Itse olen aika paljon lukenut juttuja tosta harmaasta taloudesta, kun tämä muistio tuli julkisuuteen
http://fifi.voima.fi/artikkeli/2011/kesakuu/muistio-kokoomus-ja-rkp-jarruttavat-harmaan-talouden-torjuntaa huomiota kiinnitti se ettei tästä muistiosta ollut paljon mitään valtamedioissa.
Juttelin usean eri tuttuni kanssa tosta muistiosta, juuri kukaan ei ollut kuullutkaan tosta muistiosta mitään. Tämäkin siis vahvistaa vielä mun tekemääni havaintoa.
Aika ihme juttu muuten että lähes kaikkilla kansalaisilla on tiedossa kaikki Hakkaraisen neekeri juttut, mutta väitän ettei valtaosa kansasta tiedä mitään tosta vuotaneesta muistiosta
Soitin myös Hesarin palautepuhelimeen ja kysyin miksei Hesarissa ollut mitään mainintaa tosta muistiosta
toimittaja: Ei meillä ole ollut mitään tietoa siitä että tollanen muistio on ilmestynyt
Minä: (naurua) Voimalehti julkaisi tän muistion vähän aikaa sitten
toimittaja: Nooh voimalehti ei ole luottettava tietolähde
Minä: Muistio on todennäköisesti aito, koska tässä juttussa joka koskee muistiota on sekä Rkp:peen ja Kokkareiden edustajien haastattelut, ja varsinkin Rkp:een edustaja jäätyy todella pahasti tässä haastattelussa. Tiedät itsekin ettei politikolle ole kovin helppoa lyödä jauhoja suuhun.
Toimittaja: mikä sen voima lehden numero on, missä se juttu ole voitais tehä siittä vaikka joku juttu Hesariin.