Kirjoittaja Aihe: 2015-11-17 Yle: Suomalainen on uskontojen valintamyymälässä - islam ei uhkaa  (Luettu 8381 kertaa)

-PPT-

• Jäsen^^^
  • Liked: 10980
Viimeistään 30v päästä kun 40-l syntyneet suuret ikäluokta ovat kuolleet niin kyllä Suomenkin katukuva on radikaalisti erinäköinen.

Finis Finlandiae

• Jäsen^^^
  • Liked: 3115
  • KALIFAATTI TULEE, OLE VALMIS!
...., jos islamille tapahtuu uskonpuhdistus jossa unohdetaan 99,9% koraanista eli jätetään kannet jäljelle.

Mutta eihän niillä kansilla voi edes takapuoltaan pyyhiä, toisin kuin sivuilla.

Täysin käyttökelvoton teos kertakaikkiaan.

Tai no, onhan se mainio vihapuheensytyke.  Keli kuin keli, kyllä leimahtaa! :flowerhat:
« Viimeksi muokattu: 18.11.2015, 10:43:56 kirjoittanut Finis Finlandiae »
PolpoSTASI: "Jos tämä tori olisi tarkoitettu suomalaisille, täällä olisi suomalaisille tarkoitettuja penkkejä. Häivy!"

GER = paskan kemiallinen merkki
Pakkoruotsi = /c:stä!
YLE - powered by 3000+ mokuidioottia.

Marius

• Jäsen^^^
  • Liked: 2329
  • Normaali erilainen.
hEH, saapa nähdä, miten seuraavalle sukupolvelle suomalaisia käy. Kun maasta, sanotaan nyt vaikkapa 40 % on muslimeja, onko se islam silloin uhka vai mikä. Juu, eihän se ketään sinänsä uhkaa, mutta voi pistää kantaväestön ahtaalle, oli tämä kristillinen tai uskonnoton. Fiksuimmat finskit tietysti kääntyvät/heräävät islamiin jo ajoissa.

Islam alkaa olla merkittävä yhteiskunnallinen ongelma kun sen kannattajien määrä nousee yli kahteen prosenttiin väestöstä. Kun se nousee yli viiden prosentin, ongelmaa ei ole enää käytännössä mahdollista piilotella tai jättää huomiotta, vaan kaikkien kansalaisten on opittava tanssimaan sen askelmerkkien mukaan.

Se kaksi prosenttia ylittyy sitten ensi vuonna. Jos nykytahti jatkuu, viiteen prosenttiin ei mene kuin korkeintaan pari vuotta lisää.

Mutta onhan meillä aina unelma... nimittäin unelma siitä, että asiat menevät täällä aivan toisin kuin aina kaikkialla muualla ovat tähän mennessä menneet. Mitkäköhän ovat todennäköisyydet että näin kävisi?
Ruotsi, ja nyt Suomi, ovat jo pyllistäneet islamille kun ensimmäinen kourallinen muslimeita tuli maahan. Paluuta takaisin ei ole. Tai no, jos islamille tapahtuu uskonpuhdistus jossa unohdetaan 99,9% koraanista eli jätetään kannet jäljelle.

"Islamin kannet", tämä.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Golimar

• Jäsen^^^
  • Liked: 33508
  • Ego sum Spartacus
Lainaus

Assalamualaikum

Olen Laura Zahirah, suomalainen, joka asuu Indonesiassa. Olen menneisyyden terveysfriikki ja olen hyvin kiinnostunut terveydestä, kuten terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnasta sekä mielenterveydestä ja henkisestä terveydestä. Olen työskennellyt laulajana ja tanssijana, mutta viime aikoina olen keskittynyt enemmän intohimooni terveydenhuollossa.

Minulla on todistus hyvinvointivalmentajaksi, jonka sain Suomessa, jossa kävin hyvinvointivalmennuskurssin. Hyvinvointivalmennus on kurssi, joka keskittyy tapaan elää kokonaisvaltaisesti terveellistä elämää, mukaan lukien terveellinen syöminen, liikunta ja mielenterveys.

Toivon voivani jakaa tällä kanavalla paljon materiaalia asioista, jotka olen oppinut terveydestä: terveellisestä ruokavaliosta, liikunnasta, elämäntapavinkkeistä ja myös, jos Jumala tahtoo, kokemuksistani käännynnäisenä. Toivon, että tämä kanava voi olla terveyspaketti, jossa on kaikkea kaikille, tavoitteistasi ja tasostasi riippumatta ❤️

Google käännös.

https://www.youtube.com/channel/UCMUYAF1lkieLEzWFa31DeCA/about

Miten minusta tuli Muslimi - Minun Tarinani 🇫🇮 💕
https://www.youtube.com/watch?v=gOLs2gWzHpc

Tagit: