"Saan jatkuvasti kuulla, että olen ruma ja iljettävä huora, joka pitäisi tappaa" – uusi tutkimus läpivalaisee vihapuhujien verkostot
https://yle.fi/aihe/a/20-10002958"Aro ihmettelee, miten samansisältöinen materiaali johtaa välillä tutkintaan ja tuomioihin ja välillä ei.
– Poliisi on lakaissut maton alle juttuja, jotka olisi pitänyt katsoa loppuun asti, kuten tapaus jossa minua kutsuttiin vanhaksi huumehuoraksi. Joidenkin tutkinnan lopettaneiden poliisien perustelujen mukaan minun pitää vain sietää tavallista kovempaa työhöni kohdistuvaa kritiikkiä. Mutta he ovat poikkeuksia, Aro sanoo."
Eikös toi sitten ollut vanha huumehuora?.Yleensäkkin nistien jutut pitäisi mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos koska ne väittää kaikenlaista.Toi harhaluulo että sitä seurattaisiin yms taitaa olla aika yleistä nisteillä(sinäänsä jos on sekaantunut huumeisiin niin se luulo että seurattaisiin voi olla totta,poliisi kuitenkin kuuntelee puheluita/autoa/kämppää/seuraa missä käyt ja kenen kanssa juttelet yms.

) jonka lisäksi tulee kaikkia muita harhaluuloja/pelkotiloja yms,vanhat nistit saa flashareitä vielä >30v käytön lopettamisen jälkeen tms.Kun pistät pään kemian sekaisin kemikaaleilla sen lisäksi että siellä on ihan fyysisiäkin juttuja niin ei ne aivot enää toimi kuten ennen ja sitten tulee noita tollaisia juttuja.