Kirjoittaja Aihe: Voisiko tämän foorumin alaosion jo poistaa?  (Luettu 6645 kertaa)

kenelek

• Jäsen^^^
  • Liked: 638
  • Oululainen dissidentti
Voisiko tämän foorumin alaosion jo poistaa?
« : 24.09.2016, 20:59:02 »
On selvää että puolue nimeltä Kokoomus on lähes täysin haitallisen massamaahanmuuton ja monikulturismin kannattaja. Tämä foorumin alaosio pitäisi poistaa. Nuivia Kokoomuslaisia ei ole tai niitä on vähintään täysin turhaa edes kuvitella äänestävänsä.
..."minulle henkilökohtaisesti maahanmuutto ei ole koskaan ollut listalla korkealla"... © 2016 Timo "Jabba" Soini
"– Minun sydäntä lähelläni on noiden ihmisten hätä" © 2015 Juha "Pipi" Sipilä
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa

kenelek

• Jäsen^^^
  • Liked: 638
  • Oululainen dissidentti
Vs: Voisiko tämän foorumin alaosion jo poistaa?
« Vastaus #1 : 24.09.2016, 21:05:01 »
Kaikki puolueet vaan mukaan, mitä enemmän sitä parempi, onhan muslimipuolueen edustajakin mukana elävöittämässä foorumia.
Miksi pitää nimenomaan tätä foorumia mainospaikkana vaalien alla herääville pseudonuiville (esim Kokoomuslaisille)?
..."minulle henkilökohtaisesti maahanmuutto ei ole koskaan ollut listalla korkealla"... © 2016 Timo "Jabba" Soini
"– Minun sydäntä lähelläni on noiden ihmisten hätä" © 2015 Juha "Pipi" Sipilä
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 45754
  • Kui on must, näita ust!
« Vastaus #2 : 24.09.2016, 21:05:23 »
Kannatettava idea. Kokoomus on loppukesästä 2015 alkaneen nykyisen matukriisin myötä ollut tuhoamassa Suomea, on erittäin EU-myönteinen, on osallistunut näkyvästi tämän päivän joukkopsykoosimielenosoitukseen ja puolue tulee Risikko/Orpo -kaksikon voimin todennäköisesti kohta ajamaan vahvoja vastatoimia maahanmuuttokriittisyydelle.

Kokoomuksen omalle osiolle tällä foorumilla ei ole minkäänlaisia perusteita.

"Jos olisi sekä menestyviä että epäonnistuneita afrikkalaisia yhteiskuntia hakisin selitystä jostain muualta. Jos afrikkalaiset eivät muodostaisi länsimaissakin sosioekonomista pohjanoteerausta, hakisin selitystä jostain muualta." -Jussi Halla-aho afrikkalaisten geneettisesti selittyvästä älykkyysosamäärästä (3.6.2005)

Ville Hämäläinen

• Jäsen^^^
  • Liked: 1007
  • 7 tähden liikkeen kannattaja / perussuomalainen
« Vastaus #3 : 24.09.2016, 21:18:31 »
No ei tästä ketjusta haittaakaan ole, hyvähän se on että jotkut ketjut pysyy lyhyenä, eikä tulevaisuudesta kukaan tiedä.
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

Martin

• Jäsen^^^
  • Liked: 462
« Vastaus #4 : 24.09.2016, 22:04:53 »
Ainakin nykymenolla alaosion voisi poistaa, tai vaikka koko puolueen. T. entinen äänestäjä.
”Mä koin, että kokoomukselle koti on Euroopassa ja Raamattu roskissa ja isänmaallisuudesta on tehty rasismia.” - Laura Huhtasaari SK 8.6.2017

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4626
  • A spherical bastard
« Vastaus #5 : 24.09.2016, 22:24:41 »
Ks. yst. puolueosion säännöt.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Tagit: