HOMMAN UUTISHUONE > Vastaanottokeskukset

Kauniainen asuttaa “afgaanipojat” miljoonataloon!

<< < (45/45)

Perttu Ahonen:
Käsittääkseni ja alueellisen asukas kokemukseni perusteella ei siellä ole vokkilaisten taholta mitään ongelmia ollut. Alun jytinä ja pauke Koivuhovin asema - vokki rajoittui alkuun ja paikallisessa Alepassa en ole enää havainnut alun perseileviä afgaani matulaumoja. 

Minulle on jäänyt vaikutelma, että tähän vokkiin on asukkaat valittu tarkalla seulalla. Yhden vokkilaisen kanssa olen pelannut shakkia ja ihan fiksu kaveri, vaikka ei kyllä alaikäiseltä näytä. Pikemminkin 25-vuotiaalta.

nimetönkeskustelija:

--- Lainaus käyttäjältä: Perttu Ahonen - 13.07.2017, 23:05:44 ---Käsittääkseni ja alueellisen asukas kokemukseni perusteella ei siellä ole vokkilaisten taholta mitään ongelmia ollut. Alun jytinä ja pauke Koivuhovin asema - vokki rajoittui alkuun ja paikallisessa Alepassa en ole enää havainnut alun perseileviä afgaani matulaumoja. 

Minulle on jäänyt vaikutelma, että tähän vokkiin on asukkaat valittu tarkalla seulalla. Yhden vokkilaisen kanssa olen pelannut shakkia ja ihan fiksu kaveri, vaikka ei kyllä alaikäiseltä näytä. Pikemminkin 25-vuotiaalta.

--- Lainaus päättyy ---

Paljon mahdollista että kyseinen vokki on tarkotettu eliittimamuille. Jos häröilet, niin joudut laitosvokkiin. Näin saadaan eliitille kivat suvaitsevaiset pakolaiset naapuriin ja kaikilla on ihanaa. Myös varakkaat kauniaislaiset kantaa kortensa kekoon ja osottaa että suvaitsevaisella asenteella kaikki ristiriidat ja ongelmat pakolaisten kanssa saadaan kitkettyä myös käytännön tasolla. Eli taas yksi haistattelu varakkailta huono-osaisille.

Kallan:
Tästä oli puhetta Homman ketjussa "Homman suuri ja kaikenkattava kaupunki- ja liikennesuunnitteluketju". Nyt samainen talo (https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/kauniainen/16418123) on myynnissä.

Lieköhän RHC:llä infoa asiasta, että miten tämä proggis päätyi kun mediahuomio siirtyi uusiin asioihin? Jotenkin nämä proggikset tunnutaan käynnistävän aina hetken huumassa, ilman pitkäjänteisempää ajatusta.

vihapuhegeneraattori:

--- Lainaus käyttäjältä: Kallan - 08.10.2022, 08:17:56 ---Tästä oli puhetta Homman ketjussa "Homman suuri ja kaikenkattava kaupunki- ja liikennesuunnitteluketju". Nyt samainen talo (https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/kauniainen/16418123) on myynnissä.

Lieköhän RHC:llä infoa asiasta, että miten tämä proggis päätyi kun mediahuomio siirtyi uusiin asioihin? Jotenkin nämä proggikset tunnutaan käynnistävän aina hetken huumassa, ilman pitkäjänteisempää ajatusta.

--- Lainaus päättyy ---

Hulppeet tilat kyllä. Onko vihdoin löytynyt asumisen taso missä ei enää pakolainen oireile väkivalloin ja/tai raiskaten? Vai kuuluiko näistä Kauniaisen afghaaneista jotain muutakin kuin asumisolosuhteet?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta