noihin kysymyksiin vastannut rehellisesti, niin olet aika lähellä totuutta.
“The fascists of the future will be called anti-fascists.” - Winston Churchill

aea

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 27
    • Profiili
« Vastaus #1205 : 05.04.2017, 02:10:33 »
Hei @klam ja tervetuloa!

Itse ainakin pidin esittäytymisviesteistäsi todella paljon! (Juu, en ole omaa esittäytymisviestiäni ikinä kirjoittanut...kai tuo tilanne pitäisi jossain välissä korjata; halusin kuitenkin tulla tähän ketjuun tsemppaamaan ja kannustamaan Sinua, ilmaisemaan sen, että vaikutat oikeasti fiksulta & mukavalta ihmiseltä - myös ilmaisutyylisi on kiva/minun mieleeni :).)

Ymmärrän myös hyvin pointtisi nimittelystä ymv. kielenkäytöstä - koska tuo sama asia usein häiritsee minuakin, eri yhteyksissä. Tosin rehellisyyden nimissä myönnettäköön, että itse olen kärsinyt tuosta lähinnä puna-vihreiden ihmisten taholta tulevana (olen reilut 30-v akateeminen nainen, asun Helsingin kantakaupungissa, ihan punavihreän kuplan ydinalueilla => kohtaan varsin paljon puna-vihreää porukkaa sekä kotikulmillani että muutoin; ilmeisesti olettavat minun kuuluvan "heihin", joten eivät juurikaan viitsi kielenkäyttöään siivota esittelykelpoiseksi, vaan se kaikki täysin häpeämätön, vailla mitään holttia, tolkkua, järkeä tai kohtuudentajua oleva - ja usein ihan oikeasti jo erittäin vastenmielinen/törkeä - nimittely, leimakirveen heiluttelu ja solvaaminen kaikkia vähänkään erimielisiä (tai sellaisiksi luultuja/kuviteltuja) kohtaan päästetään estoitta suusta ulos). 

Itse olen (useammastakin syystä johtuen, noista ehkä joskus enemmän) kokenut Homman varsin rentouttavana. Minulle tämä on se väylä ja tila, missä voi hengittää, ja missä ei tarvitse mitään vaan kakkaa & törkypuhetta sietää; se pakopaikka, se henkinen varoventtiili.

Pahoittelut tästä sekavasta vuodatuksestani, nyt on aika mennä nukkumaan.

Edit (n+1): stilisointia, tautologian poistoa

« Viimeksi muokattu: 05.04.2017, 02:22:36 kirjoittanut aea »

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 38722
  • Eritis Sicut Deus
    • Profiili
« Vastaus #1206 : 05.04.2017, 03:56:28 »
Klam, tervetuloa  :)

Täällä tosiaankin on melkoinen joukko aikanaan Vihreitä äänestäneitä ihmisiä, minäkin yhtenä heistä.

Oli myös aika, jolloin olisin suonut Suomeen saapuvan hyvinkin paljon ihmisiä 'eksoottisista' maista. Pidin Suomea takapajuisena junttilana, joka ei olisi mitään ilman 'kansainvälisyyttä' ja huomiota ulkomaalaisilta ihmisiltä. Ehkä tämä taipumus kuvasi enemmänkin omaa heikkoa itsetuntoani, jonka heijastin koko valtakuntaan. Joka tapauksessa vähitellen aloin huomata, että kansojen siirtely ja erilaisten arvomaailmojen ja kulttuureiden pakkosekoittaminen ei tuo onnea eikä menestystä, vaan konflikteja ja yhteiskunnan sisäisen luottamuspulan. Idealismini alkoi karista askel askeleelta.

Nykyisin ymmärrän, että on ihmislajille tyypillistä ja luonnollista, että ihmiset haluavat elää samankaltaisten parissa. Eurooppalaiset tulevat keskenään toimeen aika hyvin, koska heillä on pitkälti samanlainen arvopohja, mutta esimerkiksi islamia on vaikea sovittaa eurooppalaisiin arvoihin eikä tuo yritys tule onnistumaan, vaan tuloksena on suuria ristiriitoja ja yhteiskunnallisia ongelmia.

Tulkoon jokainen kansa onnelliseksi keskenään omilla maillaan. Se ei tarkoita, etteikö voisi olla molempia hyödyttävää kulttuurivaihtoa ja kauppaa - sehän on sitä aitoa kansainvälisyyttä. Sitävastoin monikulttuurisuus on kansainvälisyyden vastakohta, koska se on ylhäältäjohdettua ja pakotettua ja siinä toisilleen vastakkaiset arvojärjestelmät asetetaan keinotekoisesti samaan tilaan molempien harmiksi.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta omissa ruukuissaan  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Malla

• Jäsen^^^
  • Liked: 2762
    • Profiili
« Vastaus #1207 : 05.04.2017, 06:47:09 »
"Suojaaminen" ei tarvitse olla, ja harvoin on, konkreettista, vaan riittää, että viestittä aikeensa esim. SOMEssa. Fanittamalla maahanmuuttoa ja haukkumalla epäilijät maan rakoon, pääsee hyvälle puolelle eli osaksi sankaritarinaa. USA:ssa tätä kutsutaan virtue-signalingiksi, hyveviestittämiseksi (oma käännös), joka yleensä kiteytyy banaaliin twitteröintiin tai maahanmuuttokliseiden latelemiseen Facebookissa.

Maino käännös. Sanakirjaan!

Pieniä, yksityisiä havaintoja aiheesta: Suvaitsevaisia (huono termi, mutta käytän paremman puutteessa) on monenlaisia. Tietenkin. Nuoruuden kapinaa, varttuneemmilla kapinanostalgiaa (mm. muistoja nuoruuden miekkareista, yhteiseen rintamaan kuulumisen voimaannuttavasta ihanuudesta), epämääräistä tasapainoilua, arkuutta, pelkoa hylätyksi tulemisesta, toivoa, larppausta ynnä muuta. Halua kuulua johonkin joukkoon, turvallisuudenkaipuuta, hämmennystä, halua miellyttää, kaipuuta maailmaan, jossa kaikilla on hyvä ja kiva olla. Anekauppaa, syntien sovitusta, itsensä korostamista ja joskus korottamistakin. Yksityisen yleistämistä, kategorisointia. Perin inhimillistä, olen kokemusasiantuntija :).

Hankalaksi menee, jos ja liian usein: kun, pitäisi ottaa mukisemmatta vastaan koko paketti, "jos et ole puolellamme (kaikissa asioissa), olet meitä vastaan". Kun kyseenlaistaminen tai jopa kysyminen suistaa vihollisasemaan. Sama pätee jossakin määrin täälläkin, tietenkin, mutta täydellistä samanmielisyyden vaatimusta en ole tässä partiossa havainnut (vaikka harrastuspisteitä eli tykkäyksiä saadakseen kannattaisi karsastaa feministejä erikseen ja väheksyä naisen logiikkaa yleensä).
« Viimeksi muokattu: 05.04.2017, 06:51:58 kirjoittanut Malla »

Uimakoulutettava

• Jäsen^^^
  • Liked: 2900
  • Kukkahattubingoava kristitty, ex-perussuomalainen
    • Profiili
« Vastaus #1208 : 05.04.2017, 22:19:53 »

Rasistiksi haukutaan kyllä todella usein ja olen itsekin kuullut "onko susta tullut rasisti?" heittoja kun olen asiasta yrittänyt keskustella. En kuitenkaan itse (ainakaan vielä:) ole koskaan haukkunut vastaan, koska silloin voin syyttää vastapuolta ad hominemista eli kettuilla sillä, etten alennu itse samaan :)

Tämä rasistiksi nimittäminen on todella ikävää ja yksipuolista leimaamista, koska silloin joudun korostamaan, että olen myös natsi, fasisti ja sika.

Onneksi maailmassa on sentään ihanan suvaitsevaisia, oikein tiedostavaisia ihmisiä. Kunpa he voisivat vielä opettaa minutkin taistelemaan kaikenlaista ikäsyrjintää vastaan.

Pitkässä juoksussa voitamme kaikki! :flowerhat:

https://pt-media.org/2016/02/28/musab-13-voitti-poikien-600-metrin-juoksun-ylivoimaisesti/amp/
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Kalju Mull

• Jäsen
  • *
  • Liked: 13
    • Profiili
« Vastaus #1209 : 11.04.2017, 08:34:22 »
Kauppareisulla kaksi mamua ahdisteli lenkkeilijää. Mamut oli ulkonäoön ja kielen  perusteella mamuja ja lenkkeilijä oli kireäperseinen suomalainen tyttö.

Puutuin asiaan ja sain päälleni 'rasisti suomi homo rasisti sinä kuolla' huudot.

Sitten minusta tuli ... nuiva
def True():
    if True == True or True == False:
        True = False = True
    return(True)

DuPont

• Jäsen^^^
  • Liked: 1181
    • Profiili
« Vastaus #1210 : 11.04.2017, 18:50:29 »
Liberaali yhteiskunta minut nuivisti. Kun ei saisi olla suomalainen, vaan minun pitäisi olla maailmankansalainen. En halua olla tuollainen.

Olkoot somalit ja afgaanit omissa maissaan omien kulttuuriensa edustajia, itse haluan olla Suomessa suomalaisen kulttuurin edustaja.

klam

• Jäsen
  • *
  • Liked: 34
    • Profiili
« Vastaus #1211 : 15.04.2017, 00:13:10 »
:flowerhat: Mitä eikö matu olekkaan maahantulija?

En ollutkaan aiemmin nähnyt tuota maahantulija termiä, vain sitä toista. Vihreä Lankakin käyttää näköjään maahantulijaa :D

...
Kirjoituksessa ehdotetaan sitä, että maahantulijoille pitäisi antaa y-tunnus, yrittäjästatus ja yhteiskuntaoppia.
...
Emme halua tinkiä hyvinvointivaltion periaatteista, vaikka olisikin kyse maahantulijoista.

Tuohon artikkeliin täytyykin jatkossa viitata, jos joku loukkaantuu matu-lyhenteestä :)

Hamsteri

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2059
  • Pan-turanisti hamsteri-bei
    • Profiili
« Vastaus #1212 : 15.04.2017, 07:34:37 »
Kauppareisulla kaksi mamua ahdisteli lenkkeilijää. Mamut oli ulkonäoön ja kielen  perusteella mamuja ja lenkkeilijä oli kireäperseinen suomalainen tyttö.

Puutuin asiaan ja sain päälleni 'rasisti suomi homo rasisti sinä kuolla' huudot.

Sitten minusta tuli ... nuiva

Aika white knightaus. Nainen on todennäköisesti itse heitä maahan äänestänyt muiden naisten mukana. Ei kannata välittää ellei ole lähipiiriä ja tiedetä äänestäneen kriittisiä.

----

Klam: Olet 30 vuotta myöhässä. Miten ajattelit, että somalit saatiin aikoinaan tänne?
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Legionaire

• Jäsen
  • *
  • Liked: 30
    • Profiili
« Vastaus #1213 : 15.04.2017, 08:48:22 »
90-luvun loppupuolella nassikkana meni ns. "kuppi nurin" lopullisesti Espoossa. Pari kourallista albaaneja (teinejä ja aikuisia) aloitti kukkoilun oikein urakalla ja jatkuvasti kuuli koulussa, että taas viikonloppuna ikätoverit saaneet albaaneilta turpaan. Syynä yleensä "vitun rasisti et heittänyt röökiä".

Pari vuotta eteenpäin ja yht'äkkiä nuoria somaleita kaikkialla Espoossa ja samat toimintamallit niilläkin..
« Viimeksi muokattu: 15.04.2017, 08:50:03 kirjoittanut Legionaire »

Pekka Kemppainen

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 278
    • Profiili
« Vastaus #1214 : 15.04.2017, 16:06:50 »
Kun Suomeen hyökättiin.

Nanfung

• Jäsen^^^
  • Liked: 381
    • Profiili
« Vastaus #1215 : 15.04.2017, 16:40:31 »

...
Kirjoituksessa ehdotetaan sitä, että maahantulijoille pitäisi antaa y-tunnus, yrittäjästatus ja yhteiskuntaoppia.
...
Emme halua tinkiä hyvinvointivaltion periaatteista, vaikka olisikin kyse maahantulijoista.

