Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

Viimeisimmät, FAQ, Säännöt

447 583 viestiä 15 123 aihetta- kirjoittanut 4 577 jäsentä

HOMMAN KESKUSTELUPeräkammariSuomen Sisulaisen törkeä käytös
Sivuja: [1] 2   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Suomen Sisulaisen törkeä käytös  (Luettu 3846 kertaa)
maitolahti
Jäsen^^
**

Profiili
« : 04.01.2009, 18:42:50 »

En itse kuulu Sisuun eikä minulla sinänsä ole mitään Sisulaisia vastaan mutta tuli joulun aikana junamatkalla ravintolavaunussa vastaan kyllä sellaista käytöstä, että se voi vain toimia Sisulaisia vastaan.

Vaunussa oli pari Japanilaista matkaajaa ja heitä vastapäätä istunut maistanut Sisulainen kävi todella hankalaksi ahdistelijaksi. Kovaan ääneen Sisua mainostaen tämä häiskä esitti itsestään, mitä typerämpiä puolia samaan aikaan pelotellen vierailijoita omalla bodatulla olemuksellaan.

Helvetin tyylikästä.
Aivan helvetin typerää.

Sinänsä harmiton tapaus mutta tuommoinen ei ainakaan auta varsinaisten asioiden kehitystä, jos noita apinoita ei saada kuriin.
tallennettu

"Mankind are the family of God, and the most beloved of them to God are those who are the most excellent to His family.""Not one of you believes until he loves for his brother what he loves for himself."-Muhammad "There are no passengers on spaceship earth. We are all crew."-Marshall McLuhan
Viper
Jäsen^^
**

Absolutistin valvova silmä

Profiili
« Vastaus #1 : 04.01.2009, 18:46:42 »

Kuka tahansa vihervasemmistolainen osmo/astrid voi riehua ja sanoa olevansa SS:stä.
tallennettu

Optimists learn English, Pessimists learn Chinese. Realists learn to assemble for war
Martel
Jäsen^^^

Profiili
« Vastaus #2 : 04.01.2009, 18:53:30 »

Kuka tahansa vihervasemmistolainen osmo/astrid voi riehua ja sanoa olevansa SS:stä.

Tuskinpa kuitenkaan. En ryhtyisi ensimmäisenä pohtimaan mitään salaliittoteoriaa, vaan lähtisin siitä, että tapahtunut saattaa olla totta. Mahdollisesti henkilö ei ollut jäsen, vaan sympatiseeraaja.

Yhteistä näille kiljuskineille on se, että räyhäkohteiden valinnassa ei käytetä minkäänlaista harkintaa. Turistit, erityisesti japanilaiset turistit, ovat yleensä ottaen parasta mitä täällä käy kääntymässä: kohteliaita, huomaavaisia, varakkaita.

[en ole Suomen Sisun jäsen]
tallennettu

The smallest minority on earth is the individual. Those who deny individual rights cannot claim to be defenders of minorities.  - Ayn Rand
HaH
Helsingin Kokoomus
Global Moderator
Jäsen^^^

Nuivalan Parooni

Profiili
« Vastaus #3 : 04.01.2009, 18:54:55 »

Se mitä minä sisulaisia tunnen, niin tuo ei Sisun meiningiltä tuntunut.

Ettei nyt vain olisi maitolahden luikurinlasku kyseessä.
tallennettu

Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.
Peltirumpu
Vieras
« Vastaus #4 : 04.01.2009, 18:55:48 »

Kyseessä on kuitenkin vain valitettava yksittäistapaus jota ei saa yleistää. Se täytyy muistaa.
tallennettu
Nuivanniemen tohtori
Jäsen^^
**

Profiili
« Vastaus #5 : 04.01.2009, 18:57:02 »

Tuskinpa kuitenkaan. En ryhtyisi ensimmäisenä pohtimaan mitään salaliittoteoriaa, vaan lähtisin siitä, että tapahtunut saattaa olla totta. Mahdollisesti henkilö ei ollut jäsen, vaan sympatiseeraaja.
...

Meillähän täällä "Suomen-Sisun" asiantuntijoita? Kysytään niiltä näistä kiljuskineista.

"Yksityistapaus jota ei saa yleistää..." on hyvä!
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009, 19:05:22 kirjoittanut Nuivanniemen tohtori » tallennettu

"One day, millions of men will leave the Southern Hemisphere to go to the Northern Hemisphere. And they will not go there as friends. Because they will go there to conquer it. And they will conquer it with their sons. The wombs of our women will give us victory." 

Houari Boumédienne
YK:ssa 1974
Martel
Jäsen^^^

Profiili
« Vastaus #6 : 04.01.2009, 19:01:28 »

Lainaus käyttäjältä: Nuivanniemen tohtori link=topic=916.msg11860#msg11860
Meillähän täällä "Suomem-Sisun" asiantuntijoita? Kysytään niiltä näistä kiljuskineista.

En väittänyt, että Suomen Sisun jäsenet ovat kiljuskinejä - tosin oletan sellaisiakin olevan joukossa.

Minulle kiljuskini on stereotypinen henkilö, jolla on vaikeuksia pitää oman elämänsä homma hallussa. Hän syyttää omista ongelmistaan ulkopuolisia, tässä tapauksessa pakolaisia ja ylipäätään ulkomaalaisia. Viinan - ja ehkäpä keskivertoa korkeamman testosteronimäärän - avulla sitten pullistellaan. Ja kuten jo sanoin; pullistellaan täysin väärille kohteille.
tallennettu

The smallest minority on earth is the individual. Those who deny individual rights cannot claim to be defenders of minorities.  - Ayn Rand
Mika
Jäsen^^^

Profiili
« Vastaus #7 : 04.01.2009, 19:11:11 »

Mistä tuo "kiljuskini" -nimitys muuten tulee?  Onko kysymys kiljuvista skineistä, kiljua polttavista/juovista skineistä vai jostakin muusta?  Ainakaan minä en ole  törmännyt koskaan sen paremmin kiljuviin skineihin kuin kiljua nauttiviin skineihinkään. Ja nythän skinejä ei enää ole olemassakaan - paitsi vihervasemmistolaisen mielikuvituksessa.
tallennettu

Suomalaista maahanmuuttokäsitteistöä: luku- ja kirjoitustaidoton muslimi = työperäinen maahanmuuttaja
Martel
Jäsen^^^

Profiili
« Vastaus #8 : 04.01.2009, 19:17:46 »

Olen aina luullut, että kiljuskini viittaa kiljuun. Nyt, tarkemmin ajateltua, en olekaan varma.

Lainaus
Ainakaan minä en ole  törmännyt koskaan sen paremmin kiljuviin skineihin kuin kiljua nauttiviin skineihinkään.

Oletko koskaan törmännyt alkoholia nauttineeseen skiniin? Kansallismieliset ovat varmaankin yleensä ottaen siivoa porukkaa, aivan kuten muutkin suomalaiset. Ja koska he ovat kuin muutkin suomalaiset, joukkon mahtuu varmasti sellaisiakin, joilla on ongelmia käyttäytymisen kanssa, erityisesti alkoholia nautittuaan.

Mielestäni oikea strategia - silloin kun tällaisiin ikäviin väitteisiin törmätään - ei ole salaliittoteorioiden keksiminen tai asioiden kieltäminen, vaan huonon käytöksen yksiselitteinen tuomitseminen. En väitä, että tämä tapaus olisi totta, mutta itse uskon lähtökohtaisesti huonojen uutisten tuojaa, ellei ole painavaa syytä epäillä muuta.

LISÄYS: Tuohon tuomitsemisjuttuun lisäten, kyse oli vain omasta mielipiteestäni. Suomen Sisu (jonka jäsen en ole) tekee omat päätöksensä, silloin kun tekee.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009, 19:30:54 kirjoittanut Martel » tallennettu

Peltirumpu
Vieras
« Vastaus #9 : 04.01.2009, 19:18:22 »

Onko kysymys kiljuvista skineistä, kiljua polttavista/juovista skineistä vai jostakin muusta? 
Ikävä tarttua pikkuseikkoihin, mutta kiljua ei polteta samaan tapaan kuin pontikkaa. Eikä se muutenkaan nesteenä pala tai syty.

Ilmeisesti nimen takana on joku todellinen skinireppanan hahmo, joka on juonut kiljua, haistellut liimaa ja vähän hailannut ja potkinut mamuja. Tai se voi olla keksittykin, propagandamielessä.
tallennettu
Nuivanniemen tohtori
Jäsen^^
**

Profiili
« Vastaus #10 : 04.01.2009, 19:25:02 »

Minulle kiljuskini on stereotypinen henkilö, jolla on vaikeuksia pitää oman elämänsä homma hallussa. Hän syyttää omista ongelmistaan ulkopuolisia, tässä tapauksessa pakolaisia ja ylipäätään ulkomaalaisia. Viinan - ja ehkäpä keskivertoa korkeamman testosteronimäärän - avulla sitten pullistellaan. Ja kuten jo sanoin; pullistellaan täysin väärille kohteille.

Havaintojeni mukaan nykyiset skinit ovat hyvin nuoria, useimmin miespuolisia. Heidän ongelmallisuudestaan ei voida sanoa sen enempää, kuin muidenkaan samanikäisten. Takavuosina skineillä näytti olevan alkoholinkäyttö paremmin kontrollissa kuin esim. punkkareilla. Ajat toki muuttuvat. Stereotypiasi henkilöä ei ehkä esiinny todellisuudessa sellaisenaan?

Minulla on sellainen käsitys, että mitä pidemmälle nuori henkilö alkoholisoituu, sitä vähemmän hänelle merkitsevät muut kuin aivan henkilökohtaiset asiat, ja nekin lyhyellä tähtäimellä. Skineys ja kiljuisuus eivät siis välttämättä tue toisiaan.

Kiljunkeiton ja politiikan tunnetuin yhdistelmä tällä vuosituhannella on appelsiinikilju ja räkänokka-anarkismi a´la Jukkis "Brain-damage" Vuorio ja jyväskyläiset talonvaltaajat. Tämä aihepiiri olisi tarkemman tutkimuksen arvoinen. Tässä taannoin levisi video, jolla kiljupunkkari rääkyy poliiseja "fasisteiksi". Sekin oli kuvattu Jyväskylässä, hörhöilyn pääkaupungissa.

Helsingissä skineillä oli joskus kerhohuone Sörnäisissä. Mahdollisesti he ryyppäsivät siellä, en tiedä kun en käynyt. Luulen kuitenkin heidän hakeneen juomansa alkosta, sillä nuorisokulttuurien logiikan mukaan ei voi tehdä samoin kuin toinen samallatavalla erilainen ryhmä. Vert: Rockkarit pelasivat flipperiä. siis punkkarit eivät pelanneet.

Eräs nykyajan huolestuttava ilmiö on "anti"fasismi. Tämän hörhöilyn pariin joutuneet nuoret kössit saavat täysin väkivaltaisen arvomaailman, jossa hekumoidaan mellakoilla, polttopulloilla ja pahojen natsien tappamisella. Olisin enemmän huolestunut sellaisesta, kuin "kiljuskineistä".

-
tallennettu

"One day, millions of men will leave the Southern Hemisphere to go to the Northern Hemisphere. And they will not go there as friends. Because they will go there to conquer it. And they will conquer it with their sons. The wombs of our women will give us victory." 

Houari Boumédienne
YK:ssa 1974
Ullanlinna
Jäsen^^^

Profiili
« Vastaus #11 : 04.01.2009, 19:30:44 »

Tarkastaako SS Grin mitenkään prospect-jäsentensä mentaalista tasapainoa ennen jäseneksi hyväksymistä? Voin kuvitella, että järjestö houkuttelee ympärilleen myös melko epäkorrektia porukkaa, vaikkei itse järjestö mikään natsipuolue olekaan.
tallennettu
Mika
Jäsen^^^

Profiili
« Vastaus #12 : 04.01.2009, 19:31:32 »

"Ikävä tarttua pikkuseikkoihin, mutta kiljua ei polteta samaan tapaan kuin pontikkaa. Eikä se muutenkaan nesteenä pala tai syty."

Jaa joo, kiitos tarkennuksesta, eipä tietenkään. Olenhan minäkin sen verran alan mies, että minun olisi pitänyt muistaa, että kiljua käytetään eikä polteta. Ja usein se maistuu ihan hemmetin pahalle;-)
tallennettu

Suomalaista maahanmuuttokäsitteistöä: luku- ja kirjoitustaidoton muslimi = työperäinen maahanmuuttaja
Roope
Jäsen^^^

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 04.01.2009, 19:31:58 »

Vaunussa oli pari Japanilaista matkaajaa ja heitä vastapäätä istunut maistanut Sisulainen kävi todella hankalaksi ahdistelijaksi. Kovaan ääneen Sisua mainostaen tämä häiskä esitti itsestään, mitä typerämpiä puolia samaan aikaan pelotellen vierailijoita omalla bodatulla olemuksellaan.

Ravintolavaunussa olen nähnyt humalaisena naisia ahdistelemassa Mersun omistajia, SDP:n jäseniä, kultaharkon esittelijöitä, harrastelijateatterilaisia ja ties ketä kaikkia muita. Halusiko se bodari tehdä japanilaisiin vaikutuksen vai pelotella? Miten Sisua mainostetaan kovaan ääneen, mielikuvitukseni ei taida oikein riittää?

"Mää olen Suomen Sisusta ja muut on grannista!" vai
"Hai, kyllä nyt teitin nipponilaistenkin täytyy liittyä Suomen Sisuun!" vai
"Otakko nää tervaleijonan vai suomalaista Sisua?"
tallennettu

Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset
Vastaanottokeskusinfo - Uutiset, asiakirjat ja keskustelut
Peltirumpu
Vieras
« Vastaus #14 : 04.01.2009, 19:36:15 »

Tarkastaako SS Grin mitenkään prospect-jäsentensä mentaalista tasapainoa ennen jäseneksi hyväksymistä? Voin kuvitella, että järjestö houkuttelee ympärilleen myös melko epäkorrektia porukkaa, vaikkei itse järjestö mikään natsipuolue olekaan.
Ainakaan SS:n keskustelupalsta ei tue olettamusta siitä, että kyseisen puljun ympärillä ei pörräisi hmm.. melko sekalaista seurakuntaa.. Julkisuudessa esiintyneet Sisulaiset ovat kuitenkin minusta olleet ihan asiallisia miehiä.
tallennettu
maitolahti
Jäsen^^
**

Profiili
« Vastaus #15 : 04.01.2009, 20:00:50 »

No eipä tuo junassa ollut veikko kyllä vihreältä (ainakaan poliittisesti) mitenkään vaikuttanut.

Minulle sinänsä ihan sama, onko henkilö Sisusta todella vai wannabe, tms. Tuollaista tietysti tapahtuu aina jonkin verran, koska aasejakin riittää ja viina on viisasten juoma. Kaikki tuommoinen käytös tietysti muiden osalta varmasti halutaan nähdä aina Sisulaiseksi.

Jos ravintolavaunussa olijoilla ei aikaisempaa käsitystä Suomen Sisusta ole, niin nyt on.

tallennettu

"Mankind are the family of God, and the most beloved of them to God are those who are the most excellent to His family.""Not one of you believes until he loves for his brother what he loves for himself."-Muhammad "There are no passengers on spaceship earth. We are all crew."-Marshall McLuhan
reino
Vieras
« Vastaus #16 : 04.01.2009, 20:02:30 »

...samaan aikaan pelotellen vierailijoita omalla bodatulla olemuksellaan.

Grin Paaaaskapuhetta.  Grin

Jos oli bodattu olemus, ei voi olla sisulainen.

Miten esitetään itsestään mitä typerämpiä puolia kovaan ääneen japaniksi Sisua mainostaen?

Watashiwa sisu-ka des. Harai-goshi katsu-retsu ikkuy des! Hasime!!1! Suomen Sisu!!1! Do you know Muumipeikko? Everybody know Muumipeikko! Finrandojin-Gifu des! Sore made.

FAKE EDIT: Eiku prkl, nythän mä hokasin, se on tietysti Jaska joka on tullu maitojunalla Japanista takasin 2 viikkoo etuajassa.  Grin
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009, 20:10:48 kirjoittanut reino » tallennettu
Teemu Lahtinen
Nimellinen
Jäsen^^^

Ehdolla eduskuntaan Uudenmaan vaalipiiristä.

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 04.01.2009, 20:04:38 »

Ainakaan SS:n keskustelupalsta ei tue olettamusta siitä, että kyseisen puljun ympärillä ei pörräisi hmm.. melko sekalaista seurakuntaa.. Julkisuudessa esiintyneet Sisulaiset ovat kuitenkin minusta olleet ihan asiallisia miehiä.

Yleisenä huomiona totean ensikin että lyhenteen "SS" käyttäminen Suomen Sisusta katstoaan vihamieliseksi teoksi ja hyökkäykseksi ja sitä käyttämällä saa asianmukaisen kohtelun. Lyhyemmät muodot ovat joko virallinen lyhenne SuSi tai puhekielinen Sisu.

Muuten itse asiaan on paha sanoa mitään. Nimetön ilmianto nimettömästä jantterista. On mahdollista että kyseessä oli jäsen, jota kukaa ei tunne tai sitten että kyseessä oli ääliö joka halusi tehdä vahinkoa järjestölle. Vielä silloin kun jäsenistölle viestitettiin aktiivisesti, korostetiin sitä seikkaa etät jokainen julkisesti jäsenenä esiintyvä on liikkeen edustaja ja että käytöksen tulee olla sen mukaista. Nykyään jäsenviestintä on vahva kehityskohde. Pääsääntöisesti kuitenkin varsinaset uusnatsit suhtautuvat Sisuun joko välinpitämättömästi tai valitettavasti jopa vihamielisesti.

Kansallismielinen keskustelupalsta, joka yleensä laitetaan Sisun nimiin, on jo kauan ollut tilassa, jossa jäsenistöä ei juurikaan ole paikalla. Sen sijaan sisulaiset ovat tällä foorumilla huomattavasti aktiivisempia.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009, 20:06:09 kirjoittanut Teemu Lahtinen » tallennettu

teemulahtinen.fi, teemulahtinen.blogit.uusisuomi.fi ja Facebook-sivu - ainoat ja oikeat, varokaa halpoja kopioita.
Peltirumpu
Vieras
« Vastaus #18 : 04.01.2009, 20:08:35 »

Yleisenä huomiona totean ensikin että lyhenteen "SS" käyttäminen Suomen Sisusta katstoaan vihamieliseksi teoksi ja hyökkäykseksi ja sitä käyttämällä saa asianmukaisen kohtelun. Lyhyemmät muodot ovat joko virallinen lyhenne SuSi tai puhekielinen Sisu.

No voi voi, että ihan vihamielinen teko, kun lyhennettä käyttää lehdistö, Reino  tuossa edellä ja puoli valtakuntaa.. Ymmärsinkö oikein että esität tuossa väkivaltaan liittyvän uhkauksen minulle? Siis tosissasi?

Kansallismielinen keskustelupalsta, joka yleensä laitetaan Sisun nimiin, on jo kauan ollut tilassa, jossa jäsenistöä ei juurikaan ole paikalla. Sen sijaan sisulaiset ovat tällä foorumilla huomattavasti aktiivisempia.

"Suomen Sisu tarjoaa kolme keskustelupaikkaa:

1. Kansallismielinen keskustelupalsta julkista keskustelua varten
2. Jäsenten sisäinen keskustelu (vain Suomen Sisu ry:n jäsenille)
3. IRC-kanavan (Internet Realy Chat)

Kaikissa keskusteluissa on muistettava yleiset hyvät tavat sekä huomoitava mahdolliset foorumikohtaiset tavat.

Viimeksi päivitetty ( 24.10.2005 )"

Vai että ihan laitetaan SuSin nimiin?
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009, 20:14:33 kirjoittanut Peltirumpu » tallennettu
reino
Vieras
« Vastaus #19 : 04.01.2009, 20:12:44 »

No voi voi, että ihan vihamielinen teko, kun lyhennettä käyttää lehdistö, Reino  tuossa edellä ja puoli valtakuntaa..

Minäkö? Missä muka?!?!  Grin

Haluaisitko muuten esittää esimerkkejä siitä, miten lehdistö tai puoli valtakuntaa käyttää lyhennettä SS tarkoittaessaan Suomen Sisua?
tallennettu
Peltirumpu
Vieras
« Vastaus #20 : 04.01.2009, 20:19:10 »

No voi voi, että ihan vihamielinen teko, kun lyhennettä käyttää lehdistö, Reino  tuossa edellä ja puoli valtakuntaa..

Minäkö? Missä muka?!?!  Grin

Haluaisitko muuten esittää esimerkkejä siitä, miten lehdistö tai puoli valtakuntaa käyttää lyhennettä SS tarkoittaessaan Suomen Sisua?
Hahaa, menit sitten kerpele editoimaan viestiäsi tai Muumipeikko kävi paikalla..

No en nyt äkkiä linkkejä löydä, mutta Hbl ainakin on joissain artikkeleissaan käyttänyt kyseistä lyhennettä. Sitä paitsi mitä vikaa siinä edes on? Tuskin kukaan vaikkapa Suomen Akatemiasta keskusteltaessa liittää lyhennettä SA Saksan historiaan? Itse käytin kyseistä lyhennettä ( SS eli Muumipeikko) ihan helppoussyistä, ilman mitään viittauksia mihinkään historialliseen järjestöön..
tallennettu
reino
Vieras
« Vastaus #21 : 04.01.2009, 20:25:09 »

Olin kerran ravintolavaunussa, kun siihen tuli ruskeapaitainen SA-mies ja rupesi kovaan ääneen haisemaan hapankaalille ja juomaan olutta. Hänen muhkea olemuksensa suorastaan vaati rispektiä ja uhkaili, että rupeaa kohta uhkailemaan minua. Tämä agressiivi SA-mies sanoi, että *ttu sä mikään tohtori o, mutta mä oon SA-mies ja Jeja-Pekan hyvä kaveri me vedetään sua köniin. SA rulettaa!

Kokemus oli hyvin epämiellyttävä ja pelkään vieläkin ruskeapaitaisia SA-miehiä.

Myös samassa ravintolavaunussa olleet japanilaiset animehahmot pelkäsivät, koska he olivat menossa Tampereelle katsomaan Muumimaata.
tallennettu
kirov
Jäsen^^
**

Profiili
« Vastaus #22 : 04.01.2009, 20:25:28 »

Olis vaan leikannut kaverin katanalla kahtia. Epäkunnioitus toisia ihmisiä kohtaan on Japanissa erittäin vakava asia, tai ainakin oli.

Tämmöinen rasismi lisää pelkoa japanilaisissa turisteissa ja maahanmuuttajissa. Kohta he eivät tulekaan Suomeen rikastuttamaan suomalaista kulttuuria!

Japanilaisia ihmisiä(potenttiaalisia turisteja & maahanmuuttajia!?):

« Viimeksi muokattu: 04.01.2009, 20:34:14 kirjoittanut kirov » tallennettu

Maahanmuuttaja hyvä, suomalainen paha.
Peltirumpu
Vieras
« Vastaus #23 : 04.01.2009, 20:28:21 »

Olin kerran ravintolavaunussa, kun siihen tuli ruskeapaitainen SA-mies ja rupesi kovaan ääneen haisemaan hapankaalille ja juomaan olutta. Hänen muhkea olemuksensa suorastaan vaati rispektiä ja uhkaili, että rupeaa kohta uhkailemaan minua. Tämä agressiivi SA-mies sanoi, että *ttu sä mikään tohtori o, mutta mä oon SA-mies ja Jeja-Pekan hyvä kaveri me vedetään sua köniin. SA rulettaa!

Kokemus oli hyvin epämiellyttävä ja pelkään vieläkin ruskeapaitaisia SA-miehiä.

Myös samassa ravintolavaunussa olleet japanilaiset animehahmot pelkäsivät, koska he olivat menossa Tampereelle katsomaan Muumimaata.
Kerrankin menin sanattomaksi. Wink

Asiasta 5:een, Teemu Lahtinen ei lainannut postaustani oikein, koska kaiken järjen mukaan kritiikki lyhenteen käytöstä olisi pitänyt mennä myös nimimerkki Ullanlinnalle, joka sitä käytti, ja johon viittasin kommentissani. Yhteys on selvä.

No tämä tästä, ettei mene taas metakeskusteluksi junakohtauksen sijaan.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009, 20:33:09 kirjoittanut Peltirumpu » tallennettu
Mulukku
Jäsen^^
**

Kokovartalopensiö

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 04.01.2009, 20:42:08 »

Eikös tuo moderaattoreiden tapa käyttää muumipeikkoa sensuroitujen tai muuten peitettyjen sanojen kohdalla leimaa perusteettomasti muumipeikkoja ja lietso ennakkoluuloja ja vihamielisyyttä muumipeikkoja kohtaan?  Grin

Pienen ryhmän rikkomuksien ja huonojen tapojen ei missään nimessä saa antaa leimata kaikkia Muumilaakson asukkaita
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009, 20:53:25 kirjoittanut Miniluv » tallennettu
reino
Vieras
« Vastaus #25 : 04.01.2009, 20:52:07 »

Eikös tuo moderaattoreiden tapa käyttää muumipeikkoa sensuroitujen tai muuten peitettyjen sanojen kohdalla leimaa perusteettomasti muumipeikkoja ja lietso ennakkoluuloja ja vihamielisyyttä muumipeikkoja kohtaan?  Grin

Muumipeikko ja kirjelmä vähemmistövaltuutetulle
tallennettu
possu
Jäsen^^
**

Profiili
« Vastaus #26 : 04.01.2009, 21:06:58 »

Onneksi ei sentään possua.
http://hommaforum.org/index.php?topic=915
tallennettu

Possu on tupauunon jouluherkku.
Ullanlinna
Jäsen^^^

Profiili
« Vastaus #27 : 04.01.2009, 21:38:14 »

Olen pahoillani jos loukkasin Sisun jäseniä SS-lyhenteelläni. Kyse oli (huonosta) huumorista jota oletin tällä palstalla ymmärrettävän. Muualla en lyhennettä käyttäisi koska tämä tekisi hallaa Hommalle. 
tallennettu
Teemu Lahtinen
Nimellinen
Jäsen^^^

Ehdolla eduskuntaan Uudenmaan vaalipiiristä.

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 04.01.2009, 21:54:21 »

Ullanlinnan kommentissa oli leveä virne ja Peltirumpukin saattoi olla sen verran ajattelematon ettei huomannut olla jatkamatta siitä vakavammassa hengessä.
tallennettu

teemulahtinen.fi, teemulahtinen.blogit.uusisuomi.fi ja Facebook-sivu - ainoat ja oikeat, varokaa halpoja kopioita.
Ullanlinna
Jäsen^^^

Profiili
« Vastaus #29 : 04.01.2009, 21:58:15 »

Grin=Huumoria. Mutta eiköhän case ole closed.
tallennettu
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös
Tulostusversio
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic