UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: 2017-04-20 MTV: Turvapaikanhakijoita puolustanut pappi sanoo muuttavansa pois  (Luettu 35803 kertaa)

Mr.Reese

• Jäsen^^^
  • Liked: 4554
  • Tärisee ja twiittaa
    • Profiili
Lainaus
– Olen ajatellut, että tasavallan presidentti tai presidentti Martti Ahtisaari tai arkkipiispa voisi hoitaa näitä asioita, sanoo Toiviainen.  (käännös)
Lainaus
Myöskään kansliapäällikkö Päivi Nergin sovitteleva lausunto, että kukaan ei yrittänyt estää poliisia, ei ollut totta.

– Toki minä yritin sitä tukenani perustuslain yhdeksäs pykälä ja kaikki Suomen allekirjoittamat ihmisoikeussopimukset, sanoo Toiviainen.  (käännös)
Miten on Sale tai Mara, rautatientorille kestitsemään hylsyn saaneita? Marjaana on funtsinut asian valmiiksi, kumpi ehtii vaan ensin.

Selvä se, ettei Suomi kunnioita ihmisoikeussopimuksia, joten Marjaanalla universaali lupa seistä poliisiautojen edessä ja laulaa virsiä Karhuryhmän auton konepellillä.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään.” - Tiia Nohynek

Why doesn’t Britain like migrants? Why are there no camps in England? There should be camps for us in England.
-Migrant Ikram Ullah

ismolento

• Jäsen^^^
  • Liked: 1602
    • Profiili
Tuure Junnila ja Georg Ehnrooth olivat idoleitani wuosikymmeniä sitten.

Hassua, että Sini Lappalainen ei oppinut isältään. Onhan noita kapinallisia lapsukaisia muitakin :flowerhat:

Tuure Junnila on myös itselleni ollut jonkinlainen mittapuu, Väinö Tannerin ohella.

Sini on syntynyt 1949, sopivasti ylioppilaaksi Pariisiin keväässä 1968. En yllättyisi, vaikka täti olisi ollut täysin päinvastainen tapaus isäänsä verrattuna, vaikka nyt isäänsä vetoaakin.

Pitkäksi venähtänyt isäkapina.

ismolento

• Jäsen^^^
  • Liked: 1602
    • Profiili
Taisi esimies antaa kaksi vaihtoehtoa: hyllytys, tai lähetystyöhön Ambomaalle.
Tätä myös arvelen.

Lehtitietojen mukaan esimies ei ollut edes tietoinen, että rajatapaus Toiviainen olisi suunnittelemassa muuttoa ulkomaille.

Taisi olla vain mielenterveyskuntoutujan päähänpisto. Tuskin toteutuu. Ja vaikka toteutuisikin, ei taida pitkäaikaiseksi jäädä.

Maailmanmies

• Jäsen^^^
  • Liked: 1300
    • Profiili
Mielessäni olen miettinyt että jotain mielenterveyteen liittyviä ongelmia tuolla papilla varmasti on ja nyt se varmistui.

Melko uskomatonta että tuollaista ihmistä suorastaan yllytetään tai vähintääkin kompataan tuollaiseen käytökseen.
Vielä joskus, ehkä aika piankin, tulee aika jolloin ihmetellään suureen ääneen kuinka mielenterveyspotilaasta tehtiin esikuva ja kellokas.

Kyklooppi

• Jäsen^^^
  • Liked: 5274
    • Profiili
Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan.Ehkä siellä tarzaniassa sitten.
Poor little fool.

Ajattelija2008

• Jäsen^^^
  • Liked: 4392
    • Profiili
Stubbin valkaisuhampaiden kiilto alkaa himmentyä. Kuinkahan kauan, että huomaa hypänneensä, tai vai vahingossa kaatuneensa, jolloin hänen... väärään hulluun, ja alkaa selittely?

Katsotaan, tweettasiko Stubb itsensä nyt ulos Kokoomuksen palkintoviroista. Hän asettui vastustamaan Kokoomuksen hallitusta. "Pappi" Marjaana Toiviaisen maanisuus muistuttaa Stubbin maanisuutta.

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 12606
  • Blues for Allah
    • Profiili
Juuri sellainen pökellys joka sopii Huuskon tunkiolle, ihmettelen vain että sen kirjoittaja on Tuure Junnilan tytär.

Ihmettelen minäkin, koska Tuure Junnila oli suomalaisen heimoaatteen innokas kannattaja ja sodan jälkeen kielletyn Suojeluskunnan jäsen.
Akateemiseen Karjala-Seuraan hän ei kuitenkaan liittynyt, joka oli perustettu Itä-Karjalan pakolaisten vastaanottamiseen ja avustamiseen.
Kovin huonosti TJ:n tytär on lukenut isästään tehdyn Nuori Konservatiivi kirjan, vaikka nyt hänen haamullaan ratsastaakin.

https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/19433/nuorikon.pdf?sequence=1

Kun itseni on ikibannattu Usarin Puheenvuorosta, niin lähetin Wallinin Jukan avustuksella viestiä Sinille.
S. Lappalainen valehtelee isästään karkeasti, eikä selvästikään ole lukenut mainitsemaani kirjaa.
Käykää tsekkaamassa jos jaksaa kiinnostaa. ;)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Huomautan, että meidän aseistaminen tähtää hyökkäyksen valmisteluun. Hornet varustelut muun muassa. Venäjä on valmistellut vain puolustautumista. -Terijoen Jukka-

Fiftari

• Jäsen^^^
  • Liked: 2787
  • "Hallitus koostuu ihmisistä joita ei hallita"
    • Profiili
Kun itseni on ikibannattu Usarin Puheenvuorosta, niin lähetin Wallinin Jukan avustuksella viestiä Sinille.
S. Lappalainen valehtelee isästään karkeasti, eikä selvästikään ole lukenut mainitsemaani kirjaa.

Ilmeisesti on mahdollista saada migreeni lukemalla tekstiä  :facepalm:. Syön puuroni ja lähden ulos kun räntäsade loppui.
Koska elämme epävakauden aikoja jokainen ostaa itselleen vatupassin.

-Repomies

Venne

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 593
    • Profiili
Surullista jos papitar on oikeasti mielenterveys kuntoutuja, ja RHC:n väki yllyttää tuohon maaniseen käytökseen eikä auta oikeasti. Netissä vielä kun muut potkivat maassa olevaa, tuskin parantaa tilannetta! Toivottavasti löytää paikkansa ja rauhansa Tansaniassa.

Tämä mielenterveyskuntoutuja selvittää paljon. Marjaana puurtaa ja auttaa sillä voimalla mihin kuuden ällän yo kykenee. Sitkeyttä siis on. Voisinyt kuvitella että takana on paljon unettomia öitä ja tunne että koko Suomi on häntä ja hänen hyvää agendaansa vastaan. Jos taustalla vielä ole  mt-ongelmia, toivon että Marjaanan lähipiiri ohjaa hänet keskustelemaan ammattilaisapuun. Koska jos pitkän stressin päälle laukeaa psykoosi, siitä palautuminen kestää. Ja Marjaana ei todellakaan itse tiedosta että hän olisi avun tarpeessa tai menossa psykoosiin.

Ajattelija2008

• Jäsen^^^
  • Liked: 4392
    • Profiili

Ilmeisesti on mahdollista saada migreeni lukemalla tekstiä  :facepalm:. Syön puuroni ja lähden ulos kun räntäsade loppui.

Katsoin kyseisen Sini Lappalaisen blogia. Hänellä näyttää olevan pakkomielle haukkua Jussi Halla-ahoa ja Matias Turkkilaa.

Lappalainen on ilmeisesti sananvapauden vastustaja, eli ei ole oikeistolainen vaan jonkinlainen brezhneviläinen.

Nuivake

• Jäsen^^^
  • Liked: 8666
  • Islam on nykymaailman pahin vitsaus.
    • Profiili
Jos taustalla vielä ole  mt-ongelmia, toivon että Marjaanan lähipiiri ohjaa hänet keskustelemaan ammattilaisapuun. Koska jos pitkän stressin päälle laukeaa psykoosi, siitä palautuminen kestää. Ja Marjaana ei todellakaan itse tiedosta että hän olisi avun tarpeessa tai menossa psykoosiin.

Marjaana on saanut Suomen Mielenterveysseuran palkinnon vuonna 2015 eli eiköhän tapaus liene heille hyvin tuttu:

Lainaus
2015 Pastori, MARJAANA TOIVIAINEN
Helsingin Kallion seurakunnan pastori Marjaana Toiviainen on esimerkillisellä tavalla osoittanut rohkeutta puhumalla julkisesti pakolaisten ja maahanmuuttajien inhimillisen vastaanottamisen tärkeydestä. Hän on myös avannut oman kotinsa heille, jotka ovat olleet vailla kotia.

http://www.mielenterveysseura.fi/fi/mielenterveysseura/organisaatio-ja-toiminta/mielenterveyspalkinto

Kertoo myös kyseisen kioskin tasosta kaiken riittävän  ;D
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

2nd_generation_refugee

• Jäsen^^^
  • Liked: 345
    • Profiili

Katsoin kyseisen Sini Lappalaisen blogia. Hänellä näyttää olevan pakkomielle haukkua Jussi Halla-ahoa ja Matias Turkkilaa.

Lappalainen on ilmeisesti sananvapauden vastustaja, eli ei ole oikeistolainen vaan jonkinlainen brezhneviläinen.
Suht koht iäkkäänä ihmisenä sanoisin, että isämurha on ihan hyvä ratkaisu. Isällä ratsastaminen tuon ikäisenä (sorry) ei enää ole tervettä. Mitä minä olen lukenut hänen sepustuksiaan niin sanoisin patakommunisti.
Minunkin isoisä kuoli nälkään valkoisten vankileirillä. Isäni oli täysin vastaan kommunismia ja niin olen minäkin, meille se tapaus silloin oli Vapaussota, muut voivat nimittää vaikka kuu.... jne. Miksi nämä elitistit aika usein ovat päästään vialla, se on kommareita.
"Suomalaisuus on hyvä kulttuuri suomalaisille"
Ei evakko vaan Karjalan pakolainen, vrt. Palestiinian pakolainen.

ISO

• Jäsen^^^
  • Liked: 9094
  • I just want my money.
    • Profiili
http://www.mielenterveysseura.fi/fi/mielenterveysseura/organisaatio-ja-toiminta/mielenterveyspalkinto

Tuosta palkinnosta jäi nyt sellainen käsitys, että se annetaan ihmisille joka on eniten mieleltään sairas. Vähän kuin esimerkiksi parhaan keihäänkeittäjän palkinnon saa se joka heittää keihästä parhaiten.

Otaksuisin, että palkinto kannattais antaa sellaisella, joka on parhaiten tervehtynyt tmv.
Syyrialainen Nesrin, 20, kertoo:
Hänen mukaansa häirinnältä voi arabikulttuurissa välttyä, jos ei puhu miehille ja välttää kaikenlaista kontaktia, ”merkkien antamista”.

Blanc73

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 12052
  • Geenivirhe paholainen, Oulun osasto
    • Profiili

Lainaus käyttäjältä: Toiviainen
Te pyydätte minua haastatteluun, koska olen valkoinen nainen. Minä lähden maasta vapaaehtoisesti, turvapaikanhakijat tungetaan väkisin lentokoneeseen, hän kommentoi MTV:lle.
Siis oikeasti, kuinka helv*** sekaisin voi ihminen olla?  :facepalm:
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

ISO

• Jäsen^^^
  • Liked: 9094
  • I just want my money.
    • Profiili

Te pyydätte minua haastatteluun, koska olen valkoinen nainen. Minä lähden maasta vapaaehtoisesti, turvapaikanhakijat tungetaan väkisin lentokoneeseen, hän kommentoi MTV:lle.

Tummat naiset on pääpiirteissään kaikki lastensa kanssa sotatoimialueilla joissa ei ihmiset voi elellä, että on vaikea pyydellä niitä tummempia naisia haastatteluun.

Ja vaikka sellaisen löytäis, ei niitten miehet niitä haastatteluihin päästä, koska kulttuuriero.
Syyrialainen Nesrin, 20, kertoo:
Hänen mukaansa häirinnältä voi arabikulttuurissa välttyä, jos ei puhu miehille ja välttää kaikenlaista kontaktia, ”merkkien antamista”.

anatall

• Jäsen^^^
  • Liked: 2134
  • Kirvelee.
    • Profiili

Kohta pastori on ruskeampi kuin "ruskea tyttö" Koko Hubara. Saa nähdä mikä paskamyrsky siitä sitten seuraa.  :(
"Tällä kertaa tapahtui kuitenkin jotain sellaista, jonka tapahtuminen oli vain ajan kysymys."
-uuninpankkopoika Timonen 12.9.2016-

"En väittänyt pahoinpitelyä tapahtuneeksi..."
-uuninpankkopoika Timonen 13.9.2016-

"Ei se merkitse,että hommat on juosten kustu jos paperiasiat ei ole ihan kunnossa."
-RHC-tättähäärä-17-

Khevonen

• Jäsen^^^
  • Liked: 776
    • Profiili
Voi jeesus tätä hässäkkää nyt. Suvaitsevaiset fasisit hyökkäävät Matias Turkkilan, Homman, MV-lehden ja kaiken kimppuun tällä hetkellä, ilmiantavat Facebookin ylläpidolle tuhmaksi katsomiaan kommentteja yms. Tämän he oikeuttavat sillä, että punapapitar kertoo saaneensa jostain uhkauksia. Taidan oikeuttaa omatkin toimeni samalla tavalla. Onhan noita uhkauksia tullut minullekin.

