Kirjoittaja Aihe: Onko mitään järkeä olla Kokoomuksen listoilla nuiva?  (Luettu 12195 kertaa)

kenelek

• Jäsen^^^
  • Liked: 639
  • Oululainen dissidentti
En itse todellakaan ole ryhtymässä minkäänlaiseksi ehdokkaaksi ja viimeiseksi Kokoomuksen listoilla. Mutta kiinnostaisi kuulla kommentteja otsikon aiheesta että kuka haluaisi enää olla Kokoomuksen listoilla nuivana ehdokkaana?

Voiko Kokoomusta parhaalla tahdollakaan pitää millään tavalla nuivana puolueena?

Mitä mieltä foorumin Kokoomuslaiset (jos heitä enää edes on, näyttää tämä foorumin alue ainakin hiljenneen) ovat Alexander Stubbista ja Petteri Orvosta? (Taivutus tahallaan väärin jos se on väärin.)

Jos tämä vaikuttaa provokaatiolta ja naljailulta, niin myönnetään sitten se alta pois samantien. Kiinnostaisi vastaukset silti.
..."minulle henkilökohtaisesti maahanmuutto ei ole koskaan ollut listalla korkealla"... © 2016 Timo "Jabba" Soini
"– Minun sydäntä lähelläni on noiden ihmisten hätä" © 2015 Juha "Pipi" Sipilä
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa

Hippo

• Jäsen^^^
  • Liked: 452
  • Bailando conmigo
Vs: Onko mitään järkeä olla Kokoomuksen listoilla nuiva?
« Vastaus #1 : 30.11.2015, 12:17:22 »
Ei ole näkynyt kokkarien nuoriso-osastoa täällä pitkään aikaan.

Sitruunamelissa

• Jäsen^^^
  • Liked: 1984
« Vastaus #2 : 30.11.2015, 12:21:15 »
Tekonuivana olo varmaan kannattaa, kunhan ei ole liian monia kilpailemassa saman äänestysalueen äänipotista. Eli jos vain omaa etuaan ajattelee, niin kyllä siinä jossain määrin järkeä on. Samalla kuitenkin tietää,  että on painamassa nappia juuri niinkuin puolue haluaa. Ja ministeriksi on turha yrittää.
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

Hämeenlinnan Oraakkeli

• Jäsen^^^
  • Liked: 3693
  • لا يوجد إله غيره من الشيطان والنبي محمدا أو خادمته
« Vastaus #3 : 30.11.2015, 12:29:35 »
HÖH
Samaa paskaa kuin perussuomalaisetkin. Mitä eroa?

Hippo

• Jäsen^^^
  • Liked: 452
  • Bailando conmigo
« Vastaus #4 : 30.11.2015, 12:41:36 »
HÖH
Samaa paskaa kuin perussuomalaisetkin. Mitä eroa?

Valitettavan todeksihan tuo on osoittautunut.

kenelek

• Jäsen^^^
  • Liked: 639
  • Oululainen dissidentti
« Vastaus #5 : 01.12.2015, 03:49:41 »
Tekonuivana olo varmaan kannattaa, kunhan ei ole liian monia kilpailemassa saman äänestysalueen äänipotista. Eli jos vain omaa etuaan ajattelee, niin kyllä siinä jossain määrin järkeä on.
Ei tuo tekonuivuus varmaan menisi enää äänestäjille läpi kun on nähty mitä miehiä nuo "Kataiset, Orvot ja Stubbit" kuitenkin ovat? Tai mistä minä tiedän, varmaan valheellisessa toivossakin voi olla mukavaa elää... :-\
..."minulle henkilökohtaisesti maahanmuutto ei ole koskaan ollut listalla korkealla"... © 2016 Timo "Jabba" Soini
"– Minun sydäntä lähelläni on noiden ihmisten hätä" © 2015 Juha "Pipi" Sipilä
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa

Alarik

• Jäsen^^^
  • Liked: 2874
  • Harvinainen valkoinen leijona
« Vastaus #6 : 01.12.2015, 06:07:43 »
Ei missään.
Lienee koko puolueen nuiva politiikka varastoituna autotallissa vaaleja varten, ja nuoriso keskittyy tähdellisiin asioihin kuten pikkujouluihin, että saako piparia vai ihanko vain vedetään glögiä.

Kuningasweecee

• Jäsen^^^
  • Liked: 323
  • Bittiweeceen sivuviemäri
« Vastaus #7 : 16.05.2016, 00:25:49 »
Ei missään.
Lienee koko puolueen nuiva politiikka varastoituna autotallissa vaaleja varten, ja nuoriso keskittyy tähdellisiin asioihin kuten pikkujouluihin, että saako piparia vai ihanko vain vedetään glögiä.

Huomioiden, että puolueketjujen pohjalta aika montakin puuttuu, eihän vaikkapa demareilla, vasemmistoliitolla, vihreillä tai keskustalla ole täällä varmaan ketään. Vaikka kyllähän monienkin lukemieni keskustelujen pohjalta moni jo pressanvaaleissa äänesti Väyrystä. Hän saattaisi olla täällä jopa Soinia suositumpi. Onhan hänellä jo ikääkin, saanut varmaan politiikalta kaiken, niin hänellä ei ole mitään menetettävää. Ihmettelin sitä omaa puoluetta ensin, mutta kun joku keskustalainen selitti millaisia seurauksia se on jo saanut aikaan, niin ei kukaan keksisi tai ainakaan toteuttaisi mitään vastaavaa. Mutta Paavolla on pokkaa, siitähän se tunnetaan.

Mestarin Oppipoika

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 44
« Vastaus #8 : 16.05.2016, 02:15:44 »
No ei siellä ainakaan kannata mitään toivoa elätellä, että pystyisi lähitulevaisuudessa asioihin vaikuttamaan. Wille Rydman on valonpilkahdus puolueessa, mutta olen ollut eräässä yksityistilaisuudessa, jossa eräs kokoomuksen "vaikutusvaltaisimmista" kansanedustajista totesi varsin huvittavasti, kun kysyttiin Rydmanista, että hän itse "kyllä, uskoo ihmisoikeuksiin" ja "ei Willellä kovin paljon valtaa yleiseen linjaan ole". Myös sanoi, että sehän on ihan hyvä, että meillä on Wille, kyynisesti ajateltuna, koska saadaan kokoomukselle ääniä mitä ei muuten saataisi.

Rydmania kannattaa äänestää lähinnä, että saataisiin vähän muutosta aikaan kokoomuksen sisälllä tulevien vuosien aikana. Argumentoi hyvin ja erittäin asiallinen poliitikko.

Toivottavasti tapahtuu muutosta. Onhan se vanha mottokin "koti, (((uskonto))) ja isänmaa".

Tagit: