Erittäin aiheellinen ketju, jollaista olin kaivannut jo pitkään. Tänne olisi syytä laittaa myös näiden elintasopakolaisten hyysäämiseen osallistuvien yritysten ja niihin kytköksissä olevien paikallis/valtakunnan poliitikkojen nimiä tai yritysten kytköksiä. Jos sama henkilö tai taho omistaa tai on osakkaana jossain toisessa yrityksessä, olisi sen tuotteiden tai palveluiden boikotointi helpompaa. Saisivat myös sellaiset tietoa asioista, joka eivät sitä itse viitsi alkaa etsimään ( johon kuuluu suurin osa ihmisistä ). Oman kokemukseni mukaan monikin olisi valmis boikotoimaan tällä perusteella tiettyjä tahoja, jos vain olisivat siitä tietoisia. Esimerkiksi monet kunnallispoliitikot omistavat tai ovat muulla tavoin kyktköksissä yrityksiin, jotka tekevät bisnestä näillä elintasopakolaisilla. Siksi olisi hyvä tietää ketkä siinä ovat mukana, jotta niitä voisi boikotoida, samoin tieto seuraavia kunnallisvaaleja varten olisi myös hyvä, jotta heidän äänestämistään voisi välttää. Itse kokisin tämän tiedon ainakin hyödylliseksi, koska tämänkaltaisten asioiden julki tuominen vaikuttaa monille siinä vaiheessa käänteen tekevänä asiana, kun he pohtivat kääntymistä maahanmuuttoon neutraalisti suhtautuvasta maahanmuuttokriittiseksi. Tätä samaa tietoa ja keinoa joka voisi olla täältä saatavilla, voisi kukin halutessaan käyttää samaan tarkoitukseen.