Nyt kun tasa-arvo ottaa taas loikkia eteenpäin matkalla kohti lopullista ratkaisua, niin oli mielenkiintoista lukea pöyristymisiä liittyen suostumus-lakiin.
Kyseessä on yksinkertaistettuna siis uusi laki, joka määrittää raiskauksen siten että suostumus on oltava vs. vanha laki, jonka mukaan pakottaa ei saa. Korjatkaa jos olen väärässä.
Noh, niinhän se suostumus, tai yhteisymmärrys, on tietysti oltava. Kyynisenä miehenä näen kuitenkin että tämä on ihan paska laki. Feministin uusi työkalu jolla saadaan äijien pallit ruuvipenkkiin.
Joku feministi oli siis pöyristynyt kun miehet olivat kommentoineet että naimiset pitää jatkossa äänittää oikeusturvan takia. Se oli hänen mielestään tosi väärin.
Pari huomiota.
Tämän tulevan lain mukaan minut olisi de facto raiskattu useaan otteeseen usean exän toimesta koska olin kännissä, enkä siis kykenevä antamaan suostumusta. Minulle ne olivat elämäni parhaita herätyksiä tai nukahduksia. Vastavuoroisesti, jos olisin tehnyt saman, ja käynyt mättääseen naamalleen vanhasta tottumuksesta, niin raiskaus. Pysäyttävä ajatus.
On erittäin huono asia, että todennäköisesti raiskailun paheksuttavuus lentää ikkunasta pihalle, kun mt-kotkat pääsevät vauhtiin ja alkavat vuosien perästä "muistamaan" juhannussaunan jälkeisiä suostumattomuusnainteja. Oikeusmurhia tulee tämän lain mukana arviolta vitusti.
Ennustan että seuraavina vuosina kuljemme Ruotsin tietä, ja valtamedia päivittelee sitä että mikä suomalaista miestä vaivaa, kun raiskaustilastot lähtevät kasvuun.
Onneksi kerkesin hoitaa nuoruuden naintini alta pois ennen tätä hulluutta. Tiedostan dinosaurusmaisuuteni, mutta kun katsoo suomalaista yhteiskuntaa kokonaisuutena nuoren miehen näkökulmasta, niin kannattanee satsata vaseliinipurkkiin ja/tai lentolippuun.