Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 514981 kertaa)

kekkeruusi

• Jäsen^^^
  • Perkele!
    • Profiili
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #5910 : 04.06.2012, 01:35:08 »
^ Ihanaa, että jollakulla on vielä kuva jäljellä! Edes yksi pieni kuva!  :'(

Kyllä se tuolta intternetistä vielä löytyy vaikka täältä katoaisi.

Miniluvilla näkyy olevan kaksi velipoikaakin  :)  Ja uskovaisia koko porukka!
Ja kukaan ei odota espanjalaista inkvisitiota!!
Huomatkaa Miniluvin virnuilu

"The comfy chair!"
"Suomi on rasistinen maa, sillä täällä asuu rasistisia ihmisiä," -Keskisuomalainen.

Leso

• Jäsen^^^
  • Annapas kun autan; tässä lisää köyttä.
    • Profiili
« Vastaus #5911 : 04.06.2012, 01:44:22 »
Tässä on siskot nyt se ongelma, että hää ei voi vaihtaa ainakaan naisten pyynnöstä kuvaa takaisin, koska se olisi "not reclaiming the kukkaverho". Vallan tulee tulla itseltä, mutta millä saada mies luulemaan että se tulisi häneltä itseltään... ;D

^ Perustammeko ketjun, ONKO MIES HELPPO? LIIAN HELPPO?

Nonnih ja vitz! Nyt AINAKAAN Miniluv ei vaiha takasin...
Pitääkö se koko strategia aina julkistaa ennen äksöniä...?!!1!
Voi Hesu Maaria sentään että mää en jaksa!...  :facepalm:
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Vittuako se muille kuuluu, mitä sinä teet tai jätät tekemättä. Ja jos joku sitä kysyy, niin onko sulla velvollisuus vastata? - Voitto-Taisto

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5912 : 04.06.2012, 01:58:49 »
^ Ei tarvii jaksaa, käy nuoremmaksesi vaan aloittamassa se ketju.... niin repostellaan miehet pikkupaloiksi  >:(   :P

Avantgarde

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5913 : 04.06.2012, 02:01:11 »
 ;D.  No nyt huomaa kuinka vastinpuolemme on helppoa ja vallatonta (pun intended!), niin jää sitten pois syyhytys reclaimingiin... ;D

"One time during his childhood, he was lost in the woods for nine full days and lived off of wild berries and used poison oak as toilet paper. When he managed to find his way home, no one noticed his absence. He walked in through the back door, then... he made himself a sandwich."

Leso

• Jäsen^^^
  • Annapas kun autan; tässä lisää köyttä.
    • Profiili
« Vastaus #5914 : 04.06.2012, 02:11:05 »
Mä en ainakaan alota muita ku Asia Ketjuja!!1!

Tuun kyllä lakasemaan, repimään palasia seinistä irti ja heittämään löylyä kuumille kiviksille.  ;D
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Vittuako se muille kuuluu, mitä sinä teet tai jätät tekemättä. Ja jos joku sitä kysyy, niin onko sulla velvollisuus vastata? - Voitto-Taisto

Asta Tuominen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Muutospuolue, Oulu
    • Profiili
    • Rakkaudesta Suomeen
« Vastaus #5915 : 04.06.2012, 08:12:12 »
Muuten kivat verhot, mutta sinistäkin saisi olla mukana vähän raikastamassa, vaikka tälleen kuten näissä pyörteistetyissä verhoissa:

:)
Vaikuta! Kansalaisaloite.fi!
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/hae

sivullinen.

• Jäsen^^^
  • Ahjo on viha. Kosto on kipinä.
    • Profiili
    • Huomista kohden
« Vastaus #5916 : 04.06.2012, 11:02:00 »
Onko Hommaforumin lopunajat käsillä? Turkkila on poistunut ja Miniluv muuttunut kukkahattutädiksi. Sellainen ei kuria ja järjestystä ylläpidä. Nössö-öö!!

Minuluv, onko mieli ohjelmasi Beverly Hills 91210? Oletko esiintynyt televisiossa?

http://www.youtube.com/watch?v=igSPPyJpU4E
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

IDA

• Jäsen^^^
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
    • Profiili
« Vastaus #5917 : 04.06.2012, 11:11:43 »
Minuluv, onko mieli ohjelmasi Beverly Hills 91210? Oletko esiintynyt televisiossa?

http://www.youtube.com/watch?v=igSPPyJpU4E

Kai se on tässä vaiheessa pakko paljastaa ja outata, että Miniluv on oikeasti rocktähti Danny

http://www.youtube.com/watch?v=0p-v4gRslTA
Tunc ergo introivit et alter discipulus, qui venerat primus ad monumentum, et vidit et credidit. Nondum enim sciebant Scripturam, quia oportet eum a mortuis resurgere. Abierunt ergo iterum ad semetipsos discipuli.

