Olennaista oli siis tämä kohta:
Miten vapaa-ajan seksi ja työseksi sitten eroavat? Töissä en kerro asiakkaalle mistä pidän, enkä ohjaa häntä tyydyttämään minua. Lähinnä keskityn näyttelemään ja olemaan tehokas, jotta yhdyntä ei kestäisi mahdottoman kauaa. En suutele asiakkaita, enkä vastaanota heiltä suuseksiä. Asiakasseksin kaava on lähestulkoon aina sama: minä runkkaan miestä, puen hänelle kondomin ja otan suihin, sitten ollaan yhdynnässä muutamassa eri asennossa. Ja tauon jälkeen alusta uudelleen, jos niin on sovittu. En nauti seksistä asiakkaiden kanssa juuri koskaan.
Oma seksielämäni on kyllä vähentynyt työaikana. Ei aina jaksa. Mutta kun olen sängyssä omasta tahdostani jonkun hyvän tyypin kanssa, se on tietenkin erilaista. Minä suutelen, annan ja saan suuseksiä, laukean kerran tai monta, saatan johtaa liikettä ja olen kaikin tavoin aktiivisempi kuin asiakkaiden kanssa. Nautin.
Täytyy todeta, että tuon saman
mutatis mutandis voi sanoa kaikesta luovasta työstä. Kuka tahansa graafikko, valokuvaaja tai taidemaalari voisi sanoa aivan saman. Kun rahaa ei ole, ja töihin joutuu, niin sielu on kaupan, ja tunnelmat ovat samat kuin huoralla - homma hoidetaan laadukkaasti, mutta ei siitä nauti. Toista on sitten vapaa luominen. Tai vapaa seksi. Se on kivaa ja korskeaa.
Itse itseäni täydentäen: Kyse on siitä, onko sydän hommissa mukana vai ei.