Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,https://www.facebook.com/Hommaforum/ Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.
Nyt on jo pakko kysyä, paljonko teille on maksettu tuon pellen markkinoimisesta ja mainonnasta? Homma on sen verran kova tekijä, että tänne kirjoitettu on Googlen SERP'ssä lähes heti ja mikä ikävintä tällaisissa tapauksissa, myös pysyy melko pitkään.
Lainaus käyttäjältä: norske - 17.06.2017, 19:40:25Nyt on jo pakko kysyä, paljonko teille on maksettu tuon pellen markkinoimisesta ja mainonnasta?Jointti ja purkki Mifua per kiljunatsi.
Nyt on jo pakko kysyä, paljonko teille on maksettu tuon pellen markkinoimisesta ja mainonnasta?
Toivottavasti Emma ei alistu sovinistien ikeen alle vaan tuo reilusti omia kantojaan julki. Jo toinen heteromies putkeen puheenjohtajaksi, missä on tasa-arvo. Toisin oli enne kun oli Pekka Haavisto, Satu Hassia, Tuija Brax. Tosin olihan siellä Ode pilaamassa vihreiden imagoa.
Toivottavasti Touko Aalto naisia vihaavana sovinistina tajuaa itse erota johdosta!Toisaalta jos puolueen johtaja on nimeltään Touko Aalto ja myös näyttää siltä on ihan oikeassa paikassa eikä ainakaan haittaa Homman ideologiaa
Joko persujohto onnitellut?
Lainaus käyttäjältä: andrus - 17.06.2017, 19:53:42Joko persujohto onnitellut?Toivottavasti onnittelevat Emmaa! Moraalinen voittaja. Vihreät menossa nyt todella synkkään suuntaan..
Siinä näit Timo Soini, että ei me Hommaforumilla pystytä junttaamaan jokaisen puolueen puheenjohtajaa!
Oletko feministi ja mitä se sinulle tarkoittaa?Kyllä. Feminismi tarkoittaa minulle paljon enemmän kuin vain sukupuolten välistä tasa-arvoa. Se tarkoittaa aktiivisesti kaikkien ihmisryhmien välistä yhdenvertaisuutta sekä yhteiskunnan rakenteissa olevan syrjinnän tunnistamista ja poistamista On tärkeää tunnistaa myös omat etuoikeudet ja siitä kumpuava valta-asema ja miten se vaikuttaa muiden mahdollisuuksiin tuoda itseään ja ajatuksiaan osaksi yhteistä keskustelua. Itse olen esimerkiksi valkoihoinen kantasuomalainen isokokoinen heteromies, joka antaa jo itsessään minulle erilaisen mahdollisuuden tehdä työtäni ja saada ääneni kuulluksi.
Niin paljon kuin mä inhoan vihreää liikettä, sen arvomaailmaa ja oikeastaan ihan kaikkea heihin liittyvää, on pakko myöntää että ihailen/kadehdin heitä. Heillä on mielestäni todella hieno meininki, yhteisöllisyys, toverillisuus ja yhteen hiileen puhaltamisen taito. Tästä olisi syytä ottaa myös nykyisen persujengin mallia.
Nyt oltiinkin ovelia ja juntattiin Touko, mutta puhuttiin Emman hammasraosta hämäykseksi. Tähän ei moni pysty.