Tehdään TV-ohjelma rasistisesta kananmunasta. Etnisesti rikkaamman löyhän kaveriporukan ( Ei missään nimewssä mamujengin!) edespttamuksista , jotka johtivat 70:neen rikosilmoitukseen ja ainakin yhteen puukotukseen , ei ole tehty ohjelmia. Ei myöskään taannoisesta joukkoraiskauksesta.
Ei tehty ei ohjelmaa, vaikka esim. raiskaustapaus kohdistui viattomaan naiseen-kuten myös Amorellan tapaus. Viattomaan lapseen voitaisiin sanoa kohdistuneen kaikki ne tapaukset, jotka on tehty alaikäiselle-kuten lenkkeilijätytön murha. Tai vaikkapa vastikään oikeudessa ollut grooming-keissi. Näistäkin kaikista puuttuu YLE:n tekemä ohjelma.
Suldaan Said Ahmed on juuri liittynyt vasemmistoliiton jäseneksi
Ai jaa? Ja (väitetty) kananmuna heitettiin pari päivää ko. henkilön vasemmistoliittoon liittymisen jälkeen? Ei todisteita, vain väite. Hmm.... I smell a deed of propaganda.
Kun olin pieni, heitettiin minua kananmunalla päähän Espoon Kuitinmäessä, ihan siinä ns. asukaspuiston läheisyydessä. Joku raggari, jonka henkilöllisyys jäi epäselväksi, antoi palaa jonkin lähistöllä olevien kerrostalojen parvekkeelta. Helvetin hankala pestä päähän osunut muna pois hiuksista. Muistan että vitutti. Mutta en minä siinä nähnyt mitään suurempaa poliittista taustavaikutetta. Joku mulkku vain päätti heittää munan, ilmeisesti ilman mitään sen suurempaa suunnitelmaa. Things happen. Pienempi tämä munakausti on kuin Tapanilan raiskaus tai lenkkeilijätytön murha, joista kummastakaan ei olla tehty mitään dokkaria. Otetaan vielä huomioon että somaliyhteisö vielä vittuili ja pilkkasi raiskauksen uhria.