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5918 : 04.06.2012, 11:40:48 »
...

Kai se on tässä vaiheessa pakko paljastaa ja outata, että Miniluv on oikeasti rocktähti Danny

http://www.youtube.com/watch?v=0p-v4gRslTA

Ennemmin vaikka Danny, kuin joku allergisoiva Kisu !!!!   :flowerhat:

Lainaus
Mulla juu-juu juustossa löytyy
 sitä kaikille mä jaan, sen tuutte huomaamaan
 Sillä juu-juu juustossa löytyy
 sitä kaikki multa saa, sinä myös jos otat vaan

Kisu - Juustossa löytyy 1974

http://www.youtube.com/watch?v=tD4e3e_ZoSg

:-\   :P   :(   :o

Kannattaako tuosta nyt laulua tehdä? Menis suihkuun!

(edit: vaihdoin laadukkaamman linkin, niin teidän on mukavampi kuunnella  :) )
« Viimeksi muokattu: 04.06.2012, 11:53:04 kirjoittanut Emo »

AIP

• Jäsen^^^
  • irc.quakenet.org/#nuivat - Siel nähdään!
    • Profiili
« Vastaus #5919 : 04.06.2012, 20:04:59 »
Muuten kivat verhot, mutta sinistäkin saisi olla mukana vähän raikastamassa, vaikka tälleen kuten näissä pyörteistetyissä verhoissa:
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=39108107

:)

Sininen on ollut joitakin satoja vuosia perinteisesti naisten (huomaamaton) väri. Voimaa uhkuvaa miehisen verenpunaista saisi verhoissa olla. Pikkulasten versiot näistä väreistähän ovat olleet sitten vaaleansininen ja vaaleanpunainen.

Vaaleanpunaisen tyttömäisyys on muistaakseni peräisin vasta 1900-luvulta. Oikea herrasmies puolestaan ei pelkää värien käyttämistä ja vaaleanpunainen lukeutuu totta toki näihin väreihin.

Ilmeisen turha tätä soopaa on muuallekaan tunkea kun sitä on jo kertynyt. Kyllä IsäMode Osaa sitten siirtää tämän skeidan Pankolle.
Ei ole tyhmiä ihmisiä, on vain ... ei kun onpas.

Lalli IsoTalo

• Jäsen^^^
  • Me voitamme. Ne häviävät.
    • Profiili
« Vastaus #5920 : 04.06.2012, 20:33:46 »
.... pidinhän viime vuonna Ron Paul-viikonkin.

Pitäisin Ron Jeremy -viikon, mutta Topi uhkaa haastaa minut oikeuteen, jos vaihdan avataria. :D
« Viimeksi muokattu: 04.06.2012, 20:35:55 kirjoittanut Lalli IsoTalo »
“Jumala, anna minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne jotka voin  ja viisautta erottaa nämä kaksi toisistaan.”
– Tyyneysrukous

“Niin mene siis ja syö leipäs ilolla, ja juo viinas hyvällä mielellä; sillä sinun työs kelpaa Jumalalle.”
– Biblia 1776:, Saarn. 9:7.

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5921 : 04.06.2012, 21:26:18 »
Sitten uuninpankolle jatkamaan rupattelua, eikö vain.
Face Palm and Carry On

veini

• Jäsen^^
  • **
    • Profiili
« Vastaus #5922 : 05.06.2012, 12:06:15 »
Sananvapaus kukoistaa Hommalla ja sensuuri on täysin tuntematon käsite. Erityisesti mestari Halla-ahon kirjoituksia tai mestarin persoonaa käsittelevät viestit ovat erityisen suotavia antinuivuudessaan. Onneksi minulla on tallessa tänne kirjoitetut viestini ja vastaukset niihin. Härifrån tvättas och på återseende!
Sven svedupelle

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5923 : 05.06.2012, 12:26:05 »
Minä en käsittänyt jäsen veinin kommentista mitään, jätti paljon sijaa mielikuvitukselle.

kekkeruusi

• Jäsen^^^
  • Perkele!
    • Profiili
« Vastaus #5924 : 05.06.2012, 12:30:00 »
Veini kävi ainakin heittämässä jotain ad hominem-tyylistä Halla-ahosta Halliksen kritiikkiketjuun eikä vissiin tykännyt kun se ihan oikein katsottiin turhaksi henkilöön hyökkäykseksi ilman asiakritiikkiä. Veini ny aina vetää herneitä nenuunsa ja valittaa jostain sensuurista. ;D
"Suomi on rasistinen maa, sillä täällä asuu rasistisia ihmisiä," -Keskisuomalainen.

