Hieno vastine! Ei sisällä turhaa närkästystä. Närkästystä henkivät vastineet ovat sellaisia, jotka aina purevat vastineen esittäjää nilkkaan.
Jännä juttu, kuinka tuolla toisessa Toivola-ketjussa löytyi niin paljon sympatiaa tälle kierolle pellelle, joka tunkee tuplauhriuttaan joka jumalan rakosessa esiin. Minua yököttää!
Minua alkaa hiljalleen yököttää se, miten heppoisesti kuka tahansa, missä tahansa ja milloin tahansa alkaa syyttää ketä tahansa mistä tahansa sen perusteella, mitä lehdistä saa lukea, minä mukaan luettuna. Itseyökötyksen kulminoituma. Sanotaanko, että lukuisat
Soinicaustit alkavat kylmentää päätä. Jos Toivola on ärsyttävä jätkä, niin sitä se varmaan sitten on. Jos se näkee jokaisen negatiivisen tapahtuman syyksi sen, että on tuplavaikea tumma homo, niin itse on ongelmansa kehittänyt. Ainakaan suvaitsevaiston indoktrinaatio ei ole helpottanut asiaa. Mutta jos eletään lehdistön tulkintojen varassa, niin paskassa tarvotaan.
Eniten lähinnä kyllä yököttää se lehdistö.
Jos eivät julkaise niin ei sitten muuta kuin "En enää ikinä osta Iltalehteä." -kampanja etusivulle pyörimään. Luulisi, että Hommaforumilla vierailee ainakin muutama kymmenen tuhatta ihmistä jotka rupeaisivat Iltalehteä tuon takia boikotoimaan..
Tai ainakin kymmenen. Ei kannata maksaa huonosta viihteestä. Ei tositeeveestä eikä tosi vanhojen leffojen ja sarjojen uusinnoista. Eikä toden totta huonoista sanomalehdistä. Kupataan vaan niiden webbiuutisia niin kauan kuin niitä on tarjolla ja pyöritellään paperilehdykkää käsissä pizzalla ja Kesoililla.
Tosin nuo roskathan kuitenkin raahaa kotiin se oma ak...puoliso.
En ole lakimies tms. mutta rohkenen esittää väitteen, että tältä keskustelupalstalta et yhtään rasistista viestiä löydä, et edes Bideettäen vääntäen ja kääntäen.
Tästä on keskustelijoiden itsensä lisäksi kiittäminen myös ahkeraa moderointia. Aina välillä tänne kuulemma eksyy joku sellainen, jonka olisi parempi riehua hieman, etten sanoisi, toisenlaisella foorumilla. Sellainen, joka asettaa meidät muut sänkitukat hieman huonoon valoon.