Muuta tunnusta ei tarvita kuin hihamerkkiä kehiin, niin tunnistaminen onnistuu vaivattomasti?
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Histon

• Jäsen^^^
  • Liked: 529
  • Puolinuiva
    • Profiili
« Vastaus #1216 : 15.04.2017, 17:24:00 »
Mielestäni "matu" ja "suvakki" sanojen käytöstä voisi luopua Peräkammarin ulkopuolella, sillä alatyylinen kielenkäyttö karkottaa monta potentiaalista nuivistettavaa foorumilta. Suurin osa "humanitäärisistä" maahanmuuttajista ei sitä paitsi ole maahantunkeutujia vaan he ovat maassa laillisesti (laki on tietysti liian lepsu mutta se on toinen asia).

Monet tuntuvat ihmettelevän, miten sotaa pakeneva voisi muka matkustaa monen turvallisen maan läpi ja hakeutua juuri Suomeen hakemaan turvapaikkaa. Vastaus on tietenkin se, että lähes kaikki TP hakijat (mahdollisesta vainosta riippumatta) ovat köyhiä ja kouluttamattomia, jolloin kohdemaaksi kannattaa tietysti valita sosiaaliturvaltaan antelias maa. Näin itsekin tekisin. Yhtä selvää on se, että sota tai köyhyys eivät ole riittäviä syitä turvapaikkaan tai oleskelulupaan, sillä "humanitäärinen" maahanmuutto on erittäin tehoton tapa lievittää globaalia kärsimystä. Afrikka ja Lähi-itä on täynnä aseellisia konflikteja, ja kokonaisten valtioiden tyhjentäminen Eurooppaan ei yksinkertaisesti ole inhimillisesti tai taloudellisesti mahdollista. Esimerkiksi miljoonalla eurolla (arvio yhden TP hakijan elinkaarikustannuksista) rokottaisi, kouluttaisi, vaatettaisi ja ruokkisi aika monta lasta Somaliassa ja lähialueiden pakolaisleireillä.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_ongoing_armed_conflicts

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1354
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #1217 : 15.04.2017, 17:26:48 »
Mielestäni "matu" ja "suvakki" sanojen käytöstä voisi luopua Peräkammarin ulkopuolella,

Niinkauan kuin Amnesty myy SUVAKKIHUORA -tpaitoja niin minä käytän suvakki ja matu termejä.

Huolestunut Kansalainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 78
    • Profiili
« Vastaus #1218 : 15.04.2017, 17:29:25 »
Luin juutalaista sarjakuvaa kun neekeri raiskasi äitini. Astrid thors soitti myöhemmin ja kertoi että tämä oli ihan tarkoitus.
Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."

Histon

• Jäsen^^^
  • Puolinuiva
    • Profiili
« Vastaus #1219 : 15.04.2017, 18:43:49 »
Mielestäni "matu" ja "suvakki" sanojen käytöstä voisi luopua Peräkammarin ulkopuolella,

Niinkauan kuin Amnesty myy SUVAKKIHUORA -tpaitoja niin minä käytän suvakki ja matu termejä.

Amnesty organisaationa kuuluu äärisuvaitsevaistoon, mutta Hommaforumin tulee taistella keskivertokansalaisen sielusta. Tämä siis jos Homman halutaan olevan keskusteluforumin lisäksi kansanliike.

Histon

• Jäsen^^^
  • Puolinuiva
    • Profiili
« Vastaus #1220 : 15.04.2017, 18:46:52 »
^^Samasta syystä laittaisin "neekeri" termin myös Perislistalle. Muutama öyhö saattaa pakata laukkunsa, mutta ei Homman tarvitse öyhöjä vakuuttaa.

Java

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2765
    • Profiili
« Vastaus #1221 : 15.04.2017, 21:10:13 »

Vieläkö niitä myydään, voisin pari ostaa treenipaidoiksi 8) herättäisi keskustelua salilla!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!