UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Abdirahim HUSU Hussein:Uusi Suomi "Tämä ei ole minun Suomeni"  (Luettu 11166 kertaa)

Jukka Wallin

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1384
  • Si vis pacem, para bellum Suomidemokraatit
    • Profiili
    • Jukka Wallin
Lainaus

Tämä ei ole minun Suomeni

http://abdirahimhussein.puheenvuoro.uusisuomi.fi/222499-tama-ei-ole-minun-suomeni

Suomen vastaanottokeskuksissa eletään tällä hetkellä sekavissa tunnelmissa. Päällimmäisenä ovat ahdistus, pelko, masennus ja monet muut negatiiviset tunteet- Tämä on ymmärrettävää, kun ottaa huomioon kaiken, mitä nämä vokeissa asuvat ihmiset ovat kokeneet.

Perheen ja omaisuutensa menettämisen lisäksi suuri osa heistä on kokenut sellaista henkistä väkivaltaa, josta monella meistä ei (onneksi) ole mitään käsitystä.

Suomessa vallitsevat olosuhteet; se että he eivät enää joudu pelkäämään henkensä edestä, on tällä hetkellä monille se ainoa positiivinen asia. Viime aikojen käsittämättömiltä ja tervettä järkeä uhmaavat turvapaikkapäätökset kuiteenkin lisäävät pelkoa ja stressiä näissä ihmisissä.

Kun otetaan huomioon, kuinka traumatisoituneita monet heistä jo ovat, on täysin mahdollista, että se, mitä heille parhaillaan teemme, aheuttaa joissain heistä terveen harkinnan menetyksen ja väkivaltaan turvautumisen.Suurimmassa osassa tapauksista he tulevat sitä aiheuttamaan itselleen. Tästä meillä on jo esimerkkejä: liian monta ihmistä, jotka ovat esimerkiksi yrittäneet polttaa itsensä elävältä. Liian monta ihmistä, jotka ovat yrittäneet riistää henkensä vaikka lääkkeiden yliannostuksella.

Viime kuukausien aikana olen saanut avunpyyntöjä monelta pakolaiselta, jotka eivät halua mitään muuta kuin saada jäädä Suomeen. Suurin osa heistä pelkää puhua näistä asioista, koska he eivät halua viranomaisten silmissä vaikuttaa ”ongelmatapauksilta”.

Jokainen turvapaikkahakemus käsitellään yksilöllisesti ja ihmisiä mietityttää se, mitkä heidän oikeutensa ovat ja mitkä ovat turvapaikkaan vaadittavat kriteerit. Liki kaikki kertovat saman tarinan. ”Minulla ei ole mitään elämää siellä”, he sanovat lähtömaihinsa viitaten. ”Olen yli 10 000 € velkaa tästä matkasta”.”Mieluummin kuolen täällä kuin palaan sinne” jne.

Näitä tarinoita kuunnellessa näkee pakolaiskriisin väistämättä eri näkökulmasta.

Sen lisäksi, että olemme osoittaneet näille ihmisille, että heidän kärsimyksensä ei kiinnosta meitä, annamme epäluulomme leimata heidät pahantahtoisiksi. Tämä on yksinkertaisesti eettisesti ja moraalisesti väärin.

Ruotsin ja Tanskan linjaa seuraten Suomen hallituksen tavoitteena on tehdä Suomesta vähemmän houkutteleva maa pakolaisille, jotta tänne ei tultaisi.

Tämä ei ole se Suomi, jonka minä olen oppinut tuntemaan. Suomi , johon aikoinani tutustuin, oli inhimillisempi ja piti kunnia-asianaan ihmisoikeuksien noudattamista silloinkin, kun muut eivät niin tehneet. Se Suomi oli edelläkävijä ja hieno maa.

Husu ei taida ymmärtää, ettei porukan lisäys lisää jaettavaa, vaan vähentää sitä. Mutta tämä toteemi ei taida ymmärtää sitä.
Psalmi 144: 1-2
Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni!Hän opettaa käteni taistelemaan,
käsivarteni käymään sotaa. Hän on uskollinen suojelijani, hän on linnani, hän on turvani ja pelastajani, kilpi, jonka taakse suojaudun. Hän alistaa kansat valtaani.

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 14376
    • Profiili
Suomi ei todellakaan ole Husseinien ja Husujen.

Man in a Suit

• Jäsen^^^
  • Liked: 2898
  • Eespäin kaikki rientäkää! Vapautemme tie on tää.
    • Profiili
Husulle terveisiä että Suomi EI todellakaan ole hänen. Eikä tule koskaan olemaan.  >:(
Kerpele sentään.
Suomi, maamme kotoinen,
et veren vuotamatta joudu koskaan väkivallan alle,
eikä iäss' ikien
tää kansa väisty, vapauttaan hyljäten.

Ullatusnillitus

• Vieras

Ei husujen eikä tutsien.

Shemeikka

• Jäsen^^^
  • Liked: 4948
  • Oulu- Uleåborg
    • Profiili
Hutsu Hussein sanoo: tämä ei ole minun Suomeni.

Nyt löytyi jotain, josta olen Hutsun kanssa samaa mieltä.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

(Oulu PS) http://asfalttikukka.blogspot.fi/
Nude but not naked.

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Somehow, Satan got behind me

Sydämistynyt

• Vieras
Voi mikä helpotus: tämä Hussein, mikä lienee, ei ole enää ainakaan minkään pääministerin rinnalla riekkumassa, kun erosi kepusta, joka oli hänet nostanut suorastaan toteemiksi. 

Eli ihan sama, mitä mussuttaa, kukaan ei kuuntele.  :P :D :P

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 12951
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
    • Profiili
Husu lähtenee sitten etsimään suomeaan jostain muualta, missä mahla ja hunaja virtaa. Paljonkohan se ajatteli siitä maksaa?

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 43210
  • Quantum Warrior
    • Profiili
Lainaus
Suomen vastaanottokeskuksissa eletään tällä hetkellä sekavissa tunnelmissa. Päällimmäisenä ovat ahdistus, pelko, masennus ja monet muut negatiiviset tunteet

Monella voivat päällimmäisinä tunteina olla myös fantasiat pimpsusta, ilmaisesta rahasta ja peilipallodiscoista.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Shemeikka

• Jäsen^^^
  • Liked: 4948
  • Oulu- Uleåborg
    • Profiili
Voi mikä helpotus: tämä Hussein, mikä lienee, ei ole enää ainakaan minkään pääministerin rinnalla riekkumassa, kun erosi kepusta, joka oli hänet nostanut suorastaan toteemiksi. 

Eli ihan sama, mitä mussuttaa, kukaan ei kuuntele.  :P :D :P

Nojaa; Homma taitaa olla ainut paikka jossa Abdirrahimia kuunnellaan ja kirjoituksia linkataan. Olen itsekin linkannut. :flowerhat:
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

(Oulu PS) http://asfalttikukka.blogspot.fi/
Nude but not naked.

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Somehow, Satan got behind me

anatall

• Jäsen^^^
  • Liked: 3303
  • Up in The Ass Of Timo
    • Profiili
No kestihän se aikansa ennenkuin Husu tajusi asian.

En minäkään mene Somaliaan loisimaan paikallisten varoilla ja sen jälkeen ala vaatia julkisesti että Somalia on minun Somaliani.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Micke90

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 11973
  • Vihapuhetta Hommalla jo vuodesta 2012.
    • Profiili
Ei olekaan. Tämä ei todellakaan ole mikään Somalia.
Timo Soini, surkein tapaus suomalaisessa politiikassa sitten O.W. Kuusisen.

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
Nojaa; Homma taitaa olla ainut paikka jossa Abdirrahimia kuunnellaan ja kirjoituksia linkataan.

En minä ainakaan lukenut Husun kirjoitusta enkä lue, luin vain Wallinin pistämän otsikon. Ei minulla aika (eikä hermot) riitä kakkelin lukemiseen.

Java

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3670
    • Profiili
Heippa sitten vaan, ja hauskaa kotimatkaa...
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Kuli

• Jäsen^^^
  • Liked: 4105
  • Let no man pull you so low as to hate him. M.L.K.
    • Profiili
Husu "syö paskaa ja kuole pois" Hussein uhkailee suomalaisia väkivallalla mikäli juhlapaikanhakijoille ei anneta ilmaista elämää. Tyypillinen muslimi ja mihinpä muslimi karvoistaan pääsisi.
Kiitos kaikesta Rähmis.

Vaniljaihminen

• Jäsen^^^
  • Liked: 2620
  • Qualis deus suwacius pereo!
    • Profiili
Kenelle se on velkaa 10,000€?
Totta vai taqiyyaa?

MW

• Jäsen^^^
    • Profiili
Kenelle se on velkaa 10,000€?

Salakuljettajille, rikollisille, murhaajille. Suvaitsevaisten "Uusi Nokia".

Echidna

• Jäsen^^^
  • Liked: 2084
    • Profiili
Mikähän Husun edellisen projektin tilanne on, siis tämän:

Lainaus käyttäjältä: Uusi Suomi
Pistän Suomen kansalaisuuteni pantiksi. Jos löytyy työpaikka, josta maksetaan oikea palkka – ei mitään kusetusta – ja löytyy somaleita, jotka kieltäytyvät siitä, niin minä, Husu, annan kansalaisuuteni pois ja palaan Mogadishuun, Hussein vannoo.

MacGyver

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2391
    • Profiili
Lainaus käyttäjältä: Husu
Tämä ei ole se Suomi, jonka minä olen oppinut tuntemaan.

Ei varmasti olekaan ja erittäin hyvä se. Herää kysymys että millaisena maana Suomen olet oppinut tuntemaan? Rahaa ja etuuksia on tainnut tulvia valtion kassasta aika reippaasti, myös serkut ja kaikki mahdolliset tutut Somaliasta ovat päässeet nauttimaan niistä Suomeen ilman mitään ongelmia.

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 10603
    • Profiili

Tää maa on suomalaisten,
ryynästen ja horttanaisten...

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili

Tää maa on suomalaisten,
ryynästen ja horttanaisten...

Jos sukunimilakia muutetaan, niin piankos tuo kuutiopää on Husu Horttanainen.

foobar

• Jäsen^^^
  • Liked: 12134
    • Profiili
Kauniisti sanoen on jäänyt epäselväksi mikä oikeuttaisi islamistin nimeltään Abdirahim Hussein asettamaan vaatimuksia sille miten Suomi toimii. Missä vientiyrityksissä tämä rikollinen on toiminut? Paljonko hän on maksanut veroja? Ai niin, kaveri taitaa maamiestensä tapaan olla oikeasti niin tyhmä ettei tajuta mitään vastuusta, mutta vaativaisuus tulee kyllä verenperintönä.
"Avaruudessa kukaan ei voi kuulla moku-ulinaasi" - Rändöm

käpykaarti

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6126
  • Haittamaahanmuuttoasiantuntija
    • Profiili
Lainaus
Suomen vastaanottokeskuksissa eletään tällä hetkellä sekavissa tunnelmissa. Päällimmäisenä ovat ahdistus, pelko, masennus ja monet muut negatiiviset tunteet

Eli muslimille hyvin kotoisat 'fiilikset'! Noiden tunteiden ruokkimiseen islam perustuu, kuten tiedämme.

Vasara kädessä kaikki näyttää naulalta.

Toni R Jyväskylästä

• Jäsen^^^
  • Liked: 4648
  • Minä olen kaapumies!
    • Profiili
Kommenteissa:

Lainaus
Työntäkää ne kymppitonninne jonnekin jonne ei aurinko paista ja keskittykää oleelliseen.

Juuri tänään oli juttu, miten 2-viikkoisen tytön isä sai kielteisen turvapaikkapäätöksen ja palautetaan Irakiin. Rajakeille varmaan ilon päivä, me muut toivottavasti osaamme edes yrittää ajatella miltä isänä tuntuu kun erotetaan vastasyntyneestä tyttärestään ja tytön kasvaessa miltä tästä tuntuu.

https://svenska.yle.fi/artikel/2016/09/08/2-veckor-gammal-baby-pargaspappa-hotas-av-utvisning

Ei, tämä ei ole minunkaan Suomeni.

:'(

Kim Evil-666

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 26704
  • Saatanalliset säkeet Tervetuloa!
    • Profiili
Syö paskaa ja kuole Husun aivoilla on ilmeisen vaikeaa tajuta, että laiton tunkeutuminen maahan nimeltä Suomi, ei ole mikään ihmisoikeus, se on RIKOS.

Lisäksi hyödyttömien ihmisten lontiminen suomalaisten rahoilla ei myöskään ole ihmisoikeus, se on munattomien poliitikkojemme vätysmäistä käytöstä, sekä petos omia kansalaisiaan kohtaan.
Sävytteisviritteinen ja erittäin Nuiva!
Pohjoinen Perkele!

foobar

• Jäsen^^^
  • Liked: 12134
    • Profiili
Kommenteissa:

Lainaus
Työntäkää ne kymppitonninne jonnekin jonne ei aurinko paista ja keskittykää oleelliseen.

Juuri tänään oli juttu, miten 2-viikkoisen tytön isä sai kielteisen turvapaikkapäätöksen ja palautetaan Irakiin. Rajakeille varmaan ilon päivä, me muut toivottavasti osaamme edes yrittää ajatella miltä isänä tuntuu kun erotetaan vastasyntyneestä tyttärestään ja tytön kasvaessa miltä tästä tuntuu.

https://svenska.yle.fi/artikel/2016/09/08/2-veckor-gammal-baby-pargaspappa-hotas-av-utvisning

Kaksiviikkoista tytärtä ei paljoa kiinnosta. Suhde kehittyy paljon myöhemmin. Perhe voi yhdistää itsensä ihan vapaasti - se ei ole suomalaisten velvoite.
"Avaruudessa kukaan ei voi kuulla moku-ulinaasi" - Rändöm

MW

• Jäsen^^^
    • Profiili
Kommenteissa:

Lainaus

Aika vastuutonta laittaa lapsia, hänen tilanteessaan, illman turvapaikkaa, kotimaata, moraalia, mitään... Mutta lapsi on tietysti laitettu juuri siksi.

Hienoa kiristää mukuloilla. Antakaa se sille mukaan, ja juonessa mukana ollut äiti myös.

Kyklooppi

• Jäsen^^^
  • Liked: 5937
    • Profiili

Kas kun huomaavat sen itsekin, toivottavasti toimivat sen mukaan >:(
Ihmisjäte.

Rantasalmen Sulttaani

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^
  • Liked: 591
    • Profiili
Husu on tainnut vaiheeksi olla selvinpäin kirjoitellessaan tuon sepustuksen: aikamuodot, taivutukset ja välimerkit ovat putoilleet omille paikoilleen kuin suomalaisella kirjoittajalla konsanaan.

Toni R Jyväskylästä

• Jäsen^^^
  • Liked: 4648
  • Minä olen kaapumies!
    • Profiili
Lainaus
Oikeassa olet, Husu - tämä ei ole sinun Suomesi

Kauniit ajatukset ja abstraktit ihanteet -  niistä ei näinä aikoina tule pulaa. Kauniita ajatuksia esitetään silloin, kun halutaan vaikuttaa yhteiskuntaan ja ilmentää omaa hyveellisyyttä joutumatta esittämään mitään toimivaa ratkaisua.

Li Andersson sanoi kesäkuussa, että ihmisoikeudet tulee laittaa etusijalle rahan sijasta. Kaunis ajatus, mutta miten Lin ihanne käytännössä toteutetaan? Jos turvapaikanhakuoikeudesta pidetään kiinni ja noudatetaan sitä väljää turvapaikkojen myöntämispolitiikkaa, jota vasemmistossa toivotaan, miten se toteutetaan? Mistä otamme ne rahat, jotka siihen projektiin kuluvat? Taikaseinää ei ole, eikä samaa euroa voi käyttää kahteen kertaan. Lin unelma siis vaatii kahden ikävän todellisen vaihtoehdon väliltä valitsemista: velanoton ja omalta väeltä leikkaamisen.

Samalla linjalla jatkoi tänään Husu Hussein blogikirjoituksessaan: tämä ei kuulemma ole hänen Suomensa, koska hänen Suomensa oli ilmeisesti se hölmölä, jossa jokainen kurpitsavankkuritarina uskottiin ja jonne tulivat kaikki ne siirtolaiset, jotka tiesivät, etteivät muualta turvapaikkaa saisi. Toki Suomi on edelleenkin sitä osin, mutta muutos järkevämpään suuntaan on käynnissä. Edelleenkin Keski-Euroopan maat vastaanottavat pitkälti syyrialaisia, mutta Pohjolaan tulevat irakilaiset, afgaanit ja muut ei-syyrialaiset, jotka tietävät, ettei mikään tolkun maa heille turvapaikkaa anna.

Tietenkään mitään Husun Suomea ei ole olemassa yhtään sen enempää kuin minun Somaliaani on. Meillä on vain isiemme maat, ja niitä meidän on parhaamme mukaan rakennettava itsellemme ja jälkipolville. Husua rohkeammat somalit palaavat diasporan jäljiltä kotimaahansa auttamaan sen kehittämisessä (kuten tämä v. 1991 pikkupoikana pakolaiseksi lähtenyt mies). Husu haluaa kuitenkin oikaista, säilyttää mukavan elintasonsa ja rakentaa somaleille mukavan maan meidän isiemme työn päälle sen sijaan, että hän kansansa kanssa rakentaisi Somaliasta asumiskelpoisen.

On täysin ymmärrettävää, että nämä ihmiset puhuvat abstraktilla tasolla. Käytännön tasolla näkemyksiä olisi paljon vaikeampi perustella, ja julmat ratkaisut oman tavoitteen toteuttamiseksi joutuisi sanomaan ääneen.

"Rahalla ei saa olla väliä kun ihmisoikeuksista on kyse" livahtaa huulilta merkittävästi helpommin kuin sen käytännön vastine: "Otetaan lisää velkaa tai leikataan lisää eläkeläisiltä, että saadaan taas joitain satoja miljoonia kasaan turvapaikanhakijoiden hoitamiseksi. Rikosten ja turvattomuuden uhrit huolehtikoot itsestään. Ensi vuonna leikataan ja otetaan velkaa taas vähän lisää, kun huollettavien määrä kasvaa taas."
Monikulturistit puhuvat miten puhuvat. Ratkaisevaa on se, annammeko me unelmoijien puheille mitään painoarvoa. Koska he puhuvat abstraktilla tasolla, siellä heidän ideoidensa tulee pysyä. Jos he taas haluavat toteuttaa ajatuksiaan käytännössä meidän yhteiskunnassamme, puhukoot rehellisesti käytännön ratkaisuista asioihin abstraktien käsitteiden turviin pakenematta.

Siihen saakka heidän ajatuksillaan on yhtä paljon yhteiskunnallista merkittävyyttä kuin kadunvarressa pelastusta julistavan huru-ukon saarnoilla. Vain käytännön toimenpiteitä ja ratkaisuja esittävillä tulee olla oikeus vaikuttaa käytännön politiikkaan. Unelmapolitiikkaa voi noudattaa vapaasti Lin pilvilinnojen ja Husun Suomen mielikuvitusmaailmassa.

http://tuonenjoutsen.blogspot.fi/2016/09/oikeassa-olet-husu-tama-ei-ole-sinun.html
« Viimeksi muokattu: 08.09.2016, 23:05:07 kirjoittanut Toni R Jyväskylästä »

internetsi

• Jäsen^^^
  • Liked: 8600
  • Luihuilevan ketkun muistoa kunnioittaen
    • Profiili
Taisin taas ihastua entistä enemmän Tiinaan.