UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Hommachat  (Luettu 60902 kertaa)

AIP

• Jäsen^^^
  • Liked: 250
    • Profiili
Vs: Hommachat
« Vastaus #60 : 04.05.2012, 15:35:14 »
No, koskapa en ole oikea AIP:n sertifioima irc-aktivisti,

Voi vittu sentään. Sertifioima.

Perustapa, hyvä nillittävä neiti vaikka #elavat_nuivat ja ihmettele sitten kun siellä ei koskaan ole yhtään ketään vastaamassa huhuiluihin. Houkuttele siellä käymään kaikki nuo minuutin tapauksetkin, niin teillä on kaikilla vuoronperään ihan vitun hyvät monologimahdollisuudet.

Topi Junkkari

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4836
  • Ei ole olemassa mitään sukupuoleltaan neutraalia
    • Profiili
« Vastaus #61 : 04.05.2012, 15:49:10 »
Huumorintaju hakusessa, AIP? Voin tuoda kesemmällä pussillisen.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

AIP

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #62 : 04.05.2012, 18:33:56 »
Ei, vaan nollatoleranssi valitukselle. Täysi nollatoleranssi. Tää meidän kansa on valittajien, ei tekijöiden.

Teidän pyhyytenne tiedoksi ilmoitan, että pitkän backlogini ja /whois <nick> <nick> -komennon avulla todettuna kanavalla ei ole ainuttakaan sellaista käyttäjää, joka ei ole koskaan sanonut mitään eikä ole pitkään aikaan ollut aktiivinen irkissä. Q:ta ei lueta käyttäjäksi, koska se on QuakeNetiin integroitu palvelu.

Mutta mistäs sä sen näkisit kun vaan pyörähtelet siellä. Jätä nyt vaan se topij sinne oleilemaan. Näet sitten heti konettakin räplätessä, että mikä on justiinsa se kuuma aihe.

AstaTTT

• Jäsen^^^
  • Liked: 1643
    • Profiili
    • Rakkaudesta Suomeen
« Vastaus #63 : 04.05.2012, 22:44:18 »
Olin irkissä tänään puolitoista tuntia, yksäreitse sovittuna ja kutsuttuna, koska muuten en olisi tullut. Modeja oli tullut lisää eikä kukaan heistä osallistunut keskusteluun. Paikalla oli noin 15 nimimerkkiä, joista koko aikana osallistui keskusteluun ehkä 6.

Sopikaa jollakin tavalla valvonta-ajat keskenänne ja osallistukaa keskusteluun, jotta aidosti teette irkkiä ja edes näytätte valvovanne. Se, että miukumaukut näkyvät osallistujaseinällä (ja kuten itse olette vastanneet, ette välttämättä ole edes silloin paikalla), ei ole hyvää irkkailua.

En alunperinkään ollut mitenkään moden asemaa oikeasti hamuamassa, mutta kun se jotenkin vahingossa minulle tuli ja kun huolehdin, etten käytä sitä väärin, ja kun se otettiin minulta pois mitenkään siitä informoimatta kysymyksistäni huolimatta (yksäreitäkin olisi voinut lähettää; niitä ei tullut yhtäkään), reaktioni oli se, mikä se oli.

Amaootat.  ;D

AstaTTT

• Jäsen^^^
    • Profiili
    • Rakkaudesta Suomeen
« Vastaus #64 : 04.05.2012, 23:00:36 »
Perustapa, hyvä nillittävä neiti vaikka #elavat_nuivat ja ihmettele sitten kun siellä ei koskaan ole yhtään ketään vastaamassa huhuiluihin.

No ei ole nuivissakaan, ellei yksäreitse sovi sinne tapaamista. Ei edes moderaattoreita.

AIP, Hommaforumin pitkäaikaisen jäsenen kutsumista nillittäväksi neidiksi on jopa sinulta ala-arvoista käytöstä. En olisi sinulta tuollaista odottanut, koska olet pitkällä aikavälillä rakentanut profiiliasi aivan muuhun suuntaan.

Kukas rakentaisi meille aivan omanlaisemme Homma-chätin, Kekkeruusi, qwerty? Tuo nykyinen Homma-chat on vain modejen egojen rakennusta varten tämän ketjun perusteella.

AstaTTT

• Jäsen^^^
    • Profiili
    • Rakkaudesta Suomeen
« Vastaus #65 : 04.05.2012, 23:13:56 »
Mitä on idlaaminen? Jonkun sortin kyttäämistä?

Tuon irkin selkeimmät idlaajat näyttävät olevan moderaattorit itse, koska täällä ilmoittavat, etteivät ole aina paikalla, vaikka näkyvät osallistujissa. Mikä tuo moderaattoritekniikka on - missä sen voima on? Irq on reaaliaikaista keskustelua - on todella tyhmää sanoa, että emme aina ole täällä; voimme olla vaikka paistamassa pullaa, kun meitä tarvitaan täällä. Amaootat! Ettekö osaa ajatella enää ollenkaan? :)

Sunt Lacrimae

• Jäsen^^^
  • Liked: 2071
  • Kesän netsi kun oon, nuiva luonteeni on.
    • Profiili
« Vastaus #66 : 04.05.2012, 23:21:24 »

Tuon irkin selkeimmät idlaajat näyttävät olevan moderaattorit itse, koska täällä ilmoittavat, etteivät ole aina paikalla, vaikka näkyvät osallistujissa. Mikä tuo moderaattoritekniikka on - missä sen voima on? Irq on reaaliaikaista keskustelua - on todella tyhmää sanoa, että emme aina ole täällä; voimme olla vaikka paistamassa pullaa, kun meitä tarvitaan täällä. Amaootat! Ettekö osaa ajatella enää ollenkaan? :)

Irkkikanavilla idlaaminen on, kuten aiemmin todettiin, ihan yleinen tapa myös op-statuksella mitä olen tässä viimeisen kymmenen irkkausvuoden aikana huomannut. Siltä osin irkkaus eroaa jostain Suoli24, Jippii yms. chäteistä ja mitä näitä nyt onkaan. En mä keksi mitään syytä miksi pitäisi olla toisin ellei kanava ole joku monen sadan jäsenen jättikanava jonne myös tunkee asianmukainen määrä trolleja, peeloja ja "hi sexy men private message me xoxo :)"-botteja.

Itse olen paikalla epäsäännöllisiin aikoihin koska teen kolmivuorotyötä epäsäännöllisinä vuorokaudenaikoina mikä varmasti on tähän mennessä suurimmalla osalla palstan ja kanavan aktiivijäseniä tiedossa.
Play stupid games, win stupid prizes.

AIP

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #67 : 04.05.2012, 23:22:44 »
Selvä.

Kaikilla ei ole kalenteriin merkitty sitä, milloin istuu koneen ääressä.

Istuu silloin kun huvittaa. Kyllä se kone osaa itseään ajaa.

Katottiin lätkää. Hyvä Suomi.

Oman kanavan hallinnointi on ilmaista ja vaivatonta.

Naputtelet vain /join #kuivat tai jotain. IRCissä ei erikseen "perusteta" kanavia.

Kanava on olemassa jos siellä on joku. Kanavaa ei ole jos siellä ei ole ketään.

Jos haluaa, että kanava on olemassa jatkuvasti, on siellä jonkun oltava jatkuvasti.

Tiedät tämän varmaan itsekin. Olethan synnynnäinen operaattori.

Kyllä kyse on kulttuurierosta.

IRC ei ole keskustelufoorumi.

IRCissä on perinteisesti pidetty huonona käytöksenä käydä kanavalla ja vaatia keskustelua silloin kun juuri oma suuri itse haluaa sitä.

Kenenkään ei voida olettaa palvelevan satunnaisen käyttäjän keskustelunhalua.

Rahalla varmaan saa sellaistakin palvelua. En tiedä, kun en ole sellaista tarvinnut.

IRCissä on perinteisesti pidetty erittäin huonona käytöksenä mankua oppeja. Katso, mitä kgb kirjoitti.

Ajatus operaattorien pakottamisesta ruudun ääreen, kukin minäkin vuorokaudenaikana, on naurettava.

Huomaapa, ettei kukaan ole pakottamassa tätä kulttuuria kotiisi.

IRCiin palaaminen on aivan vapaaehtoista eikä siitä irtautuneita rangaista.

Eiköhän tämä ole sitten nähty.

AIP

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #68 : 04.05.2012, 23:25:57 »
Ai niin.

Haluat varmaan myös alkaa kampanjoida käyttäjätunnusten poistamiseksi tämän foorumin paikalla olijoiden listasta.

Syyn olet tuonut jo itse ilmi, vaikka et sen yhteneväisyyttä ymmärtäisikään.

Onkko

• Jäsen^^^
  • Liked: 700
    • Profiili
« Vastaus #69 : 05.05.2012, 05:52:21 »
En alunperinkään ollut mitenkään moden asemaa oikeasti hamuamassa, mutta kun se jotenkin vahingossa minulle tuli ja kun huolehdin, etten käytä sitä väärin, ja kun se otettiin minulta pois mitenkään siitä informoimatta kysymyksistäni huolimatta (yksäreitäkin olisi voinut lähettää; niitä ei tullut yhtäkään), reaktioni oli se, mikä se oli.

Amaootat.  ;D

Älä puhu paskaa, mulla on kaikki mitä olet puhunut.

[16:54] <+Asta> Miksen minä saa? Lupaan, etten tee mitään hätiköityä, mutku olis kiva olla mode

Annoin koska hyvä tyyppi mutta et osannut opetella. Siitä huolimatta mitä kerrottiin teit idioottimaisia tekoja eli et kuunnellut.

Ari-Lee

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 15814
  • Sarkasmoitunut työvoimapulareservi †Syyllinen†
    • Profiili
« Vastaus #70 : 05.05.2012, 06:40:52 »
Tällaista on Hommachatissa aamuisin (ja usein muulloinkin):

TopiJ   Huomenta nuivalisto!
TopiJ   Rähmisbotti Onko täällä taas pelkkiä idlaajia?
Rahmisbotti   TopiJ: Kyllä aivan varmasti ON eikä se siitä miksikään muutu.

Tiedän toki, että idlaaminen kuuluu irkkikulttuuriin kahdenkymmenen vuoden kokemuksella, mutta silti ärsyttää, että kanavalla on mukamas paikalla kymmenkunta käyttäjää, mutta osa niistä on pelkkiä muiden keskustelua tallentavia haamupersoonia. Eräskin tavallisen käyttäjän näköinen tunnari (ei rekisteröitynyt foorumille ainakaan samalla nimimerkillä) on kanavalla läsnä koko ajan, mutta en ole ikinä nähnyt hänen osallistuvan keskusteluun. Mihinkähän vihreiden puoluetoimistoon tallenteet menevät?

Tämä!
Jo se ny on perkkuulauta että ei noita kirottuja kyttääjiä saada poistettua vuosikymmenestä toiseen!

Olen kysynyt jokaiselta kuka-mitä-hä ja joiltakin koskaan vastausta saamatta. Siispä aloitin avoimemman ajatusten virran laukata. Siinäpä tallentaavat vihapuheeni koska niitä siellä tulee solkenaan - olenhan netsi 1600-luvulta.

Jos tyyppi tulee sättiin niin odotan tervehdystä ja kahden sanan esittelyä, en ikuista mykkyyttä. Sätti ei ole foorum joten saappaani tulee näkymään persees jos ei kahdesta pyynnöstä huolimati sanaakaan ole sanonut. Jos Onkolle menettelyni ei käy niin hän sanoo sen tai potq mut pois.

