Kirjoittaja Aihe: Ilmastouskonto, väärät profeetat ja tapaus Greta Thunberg  (Luettu 655818 kertaa)

Outo olio

• Jäsen^^^
  • Liked: 11328
  • Manner-Suomen Tasavalta
Vs: Ilmastouskonto, väärät profeetat ja tapaus Greta Thunberg
« Vastaus #4440 : 20.06.2022, 20:51:02 »
^Synnytyslakko on sikäli ristiriitainen ajatus että ne jotka välittävät "maailmanlopusta" antavat elintilansa niille, jotka eivät välitä, ja heidän jälkeläisille. Lopputuloksena eräänlainen idioluutio. Huolestuneiden kansalaisten osuus kutistuu sukupolvi sukupolvelta, ja dieselsetien yms. osuus kasvaa.

Jos joku päättäisi olla lisääntymättä vaikkapa koska omassa suvussa/perimässä esiintyy huomattavia virheitä niin se taas olisi päinvastoin ongelmaton päätös, näin vertailuna.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Luotsi

• Jäsen^^^
  • Liked: 3811
« Vastaus #4441 : 20.06.2022, 21:33:22 »
Lainaus
– Jossain vaiheessa niin iso osa suomalaisista on kaduilla, että meitä ei voi enää ohittaa, Reponen uskoo.

Ei voi ohittaa ei, mutta se johtuu vain siitä että poliisi on katkaissut liikenteen kun pieni päästänsä sekaisin lietsottu keskenkasvuisten porukka on leiriytynyt kadulle. Ei todellakaan mistään valtaisasta ihmismäärästä, populaa saadaan kadulle tuskin samaa vertaa kuin kommunistien vappumarssille.
*** Patria o muerte! ***

tavallinen jantteri

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 422
« Vastaus #4442 : 21.06.2022, 06:34:38 »
Olen Tuulian lailla huolissani siitä keitä tutkijoita päättäjät kuuntelevat ja olen aika varma ettei hallitus ole ajantasalla oikein mistään.
Lisäksi olen samaa mieltä ettei meillä ole vuosikymmeniä aikaa korjata tätä ilmaston varjolla rahastamista ennen kuin maa vajoaa katastrofiin.

Olen myös jokseenkin samaa mieltä siitä, että Tuulian ei ehkä pitäisi lisääntyä...
"We're using the law to keep justice away!"

Tagit: