Kirjoittaja Aihe: Koomikko Iikka Kiven haaste maahanmuuttokriittisille (ÄLÄ vastaa hätäisesti)  (Luettu 80106 kertaa)

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4337
  • The sloganist
Taattua skeida-Kiveä taas  :facepalm:

Lainaus
Persujen touhulle täytyy saada loppu, ennen kuin joku kuolee.

Olen täysin tosissani. El Pason joukkomurhassa äärioikeistolainen terroristi avasi tulen väkijoukkoon, koska uskoi salaliittoteoriaan, jonka mukaan valkoinen väestö aiotaan hävittää käyttämällä apuna maahanmuuttoa, feminismiä ja "kulttuurimarxismia". Hänen uskomuksensa olivat saaneet lisävahvistusta Donald Trumpin puheista, joissa maahanmuuttajiin viitataan toistuvasti miehittäjinä ja rikollisina.

Tämän kaiken huomioon ottaen on täysin käsittämätöntä, että europarlamentaarikko Laura Huhtasaari jakoi somessa kuvan, joka heijastaa tasan samaa aatemaailmaa. Rinnakkain on laitettu ruumiskasan päällä seisova ristiritari ja herkän feminiininen mies, joka toivottavaa pakolaiset tervetulleiksi. Saatetekstissään Huhtasaari rinnastaa ritarin Trumpiin, Orbaniin ja Salviniin - kaikki äärioikeistolaisia johtajia, jotka kohtelevat heikompiaan kuin roskaa.

Tämä on ihan helvetin vaarallista. Trumpin vihapuheen on todettu korreloivan viharikosten kasvun kanssa. Veriteot inspiroivat tavallisesti uusia vastaavia joukkomurhia. Tällä asialla ei pitäisi leikkiä nyt yhtään.

Siksi kysynkin teiltä, arvon kanssakansalaiset, miksi te olette tästä niin helvetin hiljaa? Pitääkö jonkun taas kuolla, ennen kuin asialle tehdään jotakin?

Vaikka toisaalta, eihän se peruspulliaisen vika kokonaan ole, sillä media on tästä hävettävän hiljaa eikä moni edes tiedä tapauksesta. Nyt lehdistön olisi korkea aika ottaa pää pois persuista, lopettaa äärioikeistolle hymistely ja alkaa tehtävänsä mukaisesti puolustaa sananvapautta ja demokratiaa.

Suomi on nyt Unkarin tiellä. Toivottavasti emme pääse koskaan perille. Se on meistä kiinni.

https://www.facebook.com/IikkaKivi/posts/2432295540187445

Demokratialla ei mitään väliä, eikä sillä että persut suurin puolue, ollaan Unkarin tiellä, onkos se nyt niin paha vai onko siellä hirveästi jengi riehunut, tappanut ja räjähdellyt?
Iudex illius ero

törö

• Jäsen^^^
  • Liked: 9447
^ Samaa roskaahan tuo suoltaa kuin kuvalautanatsit, joiden pölinöissä islam on terroristiuskonto, koska sen nimissä tehdään terrori-iskuja. Terminologia on erilainen, mutta ajatus laukkaa aivan samoja uria.

Vaniljaihminen

• Jäsen^^^
  • Liked: 5668
  • 白右
Tuossa jutussa ei ole yksikään asia oikein yhdistetty. Mikäli joku tyhjänpäiväinen tyyppi tappaisi sattumanvaraisesti valitun puolustuskyvyttömän vastaantulijan, Iikka kokisi teosta lähinnä seksuaalista tyydytystä ja käyttäisi tekoa poliittisten vastustajiensa leimaamiseen. Iikka Kivi on täysin paha ja mielisairas sosiopaatti, joka koomikko-nimitystä käyttämällä höynäyttää sellaisia, jotka eivät seuraa kriittisesti yhtään mitään mediaa.

"Koomikko" - no sen on pakko olla joku hauska tyyppi sitten. Maailman onnellisin ja vähiten korruptoitunut kansa, jonka keskimääräinen asukas on seitsenkymppinen tuula.

Testi - valitse joku sukulaistätisi ja yritä vakuuttaa tämä siitä että Iikka Kivi on täysi kusipää. Täti todennäköisesti vaan vastaa että eihän noin kiltinnäköinen nuori mies voi mikään paha olla.
Vastuu - Yksilöllisyys - Oikeudenmukaisuus

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 18391
Iikka Kivellä on surullinen loppu. Poika alkaa käydä yhä enemmän ns. kierroksilla, lyhytpinnainen äreys näkyy läpi eikä ajatuskaan enää ole oikein kasassa. Melko kova bannaaja on, eli erimielisyyteen suhtautuu ylimielisyydellä ja herkkähipiäisyydellä. Ei ole edes hauska. Ei pääse kansaneläkkeelle asti tuolla menolla.
Meillä oli peli käynnissä, mustavalkoinen peli ja niistä oli mukava leikkiä. Boyer tuli luokseni, kosketti minua käsivarteen ja sanoi:
-"Veli, jos minulla olisi sinun väritys niin minä olisin miljonääri".
-"Takuulla olisit Boyer. Valkoinen nahkahan siihen vaan vaaditaan.

Charles Bukowski: Postitoimisto

JT

• Jäsen^^^
  • Liked: 6777
  • Sameiden vesien sukeltaja
Kun persujen eduskuntaryhmä hajosi ja kannatus notkahti hetkeksi gallupeissa, julisti "koomikko" itsevarmasti persujen olevan nyt mennyttä kalua - ja että sen vuoksi kaikki voivat siirtyä jatkossa "tärkeämpien asioiden pariin"...kunnes tuli taas vaalit.
Sen jälkeen "koomikon" elämä näyttääkin olleen pelkkää persekipua.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

You can be full of kindness and love, but you cannot sleep next to a mad dog.
-Ashin Wirathu

Vaniljaihminen

• Jäsen^^^
  • Liked: 5668
  • 白右
Iikka Kivellä on surullinen loppu. Poika alkaa käydä yhä enemmän ns. kierroksilla, lyhytpinnainen äreys näkyy läpi eikä ajatuskaan enää ole oikein kasassa. Melko kova bannaaja on, eli erimielisyyteen suhtautuu ylimielisyydellä ja herkkähipiäisyydellä. Ei ole edes hauska. Ei pääse kansaneläkkeelle asti tuolla menolla.

Toiveajattelua. Iikka Kivi on henkisen tilamme kuva. Paljon pitää vettä virrata Vantaajoessa ennen kuin tuollaisesta päästään ja sen jälkeen tulee joku uusi. En usko että tämä kissantappovideokulttuurimme kuolisi muuten kuin kuolettamalla se omin käsimme.
Vastuu - Yksilöllisyys - Oikeudenmukaisuus

N. O. Hääppönen

• Jäsen^^^
  • Liked: 1919
Lainaus käyttäjältä: Iikka Kivi
Siksi kysynkin teiltä, arvon kanssakansalaiset, miksi te olette tästä niin helvetin hiljaa? Pitääkö jonkun taas kuolla, ennen kuin asialle tehdään jotakin?
Kerrankin olen Iikka Kiven kanssa samaa mieltä. Go Iikka go! Ota asia esille ja pidä se esillä.

Muistutan vielä Sinua, että kaikki raakuudet joita olemme saaneet, eivät ole henkirikoksia vaan lasten raiskaukset ovat vahvassa kasvussa. Tiedät miksi ja siksi kannustankin Sinua korottamaan äänesi suomalaisten puolesta!

Lainaus käyttäjältä: Iltalehti
Nainen löytyi palaneesta asunnosta surmattuna Porissa, järkyttävä tekotapa paljastui poliisille -
---
Lehden tietojen mukaan keski-ikäisen porilaisen naisen pää on irrotettu tai yritetty irrottaa katkaisemalla uhrin kaula.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/47a3a960-1616-4012-ad13-83a57576d235
- Mitä enemmän maahanmuuttajia, sen parempi.
Vasemmistointellektuelli Tiina Rosenberg

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^

Toiveajattelua. Iikka Kivi on henkisen tilamme kuva. Paljon pitää vettä virrata Vantaajoessa ennen kuin tuollaisesta päästään ja sen jälkeen tulee joku uusi. En usko että tämä kissantappovideokulttuurimme kuolisi muuten kuin kuolettamalla se omin käsimme.

Noup. Noin syvällä valheessa elävän on liki mahdotonta saada happea. Ja kun kierrokset ovat kovat, niin se yhtälö ei hyvin ratkea. En toivo hänelle pahaa, mutta huonolta näyttää silti.
Meillä oli peli käynnissä, mustavalkoinen peli ja niistä oli mukava leikkiä. Boyer tuli luokseni, kosketti minua käsivarteen ja sanoi:

pienivalkeapupu

• Jäsen^^^
  • Liked: 1628
  • Elämältä piilopaikan saanut ahistunu pupu
Facebook antaa error ilmoituksen tuosta IK:n FB linkistä. Virhettä vai ei...
Kun ei vaan tajuu

n.n.

• Jäsen^^^
  • Liked: 1976
  • nuivaantunut
Facebook antaa error ilmoituksen tuosta IK:n FB linkistä. Virhettä vai ei...
Mulle ainakin aukesi juuri äsken
”Feminismin kemiallinen määritelmä: sama kuin linoleenihappoanionin - negatiivisesti varautunut monityydyttämätön rasvahapporadikaali.” -hikipedia

BarkAtTheMoon

• Jäsen^^^
  • Liked: 1419
Buhahaa. Tai ei, ei naurata. Kummalliseksi on koomikot menneet. Joitakin varmaan kuitenkin naurattaa ja jollekin Iikasta on hyötyäkin, muuten kylmäävän turha kaveri, onnea kuitenkin valitsemallaan tiellä, varmaan hauskaa on

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
Katselin joskus kauan sitten Lenny Bruce -dokkaria. Lennyhän oli hyvä puhumaan härskejä, ja sehän oli triggeri silloin ameriikoissa. Lenny käräjille ja konkkaan, lopulta henki pois.

Edellinen on tietysti vain triviaa.

Oleellinen pointti on, että dokkarin filminpätkissä Lenny muuttui ahdistuessaan (ymmärrettävää) vähemmän hauskaksi. Yleisö ei oikein tykännyt, kun Lenny heilutteli oikeudenkäyntiasiakirjoja ja siteerasi ulkomuistista perustuslakia.

Kivelle on käynyt sama. Kivi on ajamassa kiville. Koomikko ajaa kiville, kun muuttuu saarnaajaksi.

Surullista.