Kirjoittaja Aihe: Jussi Halla-ahon CV  (Luettu 31757 kertaa)

Matti Kukkarossa

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 31
Jussi Halla-ahon CV
« : 17.04.2015, 21:35:24 »
Usein nämä on poliitikoilta helposti löydettävissä, mutta Jussilta en sitä löytänyt. Osaisiko joku auttaa asiassa ja purkaa Jussin työhistorian lyhyesti ennen kansanedustajuutta jonka jälkeen hänen tekemiset on tarkemmin dokumentoitu.

Kiitos
« Viimeksi muokattu: 19.04.2015, 00:49:41 kirjoittanut Matti Kukkarossa »

Tragedian synty

• Jäsen^^^
  • Liked: 6747
  • Ukrainan asia on Suomen asia
Vs: Jussi Halla-Ahon CV
« Vastaus #1 : 17.04.2015, 21:49:59 »
Täällä on tietoja. Sivua tosin ei ole päivitetty vuosiin, eikä sinne enää ole linkkiä Scriptassa. Sikäli kuin sivulla ei ole riittävän eksaktia tietoa, tämän verran osaan kertoa ulkomuistista: 90-luvun alussa tarjoilija, sen jälkeen opiskelija Helsingin yliopistossa, sen jälkeen jatko-opiskelija samassa laitoksessa, sen jälkeen tutkija ja opettaja edelleen samassa laitoksessa, sen jälkeen kansanedustaja, sen jälkeen eurokansanedustaja. Aika akateeminen mies siis.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Matti Kukkarossa

• Jäsen^^
  • **
« Vastaus #2 : 17.04.2015, 22:00:05 »
Olisiko Jussi Halla-aho mitään jos itse avaisit vähän tätä työhistoriaasi? Voiko täällä tägätä jotenkin kirjoittajia? Mielestäni on kummallista pimittää tällainen suhteellisen oleellinen tieto julkisuuden henkilöltä ellei siihen ole sitten jotain syytäkin.

Numeronuiva

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 449
« Vastaus #3 : 17.04.2015, 22:08:03 »
Lisäksi ainakin työskentely viisumivirkailijana suurlähetystössä Kiovassa, minkä aikana syntyi lämmin yhteys ukrainalaisiin.

Iloveallpeople

• Jäsen^^^
  • Liked: 2768
« Vastaus #4 : 17.04.2015, 22:10:52 »
Voiko täällä tägätä jotenkin kirjoittajia?

Tämä on keskustelufoorumi.

"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 51972
« Vastaus #5 : 17.04.2015, 22:12:42 »
Olisiko Jussi Halla-aho mitään jos itse avaisit vähän tätä työhistoriaasi? Voiko täällä tägätä jotenkin kirjoittajia? Mielestäni on kummallista pimittää tällainen suhteellisen oleellinen tieto julkisuuden henkilöltä ellei siihen ole sitten jotain syytäkin.

Mitä väliä? Paperiton on ihminen, CVtönkin on. Emme laske ihmisille hintaa, jokainen on voimavara ja rikkaus. Minulle riittää tieto, että Halla-aho on ollut tarjoilija. Siinä on VeeCeetä noko.

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 23539
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #6 : 17.04.2015, 22:27:19 »
Minulle Hallis on tarjonnut muutaman Tequilan, siinä yksityiskohta ceeveehen.
”Oma kansa ensin” -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Iloveallpeople

• Jäsen^^^
  • Liked: 2768
« Vastaus #7 : 17.04.2015, 22:28:12 »

Minulle ei ole tarjonnut. Toivottavasti sekin lisätään ceeveehen.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 53461
« Vastaus #8 : 17.04.2015, 22:29:20 »

Kun Jussius Hallius valitaan Rooman Caesariksi, meriitti ei ole niinkään huono.

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 18455
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
« Vastaus #9 : 17.04.2015, 22:33:23 »

Mitä väliä? Paperiton on ihminen, CVtönkin on. Emme laske ihmisille hintaa, jokainen on voimavara ja rikkaus. Minulle riittää tieto, että Halla-aho on ollut tarjoilija. Siinä on VeeCeetä noko.

Ja Hallis on ollut "rock-stara", uujee.

Halla-aho. Halla-aho.

Halla-aho on vaan niin vitun uskomaton, älykäs ja rohkea yksilö.

Järjen ääni. Vaarallinen ammatti, in Soviet Finland.

Afrikan kirjeenvaihtaja

• Jäsen^^^
  • Liked: 5485
  • Radio Free Yerevan
« Vastaus #10 : 17.04.2015, 22:39:10 »
Lisäksi ainakin työskentely viisumivirkailijana suurlähetystössä Kiovassa, minkä aikana syntyi lämmin yhteys ukrainalaisiin.

Tohtori Jussi Halla-ahon käsi on lämmin ja katse ystävällinen kätellessä.
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

tutkimus

• Jäsen^^^
  • Liked: 2870
« Vastaus #11 : 17.04.2015, 22:40:09 »

Eli Hallis tarjoaa yhden tequilan per 10 000 hommaan kirjoitettua viestiä.

;D
Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.

Mehud

• Jäsen^^^
  • Liked: 8594
  • Parempi kuin muslimi! Aina! Oi! Oi! Oi!
« Vastaus #12 : 17.04.2015, 22:41:51 »

Työhistorialla ei ole mitään merkitystä, jos henkilön ajatukset vastaavat vähintään keskiarvoihmisen ajatuksia ja visiot tulevaisuudesta ylittävät tutkijoiden ja poliitikkojen visiot, samalla pysyen tavallisten ihmisten visioiden tasolla.

Äly on Jussi Halla-ahon CV. Kannattaa kysellä enemminkin muiden ihmisten CV:tä.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Matti Kukkarossa

• Jäsen^^
  • **
« Vastaus #13 : 17.04.2015, 22:48:05 »
Niin, no kumman paljon täällä somalien työllistymistä ja työllisyyttä alleviivataan. Neekerit työllisti Halliksen joka oli työtön muusikko. Mikä se on, että ei luudan varsi kelvannut?

Totta helvetissä on tärkeää tietää poliitikkojen työhistoria. Jotenkin jopa hämmentää, että sillä ei muka olisi mitään merkitystä. On täällä poliittisella broilerilla ja tyhjäntoimittajilla ennenkin ihmisiä heitelty.

dothefake

• Jäsen^^^
« Vastaus #14 : 17.04.2015, 22:50:24 »

Eli Hallis tarjoaa yhden tequilan per 10 000 hommaan kirjoitettua viestiä.

;D
Aivan. Jäin tosin velkaa muutaman kymppitonnin. Niitä tässä suorittelen.
-Tytti Tuppurainen

Horn Hill

• Jäsen^^^
  • Liked: 622
  • sika, äärivoimavara
« Vastaus #15 : 17.04.2015, 22:50:39 »
Mestari ajaa EUssa Citroën 2CVllä !1!!

(http://yllapito.tuulilasi.fi/sites/tuulilasi/files/styles/wide/public/user/6317/2013/09/clipboard-14.jpg?itok=kUqO_E_p)
Vihaista puhetta.
Netin harmaa setä.

Mehud

• Jäsen^^^
« Vastaus #16 : 17.04.2015, 22:51:12 »

Itse en ole Mestarin lämmintä kättä ja ystävällistä katsetta kastetta vielä päässyt kokemaan, vaikka kutsuttuna olenkin lähitulevaisuudessa. Sitävastoin minulla on Mestarin kirja avaamattomassa postipaketissa ja uskokaa pois nimikirjoituksella varustettuna. Vieläpä kassakaapissa!

Repikää siitä!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Emo

• Jäsen^^^
« Vastaus #17 : 17.04.2015, 22:52:07 »
Niin, no kumman paljon täällä somalien työllistymistä ja työllisyyttä alleviivataan.

Miten olematonta alleviivataan?
Somalit eivät työllisty, joten heidän työllistymistään ei pysty alleviivaamaan.

« Viimeksi muokattu: 17.04.2015, 22:59:22 kirjoittanut Emo »

tutkimus

• Jäsen^^^
  • Liked: 2870
« Vastaus #18 : 17.04.2015, 22:53:33 »

Työhistorialla ei ole mitään merkitystä, jos henkilön ajatukset vastaavat vähintään keskiarvoihmisen ajatuksia ja visiot tulevaisuudesta ylittävät tutkijoiden ja poliitikkojen visiot, samalla pysyen tavallisten ihmisten visioiden tasolla.

Äly on Jussi Halla-ahon CV. Kannattaa kysellä enemminkin muiden ihmisten CV:tä.

CV ei merkitse yhtään mitään.

Päivi Räsäsellä on hyvä CV mutta on ollut sisäministerinä täysin epäonnistunut:
-teki EU-direktiivin suositteleman turvapaikkahakemusten käsittelyn nopeutuksen ilman henkilöstön lisäystä
Lopputulos: maahanmuuttoviraston virkailijat uskovat turvapaikanhakijoiden kurpitsa-tarinat koska ei ole aikaa/resursseja selvittää ja perseessä on pelko että pitää pysyä käsittelyajoissa joten turvapaikanhakijat saavat oleskelulupia helpommin ja suurempi prosentti on saanut Geneven sopimuksen määrittelemän pakolais-statuksen satujensa pohjalta vuodesta 2012 lähtien.
Sitten Räsänen vielä ylpeilee käsittelyn nopeuttamisella.

-Päivi Räsänen ei ole lopettanut perheenyhdistyksiä suoraan sossun asiakkaaksi vaikka hänellä olisi ollut siihen mandaatti kokoomuksen 2011 vaaleja ennen antaman lupauksen pohjalta

-Päivi Räsänen on antanut porsaanreiän muhia vuosikausia jossa poistettavaksi määrättyjä ihmisiä ei poisteta suomesta jos he sanovat "en halua lähteä" jolloin he saavat ennenpitkää vakituisen oleskeluluvan ja Räsänen on sanonut vain että pitäisi korjata tämä porsaanreikä mutta ei ole vuoteen korjannut kun aika on mennyt Räsäsen homokiihkoilussa.

-Päivi Räsänen kannattaa EU/ETA-maiden ulkopuolelta tulevan työvoiman tarveharkinnan poistamista vaikka se johti ruotsissa nuorisotyöttömyyden nousuun ja pitkäaikaistyöttömyyden kolminkertaistumiseen kun tulijoita oli juuri matalapalkkaisiin ja vähän koulutusta vaativiin ammatteihin.
Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.

L. Brander

• Jäsen^^^
  • Liked: 8688
« Vastaus #19 : 17.04.2015, 22:55:17 »
Hommasta on tullut oikea suomalainen media. Jussi Halla-aho ei ole edes ehdolla, mutta Halla-ahosta puhutaan. :)
Varautumisen suurvalta

dothefake

• Jäsen^^^
« Vastaus #20 : 17.04.2015, 22:56:03 »

Itse en ole Mestarin lämmintä kättä ja ystävällistä katsetta kastetta vielä päässyt kokemaan, vaikka kutsuttuna olenkin lähitulevaisuudessa. Sitävastoin minulla on Mestarin kirja avaamattomassa postipaketissa ja uskokaa pois nimikirjoituksella varustettuna. Vieläpä kassakaapissa!

Repikää siitä!
Myös minulla on lukukappale erikseen ja avaamaton erikseen.
-Tytti Tuppurainen

Emo

• Jäsen^^^
« Vastaus #21 : 17.04.2015, 22:58:44 »

Itse en ole Mestarin lämmintä kättä ja ystävällistä katsetta kastetta vielä päässyt kokemaan...

Minä olen kokenut. Kädenpuristus oli lämmin ja luja.

Halla-aholla on neljä lasta, se kannattaa mainita CV:ssä.

desperaato

• Jäsen^^^
  • Liked: 524
« Vastaus #22 : 17.04.2015, 22:59:27 »
minulla on Mestarin kirja avaamattomassa postipaketissa ja uskokaa pois nimikirjoituksella varustettuna. Vieläpä kassakaapissa!

Uskosi Mestarin nimmariin on väkevä?

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 18455
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
« Vastaus #23 : 17.04.2015, 23:00:16 »

Repikää siitä!

Leikkimielinen kisa: 69, signeerattuna.

Sinä?

Olin lähtökuopissa, mutta näin jäin. Avaamattomassa postipaketissa. Packed by Reino,

History in the making.

Emo

• Jäsen^^^
« Vastaus #24 : 17.04.2015, 23:03:52 »
Mestari ajaa EUssa Citroën 2CVllä !!!
...

No mutta tämäpä sattui... Kyseeessä on rättipääsitikka!!  :flowerhat:

Mehud

• Jäsen^^^
« Vastaus #25 : 17.04.2015, 23:04:49 »
Hommasta on tullut oikea suomalainen media. Jussi Halla-aho ei ole edes ehdolla, mutta Halla-ahosta puhutaan. :)

Ja, kaiken lisäksi häntä ei voi äänestää edes hänen omassa vaalipiirissään. Eli, Jussi Halla-aho ei voi vaikuttaa näihin vaaleihin ;D

Mehud

• Jäsen^^^
« Vastaus #26 : 17.04.2015, 23:06:20 »
minulla on Mestarin kirja avaamattomassa postipaketissa ja uskokaa pois nimikirjoituksella varustettuna. Vieläpä kassakaapissa!

Uskosi Mestarin nimmariin on väkevä?

Olen Väkevä Uskossani!

Lyyli

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 114
« Vastaus #27 : 17.04.2015, 23:08:01 »
"ei luudan varsi kelvannut" (Matti Kukkarossa)

mitähän tuo tarkoittaa?
no ainakin muinaiskirkkoslaavin opettaminen Halla-aholle kelpasi, siihen nyt ei kovin moni kykene

uffomies

• Jäsen^^^
  • Liked: 1157
« Vastaus #28 : 17.04.2015, 23:08:25 »
Kalastellaanko tässä Jussin menneisyydestä jotain pimeää yksityiskohtaa? Piileekö historiassa vaikka työpaikka maahanmuuttovirastossa? Löytyykö iloisten maahanmuuttajaperheiden yhdistämispapereissa jussin nimmarit?

Monia kysymyksiä, vähän vastauksia  ;)

Jussin CV löytyy täältä netistä, mediasta.

Katsos youtube video, leif vs jussi. Siinä on CV:tä tarpeeksi  ;D
Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 53461
« Vastaus #29 : 17.04.2015, 23:08:50 »

Suurmiehellä on aina silmää myös naiskauneudelle.

Tagit: jussi halla-aho