UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: 2016-12-13 Halla-aho palaa kotimaan politiikkaan  (Luettu 1251389 kertaa)

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 35171
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
Vs: 2016-12-13 Halla-aho palaa kotimaan politiikkaan
« Vastaus #6630 : 04.09.2019, 17:34:06 »
Puolue ... kyseenalaistaa ilmastonmuutoksen.

Olen melko varma, että JH-a tai PS ei kyseenalaista ilmastonmuutosta, joka johtuu

- Asteroidien törmäyksestä maahan (bye bye dinot).

- Mannerlaattojen liikkeistä (Krakatau yms.)

- Auringon 11 vuoden aktiivisuusjaksoista
Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan.
- Gorbachev

Kun fasismi saapuu uudelleen, se ei sano „minä olen fasismi“, vaan „minä olen antifasismi.“
- Ignazio Silone

Poliittinen korrektius on fasismia, joka teeskentelee hyvää käytöstä.
- George Carlin

Huppupelikaani

• Jäsen^^^
  • Liked: 2402
  • Dirty white boy
« Vastaus #6631 : 04.09.2019, 17:44:32 »
Puhetapa saattaa olla Jussi Halla-ahon suosion salaisuus
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000006226392.html

Lainaus
Mikä on Halla-ahon ja hänen hengenheimolaistensa suosion salaisuus? Nykyinen perussuomalaiset on kahden asian liike. Puolue vastustaa maahanmuuttoa ja kyseenalaistaa ilmastonmuutoksen.

Halla-ahon käyttämä retoriikka on kaukana poliittisesti korrektista kielenkäytöstä.

Ehkä juuri siinä on homman juju: Halla-aho puhuu asioista, jotka kannattajia vaivaavat, ja tavalla, johon kuulijat voivat samaistua.

Onko ilmastonmuutoksen kyseenalaistaminen muka koko PS:n linja? Olen kuvitellut että niin ei ole vaan että ilmastonmuutoksenkin kohdalla PS:n ydinpointti on maahanmuuton tapaan kyseenalaistaa se millaisia poliittisia päätöksiä sen hallitsemisen suhteen ja nimissä tehdään, ei se että sen kategorinen kieltäminen olisi puolueen tavoite.

Hesarikin on näköjään riittävästi suoltanut valeuutisia PS:n ilmastonmuutoksen kieltämisestä, että lukijatkin uskovat sen. Äkkiseltään tulisi mieleen, että jonkun Hakkaraisen (joka kuitenkin vedetään esimerkiksi ”todisteesta”) sijaan kuunneltaisi mitä puheenjohtaja sanoo. Luulisi sen olevan myös puolueen linja. Ote Suomen Uutisista:

Lainaus
– Me joudumme luottamaan itseämme viisaampiin. Kun korostetaan tietoon perustuvaa päätöksentekoa, niin kaikki tieteellinen tieto on teoreettista. Samasta datasta voidaan tehdä erilaisia tulkintoja, Halla-aho sanoi.

Hän jatkoi, ettei perussuomalaiset kiistä ilmastonmuutosta.

– Hyväksymme vähintäänkin poliittisesti relevanttina tosiasiana, että ihminen vaikuttaa ilmaston lämpenemiseen. Kannatamme kunnianhimoista ilmastopolitiikkaa. Koska kuitenkin meillä on yksi maapallo ja yksi ilmakehä, meidän täytyy tuoda suhteellisuudentajua ja kohtuullisuutta ilmastokeskusteluun.

———

Perussuomalainen kunnianhimo on realismi, todellisuudentaju ja suhteellisuudentaju. Keskustelussa täytyy muistaa mittasuhteet. Se, että Suomessa asuu alle promille maailman väestöstä. Ja se, että meidän osuutemme hiilipäästöistä on promillen luokkaa. Vaikka suomalaiset lakkaisivat hengittämästä, sillä ei ole vaikutusta ilmastonmuutokseen. Ei tämä toki sitä tarkoita, että suomalaisten pitäisi olla tekemättä mitään.

– Mutta se tapa, jolla Pariisin ilmastosopimuksen päästövähennystaakkaa tällä hetkellä jaetaan, on epäoikeudenmukainen. Suuret saastuttajat ovat vapaamatkustajia.
https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-peraankuuluttaa-suhteellisuudentajua-ilmastohysteriaan-suomalaiset-lakkaisivat-hengittamasta-silla-vaikutusta-ilmastonmuutokseen/

Tosin eipä tämä agendaa ajaville kelpaa esimerkiksi, kun vastuullisen uutisoinnin logokin puuttuu...
« Viimeksi muokattu: 04.09.2019, 17:47:37 kirjoittanut Huppupelikaani »
Poikaseni, kunpa tietäisit, miten häikäilemättömästi tätä maailmaa hallitaan.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 19358
  • antikomintern
« Vastaus #6632 : 05.09.2019, 18:30:49 »
Halla-aho on palannut jo kotimaan politiikkaan ja lisäksi kansanedustajaksi eduskuntaan, joten usean ketjun sijaan on nyt yksi yleisketju

Jussi Halla-aho eduskunnassa ja kotimaan politiikassa 2019–

jossa seurata kansanedustaja ja puheenjohtaja Halla-ahon työtä ja tekemisiä.
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...