Sanoin jo, että sellaiset eivät ole oikeita feministejä. Oikeat feministit kuten minä ovat yleensä aika hiljaisia... Jos tutkit itseäsi tarkemmin, voisin vaikka vannoa että olet sinäkin feministi sillä tavalla, mitä se sana tarkoitti ennen monikultturismia... Maahanmuuttokriittisten tulisi ymmärtää tämä, koska naisissa on paljon hiljaisia, oikeita feministejä, jotka eivät täysin ymmärrä, että feminismikritiikki kohdistuu valefeministeihin eikä heihin.
Olenhan minä peräti feministi, minusta vain tuntuu että itseään feministeiksi julistavat ovat unohtaneet liian usein mitä sen pitäisi tarkoittaa. Suurin osa niistä feministeistä keitä tunnen tosin saisivat (tai ovat saaneet) raivokohtauksen jos väitän etteivät he oikeasti olekaan feministejä. On kuulemma mahdotonta vaikuttaa tiettyihin asioihin (vaikka Islam) mutta helpompi vaikuttaa toisiin (valkoisiin länsimaalaisiin ja toivottavasti miehiin) joten Islamiin ei puututa. Olet varmasti ihan oikeassa oli miten oli.
Kyse on enemmän siitä mitä käsityksiä luodaan vaikka feministiliikkeen sisältä ulospäin. Jos nämä "hiljaiset feministit" (myönnän, että olen itsekin sellainen) jotka ovat myös naisia sekä kuuluvat tyttöjen postituslistoille pitäisivät edes
jotain ääntä monikulttuurista se murskaisi samalla niiden nuivien käsitykset feminismistä jotka vieläkin luulevat feminismin olevan Islam-positiivinen aate. Eihän sen pitäisi olla.
Mutta missä ovat kaikki ne feministit jotka julkisesti sanovat näin? Missä on "Feminazis against Islam" liike, ja miksei siitä kirjoiteta HS:ssä?