Kirjoittaja Aihe: 2017-02-10 Superperjantai. Mielenosoituksia Helsingissä. (Suomi Ensin)  (Luettu 475253 kertaa)

no future

• Jäsen^^^
  • Liked: 652
    • Profiili
Uuniinpanopoika Timonen on taas ulostanut uusimman valhepläjäyksensä äitinsä peräkammarista:
"Heidän mielestään on sananvapautta solvata asiallisesti käytäytyvää herrasmiestä maanpetturiksi ja pahoinpidellä selvästi alaikäistä poikaa ilman mitään syytä."
"Pix or it did not happen" :) Myrkkykäärmeetkin ovat ihan harmittoman näköisiä kiemurtelijoita kunnes ne saadaan kuvattua iskemässä hampaansa uhriinsa. Uuninpankkoroikale lienee jo videoiden välityksellä tunnustellut ko. häiriköiden häpykarvoituksen ja kivesten laskeutumisen. Sen verran vakuuttavaa hänen argumentointinsa taas kerran on.
Onhan ne kakarat selkeästi alaikäisiä jos kuvia tahtoo uskoa.

Mielenkiintoisempi on tämä juttu, video on kovasti lyhyt mutta ihollehan siinä taas käydään.

https://anonyymin.wordpress.com/2017/05/19/pahoinpitely-rautatientorilla/

Lainaus
Tällöin luokseni tuli patsaan juurelta kaksi miestä. Toinen heistä aloitti keskustelun, joka eteni seuraavasti:

Mies: Puhutko sä suomea?
Minä: Joo
Mies: Mitä vittuu sä seisoskelet täällä?
Minä: Ei se oikein kuulu sulle
Mies: Kyllä se kuuluu
Minä: Miten niin, kuka sä oot?
Mies: Mitä vittua sä kuvaat meitä kun me juodaan kaljaa?
Minä: Mä otin yhden kuvan tosta patsaasta ja yhden tosta teatterista
Mies: Mut mitä vittuu sä seisoskelet täällä meidän leirin vieressä?
Minä: Enkö mä saa seistä tässä?
Mies: Jatka ny vaan matkaa

Jne, jatkuen videolla näkyvään lyömiseen/kaatamiseen. Seisoskelu Alueella kielletty.

b_kansalainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 3501
  • Asiam tuntija
    • Profiili
Maidan-kaukopartion jäsen keilasi pojun monen metrin päässä valtakunnan pyhästä aidasta. Monta metriä aidasta oleva alue on ihan sitä toria, mistä sinun mukaasi ei tarvitse poistua. Vittuilu taas kuuluu käsittäkseni kansalaisoikeuksiin
Harmaahapsi teiniseurakuntineen tuli matuleiristä SE-telttailjoiden perässä jatkamaan häiriköintiään, jonka he aloittivat jo matuleirissä yrittäessään estää SE-telttailijoita kuvaamasta YLE:n kuvaajaa ja toimittajaa tekemässä haastattelua. Mksi eivät estäneet YLE:n henkilökuntaa?

Matuleirissä oli tämä partajeesus arabihuiviin verhoutuneen ortodoksipapin kanssa. Häirikköjonnet oli matuleirissä myös naureskelemassa solvauksille, joita nationalisteihin kohdistettiin.

b_kansalainen

• Jäsen^^^
  • Asiam tuntija
    • Profiili
Suvakin silmissä on ikäsensorit. Olispa arabiraiskaajienkin silmissä. Tai sitten No Future ehti jo analysoimaan häpykarvoituksen vaatteiden läpi.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2017, 23:08:56 kirjoittanut b_kansalainen »

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 12482
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
    • Profiili
Median ääentinen lemmikki Isä Mitro voisi vielä parkkeerata punaisen Alfa Romeonsa tuonne, punaisissa kengissään.

Raaputa punaposkista suvakkia, ja kivenkova hyväksikäyttäjä sieltä alta löytyy.

no future

• Jäsen^^^
    • Profiili
Mikä tuossa nyt oikeuttaa sen tuuppimisen julkisella paikalla?  Tai yhtään missään?

b_kansalainen

• Jäsen^^^
  • Asiam tuntija
    • Profiili
Suvakkien mielestä ketään ei saa "tuuppia", mutta koko maailmalla on oikeus tulla elämään suomalaisten rakentamaan hyvinvointivaltioon elämään veronmaksajien kustannuksella ja jopa nykyinen Suomen porvarihallitus persuineen on ihan samaa mieltä. Repikää siitä.

Tiskirätti

• Jäsen^^^
  • Liked: 174
  • Fuckface Von Clownstick rules!
    • Profiili
Suvakkien mielestä ketään ei saa "tuuppia", mutta koko maailmalla on oikeus tulla elämään suomalaisten rakentamaan hyvinvointivaltioon elämään veronmaksajien kustannuksella ja jopa nykyinen Suomen porvarihallitus persuineen on ihan samaa mieltä. Repikää siitä.

Kysymys kuului, mikä oikeuttaa tuuppimisen? Revippä nyt ensin siihen vastaus, niin voidaan keskustella maahanmuuttopolitiikasta ja vaikka persuista jos on ihan pakko.

b_kansalainen

• Jäsen^^^
  • Asiam tuntija
    • Profiili
Kysymys kuului, mikä oikeuttaa tuuppimisen?
Todista ensin, että tuuppimista on tapahtunut. Jatketaan sitten.

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 12482
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
    • Profiili
Kyllä nyt on pakko kaikki pillunkipeät irakilaiset miehet elättää, kun on kuulemma tuupittu.

Jotain järkeä, kiitos?

anatall

• Jäsen^^^
  • Liked: 2864
  • Kirvelee.
    • Profiili
Ei sen torilta tarvitse mihinkän poistua vaan siitä mielenosoitusalueen aidoilta pois huutelemasta ja vittuilemasta. No, poliisi haki sitten loppujen lopuksi nämäkin häiriköt pois.

Maidan-kaukopartion jäsen keilasi pojun monen metrin päässä valtakunnan pyhästä aidasta. Monta metriä aidasta oleva alue on ihan sitä toria, mistä sinun mukaasi ei tarvitse poistua. Vittuilu taas kuuluu käsittäkseni kansalaisoikeuksiin kansallismielisten lisäksi alaikäisillekin, joskaan videolta ei sellaista kuulunut, vaan pojan keilaamisen aiheuttanutta vahingoniloista räkätystä, joka kuullosti aika hurjasti jonkun marsunkaltaisen pikku jyrsijän keväiseltä äännähtelyltä.

Poliisi näytti "pois hakemisen" sijasta jäävän juttelemaan papan ja poikien kanssa ja taas saatiin viranomaisille tuiki tärkeää raportointityötä. Mitään tärkeämpäähän tekemistä poliisilla ei ole, kuin turvata parin partion voimin, ettei lapset vittuile aikuisille marsuille torilla.

Kun papan ja lasten "poistaminen" torilta oli ilmeisesti kunniakasta järjestyksenpitoa, niin ihmettelen vaan, miksi järjestyksenpitäjien omilta videoilta oli tuo sankarillinen keilausepisodi kokonaan editoitu pois? Kaikkihan piti kuvata ja skriimata ihan turvallisuuden takia, vai miten se meni.

Ei mulla enempää, paitsi että Suomipöllö-pinssi taktisesta osaamisesta tutulle jyrsijälle, joka ilmoitti lasten keilaamisesta kiihotuttuaan suorassa striimissä henkilötunnuksensa poliisin lisäksi kaikkien tietoon.

Siellä on ihan poliisin ohjeistus siitä miltä alueelta saa häiriköt poistaa. Tuo häirikkö oli selkeästi alueen sisäpuolella.
"Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön.

Perussuomalaisten puoluekokous kuumentaa tunteita jo siinä määrin, että järjen valo jättää herkimmät.

Pidän loikkareita luusereina."
-Timo Soini, Plogi 3.6.2017-

b_kansalainen

• Jäsen^^^
  • Asiam tuntija
    • Profiili
Suvakit näkee ja kokee mitä haluavat. Nationalistien asia on pitäytyä toduudessa riipumatta muista erimielisyyksistä. Ei pidä alkaa laulamaan suvakkien lauluja, vaikka telttailu ei osuisikaan omaan sydämeen.

anatall

• Jäsen^^^
  • Kirvelee.
    • Profiili
Uuniinpanopoika Timonen on taas ulostanut uusimman valhepläjäyksensä äitinsä peräkammarista:
"Heidän mielestään on sananvapautta solvata asiallisesti käytäytyvää herrasmiestä maanpetturiksi ja pahoinpidellä selvästi alaikäistä poikaa ilman mitään syytä."
"Pix or it did not happen" :) Myrkkykäärmeetkin ovat ihan harmittoman näköisiä kiemurtelijoita kunnes ne saadaan kuvattua iskemässä hampaansa uhriinsa. Uuninpankkoroikale lienee jo videoiden välityksellä tunnustellut ko. häiriköiden häpykarvoituksen ja kivesten laskeutumisen. Sen verran vakuuttavaa hänen argumentointinsa taas kerran on.

Mielenkiintoisempi on tämä juttu, video on kovasti lyhyt mutta ihollehan siinä taas käydään.

Lainaus
Tällöin luokseni tuli patsaan juurelta kaksi miestä. Toinen heistä aloitti keskustelun, joka eteni seuraavasti:

Jne, jatkuen videolla näkyvään lyömiseen/kaatamiseen. Seisoskelu Alueella kielletty.

Hmmm...?? Kumpaankohan uskoisi, Jonnen satuiluun vai videoon?

Perussuomalaisten puoluekokous kuumentaa tunteita jo siinä määrin, että järjen valo jättää herkimmät.

Tiskirätti

• Jäsen^^^
    • Profiili

Suomi Tuuppii -ryhmän videoista löydät kymmeniä tuuppimisia, käsiksikäyntejä ja ihmisten hätistelyjä yleiseltä paikalta ihan sieltä legendaarisen Maidan-ykkösen alusta lähtien. Tiedät sen itsekin ja nyt kun videolla on tällä kertaa täysin selvää kuvaa, jossa lasta kumotaan aikuisen miehen voimin, niin selitys on se, että "et voi olla varma että onko ne lapsia kun et ole hypistellyt niiden palleja."

Jos sinussa on tippakaan ihmistä ja suomalaista miestä jäljellä, niin katso se video vielä kerran ja pohdi, että onko tämä se meininki mitä mä tähän maahan ihan kantisten kesken haluan? Lapsia ja vanhaa asiallista miestä jahdataan torilla monen ison miehen voimin ja kun sekään ei riitä, niin kutsutaan soppaan vielä poliisit tuhlaamaan aikaansa. Ei jumalauta.

b_kansalainen

• Jäsen^^^
  • Asiam tuntija
    • Profiili
Pitäisikö meidän täällä kaikkien vuosien jälkeen uskoa, että totuus löytyy viimein tuolta? Joku nimetön jonne väittää jotain.
Suvakit, keksikää jotain parempaa.

b_kansalainen

• Jäsen^^^
  • Asiam tuntija
    • Profiili
Jos sinussa on tippakaan ihmistä ja suomalaista miestä jäljellä, niin katso se video vielä kerran ja pohdi, että onko tämä se meininki mitä mä tähän maahan ihan kantisten kesken haluan?
Niinkö? Te suvakit ajatte Suomeen muslimi-invaasiota ja sen myötä sharia-lakia, jossa meidät molemmat hirtetään ensimmäiseksi. Onko nosturin nokkaan hirttäminen se meininki, jota sitä haluat? Vai, haluatko mielummin tulla heitetyksi katolta? Rauhan uskonto kunnes teidät idootit on syöty.

no future

• Jäsen^^^
    • Profiili
Pitäisikö meidän täällä kaikkien vuosien jälkeen uskoa, että totuus löytyy viimein tuolta? Joku nimetön jonne väittää jotain.

Kyllä tässä nyt taas selittelyvuoro siirtyy sinne se-leirin puolelle.

anatall

• Jäsen^^^
  • Kirvelee.
    • Profiili

Suomi Tuuppii -ryhmän videoista löydät kymmeniä tuuppimisia, käsiksikäyntejä ja ihmisten hätistelyjä yleiseltä paikalta ihan sieltä legendaarisen Maidan-ykkösen alusta lähtien. Tiedät sen itsekin ja nyt kun videolla on tällä kertaa täysin selvää kuvaa, jossa lasta kumotaan aikuisen miehen voimin, niin selitys on se, että "et voi olla varma että onko ne lapsia kun et ole hypistellyt niiden palleja."

Jos sinussa on tippakaan ihmistä ja suomalaista miestä jäljellä, niin katso se video vielä kerran ja pohdi, että onko tämä se meininki mitä mä tähän maahan ihan kantisten kesken haluan? Lapsia ja vanhaa asiallista miestä jahdataan torilla monen ison miehen voimin ja kun sekään ei riitä, niin kutsutaan soppaan vielä poliisit tuhlaamaan aikaansa. Ei jumalauta.

Vanha asiallinen mies? Ei jumalauta, totta tosiaan. Et ole sitten katsonut niitä videoita tästä asiallisesta vanhasta miehestä?

Tiskirätti

• Jäsen^^^
    • Profiili
Jos sinussa on tippakaan ihmistä ja suomalaista miestä jäljellä, niin katso se video vielä kerran ja pohdi, että onko tämä se meininki mitä mä tähän maahan ihan kantisten kesken haluan?
Niinkö? Te suvakit ajatte Suomeen muslimi-invaasiota ja sen myötä sharia-lakia, jossa meidät molemmat hirtetään ensimmäiseksi. Onko nosturin nokkaan hirttäminen se meininki, jota sitä haluat? Vai, haluatko mielummin tulla heitetyksi katolta? Rauhan uskonto kunnes teidät idootit on syöty.
Eli sitä ihmistä ja miestä ei sitten ollut jäljellä, jos on koskaan ollutkaan. Ei muuta sitten, kun onnea valitsemallasi tiellä torien lasten tuuppijana ja pappojen nimittelijänä.

anatall

• Jäsen^^^
  • Kirvelee.
    • Profiili

Mitä tuosta videosta nyt sitten mielestäsi selviää? Kuka tuuppii? Miksi tuuppii? Missä tuuppii? Ketä tuuppii?

b_kansalainen

• Jäsen^^^
  • Asiam tuntija
    • Profiili
Eli sitä ihmistä ja miestä ei sitten ollut jäljellä, jos on koskaan ollutkaan. Ei muuta sitten, kun onnea valitsemallasi tiellä torien lasten tuuppijana ja pappojen nimittelijänä.
Kun järki loppuu ja islam ottaa eksyneen lampaansa, niin tuloksena on yllä olevan kaltaista diibadaabaa.

Tiskirätti

• Jäsen^^^
    • Profiili

Vanha asiallinen mies? Ei jumalauta, totta tosiaan. Et ole sitten katsonut niitä videoita tästä asiallisesta vanhasta miehestä?

Katsoin kaksi videota. Ensimmäisen sanailu menee mm. näin:

SE-mulkero: tiätsä hyvä käytös ei maksa yhtään mitään

Pappa: ihan samaa mieltä

SE-mulkero: sä oot häpeä tälle yhteiskunnalle, sä oot häpee koko ihmiskunnalle

Pappa: hahahahaha voivoi

SE-mulkero: sun pitäis opetella niinku käytöstavat

Pappa: joojoo, minä tarjosin kättä päälle...

SE-mulkero: en mä voi sua kätellä sen jälkeen ku sä oot niin epäasiallinen, haista nyt... väitit et mä oon rasisti...sä oot itte rasisti...sä oot hävytön...mee töihin....

Pappa: ensinnäkin, sinä käytit rasisti-sanaa, minä en...

SE-mulkero: sä kutsuit mua rasistiks, se on hävytöntä, sulla ei oo mitään kunnioitusta...muuta pois Suomesta...sä oot sellanen niinku häpeepilkku tälle maalle...sulla ei oo mitään kunnioitusta...opettele kunnioitusta suomalaisia kohtaan ennen kaikkea...

Ja sitten keskeyttääkin itse Marsu, kun poju kaadetaan: aaahahahahaaahaha, kattokaas nyt, voivoi sentään, voivoi kun ihan kaatukin vielä...hahahaah...hyvä saatiin videolle....pikkupoika tulee häiriköimään ja kaatuukin sitten vielä....

Marsu jatkaa: onko meillä tässä joku, kukas täs on yllyttämässä näitä pikkupoikia laittomaan toimintaan. (Edit: kaatuminen on ilmeisesti laitonta toimintaa)

Joku SE-kusipää: tää on väkivaltanen tää äijä tää on rasisti...

Jne...

Toisella videolla, jonka nimi on Häirikköpapparainen Maidanilla, häirikköpapparainen ei sano mitään. Marsu sössöttää sitäkin enemmän, kuten tavallista.

Jos jossain on näiden lisäksi joku video, joka todistaa papan joksikin muuksi kuin asialliseksi vanhaksi mieheksi, niin katson mielelläni?

« Viimeksi muokattu: 20.05.2017, 01:53:30 kirjoittanut Tiskirätti »

b_kansalainen

• Jäsen^^^
  • Asiam tuntija
    • Profiili
Onhan tää ihan absurdia. Epäillylle eli Junekselle on ilmoitettu joku peruste kuulustelulle. Nyt Fobba ilmoitttaa puhelinkeskustelusssa, että on muitakin syitä. Poliisi on vain niin kiero kuin voi kuvitella.

Off topic?  No joo :(
« Viimeksi muokattu: 20.05.2017, 01:46:26 kirjoittanut b_kansalainen »

no future

• Jäsen^^^
    • Profiili

Mitä tuosta videosta nyt sitten mielestäsi selviää? Kuka tuuppii? Miksi tuuppii? Missä tuuppii? Ketä tuuppii?
Pitkä selostus tapahtumista tuon linkin takaa. Osan siitä lainasin sivu tai kaksi sitten tänne. Mutta lyhyesti: Päihteettömän se-leirin nuori toimija kaljatölkki kädessä hätistelee uteliasta ohikulkijaa torilta. Voimankäyttö sallittu.

Tiskirätti

• Jäsen^^^
    • Profiili
Kun järki loppuu ja islam ottaa eksyneen lampaansa, niin tuloksena on yllä olevan kaltaista diibadaabaa.
Olen ateisti, en kuulu kirkoon, en kristilliseen, en islaminuskoon, enkä spagettihirviön myöhempien aikojen kirkkoon. Mahdollisuudet, että mikään uskonto ottaa tai edes huolii minut, ovat pienemmät kuin torien lastenkaatajien munat.
« Viimeksi muokattu: 20.05.2017, 02:15:46 kirjoittanut Tiskirätti »

Huolestunut Kansalainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 106
    • Profiili
Suvakit näkee ja kokee mitä haluavat. Nationalistien asia on pitäytyä toduudessa riipumatta muista erimielisyyksistä. Ei pidä alkaa laulamaan suvakkien lauluja, vaikka telttailu ei osuisikaan omaan sydämeen.

Minkä takia Marco & Co sitten systemaattisesti vääristelevät ja valehtelevat sekä levittävät perättömiä huhuja? Eiköhän tässä nyt lopultakin ole kyse siitä, että b_kansalaisella ja muilla maidanilaisilla on vain semmoinen käsitys että normaalit säännöt eivät päde heihin.
Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."

anatall

• Jäsen^^^
  • Kirvelee.
    • Profiili

Pitkä selostus tapahtumista tuon linkin takaa. Osan siitä lainasin sivu tai kaksi sitten tänne. Mutta lyhyesti: Päihteettömän se-leirin nuori toimija kaljatölkki kädessä hätistelee uteliasta ohikulkijaa torilta. Voimankäyttö sallittu.

Niin, selostus tapahtumista oli sen Jonnen, se on tietysti jokaisen oma asia uskooko tuollaisia selostuksia. Kuinka tuosta videosta selviää esim. että "tuuppija" oli SE-leirin porukkaa?

anatall

• Jäsen^^^
  • Kirvelee.
    • Profiili

Minkä takia Marco & Co sitten systemaattisesti vääristelevät ja valehtelevat sekä levittävät perättömiä huhuja? Eiköhän tässä nyt lopultakin ole kyse siitä, että b_kansalaisella ja muilla maidanilaisilla on vain semmoinen käsitys että normaalit säännöt eivät päde heihin.

Et sitten malttanut laittaa yhtään esimerkkiä tällaisesta "systemaattisesta vääristelystä ja valehtelusta sekä levitetyistä perättömistä huhuista"?

nollatoleranssi

• Jäsen^^^
  • Liked: 6574
  • Puhekin on teko
    • Profiili

Lainaus

Kyllähän tuo teksti ja video täsmäävät toistensa kanssa.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2017, 10:21:42 kirjoittanut nollatoleranssi »
Suomalaisen median uusi slogan: "Yhden totuuden taktiikalla eteenpäin!"

11.9.2015: Suomalainen terrorismiasiantuntija: Tarina pakolaisten joukkoon soluttautuneista terroristeista satua
13.11.2015- Terroristijahteja joka puolella Eurooppaa

Lahti-Saloranta

• Jäsen^^^
  • Liked: 10615
  • Monikulttuurisuutta vastaan rokotettu
    • Profiili
Kyllähän tuo teksti ja video täsmäävät toistensa kanssa.
Olettaisin että kyseessä on taiteellinen performanssai. Ensinnäkin Suomi Ensin porukka tietää että ovat jatkuvan tarkkailun alaisia koska itsekin kuvaavat jatkuvasti matuleirin sattumiksia. Kaljan juontiiin leirillä en oikein usko, en ainakaan teltan ulkopuolella.
Jos todella kaveria olisi lyöty torilla niin juttu olisi ollut YLE:n uutisten pääaihe eikä poliisitutkinnan aloittamiseen kuluisi kuukautta vaa vajaa vartti. Tosin en tunne tapausta tarkemmin mutta tietäen median suhtautumisen esimerkkinä staran uhkailu niin olen kokolailla varma että false flag.
Jutussa on lisäksi selvä ristiriita
"pitelin puhelinta kädessä kuvaten omia jalkojani, jotta en provosoi miestä mitenkään. Yritin samalla poistua tilanteesta, ensin Kansallisteatterin suuntaan ja sitten Ateneumin suuntaan, mutta mies esteli kulkuani molempiin suuntiin.
Mies: Joo kyl mä, mä tiedän sä otat videoo, ei mua kiinnosta se
Minä: En mä jatka mihinkään, kun mä oottelen tässä
Mies: Jatka ny vaan matkaa. Vittu jatka!"
Kaveri yrittää ensin poistua Kansallisteatterin suuntaan ja sitten Ateneumin suuntaan mutta rasisti estää molemmat yritykset. Sitten rasisti kehottaa jatkamaan matkaa ( vaikka on juuri sen matkajatkamisen estänyt ) ja kaveri kieltäytyy jatkamasta matkaa sanoen odottelevansa tässä ( vaikka on juuri yrittänyt poistua tilanteesta useampaan suuntaan )
Tämä siis kaverin omaa kertomusta
« Viimeksi muokattu: 21.05.2017, 13:05:53 kirjoittanut Lahti-Saloranta »
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2956
  • A spherical bastard
    • Profiili
Ei liene kovinkaan hedelmällistä inttää juupas-eipäs-sana-vastaan-sana-ja-epämääräinen-video-josta-ei-näy-mitään asiasta tämän enempää. Perskohtaisesti uskon, että asia on voinut tapahtua kuten anomuumi kertoo, tai on voinut olla tapahtumattakin.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?