Minä vastustan kasvissyöntiä!
Ruokavalioni on terveyssyistä jo valmiiksi niin pahasti rajoittunut, että pelkälle vegaaniravinnolle siirtyminen aiheuttaisi paitsi kovat suolistovaivat, myös vakavat vitamiini- ja hivenainepuutokset. Sori siitä, mutta minun on pakko syödä veriruokia ja punaista lihaa. Julkinen terveydenhuolto on pitkin hampain laittanut minulle suoraan suoneen puuttuvia aineksia, mutta se ei toimi pysyvänä loppuelämän ratkaisuna. Tykkäisin kyllä syödä enemmän kasviksia ja vähemmän lihaa, mutta hoitavan lääkärin mielestä se oli hyvin huono idea. Jos lisään vielä nykyisestä kasviksia, en jaksa enää syödä riittävän paljon lihatuotteita niiden kylkeen. Lihansyöjän geenit tuli lotossa, kurja homma. Vielä kurjempi homma, osa meidän lapsista on saanut minulta geenejä ja kärsii samoista rajoitteista. Tuhotaan koko perheen voimin luontoa siis.
Se jolla terveydelle passaa, syököön vapaasti vegaania, kasvista tai vaikka pieniä lentokoneita. Minua karvastelee se, että tulen leimatuksi jonkin sortin pahikseksi, koska syön lihaa enkä aiokaan alkaa koskaan vegaaniksi. Kyllä sen kuulee sivulauseesta, että pitäisi nyt sentään vähän omaa terveyttään uhrata luonnon hyväksi.