Ja Asta: tulepa juttelemaan kanssani. Ota yksäri. Olen iltaisin siellä kiukuissani ja vihoissani kirjoittelemassa. Yksin vihoissani en ole kiva nuiva setä vaan katkera ja penseämpi setä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä

Ari-Lee

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 15814
  • Sarkasmoitunut työvoimapulareservi †Syyllinen†
    • Profiili
« Vastaus #71 : 05.05.2012, 06:56:43 »
Tässä vielä minun versioni, hieman pidempi:

Se on sitä, että käyttäjä on teknisesti ottaen kirjautunut kanavalle, mutta ei todellisuudessa ole läsnä. Monilla kovan luokan irkkiharrastajilla on istunto teknisesti auki koko ajan (päivä- tai viikkokausia).

Minua tuossa käytännössä sapettaa lähinnä se, että osa "idlaajista" tekee sitä tallentaakseen muiden keskustelua. Irkin perusidean kun pitäisi olla sama kuin kapakkakeskustelun, eli jokainen näkee, ketä muita on paikalla, eikä keskustelun ole tarkoitus kantautua seurueen ulkopuolelle. Sellaisen keskustelun automaattinen tallentaminen, jossa ei itse tosiasiallisesti ole mukana, kuulostaa keljulta.

No, koskapa en ole oikea AIP:n sertifioima irc-aktivisti, niin taidan ensi viikolla viritellä itselleni idlausrobotin ja ryhtyä seuraamaan nimenomaan sen yhden edellisessä postauksessani mainitsemani nimimerkin käyttäytymistä #nuivat-kanavalla. Jos kyseinen tallennusrobotiksi epäilemäni nimimerkki päästää sanankin suustaan esimerkiksi viikon kuluessa, pyydän epäilyäni julkisesti anteeksi ja syön hattuni.

Potkin jo yhden sellaisen mäkeen ja toisen niminen tuli tilalle mitä ei pystykään potkimaan vaan tarvitsee myös voimakeinoja. Deodd, ei sano sanaakaan koskaan. Eli kyseessä on botti mikä pelkästään idlaa ja tallentaa(?). Näin ymmärsin. Siksi kerroin perustavani Hirtto & lava firman. Miniluville tästä kerroin yksärissä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 10925
  • Mode EVP.
    • Profiili
« Vastaus #72 : 05.05.2012, 07:52:00 »
Lainaus
olenhan netsi 1600-luvulta.

Ari-Lee puolustaa vieläkin Wienin muureja turkkilaisilta :)
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 12753
    • Profiili
« Vastaus #73 : 05.05.2012, 08:29:38 »
Nyt on jo pakko kommentoida (kun illalla kävin itsekin chatissa mutta en osannut sinne mitään kirjoittaa  :-[  kun en tiennyt mihin siellä kirjoitetaan), että vaikuttaa tämä Hommachat olevan ihan helvetinhauska juttu, jota ilman emme olisi tulleet toimeen, kuten emme tulisi toimeen ilman työvoimapulaa paikkaavia notkuvia moniosaajiakaan.

Aeon

• Jäsen^^^
  • Liked: 1042
    • Profiili
« Vastaus #74 : 05.05.2012, 12:13:41 »
Pahoittelen jo etukäteen aiheuttamaani mielipahaa joillekin. Seuraa avautuminen, koska tämän keskustelun seuraaminen ei enää naurata kuten teki vielä jokunen aika sitten:

Voi jeesus teitä. Täällä eräät yrittävät järkätä uutta kommunikointikanavaa nuiville ja ne jotka eivät osaa käyttää sitä / käyttäytyä siellä, tulevat tänne kiukuttelemaan miten perseestä Hommachat on kun ei tiedä mihin pitää kirjoittaa (ohjeista huolimatta) tai jos tietää niin ei siellä voi kirjoittaa, jos ei ole oppeja (se on niiq se moderaattori näin foorumikielellä), tai sitten kun sinne kirjoittaa, niin kukaan ei vastaa kun kaikki vaan idlaa ja tallentaa keskustelut ja lähetttää ne vihreitten puoluetoimistoon.

Hyvät kiukuttelijat, perustakaa oma irkkikanava (neuvot löytyvät täältäkin), chattihuone, oluttupa, salaseura tai rakentakaa se .tun maitolaituri, missä voitte tavata ja keskustella juuri_silloin_kun_haluatte ja juuri_haluamallanne_tavalla.

P.S. vaikka tässäkin ketjussa on neuvottu ja opastettu kuinka tuonne tsättiin pääsee ja mitä siellä voi tehdä kukaan ei varmaan kiellä kysymästä uudestaan. Apua löytyy varmasti. Ai mutta eihän sitä voi tehdä vaan on helpompi tulla tänne foorumille ulisemaan.

Katarina.R:
Mikään noista ilmiöistä ei liity islamiin. Osa noista liittyy islamistiseen terroriin mutta uskonnon kanssa ei ole mitään tekemistä.

AstaTTT

• Jäsen^^^
    • Profiili
    • Rakkaudesta Suomeen
« Vastaus #75 : 05.05.2012, 12:27:53 »
Annoin koska hyvä tyyppi mutta et osannut opetella. Siitä huolimatta mitä kerrottiin teit idioottimaisia tekoja eli et kuunnellut.

Siis minähän en tehnyt mitään! Onko siellä ollut joku toinen minun nickilläni?

Lisäys: laitan nyt irkin auki, niin saadaan toivottavasti tämä asia Onkon kanssa selväksi päivän mittaan.
« Viimeksi muokattu: 05.05.2012, 12:54:07 kirjoittanut Asta Tuominen »

Kozyrev

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 9
    • Profiili
« Vastaus #76 : 05.05.2012, 13:19:47 »
Foorumimaan asukkaat kokevat maahanmuutto-ongelmia irkkimaassa ;D
Due to circumstances beyond my control, I am master of my fate and captain of my soul. - John Enright

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #77 : 05.05.2012, 14:04:03 »
Pahoittelen jo etukäteen aiheuttamaani mielipahaa joillekin. Seuraa avautuminen, koska tämän keskustelun seuraaminen ei enää naurata kuten teki vielä jokunen aika sitten:

Voi jeesus teitä. Täällä eräät yrittävät järkätä uutta kommunikointikanavaa nuiville ja ne jotka eivät osaa käyttää sitä / käyttäytyä siellä, tulevat tänne kiukuttelemaan miten perseestä Hommachat on kun ei tiedä mihin pitää kirjoittaa (ohjeista huolimatta) tai jos tietää niin ei siellä voi kirjoittaa, jos ei ole oppeja (se on niiq se moderaattori näin foorumikielellä), tai sitten kun sinne kirjoittaa, niin kukaan ei vastaa kun kaikki vaan idlaa ja tallentaa keskustelut ja lähetttää ne vihreitten puoluetoimistoon.

Hyvät kiukuttelijat, perustakaa oma irkkikanava (neuvot löytyvät täältäkin), chattihuone, oluttupa, salaseura tai rakentakaa se .tun maitolaituri, missä voitte tavata ja keskustella juuri_silloin_kun_haluatte ja juuri_haluamallanne_tavalla.

P.S. vaikka tässäkin ketjussa on neuvottu ja opastettu kuinka tuonne tsättiin pääsee ja mitä siellä voi tehdä kukaan ei varmaan kiellä kysymästä uudestaan. Apua löytyy varmasti. Ai mutta eihän sitä voi tehdä vaan on helpompi tulla tänne foorumille ulisemaan.

Älä yhtään pahoittele aiheuttamaasi mielipahaa, minä halutessani pystyn makselemaan potut pottuina.

Minulla on oikeus todeta sivumennen (kuten totesinkin), etten osannut kirjoittaa chattiin mitään, sillä en ikinä ennen ole chatissä käynyt. On lukijan heikkohermoisuutta, jos sitä vähää  toisen kirjoittajan itseironiaa ei kykene lukemaan ottamatta sitä itseensä tai yhteisöön  kohdistuvana syytteenä. Loukkaantukaa vähemmän, missä minä annoin ymmärtää että pidin osaamattomuuttani jonkun teistä vikana että ei olisi esim. tarpeeksi ohjeistettu?

Jos haluan sanoa, etten osannut kirjoittaa, sanon sen, enkä halua sen asian tiimoilta lukea mitään arvosteluja, parkua tahi kiukuttelua.   

Kaikkiaanhan tuo chattijuttu vaikuttaa ihan toimimattomalta idealta, eikä vika suinkaan ole idlaajissa tai siinä ettei osata käyttää irciä, vaan tämä porukka joka siellä yrittää kommunikoida ei tulisi keskenään juttuun tuon paremmin maitolaiturillakaan. 

AstaTTT

• Jäsen^^^
    • Profiili
    • Rakkaudesta Suomeen
« Vastaus #78 : 05.05.2012, 14:12:04 »
Kaikkiaanhan tuo chattijuttu vaikuttaa ihan toimimattomalta idealta, eikä vika suinkaan ole idlaajissa tai siinä ettei osata käyttää irciä, vaan tämä porukka joka siellä yrittää kommunikoida ei tulisi keskenään juttuun tuon paremmin maitolaiturillakaan.

Älä nyt - odottelen siellä Onkkoa, että saadaan välit kuntoon keskustelemalla asioista asioina.  :)

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #79 : 05.05.2012, 14:26:08 »

Älä nyt - odottelen siellä Onkkoa, että saadaan välit kuntoon keskustelemalla asioista asioina.  :)

No kaikkien kemiat nyt vaan eivät kohtaa, vaikka kuinka hommalaisia olisimme joka iikka. Ei se silti sitä takaa, että arkipäiväisempi rupattelu chatissa sujuisi. Meitä yhdistää enemmänkin se, mistä me EMME pidä, ei niinkään se että pitäisimme samoista asioista  ;D   :-\   :flowerhat:

AstaTTT

• Jäsen^^^
    • Profiili
    • Rakkaudesta Suomeen
« Vastaus #80 : 05.05.2012, 14:30:00 »
No kaikkien kemiat nyt vaan eivät kohtaa, vaikka kuinka hommalaisia olisimme joka iikka.

No näin, mutta yrittänyttä ei laiteta.  ;D

Onhan tämä hyvää koulua kuitenkin: miten päästä näennäisestä solmutilanteesta eteenpäin keskustemalla mahdollisimman avoimesti.

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #81 : 05.05.2012, 14:40:32 »
No kaikkien kemiat nyt vaan eivät kohtaa, vaikka kuinka hommalaisia olisimme joka iikka.

No näin, mutta yrittänyttä ei laiteta.  ;D

Onhan tämä hyvää koulua kuitenkin: miten päästä näennäisestä solmutilanteesta eteenpäin keskustemalla mahdollisimman avoimesti.

Ahaa, sinä itsepäisesti otat chatin ilmaisena ihmissuhdekoulutuksena tms.  ;D

Saatan minäkin chatissä vielä jollain aikataululla piipahtaa, pitää katsoa että ihanko tosi siellä on joku valkoinen palkki mihin kirjoitetaan?

Tämä Homma oli varmasti kiva paikka silloin joskus kun täällä oli pelkästään vihaisia nuoria miehiä? Sittemmin tänne on saatu eri-ikäistä naisnäkökulmaa  ;D   ;D   ;D

Sheo

• Jäsen^^^
  • Liked: 379
  • Self-identified trans-kekistani
    • Profiili
« Vastaus #82 : 05.05.2012, 14:45:03 »

Saatan minäkin chatissä vielä jollain aikataululla piipahtaa, pitää katsoa että ihanko tosi siellä on joku valkoinen palkki mihin kirjoitetaan?

No semmoinenhan siellä pitäis olla alhaal, että piipaha vua.

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #83 : 05.05.2012, 14:48:14 »

No semmoinenhan siellä pitäis olla alhaal, että piipaha vua.

Usko tai älä mutta eilen en nähnyt sitä  ;D  Ja en tarvitse vielä lukulaseja, enkä ollut päissänikään. Pitääpä tihrustaa, jos palkki näkyisi, ja jos ei niin kysyn teiltä että missä se on.  8)

AstaTTT

• Jäsen^^^
    • Profiili
    • Rakkaudesta Suomeen
« Vastaus #84 : 05.05.2012, 14:51:00 »
Tämä Homma oli varmasti kiva paikka silloin joskus kun täällä oli pelkästään vihaisia nuoria miehiä? Sittemmin tänne on saatu eri-ikäistä naisnäkökulmaa  ;D   ;D   ;D

Hih, mietin yksi päivä ihan samaa!  ;D

Muttamutta. Tutkiskelin äsken elämääni ja mietin, että ne ihmiset, jotka ovat lähelläni, on testattu tulella. Parhaan ystäväni kanssa emme tulleet alussa toimeen ollenkaan, vaan otimme yhteen jatkuvasti. Kerran pidimme mykkäkoulua kuukausikaupalla - emme käytännössä sietäneet toisiamme. Mutta se prosessi opetti meille kaiken tarpeellisen toisistamme ja sen jälkeen olemme voineet luottaa toisiimme täydellisesti. <3

O. M. Hietamaa

• Jäsen^^^
  • Liked: 807
    • Profiili
« Vastaus #85 : 05.05.2012, 15:04:26 »
Usko tai älä mutta eilen en nähnyt sitä  ;D  Ja en tarvitse vielä lukulaseja, enkä ollut päissänikään. Pitääpä tihrustaa, jos palkki näkyisi, ja jos ei niin kysyn teiltä että missä se on.  8)

Jos selainikkuna on koko ruudun laajuinen, palkki saattaa jäädä Windowsin tehtäväpalkin alle piiloon ja siksi huomaamatta. Suosittelen piilottamaan tehtäväpalkin tai pienentämään ikkunaa. (Tämä suositus perustuu oletukseen että käytät Webchatia, kuten edellä neuvoin käyttämään, ja Windowsia.)

Aeon

• Jäsen^^^
  • Liked: 1042
    • Profiili
« Vastaus #86 : 05.05.2012, 15:15:59 »

Älä yhtään pahoittele aiheuttamaasi mielipahaa, minä halutessani pystyn makselemaan potut pottuina.

Minulla on oikeus todeta sivumennen (kuten totesinkin), etten osannut kirjoittaa chattiin mitään, sillä en ikinä ennen ole chatissä käynyt. On lukijan heikkohermoisuutta, jos sitä vähää  toisen kirjoittajan itseironiaa ei kykene lukemaan ottamatta sitä itseensä tai yhteisöön  kohdistuvana syytteenä. Loukkaantukaa vähemmän, missä minä annoin ymmärtää että pidin osaamattomuuttani jonkun teistä vikana että ei olisi esim. tarpeeksi ohjeistettu?

Jos haluan sanoa, etten osannut kirjoittaa, sanon sen, enkä halua sen asian tiimoilta lukea mitään arvosteluja, parkua tahi kiukuttelua.   

Ja minkö annoin ymmärtää, että olisit sanonut osaamattomuutesi olevan muitten vika? Etkä halua lukea muitten arvosteluja, parkua tai kiukuttelua oman kiukuttelusi tiimoilta; sinulla on ilmeisesti yksinoikeus noihin ja muut eivät saa vastata huutoon...

Lopuksi vielä sanot, että chatti vaikuttaa ihan toimimattomalta idealta siellä olevien ihmisten takia vaikka tämän ketjun perusteella et ole siellä edes kirjoitellut mitään saatikka viettänyt siellä pitkää aikaa esimerkiksi idlaten ja silloin tällöin tilanteen tarkastaen. Voi jeesus osa 2.  :facepalm:

Irkkikanava on ollut pystyssä alle kuukauden ketjun ekan viestin päivämäärästä päätellen ja siellä on ilmeisesti ollut jopa keskustelua (niin, en ole käynyt siellä henkilökohtaisesti). Tämän ketjun perusteella suurimmalla osalla nuivassa irkissä vaikuttavista ei ole ollut ongelmia eikä heitä tunnu häiritsevän mainitsemani asiat.

Monikohan homman irkkaavasta jäsenestä muuten vielä edes tietää tuosta kanavasta? Kannattaisiko odottaa, että sinne tulee porukkaa keskustelemaan eikä olla heti tyrmäämässä ajatusta kuolleeksi?

Niin, siellä irkissä tulee toisten kanssa toimeen ihan yhtä helposti kuin täällä foorumillakin. Kaikkien kirjoituksista ei ole pakko tykätä ja kaikkien ei ole pakko tykätä omista jutuista.

Tähän lopuksi voisin vielä sanoa, että en halua lukea mitään arvosteluja, kiukuttelua, parkua tai avautumista siitä, miten huono irkki on, miksi idlaavat irkkaajat häiritsevät.  ;)

p.s. se meikäläisen ennustama infinite loop taitaa tosiaan olla totta :D
Katarina.R:
Mikään noista ilmiöistä ei liity islamiin. Osa noista liittyy islamistiseen terroriin mutta uskonnon kanssa ei ole mitään tekemistä.

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #87 : 05.05.2012, 15:17:19 »

Jos selainikkuna on koko ruudun laajuinen, palkki saattaa jäädä Windowsin tehtäväpalkin alle piiloon ja siksi huomaamatta. Suosittelen piilottamaan tehtäväpalkin tai pienentämään ikkunaa. (Tämä suositus perustuu oletukseen että käytät Webchatia, kuten edellä neuvoin käyttämään, ja Windowsia.)

Kiitän ohjeesta, eiköhän näillä ohjeilla vielä jonain päivänä chattiin joku kommenttikin Emon nimissä aikaansaada niin voivat siellä Vihreiden puoluetoimistossa tai Supossa sitä sitten pahimminpäin tulkita  :)

AstaTTT

• Jäsen^^^
    • Profiili
    • Rakkaudesta Suomeen
« Vastaus #88 : 05.05.2012, 15:24:20 »
Kiitän ohjeesta, eiköhän näillä ohjeilla vielä jonain päivänä chattiin joku kommenttikin Emon nimissä aikaansaada niin voivat siellä Vihreiden puoluetoimistossa tai Supossa sitä sitten pahimminpäin tulkita  :)

Sinne vaan jo tänä iltana!  ;D

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #89 : 05.05.2012, 15:24:47 »
Aeon, arvasin etukäteen jo tuon seuraavan valituksenaiheesi että "minäkö annoin ymmärtää..."   :'(   :'(

No ka niinpä annoit, kun otit selvästi minut ja MINUN osaamattomuuteni yhdeksi esimerkiksi ja leimasit sen vieläpä kiukutteluksi.

Onko ongelmia? Miksi takerrut muiden sanomisiin ja annat niille leimoja tyyliin "kiukuttelu"? Miksi sinä kiukuttelet? Mitä sinulle kuuluu, jos minä tunnustan osaamattomuuteni tietokoneasioissa? Onko asian (osaamattomuuden) toteaminen kiukuttelua? Sitäkö ei voi muussa sävyssä todeta, kuin kiukutellen?

Koetko tyytyväisenä, että omat kommenttisi ovat nostaneet tämän ketjun tasoa huimasti?