eihän homoja ees mitenkään vainota, senkun homopropagandan levittäminen lapsille on kiellettyä.
Ja sillaihan se homous kuolee pois elleivät saa aivopestyä lapsia uskomaan että ovat homoja
Tää on monimutkanen aihe mutta jos Ruotsia katsoo ja kuinka siellä on kasvatettu lapsista lähtien jo siihen, ettei ole sukupuolia jne niin hämäräksi menee.
Itse en vastusta homoja enkä lesboja mutta tää kasvatuksellinen touhu mua ihmetyttää ja pistää vastustaan. Jotkut on sitä jo syntyjään ja itse tuntemistani ns synnynnäisistä lesboista/homoista on sitä mutta ne ei tee siitä mitään numeroa tai tyrkytä muille.
Sen sijaan oon huomannu jo vuosia sitten kuin trendikästä oli naisilla et on jokin lesbo/bi-suhde. Miehistä en tiedä. Omassa tuttavapiirissä tuntuu olevan niin, että pride-juttuja kannattaa eniten ne bi-naiset tai nykyisin jopa kuulemma ihan lesbot, jotka on ennen kuitenkin ollut miesten kanssa ja joskus vaan sai annoksen feminismiä. Yksikin vuosia miesten kanssa seurustellut nainen tuli aikanaan esittelemään uuden rakkaansa ja sanoi jotakuinkin et päätin sittenkin alkaa lesboks.
Päätin alkaa...
Ja edelleen omasta tuttavapiiristä päätellen niin homot ja lesbot (ehkä bi:t) on aikalailla yliedustettuna mielenterveyspuolella. Voisin melkein sanoa, että kaikki. Mistä se johtuu on eri topic. Osalla se on synnynnäistä ja mieli läikkyy, koska yhteiskunta ei ole hyväksynyt (koskee vanhempia ja etenkin miehiä) mutta tää nuoremman naisväestön yhtäkkinen lesboutuminen on musta erikoista. Lesboushan ei ole ollut mitenkään iso juttu Suomessa pitkään aikaan. Mutta jostain syystä nämä tuntemani on melkein järjestään jonkinlaisessa hoidossa ja työkyvyttömiä... Ja jostain syystä sama sakki on kovinkin kallellaan rajat auki ja Suomi kuuluu kaikille -aatteelle.
Mutta tuo kasvatus, ettei ole sukupuolia
On. Kaksi erilaista. Intersukupuolisuus on olemassa mutta se on ns virhe. Ja se ei tarkoita, etteikö intersukupuolisella eli hermafrodiitilla olisi ihmisoikeuksia siinä kuin muillakin. Mutta tää sukupuolten häivyttäminen on ihan umpisairasta touhua...