Media tekisi hyvin, kun lopettaisi tämän vihanlietsonnan, eikä uutisoisi kaikkien punatulkkujen ajatusvirtoja.
"Teleskooppipampun kilahdus oli kuin kulkusen helähdys jouluaattona"

Roope2

• Jäsen^^^
  • Liked: 692
    • Profiili
Kun tämänhetkinen julkisuus laantuu, hatusta taatusti nousee ennen ylösnousemusta Johanna Tukiaisen julkisuusmallia kopioiden useita erityyppisiä tempauksia, jotta ei jäätäisi unholaan medialta, kannattajilta tai rasistisilta vihamiehiltä.

Mutta silloin ovat todella aika onnettomat kortit jäljellä, jos viimeisenä vetona joutuu huomiota herättääkseen kääntymään muslimiksi. 

Fiftari

• Jäsen^^^
  • Liked: 2787
  • "Hallitus koostuu ihmisistä joita ei hallita"
    • Profiili

Kohta pastori on ruskeampi kuin "ruskea tyttö" Koko Hubara. Saa nähdä mikä paskamyrsky siitä sitten seuraa.  :(

Joku saksalainen nainen oli tehnyt vastakkaisen teon kuin Michael Jackson ja tummentanut ihonsa. Oli kyllä myös ottanut järjettömät silarit. Mutta jotain tuollaista saattaisi odottaa julkkispapilta. En nyt kännykällä viitsi lähteä etsimään juttua itseään tummentaneesta, mutta jos joku viitsii. Hirveän näköistä
Koska elämme epävakauden aikoja jokainen ostaa itselleen vatupassin.

-Repomies

ejmantyla

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 211
    • Profiili
Odottelen Helsinkiin:"Älä lähde Marjaana- mielenilmausta."
Sitten onnen kyynel silmäkulmassa faceen postaamaan selfietä,rakkauden täyteisestä tilaisuudesta.
Puhujina tilaisuudessa voisi olla vaikka: Alex,Ville ja Eva.(nimet keksitty,nimillä ei ole MITÄÄN tekemistä todellisuuden kanssa)

Sydämistynyt

• Jäsen^^^
  • Liked: 4366
  • Je suis kopti
    • Profiili
Filosofi näpäyttää punapääpappia rintamakarkuruudesta:

Lainaus
Filosofi Timo Airaksinen näpäyttää pastori Toiviaista: "Maasta poistumisen voi tulkita lähinnä rintamakarkuruudeksi"

KOTIMAA JULKAISTU 21.04.2017 10:07

...
– Maasta poistuminen ei ole kansalaistottelemattomuutta. Sen voi tulkita lähinnä rintamakarkuruudeksi, ettei ole täällä taistelemassa hyvän asian puolesta, näpäyttää filosofian professori Timo Airaksinen Helsingin yliopistosta, kun puhe on kirkon ja sen edustajien kommenteista pakolaiskriisiin.
...
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/filosofi-timo-airaksinen-napayttaa-pastori-toiviaista-maasta-poistumisen-voi-tulkita-lahinna-rintamakarkuruudeksi/6398562
"Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat". Luuk. 19:40

Pullervo

• Jäsen^^^
  • Liked: 3024
    • Profiili
^ Kyllähän tuo rintamakarkuruus on oikein paha sana, kun maa on täynnä irakilaisia sellaisia ja Kreikasta lennätetään koko ajan lisää eritrealaisia sellaisia. Ja sana tuo ikävästi esiin sen ajatuksen, että odotusarvona olisi ihmisten seisominen ja taisteleminen yhteisessä rintamassa ilman siitä takaviistoon poistumisia. Langettaa vielä varjon tp-hakijoiden ja heidän motiiviensa päälle ja se vasta kaksoispaha onkin.

Ullatusnillitus

• Jäsen^^^
  • Liked: 1111
  • Je suis Ebba
    • Profiili

Lainaus
Filosofi Timo Airaksinen näpäyttää pastori Toiviaista: "Maasta poistumisen voi tulkita lähinnä rintamakarkuruudeksi"

...
– Maasta poistuminen ei ole kansalaistottelemattomuutta. Sen voi tulkita lähinnä rintamakarkuruudeksi, ettei ole täällä taistelemassa hyvän asian puolesta, näpäyttää filosofian professori Timo Airaksinen Helsingin yliopistosta, kun puhe on kirkon ja sen edustajien kommenteista pakolaiskriisiin.
...
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/filosofi-timo-airaksinen-napayttaa-pastori-toiviaista-maasta-poistumisen-voi-tulkita-lahinna-rintamakarkuruudeksi/6398562

En tiennytkään, että maassa on jo sotatila - mutta täytyyhän se uskoa, kun eläkeläinen Airaksinen niin sanoo.