Siili

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5925 : 05.06.2012, 12:37:53 »
Veinin metailu siirrettiin peräkammariin:

http://hommaforum.org/index.php/topic,26107.msg1032141.html#msg1032141

Meta-Veinin tarkoitushan ei ollut keskustella Halla-ahon ajankohtaisesta tuotoksesta, vaan Halla-ahon henkilöstä.  Modet siirsivät sen oikean otsikon alle, Halla-ahon kritisointiketjuun. 
« Viimeksi muokattu: 05.06.2012, 12:40:31 kirjoittanut Siili »

Snuiva

• Jäsen^^^
  • Saatanan vittuuntunut.
    • Profiili
« Vastaus #5926 : 05.06.2012, 13:27:17 »
Sananvapaus kukoistaa Hommalla ja sensuuri on täysin tuntematon käsite. Erityisesti mestari Halla-ahon kirjoituksia tai mestarin persoonaa käsittelevät viestit ovat erityisen suotavia antinuivuudessaan. Onneksi minulla on tallessa tänne kirjoitetut viestini ja vastaukset niihin. Härifrån tvättas och på återseende!
Sven svedupelle

Te hommalaiset valitatte joka asiasta.

-Veini, metakeskustelun ja yleistyksien alkeet.
“Politicians and diapers must be changed often, and for the same reason.”
-Mark Twain

Multikultin pieni punainen kirja.

Opas monikulttuurisesta yhteiskunnasta keskusteluun.

veini

• Jäsen^^
  • **
    • Profiili
« Vastaus #5927 : 05.06.2012, 13:39:42 »
Mäta-Siili ja Snuiva ei ole tulleet snuivaantuneessaan ottaneeksi huomioon, että tällä tavoin harkitseva moderaattorijoukko on omasta mielestään lakaissut roskan maton alle, mutta hajuaisti ei ole näköaisti. Vainuava ihminenkin liikkuu osittain hajun perusteella. Peräkammarin kuorsaus kun ei kuulu aina edes naapuriin, mutta halla ei peräkammarin aikamiespoikia ja -tyttöjä vieroksu. Toivottavasti suvantoa kestää, eikä halla pane pekkaa pahemmaksi.

Siili

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5928 : 05.06.2012, 13:57:37 »
Mäta-Siili ja Snuiva ei ole tulleet snuivaantuneessaan ottaneeksi huomioon, että tällä tavoin harkitseva moderaattorijoukko on omasta mielestään lakaissut roskan maton alle, mutta hajuaisti ei ole näköaisti. Vainuava ihminenkin liikkuu osittain hajun perusteella. Peräkammarin kuorsaus kun ei kuulu aina edes naapuriin, mutta halla ei peräkammarin aikamiespoikia ja -tyttöjä vieroksu. Toivottavasti suvantoa kestää, eikä halla pane pekkaa pahemmaksi.

Moderaattorit ovat ihmisiä ja saattavat joskus unohtaa siirtoilmoituksen.  Kertoo kuitenkin jotain Veinin luonteenlaadusta, että hän ei kysele modepalstalla, että minne hänen viestinsä on kadonnut, vaan olettaa yksoikoisesti sensuurin iskeneen ja vinoilee modeille.  Upea kielivähemmistömme edustaja!
« Viimeksi muokattu: 05.06.2012, 14:03:32 kirjoittanut Siili »

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5929 : 05.06.2012, 14:10:08 »
En nyt taas tiedä mitä on tapahtunut, mutta ilmeisesti jotain on siirretty asianmukaiseen paikkaan ja Veinillä on siitä paha mieli.

Se on hänen oikeutensa. Älkää käyttäkö tätä ketjua riitelyyn siitä kuka kusi kenen saunavihtaan ja miksi.
Face Palm and Carry On

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5930 : 06.06.2012, 21:19:44 »
Pätemisen tarvetta? Suomenruotsalaisista sotilasjoukoista kertova löräys ei sisältänyt mitään niin suurta vihaa kiihottavaa elementtiä että sitä olisi pitänyt poistaa. Olipahan vain yksi löräys. No nyt on bittiavaruudessa...
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5931 : 06.06.2012, 22:37:44 »
Se oli täysin ala-arvoinen paskatöräys ja kirjoittaja olisi oikeastaan ansainnut bannia, mutta en nyt ilennyt ruveta.
Face Palm and Carry On

Tietotoimisto

• Jäsen^^
  • **
    • Profiili
« Vastaus #5932 : 06.06.2012, 23:09:07 »
Se oli täysin ala-arvoinen paskatöräys ja kirjoittaja olisi oikeastaan ansainnut bannia, mutta en nyt ilennyt ruveta.

Niin. Hassua, että toisten kohdalla rima on nilkoissa, toisten taivaissa. Riippuu vain siitä, mikä on kirjoittajan kuviteltu aatteellinen tausta.

miheikki

• Jäsen^^
  • **
    • Profiili
« Vastaus #5933 : 06.06.2012, 23:12:42 »
Miksi Miniluv muokkasi minun ctrl-c, ctrl-v otsikointiani Sotkamo -ketjussa?  :'(

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • [ ] Jankkaa [x ] Öyhöttää
    • Profiili
« Vastaus #5934 : 07.06.2012, 07:05:50 »
Miksi Miniluv muokkasi minun ctrl-c, ctrl-v otsikointiani Sotkamo -ketjussa?  :'(

Lisäsin siihen päivämäärän, kuten ohje on, ja kun näytti siltä, että ei muuten mahdu, niin muokkasin tekstiäkin.

Yrittäkää nyt, ihmiset, laittaa nuo otsikot kerralla kuntoon. Miten vaikeaa tuo oikein voi olla?

Jon Stewart: Barack Trek : Into Darkness

"Well, um, the God of the Koran I don't know so much about." Richard Dawkins

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5935 : 07.06.2012, 08:35:54 »
Riman korkeuden suurin yksittäinen faktori on, tuleeko ilmoituksia. Seuraava on yleinen tilanne palstalla eli onko koko mesta menossa ihan hulinaksi ja hulina pitää pistää poikki. Vasta tämän jälkeen tulee kirjoittajan historia.
Face Palm and Carry On

GoLive

• Jäsen^^^
  • Kutsu Linnan Juhliin on mahdollista vasta 2012
    • Profiili
« Vastaus #5936 : 07.06.2012, 10:05:37 »
Antaisitte armon käydä tietotoimiston banaanien kohdalla, sillä olisin halunnut nähdä, pystyykö uusnatseista pöyristynyt anarkomarko koskaan asialliseen keskusteluun. Harmittaa vähän, kun olimme juuri pääsemässä alkuun.

EDIT: Ei kun joo, joo... Vetoomus on hylättävä. Tutustuin kaverin viestihistoriaan ja totesin painevesiauton pumppujen hajoavan vanhuuttaan ennen kuin järki tuossa päässä välähtää.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2012, 10:19:37 kirjoittanut Hermo »
Vielä kun Vihreiden puheenjohtajaksi saataisiin "Rosa Meriläinen ja RKP:n Eva Biaudet, niin maksimiaika, jonka VHM kykenisi katsomaan TV:stä vaalipaneelia, olisi n. 0,7 sekuntia. Se on about skarppina olevan ihmisen reaktioaika, jos kaukosäädin on valmiiksi kädessä." -Nimimerkki ikuturso

AuggieWren

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5937 : 07.06.2012, 15:15:24 »
Miksi kmruuskalle tuli taas banaania? Ilmoitettu syy banneihin eli vittuilu oli ainakin tänään ihan lievimmästä päästä nicin tuotantoa, eli aika normimeininkiä.
Jos säännönmukaisesti leimaat asiallisen kritiikin vihapuheeksi ja uhkailuksi, on sinun täysin turha kerjätä minulta sympatioita silloinkaan, kun kohtaat oikeita uhkia.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • [ ] Jankkaa [x ] Öyhöttää
    • Profiili
« Vastaus #5938 : 07.06.2012, 20:47:02 »
Siltojen rakentamista pohditaan nyt Tuvassa: http://hommaforum.org/index.php/topic,71380.0.html
Jon Stewart: Barack Trek : Into Darkness

"Well, um, the God of the Koran I don't know so much about." Richard Dawkins

John

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5939 : 08.06.2012, 18:31:17 »
http://hommaforum.org/index.php/topic,71305.90.html
Miksi tuollainen täysin turhanpäiväinen ketju pysyy auki, mutta asiallinen keskustelu esimerkiksi Suvivirrestä poistetaan?