Vasemmistosuvakit ovat kaikenkaikkiaan kusisessa paikassa. He eivät oikeastaan edusta mitään, eikä keitään muita kuin islamisteja. Tätä kautta ehkä fasismia, mutta aidot fasistit sanovat heille epäilemättä prööööt!
Vassarisuvakithan eivät ole pensasneuvostoliittolaisia, tai siis no.... joo... niitä entisiä tietysti. Pensasvenäläisiä eivät varmasti. Suomalainen vasemmistohan oli kontillaan kohti Stalinin Moskovaa ja Itä-Berliiniä ja yleensäkin kaikkea sitä, mikä oli aidan takana. Nyt heillä on islam jota kumarrella ja kun eivät saa pitää muita piikkilanka-aitojen sisällä, suosivat naisten pitämistä jätesäkeissä. Luulen, että itse entiset neukut ja ne jotka ovat edelleen kommunisteja Venäjällä, halveksivat tuota maansamyyvää sakkia. Sillä jopa pensasneukku oli syvästi isänmaallinen.
Heistä ei siis ole oikein pensasneukuiksi tekeytymiseen ja Venäjäähän he sydämestään vihaavat: entinen prkleen tsaarinvalta otti ja nousi takaisin ja sitähän ei Terijoelle / Zelenogorskiin kallellaan oleva suomalainen kotikommari siedä. Jos sietäisikin, zelenogorskilaiset itse tuskin suuresti näitä arvostavat.
Entä fasistit? Voiko Tuntemattomasta luoda sellaisen isänmaallisen tekeleen, jossa Herr Hitler nostettaisiin kunnia-asemaan Marski Mannerheimin rinnalle? No ei varmana. Kiviä lentäisi.
Mitä tehdä? Jospa tehdään sellainen yleisvihreä juttu, että pojat olivatkin kaikki ruskeanreiän ritareita! Päivän sana! "Kakkonen on ykkönen!" niinkuin muuan presidenttiehdokkaammekin
vaalilauseessaan taannoin niin veikeästi ilmaisi ("hih!") kun ei ollut mitään viisasta sanottavaa henkilöllä.