Yhdysvalloissa valhemedia kohisee kovasti Trumpin toteamuksesta Putinin puolustamiseksi että Yhdysvallatkin tappaa aika paljon ihmisiä. Valhemedian tutkan alla toimii jatkuvasti maailman tehokkain ja teollisen väkivaltainen koneisto. Tai toimi, koska valhemedian pääasiallinen tehtävä oli suojella ja keksiä näennäisen uutisoitavia höpöjuttuja. Trump on ensimmäinen järjestelmän ulkopuolinen poliitikko joka on päässyt arvioimaan yhdysvaltalaisen tappokoneen kokoa ja tehoa ja ilmeisesti mies on itsekin kauhistunut.
Kun eurooppalainen valhemedia ja rauhanobelistiryhmä palkitsi B Obaman, kukaan ei edes kyseenalaistanut mitä tai ketä palkittiin ja miksi. Ymmärrettävästi V Putin tuomittiin, mutta yksityiskohdat, miksi ja mistä tarkasta syystä, jäivät hämärän peittoon. Lopputuloksena on mm yhdysvaltalainen vapaa "terrorismin vastainen sota" joka itsessään on puhdasta terrorismia.
Lennokkisota
Käytännössä sotateollinen kompleksi tuottaa Yhdysvalloille laitteet joilla se voi käydä ja käy sotaa ns etänä. Mm Pakistanin heimoalueilla ja Afganistanissa USA voi käydä rajatonta ja pidäkkeetöntä yksilöön kohdistuvaa murhasotaa loputtomiin. Iskut taloihin, autoihin ja puutteelliset tiedustelutiedot sekä itse toiminnan tarkoituksettomuus strategisen tavoitteen kadotessa eivät estä operaatioita.
Sodat terrorististen liittolaisten avulla
Yhdysvaltojen liittolaiset lähi-idässä ovat sellainen joukko ihmisiä, että niiden jälkeen ei vihollisia tarvitse. Lopputuloksena on väistämättä pakolaisuutta ja turvapaikantarvetta muualla kuin itse maissa joissa ollaan muka turvallisuustasoa nostettu. Kaikki tämä tapahtuu ymmärrettävästi osana globaalia peliä jossa yhdessä nurkassa pahiksena lymyää Venäjän presidentti Putin.
Trump vaatii tappamiselta tulosta, tekemisen ilo ei enää riitä
Terrorismia edistävän vihervasemmistolaisen roskamedian suureksi suruksi Yhdysvalloissa presidenttinä on miekkonen jolla pelkkä tekemisen ilo ei enää riitä. Tarvitaan ns "Bang for buck" tulosta erityisesti teollisen tappamisen saralla. Joku periaatteellinen syy kuin pelkkä epäily tai halu säilyttää oletettu tilannetaso. Järjestelmään sitoutuneet tappajat, turvallisuuskoneiston työntekijät ja valhemedian sumuttajat ovst kauhuissaan. Eikö pelkkä tappaminen olekkaan riittävä syy itse teon oikeutukseen kuten Obaman aikana.Ei ole....