Kirjoittaja Aihe: Blogi: James Hirvisaari  (Luettu 7988 kertaa)

Ajattelija2008

• Jäsen^^^
    • Profiili
Vs: Blogi: James Hirvisaari
« Vastaus #30 : 10.02.2013, 19:59:37 »
Lainaus
Pitää nyt tunnustaa, että matkan varrella mediakohuja synnyttäneet lohkaisuni eivät tietenkään ole olleet ”möläytyksiä” vaan puolitahallisia täkyjä, joiden kautta olen nimenomaan toivonut syntyvän julkista keskustelua. Mielestäni kaikkeen vallan väärinkäyttöön on välttämättä puututtava, ja itse olen tarttunut perussuomalaisia epäreilusti kohtelevaan mediavaltaan sekä politisoituneeseen oikeuslaitokseen. Taannoiset homolausunnot ja räväkät näkemykset maahanmuuttopolitiikasta ovat myös olleet tarpeellisia.

Asiat eivät nouse kansalaiskeskusteluun itsestään, ja siksi olen käyttänyt hyviksi havaitsemiani keinoja eli tabuihin tarttumista ja värikästä kieltä. Mediasta olen saanut kiitettävästi vetoapua, ja nyt vihdoin myös Valtakunnansyyttäjänviraston velikullat ovat reagoineet. Opposition kansanedustajalle tärkein vaikuttamisväline on mahdollisimman laajaan julkisuuteen nouseva kansalaiskeskustelu. Perussuomalaisilta tulevilla lakialoitteillahan ei tällä hetkellä ole juuri minkäänlaisia läpimenon mahdollisuuksia.

Luulen, että haja-ammunnalla olen monesti onnistunut osumaan maaliin, ja voin nyt ottaa säätöinstrumentit esiin ja hiukan kalibroida tähtäintäni. Koska minulla on jatkuvasti kovat piipussa, laitan nyt varmistimen päälle.

Koko teksti:

253. Nomen est omen
http://jam.pp.fi/blogi/253.htm

Tuota olen arvellutkin. Räväköillä puheilla saa julkisuutta, ja sitä kansanedustaja tarvitsee.

On hyvä, että apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske saatiin ärsytettyä taas toimimaan asiattomasti. Sillä tavalla hänen poliittinen karvansa paljastuu. Kalske on nyt 64v 7kk vanha. Toivottavasti tilalle nimitetään joku asiallinen juristi Kalskeen toilauksien jälkeen.

Kaupunkisuunnittelija

• Jäsen^^^
  • Jyrkkä mutta kyyninen
    • Profiili
« Vastaus #31 : 10.02.2013, 20:07:43 »
Lainaus
Käytännössä valtakunnansyyttäjänviraston kaksi kansalaisten suun tukkimiseen erikoistunutta syyttäjää tällä hetkellä määrittelevät, mitä asioita Suomessa saa kritisoida ja mitä ei. Aiheet valikoituvat erittäin tarkoitushakuisesti ja ilmiselvästi poliittisilla motiiveilla: esimerkiksi islamia eivät kansalaiset - varsinkaan perussuomalaiset poliitikot - voi kritisoida ilman syytetyksi joutumisen pelotetta. Tilanne on täysin kestämätön, ja sen takia asiaan on ankarasti ja näkyvästi puututtava. Suomen oikeuslaitos tarvitsee täydellisen reformin. Koko Valtakunnansyyttäjänvirasto pitäisi lakkauttaa, sisäsiittoinen tuomarien nimitysmenettely lopettaa sekä järjetön sensuurilainsäädäntö purkaa. Röyhkeimmille valta-asemansa väärinkäyttäjille toivotan pikaista siirtymistä kilometritehtaalle.

Hyvin kirjoitettu ja täyttä asiaa. Mielenkiintoista seurata Illmanin ja Kalskeen reaktioita. Saa nähdä, jättävätkö häpeissään eroanomuksensa heti huomenna.  ;D
If you're going to be crazy, you have to get paid for it or else you're going to be locked up. - Hunter S. Thompson

Atte Suomalainen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #32 : 10.02.2013, 20:29:04 »
Tuota olen arvellutkin. Räväköillä puheilla saa julkisuutta, ja sitä kansanedustaja tarvitsee.

On hyvä, että apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske saatiin ärsytettyä taas toimimaan asiattomasti. Sillä tavalla hänen poliittinen karvansa paljastuu. Kalske on nyt 64v 7kk vanha. Toivottavasti tilalle nimitetään joku asiallinen juristi Kalskeen toilauksien jälkeen.
[/quote]
Todellinen kansanedustaja. Kiitos Hirvisaarelle.

Atte Suomalainen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #33 : 10.02.2013, 20:31:14 »
Hyvin kirjoitettu ja täyttä asiaa. Mielenkiintoista seurata Illmanin ja Kalskeen reaktioita. Saa nähdä, jättävätkö häpeissään eroanomuksensa heti huomenna.  ;D
[/quote]
Ei ne jätä. Nehän on jäämässä eläkkeelle, vai onko tuo"Kataisen porukan" eläkeiän nosto tukkeena?

Thalion

• Jäsen^^
  • **
    • Profiili
« Vastaus #34 : 17.02.2013, 11:47:22 »
...voin nyt ottaa säätöinstrumentit esiin ja hiukan kalibroida tähtäintäni. Koska minulla on jatkuvasti kovat piipussa, laitan nyt varmistimen päälle

Oikein hyvä päätös.

pekkasuomalainen

• Jäsen^^
  • **
  • 4Q
    • Profiili
« Vastaus #36 : 24.02.2013, 14:32:58 »
Hyss. Ei saa puhua. Hemlighet.
Tiden läker inga sår.

Ajattelija2008

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #37 : 24.02.2013, 14:36:47 »
Minkä ikäisiä ne muut suomensisulaiset ovat? Kyllähän se nuorisojärjestöltä vaikuttaa, mutta poliitikot ovat nuoria vielä 4-kymppisinäkin. Jaa, näköjään James Hirvisaari on jo 52. Jopa kokoomusnuorissa alkaisi olla jo vanhemmasta päästä.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2013, 14:39:31 kirjoittanut Ajattelija2008 »