Kirjoittaja Aihe: George Soros (yhdistetty)  (Luettu 99513 kertaa)

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 35871
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
Vs: George Soros (yhdistetty)
« Vastaus #480 : 29.09.2019, 17:46:36 »
Soros rahoittaa radikaaleja ilmastoaktivisteja.

Lainaus
George Soros Emerges as Major Funder of ‘Global Climate Strike’ Groups
https://www.breitbart.com/environment/2019/09/28/george-soros-emerges-as-major-funder-of-global-climate-strike-groups/

George Soros financed radical environmental groups partnering in this week’s “Global Climate Strike” to the tune of nearly $25 million, according to a new report.

At least 22 of the left-wing activist groups listed as partners in the Global Climate Strike received $24,854,592 in funding from liberal billionaire George Soros between 2000-2017 through his Open Society Network, Joseph Vazquez reported Thursday for the Media Research Center.

Though ostensibly ignited by the protests of 16-year-old Greta Thunberg, the Global Climate Strike has borne from the outset the indelible fingerprints of well-funded, radical environmental activists. As it turns out, much of the funding has been coming from professional disrupter George Soros.

...

While kids were marching, singing, and twerking for the Global Climate Strike, a group of more than 500 scientists and professionals appealed to the United Nations for a long overdue, open debate on climate change.

“Climate science should be less political, while climate policies should be more scientific,” the scientists stated in their declaration sent to the U.N. secretary general.

“Scientists should openly address the uncertainties and exaggerations in their predictions of global warming, while politicians should dispassionately count the real benefits as well as the imagined costs of adaptation to global warming, and the real costs as well as the imagined benefits of mitigation,” they said.
Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan.
- Gorbachev

Kun fasismi saapuu uudelleen, se ei sano „minä olen fasismi“, vaan „minä olen antifasismi.“
- Ignazio Silone

Poliittinen korrektius on fasismia, joka teeskentelee hyvää käytöstä.
- George Carlin

lurkkeri

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 183
Vs: George Soros (yhdistetty)
« Vastaus #481 : 08.10.2019, 17:24:17 »
En tiedä onko tämä ollut jo esillä, mutta hyvä yhteenveto Soroksen rahojen kohteista: https://www.influencewatch.org/non-profit/open-society-foundations/

Yhteenvetona: Open Society Foundations lahjoittaa vuosittain yli puoli miljardia taalaa ($587,1M vuonna 2017) erilaiseen pahantekoon, näistä reilu 10% ($63,3M) Eurooppaan.

Itselleni jäi vähän epäselväksi onko Soroksella muita kanavia rahoittaa myyräntyötään, edellä siis vain OSF:n osuus.

USA:ssa on havaittu että Soroksen puuhat sotkevat maan ulkopolitiikkaa (tämä siis jo ennen Trumpia): https://www.forbes.com/sites/richardminiter/2011/09/09/should-george-soros-be-allowed-to-buy-u-s-foreign-policy/#6d4e7f9d1623 (vaatii Adblockerin pois päältä)