Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 516293 kertaa)

Leso

• Jäsen^^^
  • Annapas kun autan; tässä lisää köyttä.
    • Profiili
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #5730 : 24.04.2012, 08:04:59 »
Mitkä ovat edellytykset rasismin omakohtaiseksi toteamiseksi?
Riittää, että kokee sitä rasismia. Eikö se niin ole paremmillakin roduilla ja kulttuureilla?

Jos naisevaiseen olemukseeni liittyvät kokemukset lasketaan pois, niin enpä ole kokenut varsinaista rasismia, kiitos kovien, auliisti ja varoittamatta jakamieni poskilitsareiden.

Sen sijaan alan päivä päivältä kokea enemmän muunlaista rasismia itseäni kohtaan. 
Mii ei laiki. Käsiäni vaan rasvailen tässä.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Vittuako se muille kuuluu, mitä sinä teet tai jätät tekemättä. Ja jos joku sitä kysyy, niin onko sulla velvollisuus vastata? - Voitto-Taisto

Marko Parkkola

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Perussuomalaiset
    • Profiili
« Vastaus #5731 : 24.04.2012, 08:25:10 »
Nytkö suljetaan jo ketjuja kmruuskan painostuksesta. Eikö mediapaine ja fobba ole riittäviä auktoriteetteja kun tavan keskustelijakin saa moisen vallan.

Disclaimer. En ole saanut vielä kahvia. Olen äkäinen.
Like a boss.

Leso

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5732 : 24.04.2012, 09:03:38 »
Nytkö suljetaan jo ketjuja kmruuskan painostuksesta. Eikö mediapaine ja fobba ole riittäviä auktoriteetteja kun tavan keskustelijakin saa moisen vallan.

Hah! Jos et ole saanut ees kahvin MURUSTA, ja olet NOIN äkäinen, olet hyvällä tolalla.
Voit vielä juosta vapauteen...

Olen samaa meiltä. Onko tää kmruuska joku maskotti, alijumala vaiko muuten vaan lellikki?

Vittuako se muille kuuluu, mitä sinä teet tai jätät tekemättä. Ja jos joku sitä kysyy, niin onko sulla velvollisuus vastata? - Voitto-Taisto

Marko Parkkola

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Perussuomalaiset
    • Profiili
« Vastaus #5733 : 24.04.2012, 09:16:23 »
Ylläpidon itse kehittämästä painostuksesta itseään kohtaan.

Nyt olen juonut kaksi kuppia kahvia.
Like a boss.

Leijona78

• Jäsen^^^
  • Nuiva suomenruotsalainen
    • Profiili
« Vastaus #5734 : 24.04.2012, 09:19:38 »

Mistä helvetin "painostuksesta"?

Tiedät itsekin omat erikoisoikeutesi forumilla, ja koska niitä ei ole toisaalta koskaan kunnolla selvennetty muille foruminkäyttäjille, muuten kuin toteamalla että sinulla niitä on, on helppo olettaa myös että sinun kommenttisi ovat osaltaan painostamassa sulkemaan ketjuja mikäli jokin ketju ei ole sinun mieleesi. Valitat myös helposti että sinua syrjitää vaikka tosiasiallisesti sinua suositaan.

Modejen kannattaisi selventää muille foruminkäyttäjille Ruuskan erikoisoikeudet ja miksi hänellä on sellaiset.

Tämä kommenttini saattaa tosin lähteä tästä kiitämään lyhyen ajan sisällä kuin US:n blogeista konsanaan, vaikka pääasiallinen syy on että toivon modejen hieman selventävän kmruuskan oikeuksia; kuten huomaatte, monet kirjoittajat tietävät- tai olettavat asioita, perustuen siihen miten ruuska käyttäytyy, ja tietävät tai olettavat niillä olevan myös vaikutusta moderaatiokäyttäytymiseen.
"Shit happens" - Jörn Donner, HBL 20.04.2011

IS: "Välilliseen toimintaan lasketaan mukaan jotkut ihmissuhteet, joiden perusteella suomalaiset naiset ovat tuoneet terrorismiin sekaantuneita ihmisiä Suomeen vierailemaan, Ilta-Sanomille kerrottiin suojelupoliisista."

Leso

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5735 : 24.04.2012, 09:31:17 »
Nohnoh. Rauhoittukaa, kanssakansalaiset!
Olen satavarma siitä, että kmruuska selittää etuoikeutensaolemassaolonsa jatkuvat perustelut heti, kun on saanut juotua kahvinsa ja syötyä silakkansa.

Odottakaamme kärsivällisesti, sillä kärsivällisyys on jumalten hyve.
(Ja kärsivällisyyden loppu pahe...)

L. Brander

• Jäsen^^^
  • Jääkö Friedrich Dickel eläkkeelle vuonna 2014?
    • Profiili
« Vastaus #5736 : 24.04.2012, 10:03:33 »
Ai että minä vihaan tätä ketjua, mutta pakko on härkkiä asiaa hieman.

Ruuskan erikoisasema.  :facepalm:

Arvon kanssakirjoittajat, mitä muuta ruuska tekee kuin vittuilee joskus samalla mitalla kuin hänelle vittuillaan? ruuskan kanssa mennään muiden kirjoittajien toimesta lähes poikkeuksetta henkilökohtaisuuksiin, jos nimimerkkien kesken näin voidaan sanoa. Myös niissä tapauksissa, joissa ruuska dumaa toisten mielipiteitä, ei "henkilöitä".

Ajatteluni poikkeaa ruuskan ajattelusta lähes täysin. On kuitenkin sanottava, että useimmiten ruuskan kuittailut ovat ovat ihan aiheesta. Vituttaahan se, kun niihin on vaikea vastata?

Kyllä tämän foorumin täytyy yksi tai useampikin ruuska kestää. Tosin epäilen, että kyseessä on sen verran uniikki tapaus, että moni ei jaksaisi noin pitkään.
Vanhojen sosialistien kädet ovat lasten veressä - punainen viiva kulkee Prahasta Magadaniin.

Eugen235

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5737 : 24.04.2012, 10:12:52 »
ihmiset ovat erilaisia. mutta eikö juuri erilaisuus ole rikkaus? se on monimuotoisuutta ja moniarvoisúutta.
Joidenkin elämäntehtävä näissä ketjuissa on esiintyä käytännössä maahanmuuttofanina, käytännön punavihreänä. Ei kai kmruuskaa voi sentään esim sellaisena pitää?

Leso

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5738 : 24.04.2012, 10:15:11 »
Foorumin yhtenä nuorikkona vastaan L. Branderille, jotta...

...eivät osu useimmiten ruuskaisut mihinkään. Onhan se silloin vaikea vastata. Ja vituttaakin.

...ei ole niin uniikki, etteikö poissaoloaan kestäisi. Poissaolonsa kestää sangen hyvin, kun miettii...

L. Brander

• Jäsen^^^
  • Jääkö Friedrich Dickel eläkkeelle vuonna 2014?
    • Profiili
« Vastaus #5739 : 24.04.2012, 10:25:57 »

...eivät osu useimmiten ruuskaisut mihinkään. Onhan se silloin vaikea vastata. Ja vituttaakin.

...ei ole niin uniikki, etteikö poissaoloaan kestäisi. Poissaolonsa kestää sangen hyvin, kun miettii...

Eihän sinun ole pakko vastata hänelle tai noteerata, jos provosoidut.  Ja olemme näköjään eri mieltä, minusta hän osuu usein.
Vanhojen sosialistien kädet ovat lasten veressä - punainen viiva kulkee Prahasta Magadaniin.

Marko Parkkola

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Perussuomalaiset
    • Profiili
« Vastaus #5740 : 24.04.2012, 10:32:56 »
Arvon kanssakirjoittajat, mitä muuta ruuska tekee kuin vittuilee joskus samalla mitalla kuin hänelle vittuillaan? ruuskan kanssa mennään muiden kirjoittajien toimesta lähes poikkeuksetta henkilökohtaisuuksiin, jos nimimerkkien kesken näin voidaan sanoa. Myös niissä tapauksissa, joissa ruuska dumaa toisten mielipiteitä, ei "henkilöitä".

Tämä kaikki on mielestäni totta ja haluankin täsmentää, että kmruuskaan en sanan säilääni kohdistanut.
Like a boss.

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5741 : 24.04.2012, 12:29:38 »

Eihän sinun ole pakko vastata hänelle tai noteerata, jos provosoidut.  Ja olemme näköjään eri mieltä, minusta hän osuu usein.

Keneen osuu keneen ei. Mutta vaikea hänen (kmruuskan siis) kanssaan on keskustella vittuilutyylilläkin, se on totta. Hän kun jää alakynteen, niin hakee itselleen nopsaan apuvoimia  :) Ja saa sitä apua myös. Vapaassa moderoimattomassa keskustelussa saattaisi olla ruuskaparalla pian sormi suussa, jos tuo Lesokin pääsisi ihan vapaasti valloilleen  ;D

AIP

• Jäsen^^^
  • irc.quakenet.org/#nuivat - Siel nähdään!
    • Profiili
« Vastaus #5742 : 24.04.2012, 12:45:37 »
Hän kun jää alakynteen, niin hakee itselleen nopsaan apuvoimia  :) Ja saa sitä apua myös. Vapaassa moderoimattomassa keskustelussa saattaisi olla ruuskaparalla pian sormi suussa, ...

Onko tämä joku nostalgiatrippi alakouluun vai argumentoitko vastaavalla laadulla jostain muusta syystä?
Ei ole tyhmiä ihmisiä, on vain ... ei kun onpas.

Lasse

• Jäsen^^^
  • I reject your reality and substitute my own!
    • Profiili
« Vastaus #5743 : 24.04.2012, 13:14:01 »
Äläpäs nyt ruuska typerehdi. Ketjun topicin näkee sen otsikosta, joka ei tosiaankaan ole Bosnian kansanmurha.

Sulkemisen syy selvisi toivottavasti tuosta. Mietin, mitä ketjulle pitäisi tehdä.

Pyytelin jo viimeyönä (poistetussa) viestissäni anteeksi OT-keskustelua tuossa ketjussa.
Ehkä Jugoslavian hajoamista varten voisi perustaa ketjun (jos sopivaa ei vielä ole) ja siirtää nuo OT-viestit sinne?

Kovin mielelläni vastaisin tuohon kmruuskan kysymykseen, joka vieläkin on luettavissa, ja rinnastaa minut natseihin, joihin en koe identifioituvani: "Joo, ei natsitkaan usko että juutalaisia kaasutettiin ja jos kaasutettiinkin, niin heidän mielestään ainakin hyvästä syystä. Ihan mielenkiinnosta että mitkä asialliset historialliset lähteet saivat sinut muuttamaan mieltäsi asiasta?"
(korostus minun)

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5744 : 24.04.2012, 13:24:03 »
Hän kun jää alakynteen, niin hakee itselleen nopsaan apuvoimia  :) Ja saa sitä apua myös. Vapaassa moderoimattomassa keskustelussa saattaisi olla ruuskaparalla pian sormi suussa, ...

Onko tämä joku nostalgiatrippi alakouluun vai argumentoitko vastaavalla laadulla jostain muusta syystä?

Tosiasia. Voisi sen ehkä tasokkaamminkin argumentoida, jos osaisi.

Ja vähintäänkin oma näkemykseni ja mielipiteeni, että noin tapahtuisi ja tapahtuu. Onko mielipiteeni väärä? Minähän en varmaksi voi tietää, milloin vasikkanapit oikeasti laulavat, mutta on jäänyt tietyntyyppisiä käsityksiä seuratessani keskusteluja ja niiden saamia käänteitä täällä.

( Homma on alakoulu  :(   Kuvittelitko olevasi jo yläkoulussa? )

Alceste

• Jäsen^^^
  • Kyynikko ja ikävä ihminen, vetelä vasurilibertaari
    • Profiili
« Vastaus #5745 : 24.04.2012, 13:52:30 »
Mietin, mitä ketjulle pitäisi tehdä.

Turhat älämölöt ketjusta dev/nulliin ja ketju auki, toivon  :)
"At last, the gods remove cock from fucking ass."
--Quintus Lentulus Batiatus

"'Suosi suomalaista' on nykyään ainakin rasistinen ilmaisu. Joutsenmerkki ja suomenlippu ovat rasistisen tuotteen merkkejä. Suomalainen peruna on rasisti."
--Sotakoira@Muro

sunimh

• Jäsen^^^
  • Epäilyttäviä taipumuksia omaava fundamentalisti
    • Profiili
« Vastaus #5746 : 24.04.2012, 14:00:32 »

Tuskin kenenkään muun käyttäjän viestihistoria koostuu niin suurelta osin pelkästä v*ttuilusta, joka on useimmiten myös henkilöön käyvää, kun kmruuskan. Se on juurikin kmruuska, joka lähes ketjussa kuin ketjussa aloittaa ivallisen ja halveksuvan bashaamisen ja olkiukkoilun, jonka tekniikan eteenpäin kehittämisessä hän on ponnistellut niin vahvasti, että tuloksena on syntynyt tunnettu käsite ns. ruuskaisu, joten älä viitsi väittää, että muut kirjoittajat ovat siitä jotenkin vastuussa.

Käyttäjä kmruuska liikkuu jatkuvasti sääntöjen 2.1, 3.2 ja 4.6 rajamailla, ja on kerännyt luultavasti enemmän banneja kuin kukaan muu foorumin historiassa, mutta silti hänen perseilyään siedetään aina entiseen tapaan bannin taas loputtua. Ei kenenkään tarvitse sietää (viitaten yo. sääntöihin) v*ttuiluun perustuvaa provoilua, ivallisuutta, nimittelyä ja aggressiivista kielenkäyttöä sen varjolla että kyseessä on muka älykäs argumentointi. Argumentit ja eriävät mielipiteet pystyy kyllä esittämään myös asiallisesti.
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • [ ] Jankkaa [x ] Öyhöttää
    • Profiili
« Vastaus #5747 : 24.04.2012, 17:11:55 »

Otapa kupponen kahvia :)
Jon Stewart: Barack Trek : Into Darkness

"Well, um, the God of the Koran I don't know so much about." Richard Dawkins

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5748 : 25.04.2012, 08:48:58 »
Optulan tutkijan sidonnaisuus demla-järjestöön oli näköjään liikaa vaikka kyseessä on suoraan tutkimuksesta esitettyihin kannanottoihin liittyvä sidonnaisuus.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • [ ] Jankkaa [x ] Öyhöttää
    • Profiili
« Vastaus #5749 : 25.04.2012, 08:52:45 »
Optulan tutkijan sidonnaisuus demla-järjestöön oli näköjään liikaa vaikka kyseessä on suoraan tutkimuksesta esitettyihin kannanottoihin liittyvä sidonnaisuus.

Et onnistunut vakuuttamaan minuakaan onelinerillasi, miten arvelisit lähteistämättömälle demlasyytökselle käyvän jonkun vieraan lukjan kanssa?

Jon Stewart: Barack Trek : Into Darkness

"Well, um, the God of the Koran I don't know so much about." Richard Dawkins

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5750 : 25.04.2012, 09:02:06 »
Lainaus
miten arvelisit lähteistämättömälle demlasyytökselle käyvän jonkun vieraan lukjan kanssa?

Yritän välttää arveluja varsinkin vieraiden arveluja eikä kyseessä ole syyte vaan asiantilan toteamus.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

kekkeruusi

• Jäsen^^^
  • Perkele!
    • Profiili
« Vastaus #5751 : 26.04.2012, 16:45:00 »
Junis perhana lukitsi meidän hauskan kännykkäsäteilyketjun. >:(
"Suomi on rasistinen maa, sillä täällä asuu rasistisia ihmisiä," -Keskisuomalainen.

desperaato

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5752 : 26.04.2012, 16:47:57 »

Junis haluaa itse säteillä ja levittää omaa pörröistä karmaansa.
" Islam on saatanasta"  - EMO

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5753 : 26.04.2012, 17:04:54 »
Ketjua olisi pitänyt moderoida, mutta moderoidakseen sitä se olisi pitänyt lukea.
Face Palm and Carry On

AIP

• Jäsen^^^
  • irc.quakenet.org/#nuivat - Siel nähdään!
    • Profiili
« Vastaus #5754 : 26.04.2012, 20:27:49 »
Lukutaito-ongelma on nyt näemmä ratkaistu.
Ei ole tyhmiä ihmisiä, on vain ... ei kun onpas.

Oinomaos

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5755 : 27.04.2012, 09:26:46 »

Fiksu päätös. Jäsen Possumin sanoin:

Lainaus käyttäjältä: Possumi
Ei naistenlehtilogiikkaa voita mies. Ei sitten millään. Ja tuo väsytystaktiikka on loistava. Sivukaupalla sitten jo lopettiin itse substanssista puhuminen ja mentiin tähän adhominemiin ... eikä muuten ole vastannut yhteenkään minun asiakysymykseenkään - tai siis 'vastannut' - sanonut vaan että "ei mua kiinnosta, mul on mielipide" - sehän on aivan loistava argumentointi tyyli.
–Nyt eduskuntaryhmät tulevat valmistelemaan itselleen esityksiä.
Raimo Sailas 26.4. 2013

Fanitan: rahmispossu.net

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5756 : 27.04.2012, 13:05:32 »
Tätä ketjua ei ole tarkoitettu kaikenlaisten henkilöiden välisten ja henkilökohtaisten jatkamiseen. Minä en tiedä mikä tämä teidän juttunne oikein on enkä usko, että jaksan ottaa asiakseni perehtyä, joten ehdotan kohteliaasti, lue käsken jyrkästi, kumpaakin ihan vain lopettamaan.
Face Palm and Carry On

Oinomaos

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5757 : 27.04.2012, 13:22:24 »
Junis, kaikella ystävyydellä: lyhyt lainaukseni jäsen Possumin viestistä kiteytti hyvin ketjun luonteen ja sen, minkä takia ko. ketju kannatti sulkea.

Asiat asioina.
Raimo Sailas 26.4. 2013

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5758 : 27.04.2012, 13:36:26 »
Näin. Nyt se asia on käsitelty. Kiitos.
Face Palm and Carry On

Oinomaos

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #5759 : 27.04.2012, 13:39:38 »
Eipä kestä, olkaatten oikein hyvät.
Raimo Sailas 26.4. 2013