Kirjoittaja Aihe: Koomikko Iikka Kiven haaste maahanmuuttokriittisille (ÄLÄ vastaa hätäisesti)  (Luettu 41195 kertaa)

Optimi

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 53
    • Profiili
Sain vaimolta joululahjaksi liput Studio Pasilan stand-up iltaan. Iikka oli yhtenä esiintyjänä ja sehän tietysti etukäteen harmitti, mutta jouduin esityksen aikana kääntämään kelkkaa aika rajusti.
Tosin veto ei sisältänyt politiikkaa, jos tätä ei lasketa: Kun presidentti Niinistö otattaa perhepotretin, siinä on kaikki vauvasta vaariin.
"Kukaan ei ole hyödytön,
aina voi olla edes
huonona esimerkkinä."

JT

• Jäsen^^^
  • Liked: 5136
  • Sameiden vesien sukeltaja
    • Profiili
Feministit vetää nyt Iikka-riepua kölin alta niin naamakirjassa, kuin twitterissäkin.
Siellä kurmootetaan soijapoikaamme tosissaan me too-hengessä - mm. Sanna Ukkolan ja Jessikka Aron toimesta. Käykää vilkaisemassa, jos sama vanha näytelmä kiinnostaa.
 :D
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

You can be full of kindness and love, but you cannot sleep next to a mad dog.
-Ashin Wirathu

Toni R Jyväskylästä

• Jäsen^^^
  • Liked: 4876
  • Minä olen kaapumies!
    • Profiili
Ilkan kannattaisi ottaa mallia uuvateista, ne on hauskin huumoriryhmä tässä maassa.

Toni R Jyväskylästä

• Jäsen^^^
  • Liked: 4876
  • Minä olen kaapumies!
    • Profiili
Hohohoo!

Nuivinator

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1266
  • Je suis Charlie
    • Profiili

Ottamatta nyt sen enempi kantaa noihin, niin olisi ollut kyllä Suomen kannalta ollut paljon parempi jos Karpelasta olisi tulut vaikka laulaja tai juontaja eikä ministeri.

Ookkona nyt aivan varma että Karpela olisi edes likimain huonoin ministerimme?

Muistin kritisoineeni Karpelaa tällä foorumilla joskus aikaisemminkin. Haku ystävällisesti löysi sen. Iltasanomissa Karpela siis vertasi hylkeenpyyntihomia somalimerirosvouteen:

Karpela on menettänyt suhteellisuudentajunsa, jos hänellä on koskaan sellaista ollutkaan, sillä:

Lainaus
Karpelan mukaan hylkeenpyynti toteutetaan julmalla tavalla, ja joskus hylkeenpoikasia nyljetään elävältä.

- Tämä epäinhimillinen tapahtuma sallitaan vetoamalla vanhan elinkeinon harjoittamiseen. Pitäisikö siis Somaliassa tapahtuva merirosvouskin sallia vanhana elinkeinona? Karpela kysyy.

Tuo ketju siis reilun 8 vuoden takaa.

Pikainen googletus löytää kyllä kaikenlaista negatiivista Karpelasta, esimerkiksi toisten juttujen omiminen, koiratarhan pyörittäminen sopeutumiseläkkeen voimin.

Sinällään kyllä, ministereitä on hankala laittaa huonommuusjärjestykseen.
Kansallisaarteet: Ibrahim Shkupolli, Abdiqadir Osman Hussein, Ramin Azimi, Al-Montathar Mahdi Basita Al-Mehsen, Zakhariya Hassan, Aram Bibani, Abbas Karim Muhammad, Araz Bibani, Mohamed Al-Zubeidi. Lista ei ole kattava.

DuPont

• Jäsen^^^
  • Liked: 1762
    • Profiili
Kyllä Orpo sisäministerinä oli huono, en Karpelaa kulttuuriministerinä muista huonona. Orpon muistan ikuisesti.

IDA

• Jäsen^^^
  • Liked: 6090
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
    • Profiili
Vilkaisin tuon ensimmäisen sivun "haasteen" ja toteanpahan vain, että antifeministiselle sovinistille minun ei tarvitse perustella mitään.
qui non est mecum adversum me est

Tagit: