Kirjoittaja Aihe: Suomen Laillisuuspuolue (SLP) on perustettu! (yhdistetty)  (Luettu 32892 kertaa)

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
Vs: Suomen Laillisuuspuolue (SLP) on perustettu! (yhdistetty)
« Vastaus #270 : 02.08.2013, 15:51:57 »
Mutta eihän Piholla täällä mitään huutosakkia ole, saati että SLP olisi jotenkin täällä alkuunpantu.

Suomen Laillisuuspuoluetta ei ole alkuunpantu Homma-foorumilla, mutta minä itse sain poliittisen herätyksen keväällä 2010 juuri Homma-foorumilla.

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #271 : 02.08.2013, 15:54:09 »
Joitain hyviä pointteja puolueella, mutta...

Uskonto on syöpää.

That is all. Carry on, men.

Uskonnot voivat olla syövän kaltaisia huonoja juttuja.

Minä puhunkin elävästä uskosta ja luottamuksesta Jumalaan, mikä on apu, tuki ja elämän sisältö, kaikkea muuta kuin syöpä.

AstaTTT

• Jäsen^^^
    • Profiili
    • Rakkaudesta Suomeen
« Vastaus #272 : 02.08.2013, 15:54:15 »
Ennen Itsenäisyyspuolueeseen liittymistäni kysyin mahdollisuutta liittyä Muutos 2011 -puolueeseen, mutta minua ei otettu sinne, koska "maailmankuvani on niin erilainen kuin heillä".

Minun maailmankuvani on myös aivan omanlaisensa, mutta jäseneksi hyväksyttiin. Keneen tai millä tavoin otit yhteyttä Muutokseen ja keneltä tuo vastaus tuli?

Topi Junkkari

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • 92 % ei äänestä Vasemmistoliittoa
    • Profiili
« Vastaus #273 : 02.08.2013, 15:55:00 »
-- liityin Kokoomukseen, jossa sietivät minua kolme kuukautta.

Eivät ne olisi sietäneet ketään muutakaan, joka liittyy uutena puolueeseen ja haluaa heti kättelyssä puolueen puheenjohtajaksi ja pääministeriksi.
Niin, kaikki viittaa siihen, että poliitikkojen häikäilemätön kaupankäynti vallasta ei vain onnistu ennen pitkää hävittämään kauniita menneiltä sukupolvilta perittyjä traditioita, vaan ajaa vähitellen heidän kansansa perikatoon.
- Mannerheim sukulaispojalleen Georg C. Ehrnroothille kirjeessä 17.1.1951

Ant.

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #274 : 02.08.2013, 16:50:59 »
Jutussa kerrottiin, että Piho on perustanut noin 50-henkisen sähköpostiryhmän, jossa uskotaan Pihon olevan profeetta. Yksi Pihon opetuslapsista on jutun mukaan köyhien asialla -puolueen puheenjohtaja Terttu Savola.

Mietin, miksei Savola voisi antaa puolueensa puheenjohtajuutta profeetta Piholle. Eihän puolueella ole edes toimintaa, ellei sellaiseksi lasketa Savolan asettamista ehdolle, joka varmasti onnistuu myös Pihon ollessa puheenjohtajana. Savola on ahkera keräämään kortteja, joten puolueen tulevaisuus olisi taattu. Piholla ei SLP:n korttisaldon perusteella ole korttien keräämiseen suurta viitseliäisyyttä, vaan aika kuluu oman mahtavuuden esilletuontiin netissä.

Suomen suurimmat ulkomaalaisryhmät äidinkielen mukaan vuonna 2012: venäjä (62 554), viro (38 364), somali (14 769), englanti (14 666), arabia (12 042), kurdi (9 280). Vieraskielisiä yhteensä 266 949. Vuonna 1990 vieraskielisiä yhteensä 24 783. Somalinkielisiä eniten Uudellamaalla (11 128), vähiten Ahvenanmaalla (0).

Thalion

• Jäsen^^
  • **
    • Profiili
« Vastaus #275 : 02.08.2013, 17:25:18 »
Tässä se nyt sitten on: http://nyt.fi/20130802-eussa-on-kyse-antikristuksen-vallasta-jouko-piho-perustaa-puoletta-ja-uskoo-olevansa-profeetta/

Hommaforum huudettu - heti alussa :D

Jouko Pihon "tärkeä sanoma" sai Hesarin NYT-liitteestä kannen, pääkirjoituksen sekä kolmen sivun jutun. Eipä siinä mitään, mutta kyseinen Piho-juttu tosiaan alkaa ja loppuu viittauksella Hommaforumiin.

Nyt on Homma kovassa nousussa!  :roll:

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #276 : 02.08.2013, 17:26:00 »
Ennen Itsenäisyyspuolueeseen liittymistäni kysyin mahdollisuutta liittyä Muutos 2011 -puolueeseen, mutta minua ei otettu sinne, koska "maailmankuvani on niin erilainen kuin heillä".

Minun maailmankuvani on myös aivan omanlaisensa, mutta jäseneksi hyväksyttiin. Keneen tai millä tavoin otit yhteyttä Muutokseen ja keneltä tuo vastaus tuli?

Vastauksen antoi Jiri Keronen.

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #277 : 02.08.2013, 17:26:51 »
http://nyt.fi/20130802-eussa-on-kyse-antikristuksen-vallasta-jouko-piho-perustaa-puoletta-ja-uskoo-olevansa-profeetta/

Lainaus
...mitä Suomen Laillisuuspuolue tekisi, jos pääsisi vallankahvaan kiinni?

Lainaus
Kieltäisi Vapaamuurareiden toiminnan, sillä Piho uskoo vanhaan legendaan, jonka mukaan he palvovat saatanaa.

Eikös se ole totalitarismin merkki kun halutaan ruveta kieltämään järjestöjä?

Salaseurat eivät kuulu avoimeen demokratiaan.

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #278 : 02.08.2013, 17:30:14 »
-- liityin Kokoomukseen, jossa sietivät minua kolme kuukautta.

Eivät ne olisi sietäneet ketään muutakaan, joka liittyy uutena puolueeseen ja haluaa heti kättelyssä puolueen puheenjohtajaksi ja pääministeriksi.

En ilmoittanut Kokoomuksessa, että haluan heti kättelyssä puolueen puheenjohtajaksi ja pääministeriksi. Mistä sinä tuollaisia keksit?

Kyse oli siitä, että minun kotisivujeni tiettyjä (ei yksilöity) kirjoituksia vieroksuttiin eikä pidetty sopivana, että Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaalla on sellaisia kirjoituksia omilla sivuillaan. Niinpä minua ei hyväksytty kuntavaaliehdokkaaksi, jonka jälkeen erosin Kokoomuksesta.

qåaäzm

• Vieras
« Vastaus #279 : 02.08.2013, 17:34:16 »
http://nyt.fi/20130802-eussa-on-kyse-antikristuksen-vallasta-jouko-piho-perustaa-puoletta-ja-uskoo-olevansa-profeetta/

Lainaus
...mitä Suomen Laillisuuspuolue tekisi, jos pääsisi vallankahvaan kiinni?

Lainaus
Kieltäisi Vapaamuurareiden toiminnan, sillä Piho uskoo vanhaan legendaan, jonka mukaan he palvovat saatanaa.

Eikös se ole totalitarismin merkki kun halutaan ruveta kieltämään järjestöjä?

Salaseurat eivät kuulu avoimeen demokratiaan.
Demokratia on hallitusmuoto. Hallitusmuoto ei ulotu joka kolkkaan ihmisen elämässä. Sitä saa perustaa ihan minkälaisia seuroja huvittaa kunhan pysyy lain sisällä.

