HOMMAN POLIITTINEN SIIPI > Muut puolueet ja poliittiset vaikuttajat

2016-10-05 Kansanedustaja Veronika Honkasalon kootut mielensäpahoittamiset

<< < (2/107) > >>

Ajattelija2008:
Kiihtyikö Veronika Honkasalo siitä, kun monikulttuuriset jengit hakkasivat rasistisesti suomalaisia Itä-Helsingissä? Vai oliko se hänen mielestään hyvää rasismia?

Eino P. Keravalta:
Voihan myös olla, että joukkio on konnarille tuttu jo pidemmältä ajalta ja tottunut ajelemaan paikallisjunilla liputta läpi vuosien.

Ei pitäisi sekaantua toisten työhön eikä varsinkaan, kun ei tiedä, mistä on kysymys.

Jos joku kaipaa työssään ulkopuolisten neuvoja, se on Honkasalo itse.

Finka:
Jutun kertoakseen Veronika paljastaa kaksi asiaa:

-On olemassa Veronikan mukaan irakilaistautaisia, jotka matkustavat junassa pummilla.
-Veronika itse ei suostu esittämään matkustukseen oikeuttavaa matkakorttia pyydettäessä.

kale vale:
Konduktöörin olisi pitänyt poistaa isoherra kaupunginvaltuutettu Honkasalo samalle syrjäiselle pysäkille mölyävän Irakilaislauman kanssa.

Ajattelija2008:
https://www.uusisuomi.fi/urheilu/169269-jaakiekkoilijoilla-muutama-paha-tapaus-veronika-honkasalon-kohutwiitille-ei
Jokin aika sitten Veronika Honkasalo keksi omasta päästään, että jääkiekkoilijat harrastavat joukkoraiskauksia.

Itse totean, että Helsinki ei panosta kaupunginvaltuutettujen mielenterveyspalveluihin riittävästi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta