Korhonen näkee asian juuri kuten se on. On on peijjooni sentään mielenkiintoinen kevät edessä. Tässäpä Osiriksen ennustus:
- Väykän puolue saa eduskuntaryhmän kasaan jo parin kuukauden sisään ja ennen jäiden lähtöä on hallitus kaatunut sisäisiin ristiriitoihinsa ja eteenkin ristiriitaan kansan ja hallituksen ajaman politiikan kanssa
- Niitä jihadistien iskuja kannattaa nyt sen hallituksen alkaa ennaltaehkäisemään sillä intensiteetillä, että ne voitaisiin välttää. Kansa ei nimittäin toreille syytteisiin vastaamaan tuossa tilanteessa raahaa turvapaikanhakijoita, vaan jokaisen heistä, jotka tähän mielettömyyteen ovat vastuullisissa asemissa toimiessaan osaa ottaneet
- Ero eurosta ja ehkä koko EU:sta tämän vuoden aikana, ellei Saksassa tapahdu ihmettä ja EU:n ajama bildenbergpolitiikka lopu nyt tähän kevääseen
- loppu niin monesta yllämainitusta tekijästä kiinni, että ennustaminen käy luotettavuutensa takia mahdottomaksi
Omasta puolestani tahdon täsmentää, että aikaa vielä olisi. Ei välttämättä kauaa, mutta riittävästi. Minä uskon koko sydämestäni, että kaikki menee hyvin, eikä uhreja synny. Mutta jos syntyy, niin kyllä kansa muistaa ketkä vastuussa ovat.
Ja uhrien kohdalle, koska meistä ei kai kukaan voi tietää kuuluuko jopa itse mahdollisesti niihin... Älkää pelätkö. Pari kertaa on kuolemaa silmästä silmään katsottu ja molemmilla kerroilla ei pelkoa juur ollut, vaan se sadasosasekunnin kestävä ajatus oli jotakuinkin: "Ai näinkö tämä sitten tapahtui". Tyyni ja rauhallinen olo.
Ja koska minua muumittaa tällä hetkellä helkutisti: Jumanlavit minkälaisen Suomen te tästä nyt teitte, prkl.