HOMMAN UUTISHUONE > Vastaanottokeskukset
Savonlinna: Lehtiniemeen avataan uusi vastaanottokeskus
Eino P. Keravalta:
--- Lainaus ---lämpimiä neuleita varmasti tarvitaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä on 'lämmin neule'?
Onko se sellainen, joka on sähkölämmitteinen? Minulla tavallisella työläisellä on vain sellaisia neuleita, joissa on sama lämpötila kuin ympäristölläkin.
Ari-Lee:
Missä oli sama intomielinen auttamishalu suomalaisia kodittomia ja muita vähäväkisiä kohtaan?
Ja sitten tiedoksi, ennenkuin puikot heiluu: Noista aavikonsotureista hyvin harva edes haluaa käyttää sukkia edes talvella saati villasukkia.
Sukkahousuja voisi lahjoittaa.
UgriProPatria:
Miksei niille opeteta itse neulomaan sukkia? Tuon taidon luulisi kuuluvan nyt ainakin jokatytölle.
Viisi puikkoa käteen ja villalankaa. Siitä se lähtee. Jos viitsii.
Villatumput on vieläkin helpommat.
Pennit ja markat:
--- Lainaus käyttäjältä: UgriProPatria - 08.11.2015, 21:54:07 ---Miksei niille opeteta itse neulomaan sukkia? Tuon taidon luulisi kuuluvan nyt ainakin jokatytölle.
Viisi puikkoa käteen ja villalankaa. Siitä se lähtee. Jos viitsii.
Villatumput on vieläkin helpommat.
--- Lainaus päättyy ---
Villasukan neulominen kuuluu joka lapsen pakollisiin opintoihin. Pakolliseksi se myös parta"lapsille"!
Eino P. Keravalta:
--- Lainaus käyttäjältä: Ari-Lee - 08.11.2015, 21:51:25 ---Missä oli sama intomielinen auttamishalu suomalaisia kodittomia ja muita vähäväkisiä kohtaan?
Ja sitten tiedoksi, ennenkuin puikot heiluu: Noista aavikonsotureista hyvin harva edes haluaa käyttää sukkia edes talvella saati villasukkia.
Sukkahousuja voisi lahjoittaa.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, juuri eilenkin näin yhden aavikko-osaajan kävelevän Pitäjänmäessä sandaaleissa ilman sukkia. Luulen, etteivät ne käytä villasukkia, vaan työntävät paljaan jalan karvakenkään. Kyllä siten pärjää ostarille saakka notkumaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta