UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Tule perustamaan uutta kansallismielistä konservatiivipuoluetta  (Luettu 34364 kertaa)

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 764
    • Jouko Piho
@Jouko Piho

Vaalityö on raskasta, ja sinäkään et enää nuorru. Vuonna 2023 ikää sinulla on jo sen verran, että kunto ei ehkä kestä ja neljä vuotta kansanedustajuutta pitäisi jaksaa, jos tulet valituksi.

Jos keräät 100 nimeä vaalipiiristäsi, niin voit olla ehdokkaana jo näissä vaaleissa.

Tiedän, mutta en usko, että sillä tavalla saisin tarpeeksi ääniä.

Jumalan avulla kaikki on mahdollista ja usko siirtää vuoria.

(Tämä ei ole pilkkaa.)

Kyllä, jos on oikea Jumalan aika. Minun aikani ei ole vielä tullut.

Jouko Piho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 764
    • Jouko Piho
Olen nyt Seitsemän tähden liikkeen kansanedustajaehdokas

Paavo Väyrysen Seitsemän tähden liike on julkistanut tänään 15.2.2019 33 uutta kansanedustajaehdokasta, joten puolueella on nyt 101 ehdokasta.

Minä olen yksi ehdokkaista. Monien vaiheiden jälkeen olen nyt Seitsemän tähden liikkeen eduskuntavaaliehdokas Uudenmaan vaalipiirissä.

Voin kuitenkin jatkaa samalla Siniristin Liiton kehittämistä eli kannattajakorttien kerääminen jatkuu. Väyrysen ja Seitsemän tähden liikkeen linjauksena on, että myös muiden puolueiden jäsenet voivat olla mukana ehdokkaina ja valituksi tulleina Seitsemän tähden liikkeen eduskuntaryhmän jäseninä.

Myös Paavo Väyrynen on ehdokkaana Uudellamaalla. Paavon läpimeno on todennäköistä ja sekin on hyvin mahdollista, että hänen vanavedessään tulee eduskuntaan valituksi muutama muukin.

Ohessa Seitsemän tähden liikkeen tiedotus asiasta.

TÄHTILIIKE TIEDOTTAA

15.02.2019

Seitsemän tähden liike rp on nimennyt uusia kansanedustajaehdokkaita. Aikaisemmin nimetyistä 70 ehdokkaasta kaksi on luopunut henkilökohtaisista syistä. Nyt on nimetty 33 ehdokasta, joten kokonaismäärä on 101.

Ehdokkaiden hankinta jatkuu mm. puolueen puheenjohtajan puhetilaisuuksien yhteydessä. Tavoitteena on täysi ehdokasmäärä kaikissa manner-Suomen vaalipiireissä.

Myös Euroopan parlamentin vaaleihin on ryhdytty hankkimaan ehdokkaita.

Molempien vaalien ehdokkuutta voi hakea täyttämällä lomake Tähtiliikkeen kotisivulla (seitsemäntähdenliike.fi).

Nimetyt ehdokkaat löytyvät osoitteesta www.seitsemäntähdenliike.fi .