[...]
Toiseksi eikös Gibraltarin salmen yli Espanjaan ollut jossain vaiheessa myös suosittu reitti. Mitä näille reiteille on tapahtunut?
Jaa - mahtaako Gibraltarilla olla apinoita omastakin takaa riesaksi asti...?
Vaan eiköstä Gibraltar olekin Ison-Britannian maaperää?
Hyvä kysymys: miksi koukata itäisen Välimeren kautta huteralla paatilla Kosille, jos kerran Gibraltar ois niinku suora reitti ja ihan heti lopullisessa kohteessa?
Jänskää sinänsä, että aina on maristu siitä, miten britit juopottelee ja käyttäytyy huonosti missä tahansa lomakohteessa, vaan nyt se kaitten oiskin oikein toivottavaa.
Aatella tätä!
Siistit ja selväpäiset "maahanmuuttajat" jotenkin nyt pilaa Kosin katu- ja rantakuvaa.
Missä on ihmisyys, minä kysyn vaan.

Ei vadelma - ei kai syynä mitenkään voisi olla synneistä raskain? RAHA?!

Onhan muuten sangen huvittavaa, että juopottelevat, remuavat britit eivät voi enää minnekään mennä edes kerran vuodessa harjoittamaan maailmanherraskaista juopotteluaan ja remuamistaan ja halveksimaan vähäpätöisempiään kuten kreikkalaisia, koska Kreikkakin on täynnä sitä samaa kuin kotopuolessa, ei nyt ihan "brittiläistä" mutta
soon-to-be-British-paskasakkia.
Paskempi juttu kosilaisille.
Olen sanonut ennenkin, että hyvästi englantilaiset ruusutarhat ja kello viiden tee.
Tässä Kosille
voimaannuttava biisi.Olen maininnut ennenkin, ja mainitsen taas naurustanne huolimatta, että miksiköhän kuvittelette, että Kreikka saa lainaa lainan perään eikä taatusti konkkaa?
Jos konkkaa, niin se on semmoinen kuvio, ettei Kreikkaan satu, vaikka suorilta jaloilta kaatuen osuisi otsa edellä asfalttiin.