UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Mitä nationalismi/kansallismielisyys/etnonationalismi on (1 viesti/jäsen/vuorokausi)  (Luettu 27035 kertaa)

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 16730
...Mutta, ei ole ollenkaan luultavaa että (lähi)tulevaisuudessa myös Pieksämäelle tai Ylivieskaan tulee yhtä pajon ulkomaalaistaustaisia kuin Helsingissä.
...
Kenenkään ei siis luulisi olevan pakko muuttaa cityyn, kun Pieksämäellä tai Ylivieskassakin voi asua.
...
Ei sinne muuttavia ihmisiä keskimäärin haittaa, vaikka kaduilla näkee erivärisiä ihmisiä jotka puhuvat eri kieliä, pukeutuvat eri tavoin tai heillä on eri uskonto.

Joskus ihmiset vaikkapa Pieksämäeltä tai Ylivieskasta haluavat neuvoa niitä city-ihmisiä, kuinka cityssä pitäisi elää ja ketä sinne cityyn saisi muuttaa, ja varsinkin että ketä sinne ei saisi muuttaa.

Yliveskassa on elätettäviä turvapaikkalonnijoita Ylivieskan väkilukuun suhteutettuna paljon, olen itse nähnyt. Et ole sinä vissiin Ylivieskassa koskaan edes käynyt? Kuulosti vaan hyvältä toi Ylivieska he he ...?

Muiltakin osin kommenttisi on sentimentaalista keuhkoamista ja suoranaista kakkelia. Totta munassa ylivieskalainen tai pieksämäkeläinen  saa neuvoa ihan ketä haluaa, se on ihmisoikeus jota sinä et ole mikään kieltämään.

vastarannan kiiski

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 73
...Mutta, ei ole ollenkaan luultavaa että (lähi)tulevaisuudessa myös Pieksämäelle tai Ylivieskaan tulee yhtä pajon ulkomaalaistaustaisia kuin Helsingissä.
...
Kenenkään ei siis luulisi olevan pakko muuttaa cityyn, kun Pieksämäellä tai Ylivieskassakin voi asua.
...
Ei sinne muuttavia ihmisiä keskimäärin haittaa, vaikka kaduilla näkee erivärisiä ihmisiä jotka puhuvat eri kieliä, pukeutuvat eri tavoin tai heillä on eri uskonto.

Joskus ihmiset vaikkapa Pieksämäeltä tai Ylivieskasta haluavat neuvoa niitä city-ihmisiä, kuinka cityssä pitäisi elää ja ketä sinne cityyn saisi muuttaa, ja varsinkin että ketä sinne ei saisi muuttaa.

Yliveskassa on elätettäviä turvapaikkalonnijoita Ylivieskan väkilukuun suhteutettuna paljon, olen itse nähnyt. Et ole sinä vissiin Ylivieskassa koskaan edes käynyt? Kuulosti vaan hyvältä toi Ylivieska he he ...?

Muiltakin osin kommenttisi on sentimentaalista keuhkoamista ja suoranaista kakkelia. Totta munassa ylivieskalainen tai pieksämäkeläinen  saa neuvoa ihan ketä haluaa, se on ihmisoikeus jota sinä et ole mikään kieltämään.

Anteeksi, en tiedä turvapaikkahakijoiden tilannetta Ylivieskassa enkä missään muuallakaan.
Ylivieskassa olen käynyt viimeksi vuosia sitten.

Enhän minä sanonut että ylivieskalainen tai pieksämäkeläinen ei saisi neuvoa, vaan pelkästään totesin että joskus haluavat neuvoa. Mikä on siis ihan OK, yhtä lailla kuin helsinkiläiset liberaalikokoomuslaiset suvakkimädättäjät saavat neuvoa muita.

Itse olen maalta kotoisin, asuin välillä 20 vuotta pääkaupunkiseudulla, mutta en enää. Omasta mielestäni ymmärrän sekä city-ajattelua että maaseutuajattelua. Molemmat ovat tärkeitä, mutta ei pääkaupunkiseudulla (cityssä) enää onnistu maaseutuajattelu.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2018, 11:19:16 kirjoittanut vastarannan kiiski »

Jari Leino

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6367
  • Äääeeentinen puoluejohtaja
    • Kotisivu
Lainataanpa tämä Leinon viesti tähän vielä uudestaan, kun Leino on sitä mieltä, että ei ole halunnut jopa 99% rotupuhtautta. Aikamoisia ajatusvoltteja saa tehdä, jos tuota viestiä ei näin tulkitse. Taisi Leinolle itselleenkin valjeta, että nämä jutut (varsinkin aiemmat rodunpuhdistuspuheet huomioiden) on ihan helvetin hapokkaita.

Miksi valehtelet ja olkiukkoilet? Jos olen kirjoittanut jossain sanan rodunpuhdistus tms., olen viitannut sillä sinun aiemmassa viestissäsi olleeseen trollaukseen.

Minä kirjoitin, että "Mihinkään superrotupuhtauteen tai 100%-yhtäänmihinkään ei ole tarvis pyrkiä." Se tarkoittaa, että ei ole tarvetta pyrkiä "rotupuhtauteen" (mitä se sitten tarkoittakaan) tai 100%-yhtäänmihinkään.

Joku 95-99% riittää ihan hyvin missä tahansa käytännön mittarissa. Mittarina voidaan käyttää esim. maassa asuvien ulkomaalaisten tai vieraskielisten määrää tms.

Jos haluat jatkaa tuota olkiukkoiluasi, niin toivon, että määrittelet, mitä sinä tarkoitat "rotupuhtaudella" ja missä minä olen sinun mielestäsi vaatinut sitä.

Jari Leino

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Kotisivu
Miten esim. Suomen 95% "rotupuhtaustavoite" pyrittäisiin toteuttamaan noin käytännössä?

Sana "rotupuhtaustavoite" on sinun väärinkäsityksesi, joka -naps-

Minä olen todennut vain, että mihinkään "rotupuhtauteen" ei tarvitse pyrkiä.

Lainaus
99 prosentin tavoitteen osalta kannattaa huomioida että kansalaisista taitaa olla jo nyt yli prosentti "ei-puhtaita" suomalaisia. Mitä tilanteelle haluttaisiin tehdä? Siis ihan konkreettisesti.

Otetaan mittariksi Suomessa vakituisesti asuvien ulkomaan kansalaisten ja muuta kuin kotimaisia kieliä äidinkielenään puhuvien kansalaisuuden saaneiden määrä. Ja pidetään ne sopivalla, rittävän pienellä tasolla.

Kenenkään yksilön henkilökohtaisella geenikoostumuksella ei ole kokonaisuuden kannalta merkitystä, jos tavoitteeksi otetaan se, että tulijoiden on sopeuduttava Suomen kulttuuriin, kieleen, tapoihin jne. Sukupolvien mittaan ne geeniperimät useimmissa tapauksissa sulautuvat ja liudentuvat siinä määrin, että niillä ei ole suurta merkitystä.

Mitään rodun perusteella annettavia etuoikeuksia tai kiintiötyöpaikkoja ei enää jatkossa myönnettäisi, vaan lähtökohta on se, että mitään "vähemmistöjä" ei pidä muodostaa eikä tukea, vaan kaikkien tulee pyrkiä sulautumaan suomalaisuuteen (paitsi keikkatyöläisten, jotka ovat muutenkin lähdössä ennemmin tai myöhemmin pois).
« Viimeksi muokattu: 19.04.2018, 09:58:53 kirjoittanut Alaric »

Jari Leino

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Kotisivu
Korjaan virheellistä termistöä. Etnonationalismi on itsensä kumoava väite, sillä nationalism, eli kansallismielisyys on käsitteenä kansan mielisyyttä. Kansallismielisyys, kansallisaate, on kansan esim. suomalasiten identiteettiä ja kulttuuria tukemista ja sen kulttuuria harjoittavien itsemääräämisoikeuden ylläpitoa, sekä edistämistä.

Korjaan sinun vihreellistä termistöäsi. Etnonationalismi on korkeintaan tautologinen (eli itseään toistava) väite, koska kansan käsitteeseen kuuluu oleellisena osana etninen tausta, eli yhteinen syntyperä. Suomalaiseksi ei tulla ottamallla Kela Gold tai Suomen passi kauniiseen käteen, vaan suomalaiseksi synnytään. Ja kaikki Suomessa syntyneet eivät ole suomalaisia.

Puheet 95 prosentin "rotupuhtaudesta" ja hämärä puuhastelu "etno-nationalismin" merkeissä ovat täysin toivottomia ajatuksia ja hankkeita. Etno-nationalistit ovat kuin asemalaiturilla seisovia junaa odottavia ihmisiä, jotka eivät tiedä, että juna meni jo viime viikolla.

"Rotupuhtaudesta" on puhunut vain nimimerkki Histon. En tiedä, mitä hän tarkoittaa sillä.

Voi hyvin olla, että ainakin pääkaupunkiseudun osalta juna meni jo. Jos näin on, se tarkoittaa, että tilanne ei ole pelastettavissa demokraattisin keinoin eikä ehkä millään keinoin.

Rhodesiassa valkoiset tapettiin jo, Etelä-Afrikassa tapetaan kohta. Ja kun USA:n valkoiset sanovat, että he haluaisivat itselleen turvallisen alueen, jossa he saisivat elää rauhassa omiensa kanssa, hommalaiset kirkuvat rasismia.

Voi olla, että emme voi tehdä mitään. Minä haluan kuitenkin omasta puolestani kertoa ihmisille, että se mitä nyt tapahtuu on väärin, ja että toisinkin voisi olla. Että kaikesta huolimatta on ihan okei olla valkoinen ja suomalainen.

Ja katteettominta lupausta politiikassa tarjoilevat juuri nämä etnistä 95-99%:tin "puhtautta" lupailevat. Ei moiseen enää ole paluuta, kuin keskitysleirilaitoksen ja uuninpiippujen kautta. Ja sille ei tule löytymään onneksi kannatusta. Kaikkia tänne saapuneita tai "etnisesti ei puhtaita" (mitä lie se määritelmä sitten jokaiselle erilliselle etnonationalistille tarkoittaakin?) voida palauttaa minnekään. Yhä suurempi osa on täällä syntyneitä.

Ei tässä tilanteessa ole muuta tietä, kuin estää lisätulvaa, suojella suomalaista kulttuuria valtakulttuurina ja edistää integraatiota kepillä ja porkkanalla, ainakin työllistymisen ja Suomen lakien kunnioittamisen osalta. Valita sellainen Tanskan tie.

Sinun valitsemasi tien päässä odottavat uuninpiiput, jotka tupruttavat kuolleiden suomalaisten tuhkaa.

Se on ilmeisesti sinun mielestäsi ihan OK?

Huomauttaisin suomalaisten etnovaltiosta paasaajille sen, että hyvin monet suomalaiset eivät tänä päivänä elä siinä samassa kuplassa pelkästään suomalaisten kesken. Monilla on ulkomaalaisia puolisoita, tai sukulaisia joilla on ulkomaalaisia puolisoita, on ulkomaalaisia kavereita jne. Nämä eivät poissulje sitä, etteikö ihminen voisi haluta kireämpää maahanmuuttopolitiikkaa, mutta on hankala kuvitella, että he äänestäisivät suomalaisten etnovaltion puolesta.

Miksi eivät? Minun tuntemani ulkomaalaiset ovat kaikki riittävän fiksuja hyväksyäkseen sen, että Suomi kuuluu suomalaisille ja ymmärtääkseen, että nimenomaan suomalainen Suomi on heillekin (eli asiallisille mamuille) paras paikka asua. Jos joku mamu ei näitä asioita hyväksy, hän on väärässä maassa ja tervemenoa kotiin.

Ja sinusta "suomalaisuus" on sitä, että on valkoinen?

Valkoisuus ei yksin riitä. Eivät kaikki valkoiset ole suomalaisia.

Ja mikä tahansa alimpiin vaistoihin vetoava öyhötys on hyväksyttävä tämän "suomalaisuuden" puolustamiseksi?

Sananvapaus on länsimainen perusarvo. Mikä minä olen sitä rajoittamaan.

Tähän valitettavasti typistyy koko alt-right ja kaikki muukin "vaihtoehto-oikeistolaisuus", muutamien intellektuellien kirjoittamien esseiden ulkopuolella. Ei ole mitään puolustettavaa "suomalaisuutta", on vain ikuinen jupina neekereistä ja islamisteista ja väestönvaihdosta ja raiskauksista ja väkivallasta ja telaketjufeministeistä ja sossupummeista ja vihervasemmistolaisista ja aisankannattajista. On vain raaka vitalismi, mutta ei mitään ideologiaa.

Minulle se puolustettava suomalaisuus näyttäytyy suomalaisina ihmisinä, jotka elävät suomalaista elämää joka päivä. Sitäkö se on se "raaka vitalismi"? Voihan vitalis.

Minun ympärilläni olevat suomalaiset eivät turhia jupise eivätkä kitise, vaan elävät elämäänsä, mutta eivät toisaalta pöyristykään, jos joku sanoo totuuden suoraan suomeksi.

Jari Leino

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Kotisivu
Kysyin ketjun alkupuolella ainakin Jari Leinon  ja Tuonen Joutsen näkemystä juutalaisista, ovatko valkoisia. En ole saanut vastausta,

Kun nyt noin ahkerasti kysyt, niin totean, että en ole mikään rotutohtori, mutta voin vilkaista: juutalaiset ovat minun käsittääkseni valkoisia. Juutalaisuushan on uskonto ja uskonnon edustajia voi olla mitä rotua vain, mutta käsittääkseni Israelissa asuvatkin juutalaiset ovat valkoisia.

Saman suuren rotujaottelun mukaan ilmeisesti myös arabit lasketaan valkoisiksi. En ole varma, eikä kauheasti kiinnosta.

Minulle on oleellista se, että arabit, juutalaiset jne. lähi-itäläiset eivät takuuvarmasti ole suomalaisia, enkä halua sieltä suunnalta mitään kansainvaelluksia Suomeen. Toivoisin, että jokaiselle Lähi-Idän kansalle lohkottaisiin sieltä oma palsta, jossa saisivat elää rauhassa oman porukkansa kesken, ja USA:n dronet velvoitettaisiin seuraavien 100 vuoden ajan suorittamaan rajavalvontaa: kaikki väärän porukan alueelle yrittävät Technical-ajoneuvot ammuttaisiin aivan -tun paskaksi.

Suomessa juutalaiset eivät ole mikään ongelma. Eihän kukaan edes tiedä ketään muuta juutalaista Suomessa kun sen Benin, jonka sukunimeä kukaan ei osaa kirjoittaa. Juutalaiset eivät myöskään ole joukoittain muuttamassa Suomeen, joten ei ongelmaa.

Haluaisin pöyristyttää suvakkeja lainaamalla SAKSAN kielistä lausetta, joka lausuttiin NATSIEN aikoina: Im Finland, wir haben keine Judenfrage.

reservin herra

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 159
^ Myös espanjalaiset ja sisilialaiset ovt valkoisia, vaikkeivat Ameriikan etnonasset heitä valkoisiksi laskekaan.
Consigliore Tom Hagen taas oli irlantilais-saksalainen, me-too hollywoodmoguli Woltz oli ilmeisesti juutalainen.
Intiaanit ja eskimot eivät ole valkoisia, mutta Amerikan alkuperäisväestöä kuiteskii. T.Kuru ei arvosta alkuperäiskansoja.

Suomalainen on valkoinen, vaikka ukrainalainen kasakka olisikin vieraillut esiäidin aitassa Ison Vihapuheen aikana.

P.S. Se on Zyskowicz. En ollut ihan satavarma, varmistin Wikistä.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2018, 22:08:39 kirjoittanut reservin herra »
Puolinuiva patriootti

Ant.v2

• Jäsen^^^
  • Liked: 1712
Onneksi nyt on lähtenyt käyntiin hyvä keskustelu siitä, kuka on suomalainen ja ovatko Israelin juutalaiset valkoisia ja jos ovat niin mikä on puhtausaste.

Tätä keskustelua kansallismielinen skene on odottanut 30 vuotta.

Nyt ei ole tärkeää yhdistäytyä ja pyrkiä maksimoimaan kannatus, jotta kaikkien mielestä haitallinen maahanmuutto kolmansista maista saataisiin estettyä. Oleellisempaa on painua marginaaliin ja siellä marginaalissa sitten vielä jakaantua ja kiistellä siitä, onko Lola Odysoga suomalainen.

Jari Leino

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Kotisivu
^ Myös espanjalaiset ja sisilialaiset ovt valkoisia, vaikkeivat Ameriikan etnonasset heitä valkoisiksi laskekaan.

En tiedä, ketä laskevat ja ketä eivät. USA on monikulttuurinen maa, joten sen rotujärjestelmä on täysin sairas. Virallisissa kaavakkeissa jokainen saa itse ruksata haluamansa uhriutumiskategoriat. Luulisin, että Tony Sopranon näköiset sisilialaiset ruksaavat kohdan Valkoinen. Etelärajan yli tulleille on tarjolla myös vaihtoehto Latino ja taisi olla joku muukin. Lisäksi saa erikseen ruksittaa, onko valkoinen vai musta vai jokumuu latino.

Kyllä tuo suvakkien kehittämä rotujärjestelmä on kaikkein sairain.

Lainaus
Intiaanit ja eskimot eivät ole valkoisia, mutta Amerikan alkuperäisväestöä kuiteskii. T.Kuru ei arvosta alkuperäiskansoja.

Onko linkkiä johonkin, missä Kuru olisi kirjoittanut Amerikan alkuperäiskansoista? Äärisaamelaisille aktivisteille se on jotain kuittaillut, mutta en usko, että edes saamelaisen alkuperäiskansan syvät rivit arvostavat citysaamelaisia aktivistejaan.

Lainaus
Suomalainen on valkoinen, vaikka ukrainalainen kasakka olisikin vieraillut esiäidin aitassa Ison Vihapuheen aikana.

Onko se, että Suomi joutui 300 vuotta sitten laajamittaisen etnisen puhdistuksen, kansanmurhan ja joukkoraiskausaallon kohteeksi sinun mielestäsi peruste sille, että vastaavaa olisi hyvä (tai ihanaa, luonnollista ja väistämätöntä) tapahtua jatkossakin?

reservin herra

• Jäsen^^
  • **
Lainaus käyttäjältä: Jari Leino link=topic=103726.msg2866582#msg2866582 date=1523992617

[quote

Onko linkkiä johonkin, missä Kuru olisi kirjoittanut Amerikan alkuperäiskansoista? Äärisaamelaisille aktivisteille se on jotain kuittaillut, mutta en usko, että edes saamelaisen alkuperäiskansan syvät rivit arvostavat citysaamelaisia aktivistejaan.

Lainaus

Onko se, että Suomi joutui 300 vuotta sitten laajamittaisen etnisen puhdistuksen, kansanmurhan ja joukkoraiskausaallon kohteeksi sinun mielestäsi peruste sille, että vastaavaa olisi hyvä (tai ihanaa, luonnollista ja väistämätöntä) tapahtua jatkossakin?
[/quote]

Ei tietenkään. That is exactly the point!  Etninen puhdistus, kansanmurha ja joukkoraiskaukset eivät ole hyväksyttäviä VAIKKA NIITÄ TEKISIVÄT ETNOVALKOISET. Oli kyse ukrainalaisista kasakoista tai natsisaksalaisista. Minun mielestäni holocaust ei ollut ihanaa, luonnollista eikä jatkossakaan toivottavaa. Juuri tästähän koko keskustelusta on kyse.

Linkki on Monokulttuuri Fm:n useat lähetykset, joissa Kurun mukaan Australia, Pohjois-Amerikka ja Etelä-Afrikka kuuluvat valkoisille eurooppalaisille maahanmuuttajille. Mies ei itsekään tätä kiellä.

Lisäkysymyksiä: Onko mustalainen valkoinen? Onko saamelainen suomalainen?
Puolinuiva patriootti

Jari Leino

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Kotisivu
Linkki on Monokulttuuri Fm:n useat lähetykset, joissa Kurun mukaan Australia, Pohjois-Amerikka ja Etelä-Afrikka kuuluvat valkoisille eurooppalaisille maahanmuuttajille. Mies ei itsekään tätä kiellä.

Onko näin? Itselleni ei ole jäänyt mieleen.

Eikö se osaa arvostaa edes bumerangia?

Reaalimaailmassahan tilanne taitaa olla se, että Australia kuuluu valkoisille eurooppalaisille maahanmuuttajille, Pohjois-Amerikkaa ollaan tuhoamassa kovaa vauhtia sekä inkkarien että valkoisten kannalta ja Etelä-Afrikassa valkoisia tapetaan koko ajan.

Lisäkysymyksiä: Onko mustalainen valkoinen? Onko saamelainen suomalainen?

Käy kysymässä mustalaisilta ja saamelaisilta. Tule sitten kertomaan kyselytutkimuksesi tulokset, jos ei kukaan ole puukottanut sinua hengiltä sitä ennen. Ovat kuulemma kovia loukkaantumaan, jos heitä valkolaisiksi haukutaan. Ja jos henkilöoletettu triggeröityy rasismin takia niin silloin on oikeus tehdä mitä vain.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 35752
  • Ilon ja toivon admin
Keskinäinen paskanheittokilpailu olkiukkoineen ja trollisyytöksineen päättyy sitten tasan nyt. Koittakaa aikuiset ihmiset käyttäytyä.

Jos on pakottava tarve jatkaa, niin yksityisviestitkin on keksitty. Alkaa hieman huumori loppua, kun on pakko vaan jatkaa ja jatkaa eri ketjuissa sitä saatanan jankuttamista (viestejä poistettu).
« Viimeksi muokattu: 18.04.2018, 18:10:41 kirjoittanut Alaric »
Hommaforumille kirjoittaminen - käytännön ohjeita ja vinkkejä: https://hommaforum.org/index.php/topic,123992.0.html

Emo

• Jäsen^^^
Onneksi nyt on lähtenyt käyntiin hyvä keskustelu siitä, kuka on suomalainen ja ovatko Israelin juutalaiset valkoisia ja jos ovat niin mikä on puhtausaste.

Tätä keskustelua kansallismielinen skene on odottanut 30 vuotta.

Nyt ei ole tärkeää yhdistäytyä ja pyrkiä maksimoimaan kannatus, jotta kaikkien mielestä haitallinen maahanmuutto kolmansista maista saataisiin estettyä. Oleellisempaa on painua marginaaliin ja siellä marginaalissa sitten vielä jakaantua ja kiistellä siitä, onko Lola Odysoga suomalainen.

Onneksi nyt vihdoin keskustellaan, vaikeneminen ja kielletyt puheenaiheet ovat tuhoisia. Kunpa tästäkin asiasta olisi voitu keskustella ja kiistellä jo 30 vuotta sitten, niin nyt olisi tämäkin Homma jo hoidettu, voisimme nyt olla yhtenäisiä.
No ehkä 30 vuoden kuluttua.

Syämmistynyt

• Jäsen^^^
  • Liked: 898
Ant.v2:n kirjoitus oli tietenkin sarkasmia.  Mutta totta toinen puoli: aina lopulta päästään kiistelemään onko juutalaiset valkoisia.  Israelissa näkee kaiken värisiä Venäjän juutalaisten blondijälkeläisistä Etiopian falashoihin, joita yhdistää uskonnosta periytyvä kansallistunne, kulttuuri ja historia.  Vaikka juutalaiset ovat pääsääntöisesti avioituneet oman etnisen piirin sisällä, on mukaan tarttunut vuosituhanten saatossa kaikenlaista.  Arvottaminen syntyperän perusteella ymmärretään käsittääkseni aika yksimielisesti antisemitismiksi.  Mutta jos juutalainen hyväksytään vain valkoisena Nasaretin Jeesuksen ja muiden Raamatun tyyppien fyysisenä serkkuna, mutta hänen uskontonsa ja sen mukana koko identiteetti, historia ja kulttuuri torjutaan, niin onko tämä antijudaismi lopulta sen parempaa kuin antisemitismi?

Puolinuiva

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 71
Tässä ketjussa toistuu ajatus siitä, että maahanmuuttajista tai heidän jälkeläisistään tulee jossain vaiheessa suomalaisia, kun heidän geeninsä saavuttavat tietyn suomalaispitoisuuden tai Jari Leino hyväksyy heidät suomalaisiksi. Koko asetelma on täysin väärä. Assimilisaation kannalta on täysin toisarvoista hyväksymmekö me ulkomaalaiset ihmiset osaksi meidän etnistä ryhmäämme. Käytännössä ainoa merkittävä tekijä assimilisaatiossa on se, että ihmisen pitäisi ensin luopua omasta etnisestä identiteetistään. Empiria kertoo, että nykyisestä suunnasta tulevat maahanmuuttajat eivät hyvin suurilta osin halua sulautua meihin. Tämä siksi, että a) he eivät ole aivopestyjä anti-etniseen ajattelutapaan, b) heillä ei ole minkäänlaista painetta samaistua meihin eikä siitä ole heille mitään hyötyä.

Voimakkaan etnonepotistiseen kulttuuriin kuuluminen on hyödyllistä yksilölle, erityisesti, kun toinen ryhmä aktiivisesti kieltää itseltään sisäryhmän suosimisen. Koska siis emme voi juurikaan vaikuttaa tulijoiden etnisen identiteetin muodostukseen, on ainoa järkevä toimintarapa vastata siihen korostamalla oman etnisyytemme merkitystä. Muussa tapauksessa me pelaamme jatkuvasti sisäryhmän säännöillä kaikkien kanssa ja he pelaavat meitä vastaan ulkoryhmän säännöillä, emmekä me voi ikinä vastata mihinkään, koska kaikki on aina yksittäistapausta.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 4232
  • Make Finland Sane Again
Käytännössä ainoa merkittävä tekijä assimilisaatiossa on se, että ihmisen pitäisi ensin luopua omasta etnisestä identiteetistään. Empiria kertoo, että nykyisestä suunnasta tulevat maahanmuuttajat eivät hyvin suurilta osin halua sulautua meihin.

Hyvin napattu villakoiran ydin!

Meillä on aika iso ongelma edessä, jos ei hyväksytä sitä että edes täällä synynyt ja kasvanut pentu on suomalainen.

Tarvitaan vielä pennun halu olla ihan oikea suomalainen, ja Sininen Haltiatar, aivan kuin Pinokkiossa.
NOVUS ORDO HOMMARUM
Perustavoitteemme on Suomen itsenäisyyden ja riippumattomuuden turvaaminen kaikissa olosuhteissa.

INCREDIBLE TRUMP 2020

What You're Not Supposed to Know

Jari Leino

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Kotisivu
Tässä ketjussa toistuu ajatus siitä, että maahanmuuttajista tai heidän jälkeläisistään tulee jossain vaiheessa suomalaisia, kun heidän geeninsä saavuttavat tietyn suomalaispitoisuuden tai Jari Leino hyväksyy heidät suomalaisiksi. Koko asetelma on täysin väärä. Assimilisaation kannalta on täysin toisarvoista hyväksymmekö me ulkomaalaiset ihmiset osaksi meidän etnistä ryhmäämme. Käytännössä ainoa merkittävä tekijä assimilisaatiossa on se, että ihmisen pitäisi ensin luopua omasta etnisestä identiteetistään. Empiria kertoo, että nykyisestä suunnasta tulevat maahanmuuttajat eivät hyvin suurilta osin halua sulautua meihin. Tämä siksi, että a) he eivät ole aivopestyjä anti-etniseen ajattelutapaan, b) heillä ei ole minkäänlaista painetta samaistua meihin eikä siitä ole heille mitään hyötyä.

Minä en ajatellut hoitaa sitä hyväksymisprosessia. Mielestäni siihen vaaditaan asianomainen rotutohtorin pätevyys.

Noin muutenhan kirjoituksesi on täyttä asiaa: tulijoita ei kiinnosta tulla suomalaisiksi. Siis niitä ongelmallisia tulijoita. Ja suomalaisia on kielletty vankeusrangaistuksen uhalla sanomasta ääneen, keitä ne ongelmalliset tulijat ovat. Joita ei - yksittäistapauksia lukuunottamatta - kiinnosta.

Histon

• Jäsen^^^
  • Liked: 960
  • Puolinuiva
@Emo
Tutkimusryhmä ei väitä että ihminen syntyi euroopassa vaan ainoastaan, että löysivät ehkä vanhimman fossiilin euroopasta. Muutama media veti mutkat suoriksi, eikä tiedeyhteisön näkemys Afrikasta alkukotina ole muuttunut. Kysymykseesi ihonväristä vastaan,  että satojen tuhansien vuosien kuluessa evoluutio tuottaa pohjoisessa vaalean ihonvärin luultavasti parempaa D vitamiinin tuottoa auringonvalosta turvaamaan. Tällä ei ole tekemistä ihmisen alkukodin kanssa. Tässä se tutkimus:

http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371%2Fjournal.pone.0177127
Soinin Ploki 3.6.2017: "Marko Junkkari lankesi Lännen Median ansaan ja kirjoitti arvolleen sopimattoman pakinan Soinista ja seteliselkärankaisista. Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä.[...]Pidän loikkareita luusereina."

Emo

• Jäsen^^^
@Emo
Tutkimusryhmä ei väitä että ihminen syntyi euroopassa vaan ainoastaan, että löysivät ehkä vanhimman fossiilin euroopasta. Muutama media veti mutkat suoriksi, eikä tiedeyhteisön näkemys Afrikasta alkukotina ole muuttunut. Kysymykseesi ihonväristä vastaan,  että satojen tuhansien vuosien kuluessa evoluutio tuottaa pohjoisessa vaalean ihonvärin luultavasti parempaa D vitamiinin tuottoa auringonvalosta turvaamaan. Tällä ei ole tekemistä ihmisen alkukodin kanssa.

Kulttuurimarxilainen tiedeyhteisö ei uskaltaisi virallisesti muuttaa käsitystä Afrikasta ihmisen alkukotina, koska se olisi niitten mielestä rasismia. Vaikka rasismia minun mielestä on se Afrikka on alkukotimme -ajattelukin, kun siinä musta neekeri on se aihio mitä kehittyivät älykkäämmät kansat jotka muuttivat muualle Afrikan lävestä.

Totuus kuitenkin on, että jos fossiili löytyy Euroopasta, se ihminen asui Euroopassa. Näinpä jos Euroopasta löytyy vanhempia fossiileja kuin Afrikasta, niin jokainen käsittää, ettei sen ajan ihminen matkustellut tuhansia kilometrejä. Siellä missä ihminen eli, sinne hän kuoli ja sinne myös maatui. Ja sieltä löytyvät fossiilit.

Emo

• Jäsen^^^
Käytännössä ainoa merkittävä tekijä assimilisaatiossa on se, että ihmisen pitäisi ensin luopua omasta etnisestä identiteetistään. Empiria kertoo, että nykyisestä suunnasta tulevat maahanmuuttajat eivät hyvin suurilta osin halua sulautua meihin.

Hyvin napattu villakoiran ydin!

Meillä on aika iso ongelma edessä, jos ei hyväksytä sitä että edes täällä synynyt ja kasvanut pentu on suomalainen.
Tarvitaan vielä pennun halu olla ihan oikea suomalainen, ja Sininen Haltiatar, aivan kuin Pinokkiossa.

Tämän lisäksi nykyinen poliittinen suvakkinäkemys on kaikissa "vastuullisissa" puolueissa sellainen, että tulijoiden sulautumista Suomeen ja suomalaisuuteen estellään kaikin voimin ja keinoin. Heille annetaan tulkit, heille opetetaan peruskoulussa HEIDÄN uskontoaan, HEIDÄN äidinkieltään, HEIDÄN kulttuuriaan, ja jopa kantasuomalaiset pakotetaan sopeutumaan HEIDÄN tapoihinsa.
On erillistä uimavuoroa ja jos mitä, pillut saa silpoa - siihen ei voida puuttua, rätti päässä saa viilettää vaikka leikkaussaliin jne jne...  Jos kantis yrittää vähänkään vaatia että maassa maan tavalla, niin jo saapuu poliittinen punapoliisi ja vie punaisen tuomioistuimen eteen tuomittavaksi ja ählämi hörisee tyytyväistä herrakansan hörinää partaansa.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2018, 09:59:30 kirjoittanut Emo »

Pekka Kemppainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 1185

Tämän lisäksi nykyinen poliittinen suvakkinäkemys on kaikissa "vastuullisissa" puolueissa sellainen, että tulijoiden sulautumista Suomeen ja suomalaisuuteen estellään kaikin voimin ja keinoin. Heille annetaan tulkit, heille opetetaan peruskoulussa HEIDÄN uskontoaan, HEIDÄN äidinkieltään, HEIDÄN kulttuuriaan, ja jopa kantasuomalaiset pakotetaan sopeutumaan HEIDÄN tapoihinsa.
On erillistä uimavuoroa ja jos mitä, pillut saa silpoa - siihen ei voida puuttua, rätti päässä saa viilettää vaikka leikkaussaliin jne jne... Jos kantis yrittää vähänkään vaatia että maassa maan tavalla, niin jo saapuu poliittinen punapoliisi ja vie punaisen tuomioistuimen eteen tuomittavaksi ja ählämi hörisee tyytyväistä herrakansan hörinää partaansa.

Kuvauksesi on jostain miehitetystä maasta, jota vihollinen sotilaallisesti kontrolloi? Tällä onnettomalla kansakunnalla on varmaankin pakolaishallitus jossain sivistysmaassa, ja maailman yleinen mielipide protestoi päivittäin po. rotusortoa ja etnistä vainoa?

Vieossa oli neuvostomiehityksen aikana jotain samansuuntaista: Rajat oli auki, tosin vain yhteen suuntaan: Itään. Väestöä vaihdettiin kiihtyvään tahtiin, ja kantavirolaisia syrjittiin asuntojonoissa. Oma kulttuuri pyrittiin häivyttämään, ja suosittiin sanontaa "vironmaalainen" "virolaisen" sijasta: Vironmaalainen oli jokainen, joka onnistui asettumaan Viroon. Onk muuten tuttua?

Kansojen hävittämisen nuotit ovat samat bolsuilla ja globalisteilla, aivan samat.

Jack

• Jäsen^^^
  • Liked: 1286
Suomen tulevaisuus näkyy synnytyssairaaloissa. Kun sattuneesta syystä vierailin muutaman kerran Helsingin naistenklinikalla viime vuonna, näin omin silmin Helsingin tulevaisuuden. Huomattavan monet lapsista ja heidän vanhemmistaan ja vierailulla olevista sukulaisistaan olivat mustaihoisia, useat ulkoisesta olemuksestaan päätellen muslimeja.

Länsiväylä -lehdessä 18.1.2018 on seuraava uutinen:

"Vieraskielinen väestö kasvaa rajusti Espoossa – Joka neljäs espoolainen on ulkomaalaistaustainen 2030"

Yle-Uutisessa 19.2.2016 kerrotaan:

"Ennuste: Vantaalla lähes joka kolmas on vieraskielinen vuonna 2030"

Helsingin kaupungin sivulla esitetään ennuste:

"Väestöennusteen mukaan vuonna 2030 yli viidennes kaupungin väestöstä olisi sellaisia, joilla äidinkieli olisi jokin muu kuin suomi, ruotsi tai saame"

Tilastokeskuksen ylläpitämällä sivulla "Ulkomaalaistaustaiset Helsingissä" kerrotaan näin:

"Vuonna 2016 vieraskieliset 20−24-vuotiaat naiset saivat 57 lasta kieliryhmän tuhatta vastaavan ikäistä naista kohden, kun suomen- ja saamenkielisillä vastaava luku oli 15. Myös 25–29-vuotiaiden vieraskielisten hedelmällisyys oli huomattavasti korkeampi kuin saman ikäisten kotimaankielisten."

Viimeksi mainittu tieto tarkoittaa sitä, että mikäli eri ryhmien syntyvyyksissä ei tapahdu oleellisia muutoksia, vieraskielisten osuus väestöstä kasvaa jatkuvasti saavuttaen ja ohittaen kotimaankielisten osuuden jossakin vaiheessa - ainakin teoriassa.

Käsitteet hieman hämäävät, koska vieraskielinen ei ole määritelmällisesti sama asia kuin ulkomaalaistaustainen. Ja nyt tullaan kaikkein oleellisimpaan asiaan.

Suomeen muuttaneet lakkaavat näkymästä tilastoissa ulkomaalaistaustaisina siinä vaiheessa, kun syntyvien lasten vanhemmista toinen tai molemmat ovat syntyneet Suomessa. ”Piiloulkomaalaistaustaisia” on jo nyt paljon, ja tulevaisuudessa heitä on yhä enemmän. Pääosa Suomen somaliväestöstäkään ei lopulta enää ole ulkomaalaistaustaisia.

Virallinen Tilastokeskuksen määritelmä:

"Ulkomaalaistaustaisia ovat ne henkilöt, joiden molemmat vanhemmat tai ainoa tiedossa oleva vanhempi on syntynyt ulkomailla. Ulkomaalaistaustaisia ovat myös ulkomailla syntyneet henkilöt, joiden kummastakaan vanhemmasta ei ole tietoa väestötietojärjestelmässä."

Kun uutisissa kerrotaan, että Espoon ja Helsingin ja Vantaan asukkaista 25-30 prosenttia on vieraskielisiä vuonna 2030, uutiset jättävät kertomatta sen, että jos tilastoista pudonneet etnisessä merkityksessä maahanmuuttajataustaiset (somalit, arabit, mustaihoiset etc.) otetaan huomioon, ei-kantasuomalaisten osuus on huomattavasti suurempi kuin 25-30 prosenttia. En osaa esittää mitään täsmällistä arviota, mutta jos paljastuisi, että ulkomaalaistaustaisten osuus laajennetussa merkityksessä vuonna 2030 on jo yli 50%, en pitäisi sitä mahdottomana.

Ulkomaalaistaustaisten syntyvyys on suurempi kuin kantasuomalaisten ja pysyy todennäköisesti suurempana myös muutamassa seuraavassa sukupolvessa, jolloin ihmiset ovat jo muuttuneet määritelmästä johtuen ”piiloulkomaalaistaustaisiksi”.

Pääkaupunkiseudun katukuvassa näkyy jo tällä hetkellä huomattavasti enemmän etnisesti ulkomaalaistaustaisia kuin mikä heidän virallinen tilastoitu osuutensa väestöstä on. Tähän on kiinnittänyt huomiota esimerkiksi Jani Jakonen ”Helsinki Tabloid” nettijulkaisussa.

”Liikkuipa Helsingissä melkein missä päin tahansa, on vaikea uskoa, että kaupungin väestöstä vain 14 prosenttia on ulkomaalaistaustaisia. Jo ennen vuoden 2015 isoa pakolaisaaltoa tuntui siltä, että Helsingin katukuvassa huomattavasti suurempi osuus vastaantulijoista on ulkomaalaistaustaisia.”

https://helsinkitabloid.wordpress.com/2017/01/17/onko-ulkomaalaistaustaisia-helsingissa-oikeasti-nain-vahan-alle-15/

Miten ennustetut tulevaisuuden näkymät pitäisi ottaa huomioon poliittisia linjauksia suunniteltaessa. Onko enää realistista pyrkiä etniseen ”puhtauteen” siinä vaiheessa, kun yli puolet ihmisistä on jo käsitteen ulkopuolella. Pitäisikö poliittisia tavoitteita muokata muuttuvaa todellisuutta paremmin vastaavaksi? Milloin ensimmäiset somalitaustaiset kansanedustajat nähdään perussuomalaisten joukoissa?

Viimeisin kysymys on ehkä vähän provosoiva, enkä esitä sitä vakavissani. Mutta maailma muuttuu, ja puolueiden muututtava mukana, jos ne aikovat menestyä.

Histon

• Jäsen^^^
  • Puolinuiva
@Emo
Tutkimusryhmä ei väitä että ihminen syntyi euroopassa vaan ainoastaan, että löysivät ehkä vanhimman fossiilin euroopasta. Muutama media veti mutkat suoriksi, eikä tiedeyhteisön näkemys Afrikasta alkukotina ole muuttunut. Kysymykseesi ihonväristä vastaan,  että satojen tuhansien vuosien kuluessa evoluutio tuottaa pohjoisessa vaalean ihonvärin luultavasti parempaa D vitamiinin tuottoa auringonvalosta turvaamaan. Tällä ei ole tekemistä ihmisen alkukodin kanssa.

Kulttuurimarxilainen tiedeyhteisö ei uskaltaisi virallisesti muuttaa käsitystä Afrikasta ihmisen alkukotina, koska se olisi niitten mielestä rasismia. Vaikka rasismia minun mielestä on se Afrikka on alkukotimme -ajattelukin, kun siinä musta neekeri on se aihio mitä kehittyivät älykkäämmät kansat jotka muuttivat muualle Afrikan lävestä.

Totuus kuitenkin on, että jos fossiili löytyy Euroopasta, se ihminen asui Euroopassa. Näinpä jos Euroopasta löytyy vanhempia fossiileja kuin Afrikasta, niin jokainen käsittää, ettei sen ajan ihminen matkustellut tuhansia kilometrejä. Siellä missä ihminen eli, sinne hän kuoli ja sinne myös maatui. Ja sieltä löytyvät fossiilit.

Luonnontieteet eivät ole niin marksilaisia kuin yhteiskuntatieteet ja Afrikka alkukotina ei perustu pelkästään fossiililöytöihin vaan myös geenitutkimukseen. Jos tämä eurooppalainen fossiili on tällä hetkellä vanhin ei se tarkoita sitä, etteikö Afrikassa olisi löytämättä vanhempia. Tai sitten ei ole sillä ilmasto vaikuttaa myös fossiilien säilyvyyteen. Pointti on siinä että tiedeyhteisö ei ole kyseenalaistanut alkukotiteoriaa eikä sitä kyseenalaistanut edes eurooppalaista fossiilia tutkinut ryhmä.
Soinin Ploki 3.6.2017: "Marko Junkkari lankesi Lännen Median ansaan ja kirjoitti arvolleen sopimattoman pakinan Soinista ja seteliselkärankaisista. Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä.[...]Pidän loikkareita luusereina."

Jari Leino

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Kotisivu
Luonnontieteet eivät ole niin marksilaisia kuin yhteiskuntatieteet ..

Ai ei vai?

Viimeisin kausti tässä aihepiirissä oli, että suvaitsevaiset "tutkijat" halusivat värittää Cheddar-juustomiehen mustaksi, vaikka siitä ei ole mitään geneettisiä tai muuta todisteita. Mutta kun poliittisesti korrekti monikultturismipropaganda vaatii.

https://www.newscientist.com/article/2161867-ancient-dark-skinned-briton-cheddar-man-find-may-not-be-true/

...ja Afrikka alkukotina ei perustu pelkästään fossiililöytöihin vaan myös geenitutkimukseen. Jos tämä eurooppalainen fossiili on tällä hetkellä vanhin ei se tarkoita sitä, etteikö Afrikassa olisi löytämättä vanhempia.

Ne vanhat fossiilit eivät ole ongelma kenellekään. Ilmeisesti sinulle on henkilökohtaisesti hyvin tärkeätä ylläpitää tuota "alkukotiajatusta", mutta kaikki muut ovat huolissaan niistä nuoremmista, ei-fossiileista, jotka marssivat kohti Eurooppaa miljoonapäisin joukoin.

Puolinuiva

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 71
Suomen tulevaisuus näkyy synnytyssairaaloissa. Kun sattuneesta syystä vierailin muutaman kerran Helsingin naistenklinikalla viime vuonna, näin omin silmin Helsingin tulevaisuuden. Huomattavan monet lapsista ja heidän vanhemmistaan ja vierailulla olevista sukulaisistaan olivat mustaihoisia, useat ulkoisesta olemuksestaan päätellen muslimeja.

Länsiväylä -lehdessä 18.1.2018 on seuraava uutinen:

"Vieraskielinen väestö kasvaa rajusti Espoossa – Joka neljäs espoolainen on ulkomaalaistaustainen 2030"

Yle-Uutisessa 19.2.2016 kerrotaan:

"Ennuste: Vantaalla lähes joka kolmas on vieraskielinen vuonna 2030"

Helsingin kaupungin sivulla esitetään ennuste:

"Väestöennusteen mukaan vuonna 2030 yli viidennes kaupungin väestöstä olisi sellaisia, joilla äidinkieli olisi jokin muu kuin suomi, ruotsi tai saame"

Tilastokeskuksen ylläpitämällä sivulla "Ulkomaalaistaustaiset Helsingissä" kerrotaan näin:

"Vuonna 2016 vieraskieliset 20−24-vuotiaat naiset saivat 57 lasta kieliryhmän tuhatta vastaavan ikäistä naista kohden, kun suomen- ja saamenkielisillä vastaava luku oli 15. Myös 25–29-vuotiaiden vieraskielisten hedelmällisyys oli huomattavasti korkeampi kuin saman ikäisten kotimaankielisten."

Viimeksi mainittu tieto tarkoittaa sitä, että mikäli eri ryhmien syntyvyyksissä ei tapahdu oleellisia muutoksia, vieraskielisten osuus väestöstä kasvaa jatkuvasti saavuttaen ja ohittaen kotimaankielisten osuuden jossakin vaiheessa - ainakin teoriassa.

Käsitteet hieman hämäävät, koska vieraskielinen ei ole määritelmällisesti sama asia kuin ulkomaalaistaustainen. Ja nyt tullaan kaikkein oleellisimpaan asiaan.

Suomeen muuttaneet lakkaavat näkymästä tilastoissa ulkomaalaistaustaisina siinä vaiheessa, kun syntyvien lasten vanhemmista toinen tai molemmat ovat syntyneet Suomessa. ”Piiloulkomaalaistaustaisia” on jo nyt paljon, ja tulevaisuudessa heitä on yhä enemmän. Pääosa Suomen somaliväestöstäkään ei lopulta enää ole ulkomaalaistaustaisia.

Virallinen Tilastokeskuksen määritelmä:

"Ulkomaalaistaustaisia ovat ne henkilöt, joiden molemmat vanhemmat tai ainoa tiedossa oleva vanhempi on syntynyt ulkomailla. Ulkomaalaistaustaisia ovat myös ulkomailla syntyneet henkilöt, joiden kummastakaan vanhemmasta ei ole tietoa väestötietojärjestelmässä."

Kun uutisissa kerrotaan, että Espoon ja Helsingin ja Vantaan asukkaista 25-30 prosenttia on vieraskielisiä vuonna 2030, uutiset jättävät kertomatta sen, että jos tilastoista pudonneet etnisessä merkityksessä maahanmuuttajataustaiset (somalit, arabit, mustaihoiset etc.) otetaan huomioon, ei-kantasuomalaisten osuus on huomattavasti suurempi kuin 25-30 prosenttia. En osaa esittää mitään täsmällistä arviota, mutta jos paljastuisi, että ulkomaalaistaustaisten osuus laajennetussa merkityksessä vuonna 2030 on jo yli 50%, en pitäisi sitä mahdottomana.

Ulkomaalaistaustaisten syntyvyys on suurempi kuin kantasuomalaisten ja pysyy todennäköisesti suurempana myös muutamassa seuraavassa sukupolvessa, jolloin ihmiset ovat jo muuttuneet määritelmästä johtuen ”piiloulkomaalaistaustaisiksi”.

Pääkaupunkiseudun katukuvassa näkyy jo tällä hetkellä huomattavasti enemmän etnisesti ulkomaalaistaustaisia kuin mikä heidän virallinen tilastoitu osuutensa väestöstä on. Tähän on kiinnittänyt huomiota esimerkiksi Jani Jakonen ”Helsinki Tabloid” nettijulkaisussa.

”Liikkuipa Helsingissä melkein missä päin tahansa, on vaikea uskoa, että kaupungin väestöstä vain 14 prosenttia on ulkomaalaistaustaisia. Jo ennen vuoden 2015 isoa pakolaisaaltoa tuntui siltä, että Helsingin katukuvassa huomattavasti suurempi osuus vastaantulijoista on ulkomaalaistaustaisia.”

https://helsinkitabloid.wordpress.com/2017/01/17/onko-ulkomaalaistaustaisia-helsingissa-oikeasti-nain-vahan-alle-15/

Miten ennustetut tulevaisuuden näkymät pitäisi ottaa huomioon poliittisia linjauksia suunniteltaessa. Onko enää realistista pyrkiä etniseen ”puhtauteen” siinä vaiheessa, kun yli puolet ihmisistä on jo käsitteen ulkopuolella. Pitäisikö poliittisia tavoitteita muokata muuttuvaa todellisuutta paremmin vastaavaksi? Milloin ensimmäiset somalitaustaiset kansanedustajat nähdään perussuomalaisten joukoissa?

Viimeisin kysymys on ehkä vähän provosoiva, enkä esitä sitä vakavissani. Mutta maailma muuttuu, ja puolueiden muututtava mukana, jos ne aikovat menestyä.

Pitäisi tunnustaa tosiasiat ja todeta, että lapsemme tulevat elämään monikulttuurisessa yhteiskunnassa, jonka jäsenistä iso ja kasvava osa vihaa heitä heidän etnisyytensä takia. On siis aika opetella uimaan. Jos haluaa säilyä monikulttuurissa, on otettava mallia monikulttuurisista yhteiskunnista. Niissä ne säilyvät, joilla on hyvin vahva identiteetti, joiden rivit eivät rakoile, ja joille ei tuota vaikeuksia olla aina omien puolella riippumatta tosiasasioista.

Lapsia on syytä tehdä, suvun ja muiden verkostojen laajat, koheesion vahva ja sisäryhmän suosiminen automaatio. Pitäisi siis ottaa mallia muslimimaahanmuuttajista, heillähän se perinnetieto näistä asioista on.

reservin herra

• Jäsen^^
  • **
Sinänsä OT, mutta aiempaan keskusteluun historiallisen kuvan täydentämiseksi kasakoista, lainaus heidän edustajiensa tervehdyksestä Suomen ensimmäisille yleisesti ja yhtäläisesti valituille valtiopäiville vuonna 1907:

"Me Donin kasakkain edustajat duumassa olemme onnellisia saadessamme tervehtiä kansaa, joka on asettanut naisen siihen täysarvoiseen korkeuteen, minkä hän ansaitsee myös meidän suuressa, mutta vielä monien kahleiden sitomassa isänmaassamme. Eläköön Suomen nainen, synnyinmaansa täysoikeuksienen kansalainen"

Kasakat eivät ollete siis islamistien puolella, vaan heitä vastaan, kuten kirje Turkin sulttaanillekin kertoi.

Lähde: Lasse Lehtinen, TANNER - itsenäisen Suomen mies, Otava 2017
« Viimeksi muokattu: 21.04.2018, 18:09:32 kirjoittanut reservin herra »
Puolinuiva patriootti

Jari Leino

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Kotisivu
En voi kommentoida kun linkkaamasi artikkeli on maksumuurin takana.

Cheddar-miehestä löytyy googlettamalla tietoa. Lyhyesti: suvaitsevaiset tiedemiehet laittoivat rakentamalleen naamalle mustan ihon poliittisista syistä. Sitten muut tieteilijät huomauttivat, että tyypin ihonväriä ei voida millään nykyisillä tekniikoilla päätellä.

...ja Afrikka alkukotina ei perustu pelkästään fossiililöytöihin vaan myös geenitutkimukseen.

Onko sinulle henkilökohtaisesti jotenkin tärkeätä, että "me kaikki" olisimme Afrikan "alkukodista"? Onko sillä jotakin merkitystä?

Histon

• Jäsen^^^
  • Puolinuiva
En voi kommentoida kun linkkaamasi artikkeli on maksumuurin takana.

Cheddar-miehestä löytyy googlettamalla tietoa. Lyhyesti: suvaitsevaiset tiedemiehet laittoivat rakentamalleen naamalle mustan ihon poliittisista syistä. Sitten muut tieteilijät huomauttivat, että tyypin ihonväriä ei voida millään nykyisillä tekniikoilla päätellä.
Ok mikä väri sitten olisi pitänyt laittaa ja miten musta todistaa marxilaisuudesta?
Lainaus
...ja Afrikka alkukotina ei perustu pelkästään fossiililöytöihin vaan myös geenitutkimukseen.

Onko sinulle henkilökohtaisesti jotenkin tärkeätä, että "me kaikki" olisimme Afrikan "alkukodista"? Onko sillä jotakin merkitystä?

Ei ole henkilökohtaisesti tärkeää mistä ihminen on kotoisin. Minulle on henkilökohtaisesti tärkeää, että ihmiset kykenevät perustelemaan sanomisensa varsinkin, jos sanomiset kiistävät tämän hetken tiedeyhteisön näkemyksen.

Jari Leino

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
    • Kotisivu
Ok mikä väri sitten olisi pitänyt laittaa ja miten musta todistaa marxilaisuudesta?

Valkoinen on kaunis väri.

Noi "kaikkihan me olemme Afrikasta" jne. on kulttuurimarxilaisten väsynyttä vakioläppää. Mustalla naamalla oli ilmeisesti tarkoitus "todistaa" tai tehdä propagandaa sen puolesta, että ensimmäiset eurooppalaiset olisivat muka olleet mustia.

No, mutta tämä nyt ei varsinaisesti kuuluu ketjun aiheeseen.

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3802
  • Antaa olla. Ei jaksa enää
On muuten herttaisen yhdentekevää vaikka ensimmäiset eurooppalaiset olisivat ollaaet violetteja.

Kuitenkin kävi niin, että euroopasta lähdettiin valtaamaan afrikkaa, eikä päinvastoin. Afrikalla toki olisi ollut aikaa luoda tarvittava teknologia. Niin vain ei käynyt.

Syytä voinee jokainen pohtia oman erinomaisen maailmankatomuksensa valossa.