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #280 : 02.08.2013, 17:36:17 »
Jutussa kerrottiin, että Piho on perustanut noin 50-henkisen sähköpostiryhmän, jossa uskotaan Pihon olevan profeetta. Yksi Pihon opetuslapsista on jutun mukaan köyhien asialla -puolueen puheenjohtaja Terttu Savola.

Mietin, miksei Savola voisi antaa puolueensa puheenjohtajuutta profeetta Piholle. Eihän puolueella ole edes toimintaa, ellei sellaiseksi lasketa Savolan asettamista ehdolle, joka varmasti onnistuu myös Pihon ollessa puheenjohtajana. Savola on ahkera keräämään kortteja, joten puolueen tulevaisuus olisi taattu. Piholla ei SLP:n korttisaldon perusteella ole korttien keräämiseen suurta viitseliäisyyttä, vaan aika kuluu oman mahtavuuden esilletuontiin netissä.

Terttu Savola on mukana sähköpostiryhmässä, mutta hän ei ole minun opetuslapseni. Uskoakseni Terttu Savola haluaa jatkaa oman puolueensa kanssa kuten tähänkin asti.

Olen ollut hyvin aktiivinen korttien keräämisessä. Suurin työ on ollut yhteydenotossa moniin ihmisiin, jotka ovat luvanneet täyttää kortin tai jotka olen saanut kerääjiksi. Useimmilla ihmisillä on keruu kuitenkin kesken eivätkä he ole vielä palauttaneet kortteja minulle.

Olen sen lisäksi kerännyt aktiivisesti kortteja eri kaupunkien toreilla, kuten Lahdessa, Kouvolassa, Järvenpäässä, Mäntsälässä, Orimattilassa ja nyt viimeksi eilen Kotkassa. Tätä torikampanjaa SLP:n teltan kanssa on tarkoitus jatkaa ainakin lokakuun loppuun asti.

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #281 : 02.08.2013, 17:38:39 »
Demokratia on hallitusmuoto. Hallitusmuoto ei ulotu joka kolkkaan ihmisen elämässä. Sitä saa perustaa ihan minkälaisia seuroja huvittaa kunhan pysyy lain sisällä.

Vapaamuurareiden hyvä veli -verkostojen keskinäisestä veljien suosimisesta lain kustannuksella on näyttöä. Ei korppi korpin silmää noki. Mutta onko se laillista?

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
  • lahtari
    • Profiili
« Vastaus #282 : 02.08.2013, 17:42:55 »
Nyt kun Jouko on poliitikko, pitäisi keksiä miehestä joku oikein hyvä poliittinen vitsi, mutta en naurultani kykene....
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #283 : 02.08.2013, 17:44:36 »

Olisi kiva kuulla, että kerroitko toimittajalle, että sait alkukipinän poliittiseen toimintaasi Hommaforumilta? Tai koetko jotenkin "radikalisoituneesi" Hommaforumin vuoksi? Olitko tavoitellut jonkun puolueen jäsenyyttä jo ennen kuin aktivoiduit Hommaforumin kommentoijaksi? Ja missä Lailisuuspuolueen kannattajakortin voi täyttää?  ;)

Kerroin toimittajalle, että sain alkukipinän poliittiseen toimintaan Hommafoorumilla. En ollut sitä ennen kiinnostunut politiikasta (ainoastaan äänestin) eli en ollut tavoitellut minkään puolueen jäsenyyttä ennen aktivoitumistani Hommafoorumin kommentoijana.

En ole radikalisoitunut Hommafoorumin vuoksi. Olen ollut aina radikaali.

Voin lähettää halukkaille SLP:n kannattajakortin, jos he ilmoittavat minulle (jouko.piho@kolumbus.fi) osoitteensa.

Kannattajakortin voi tulostaa myös netistä. Tee seuraavasti. Mene  jompaankumpaan alla olevista osoitteista, tulosta luettelokortti ja täytä tiedot. Muista omakätinen allekirjoitus. Kohtaan "Puolueena rekisteröitävä yhdistys" kirjoitetaan Suomen Laillisuuspuolue ry. Postita tämän jälkeen kortti osoitteeseen: Jouko Piho Valkolammentie 26 c F 47  07910 Valko.

Jos käytät ensimmäisen linkin A4-kokoista korttia, sen voi täyttää joko koneella tai tulostuksen jälkeen käsin. Jos kirjoitat koneella, käytä suuraakkosia ja muista allekirjoitus tulostuksen jälkeen.

Jos käytät toisen linkin A6-kokoista korttia, sen voi täyttää vain käsin tulostuksen jälkeen.

Ja tässä linkit:

http://www.vaalit.fi/uploads/52jv2nj7.pdf

http://www.vaalit.fi/uploads/na24e15azppbm9_2.pdf

jostpuur

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #284 : 02.08.2013, 17:47:47 »
Kokoontumisenoikeus kuuluu demokratiaan, ja sen perusteella muurariuskin pitää sallia.

Järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan voidaan taistella siihen sopivilla pelisäännöillä.
"He who can destroy a thing has the real control of it." Paul-Muad'Dib

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #285 : 02.08.2013, 17:57:37 »
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/politiikka/12118-suomeen-ollaan-perustamassa-uutta-uskontotaustaista-puoluetta

Lainaus
Puoluerekisteriin pyrkivän Suomen Laillisuuspuolueen tavoitteena on ero EU:sta. SLP:n taustalla on vahvoja uskonnollisia lähtökohtia ja puolueen perustaja antaa Helsingin Sanomien 2.8. ilmetyneessä Nyt-liitteessä ymmärtää olevansa profeetta: ”EU:ssa on kyse Antikristuksen vallasta.”

Puolueen perustaja, eläkkeellä oleva helluntaitaustainen luokanopettaja Jouko Piho päätti perustaa oman puolueen, koska ei saanut vastakaikua Kokoomuksesta eikä kristillisdemokraateilta.

Jouko Piho on tunnettu värikkäistä mielipiteistään ja blogikirjoituksistaan. Vuonna 2005 hän kirjoitti omaelämäkerran nimeltä Outo tieni, alaotsikoltaan "Kamppailuni Jumalan, elämäni naisten ja helluntaiherätyksen kanssa".

Nyt-liitteessä haastateltu Turun yliopiston poliittisen historian professori Timo Soikkanen asemoi uuden puoluehankkeen perussuomalaisten ja kristillisdemokraattien väliin.

”Suomalaiset eivät ole kovin innostuneita uskonnon ja politiikan yhdistämisestä. Uskonto on meillä yksityisasia. Se ei kuulu politiikkaan. Puoluerekisteriin tämä laillisuuspuolue voi päästä, mutta äänestäjiä se tuskin saa.”

Soikkaselle Pihon puolueesta tulee mieleen” jokin amerikkalainen lahko”.

Tällä hetkellä SLP:n rekisteröintihakemuksessa on parisataa allekirjoitusta 5000 tarvittavasta..

26 kommenttia tällä hetkellä.

AstaTTT

• Jäsen^^^
    • Profiili
    • Rakkaudesta Suomeen
« Vastaus #286 : 02.08.2013, 19:34:56 »
Vastauksen antoi Jiri Keronen.

Onneksi nyt on puheenjohtajana Marjukka Kaakkola. Tietyllä tavalla harmittaa tuo saamasi vastaus. Ei sen takia, ettäkö olisin samaa mieltä asioista kanssasi (  ;D ) vaan sen takia, että politiikka tarvitsee idealisteja, koska ilman halua parantaa maailmaa se ei parane. Toivoisin tähän maailmaan enemmän kaltaisiasi visionäärisiä tekijöitä perusurputtajien sijaan.

Onnea jatkoon.

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #287 : 02.08.2013, 19:55:17 »
Kiitos Asta!

Haluan tosiaan olla visionäärinen tekijä, sekä idealisti että realisti, sekä näkijä että tekijä, sekä unelmoija että toteuttaja.

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #288 : 04.08.2013, 02:01:20 »
Olen alustavien suunnitelmien mukaan (jotka voivat muuttua) mukana SLP:n teltan kanssa seuraavilla toreilla mainittuina aikoina.

Tule mukaan torille, jos mahdollista.

9.8.2013 klo 9-13 Kirkkonummi Alatori
13.8.2013 klo 9-13 Vantaa Tikkurilan tori
16.8.2013 klo 9-13 Pyhtää Pyhtään saaristomarkkinat
20.8.2013 klo 8-12  Loviisa Tori
24.8.2013 klo 8-12 Loviisa Tori Loviisan Wanhat Talot markkinat
25.8.2013 klo 10-14 Loviisa Tori Loviisan Wanhat Talot markkinat
30.8.2013 klo 14-19 Hamina Iltatori
3.9.2013 klo 9-13 Porvoo Syysmarkkinat
8.9.2013 klo 9-13 Riihimäki Asematapahtuma
11.9.2013 klo 9-13 Espoo Ison Omenan maalaismarkkinat
14.9.2013 klo 9-13 Iitti Tori
21.9.2013 klo 9-13 Hyvinkää Suurmarkkinat
13.10.2013 klo 9-13 Lohja Suurmarkkinat
20.10.2013 klo 9-13 Nurmijärvi Klaukkala Syysmarkkinat
24.10.2013 klo 9-13 Lappeenranta Syysmarkkinat

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Platonilainen fasisti ja humanisti äärivasemmalta
    • Profiili
« Vastaus #289 : 04.08.2013, 08:20:24 »
Olisin Tikkurilaan mennyt Joukoa morjenstamaan, mutta tuohon kellonaikaan olen töissä. Joskus toiste sitten  :)

Selasin Laillisuuspuolueen ohjelman nopeasti läpi ja havaitsin siinä olevan monta kannatettavaa asiaa. Miinuspuolena vaikeneminen haittamaahanmuutosta. Eikä aborttien vastustaminen ja susien suojelu kuulostanut hyvältä. Mutta kaikkea ei voi saada samassa paketissa..
« Viimeksi muokattu: 04.08.2013, 10:58:49 kirjoittanut Eino P. Keravalta »
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #290 : 04.08.2013, 16:20:44 »
SLP ei halua profiloitua jyrkkänä maahanmuuttokritiikkipuolueena. Ohessa katkelma SLP:n yleisohjelmasta. Minusta siinä on sanottu asiat tarpeeksi selvästi.

"Maahanmuuttajia tulee kohdella asiallisesti ja ilman rasismia. Maahanmuuttopolitiikan tulee olla hallittua ja voimavarojen mukaista. Suomen valtion ensisijainen velvollisuus on pitää huolta omista kansalaisistaan. Maahanmuuttajien määrää ei tule kasvattaa liikaa. Liiallinen monikulttuurisuus luo eri tapojen ja uskontojen välisiä jännitteitä ja ristiriitoja, kuten olemme nähneet Norjassa ja Ruotsissa. Emme halua vastaavia mellakoita Suomeen."

Mitä tulee suden suojelemiseen, niin ohjelmassa kiinnitetään samalla huomiota myös ihmisten turvallisuuteen.

"Sutta tulee suojella, jotta se säilyy lajistossamme. Samalla on pidettävä huolta siitä, että jokaisella kansalaisella on turvallinen elin- ja toimintaympäristö."

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #291 : 04.08.2013, 16:26:56 »
Olen mukana Radio Rockin aamuohjelmassa maanantaina 5.8.2013 klo 9 jälkeen Jussi Heikelän ja Harri Moision vieraana.

Aiheena on Suomen Laillisuuspuolue.

Puhelinhaastattelukin olisi ollut mahdollista, mutta päätin mennä paikan päälle studioon, Helsingin Tehtaankadulle, koska minulle sanottiin, että jos on itse paikalla, haastattelusta voidaan tehdä pidempi.

En tiedä taajuuksista, mutta kiinnostuneet ottanevat asiasta selvää. Facebookissa joku kirjoitti, että taajuus on 94,9.

Tasogare

• Jäsen^^
  • **
  • "Tuurilla ne laivatki seilaa"
    • Profiili
« Vastaus #292 : 05.08.2013, 10:22:52 »
Minä puhunkin elävästä uskosta ja luottamuksesta Jumalaan, mikä on apu, tuki ja elämän sisältö, kaikkea muuta kuin syöpä.

... mulla on sellanen villiveikkaus, ettei mun lesbokaverit oo sun kanssa samaa mieltä.

... tai ystävä Alajärvellä, joka ei pääse kunnollisiin lapsettomuustutkimuksiin, koska heidän asiaansa hoitava ihminen on vain todennut, että "No, se on korkeamman käsissä."

... tai minä, jolle puolet perheestä yrittää tuputtaa 24/7 tätä scheissea.

... tai kaverini, joka ei saa tapailla tapaamansa tyttöä, koska tytön ihan sekopäiset uskonnolliset vanhemmat.

... yms. yms.

No mut hei.. apu, tuki ja silleen..
Homma^^^ <3    |    On vain vääriä mielipiteitä

http://www.sverigedemokraterna.se/

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Mamusumopainijan fani
    • Profiili
« Vastaus #293 : 05.08.2013, 13:17:08 »
Olen mukana Radio Rockin aamuohjelmassa maanantaina 5.8.2013 klo 9 jälkeen Jussi Heikelän ja Harri Moision vieraana.

Aiheena on Suomen Laillisuuspuolue.

Puhelinhaastattelukin olisi ollut mahdollista, mutta päätin mennä paikan päälle studioon, Helsingin Tehtaankadulle, koska minulle sanottiin, että jos on itse paikalla, haastattelusta voidaan tehdä pidempi.

En tiedä taajuuksista, mutta kiinnostuneet ottanevat asiasta selvää. Facebookissa joku kirjoitti, että taajuus on 94,9.

Kuuntelin tuon nettiradiosta. Sait jopa kaksi korttia lisää. Ihan hyvässä hengessä tehty ohjelma.

-i-
"Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta." -filosofi J.Sakari Hankamäki -
"Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu." - Jussi Halla-aho -
Immigration Gumballs

nollatoleranssi

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #294 : 05.08.2013, 16:27:52 »
Tässä se nyt sitten on: http://nyt.fi/20130802-eussa-on-kyse-antikristuksen-vallasta-jouko-piho-perustaa-puoletta-ja-uskoo-olevansa-profeetta/

Luin tuon jutun.

Tuli mieleen että uutinen oli "vihertoimittajan märkäuni", kun samaan juttuun oli saatu laitettua "Hommaforum, Perussuomalaiset, Päivi Räsänen, kristillisdemokraatit, uskonnollisuus, Timo Soini, raamatun sana".

En silti voisi luvata kovin ruusuista tulevaisuutta tälle uudelle puolueelle. Suomessa on paljon pienpuolueita, eikä kaikille tunnu riittävän väkeä.

Varmasti osa mm. vanhemmasta väestöstä voi kokea puolueen täysin omakseen, mutta siltikin laajemman suosion saaminen on epätodennäköistä. Nykyisin uskonnolliset piirit taitavat kuitenkin ensisijaisesti menä Räsäsen puolueeseen, jos tarvetta sellaiselle on ja EU-kriitikot Perussuomalaisiin.

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #295 : 05.08.2013, 18:13:36 »
Olin 5.8.2013 Radio Rockin aamuohjelmassa Jussi Heikelän ja Harri Moision haastateltavana.

Kävimme värikkään väkevässä keskustelussa läpi monia aiheita, kuten profeettana oloa, rock-musiikin synnillisyyttä, laillisuuden merkitystä, EU:n ja vapaamuurareiden turmiollisuutta, Vatikaanin saatananpalvontaa ja pedonmerkin karttamista.

Sain lukea Aamoksen kirjan 5. luvusta monia meidänkin aikaamme sopivia jakeita, joissa profeetta suomii kovin sanoin sen ajan rötöstelijöitä, lahjuksen ottajia, köyhien syrjijiä ja vääryyden tekijöitä. Sanoin, että nämä jakeet ovat Suomen Laillisuuspuolueen perusta.

Toimittajat olivat myötämielisiä SLP:n korttikeräystä kohtaan ja allekirjoittivat kortin studiossa.

Ohjelma on kuunneltavissa tästä linkistä:

http://www.radiorock.fi/podcast?vt=audio&vid=345757

Toimittajat innostuivat vilkkaasta ajatustenvaihdosta siinä määrin, että he haluavat kutsua minut uudestaan ohjelmaansa.

Se sopii minulle mainiosti.

Näin fiksuja ja sivistyneitä herrasmiehiä tapaa mielellään uudestaan.

Vas. Harri Moisio, Jouko Piho ja Jussi Heikelä.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2013, 18:43:05 kirjoittanut Jouko Piho »

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
    • Jouko Piho
« Vastaus #296 : 09.08.2013, 22:58:26 »
Olen lauantaina 10.8.2013 klo 9-13 Suomen Laillisuuspuolueen teltan kanssa Kirkkonummen alatorilla. Mukana ovat myös Ari Pesonen ja Tapani Talasjoki. Jos olet lähistöllä tule moikkaamaan ja täyttämään kannattajakorttia.

Eugen235

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #297 : 09.08.2013, 23:10:59 »

en tunne asiaa hyvin, mutta kaikki rehelliset vaihtoehdot ovat mielestäni tervetulleita suomalaiseen keskusteluun. Keskusteluketjussa oli mielestäni alamittaisia kommentteja.

Oleellinen asia on, että Suomeen mahtuu lisää sellaisia puolueita jotka noudattavat lakeja. Erityisen tuomittavaa on vastustaa pienpuolueiden olemassaoloa pelkästään sillä perusteella että ne ovat "hulluja".

nurkkakuntalainen

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #298 : 09.08.2013, 23:44:55 »
Oleellinen asia on, että Suomeen mahtuu lisää sellaisia puolueita jotka noudattavat lakeja.

Lisäksi pitää mahtua sellaisia puolueita, jotka vastustavat nykyisiä lakeja, jos ne ovat esimerkiksi huonoa. Lain noudattamisessa järjen käyttöä: usein oman edun kannalta on hyödyllisempää toimia lain mukaan, mutta esimerkiksi natsisaksa-tyylisten lakien mukaan ei varmaan kovinkaan monen mielestä pitäisi toimia.

Valitettavasti Tsuhnalan (=holhousvaltio suomi) väestöstä vielä suuri enemmistö nukkuu lainkuuliaista unta Suurten Johtajien narsismihoureissaan vääntämiä aivopieruja palvoen. Muun muassa persut ovat kuitenkin keskimäärin valveutuneempaa porukkaa tässä asiassa.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194828523665/artikkeli/kaleva+yli+neljannes+voisi+rikkoa+lakia+jos+omatunto+kaskee.html
Ruotsidemokraattien kannatustilanne: http://status.st/

Ghettoutuminen parempi kuin assimilaatio. Paluumuutto parempi kuin ghettoutuminen.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • May I have the password, please?
    • Profiili
« Vastaus #299 : 10.08.2013, 00:17:15 »
Kyllä sen Pihon kirjan pystyi ihan hyvin yöksi laskemaan kädestä :D
Kansalaisaloite: Terveydenhuollon henkilökunnalle lakisääteinen oikeus kieltäytyä elämän lopettamisesta vakaumuksellisista syistä

Can the roof stay up when the walls fall?