Alligaattori

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 154
    • Profiili
Sitten onnen kyynel silmäkulmassa faceen postaamaan selfietä,rakkauden täyteisestä tilaisuudesta.
Puhujina tilaisuudessa voisi olla vaikka: Alex,Ville ja Eva.(nimet keksitty,nimillä ei ole MITÄÄN tekemistä todellisuuden kanssa)
Tuostahan joku lauluntekijä saisi vaikka biisin aikaan. Jos joku sattuisi tunteen semmosia, niin ehdottamaan.

Augustus

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 327
    • Profiili
Tuostahan joku lauluntekijä saisi vaikka biisin aikaan. Jos joku sattuisi tunteen semmosia, niin ehdottamaan.
Mulla tuli ihan sama mieleen tosta viestistä ja vaikka en erityisen musikaalinen olekkaan tuo lause "Älä lähde Marjaana" alkoi soimaan mun päässä jonkinlaisena kertosäkeenä, jonka vaikka kuoro laulaisi:
....
Älä lähde Marjaaanaaa...
Älä lähde Marjaaanaaa...
Älä jätä meeitää..
....
 :) sävelet oman maun mukaan.

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 6899
  • #kivapuhuja
    • Profiili

Mulla tuli ihan sama mieleen tosta viestistä ja vaikka en erityisen musikaalinen olekkaan tuo lause "Älä lähde Marjaana" alkoi soimaan mun päässä jonkinlaisena kertosäkeenä, jonka vaikka kuoro laulaisi:
....
Älä lähde Marjaaanaaa...
Älä lähde Marjaaanaaa...
Älä jätä meeitää..
....
 :) sävelet oman maun mukaan.

Hassua,
Ainoa laulu joka mulle tulee mieleen on:
Yks haamu oli Marjaanan ovella
ja se hiljalleen kolkutti...

-i-
"Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta." -filosofi J.Sakari Hankamäki -
"Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu." - Jussi Halla-aho -
Immigration Gumballs

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 6899
  • #kivapuhuja
    • Profiili

Lainaus

...
...

Rintamakarkuri poistuu rintamasta suojelemasta tänne tulleita rintamakarkureita.

Jos Airaksisen mielestä Toiviaisen pitäisi perua lähtönsä, niin eikö näiden 32000 hyväntoivonyksilön pitäisi myös palata takaisin?
Älkää vaan sanoko, että eri asia. Tai että kaksoisstandardi. Ei voi olla, koska filosofi.

-i-
"Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta." -filosofi J.Sakari Hankamäki -
"Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu." - Jussi Halla-aho -
Immigration Gumballs

JJohannes

• Jäsen^^^
  • Liked: 2392
  • Eih bennek, eih blavek!
    • Profiili
Semmoista tässä ajattelin, että ei kai vaan tämä tyttö-ressu olisi joutunut psykoosiin?

Ei nyt varmasti psykoosiin, mutta on sanomattakin selvää, että kyseessä on jonkinlainen henkinen kriisi eikä mikään oikea päätös muuttaa jostain oikeista syistä Tansaniaan. Lehdistö tapansa mukaan täysin vailla vastuuta ja häpyä on lähtenyt tästä kirjoittelemaan suuren ääneen ja mukaan on tuotu filosofi Airaksinenkin.

Tämä vain kasaa vielä enemmän painetta Toiviaisen ylle, koska nyt hän ei voi enää perääntyä ja todeta, ettei olekaan oikeasti muuttamassa ja kyseessä oli vain päähänpisto. Vastaavasti Toiviainen ei voi enää vedota siihen, että päätyi puhumaan muuttamisesta henkisen kriisin ja stressin takia vaan hänen on nyt seistävä "Suomi on rasistinen maa jossa pelkään henkeni edestä" -tarinansa takana kun media on sitä kovaan ääneen toitottanut.

Välillä kyllä tulee mietittyä että kuinka monta ihmistä suomalaiset toimittajat vuosittain ajavat itsemurhaan?
« Viimeksi muokattu: 21.04.2017, 17:38:38 kirjoittanut JJohannes »
Le néo-fascisme sera l’ultime expression du libéralisme social libertaire, de l’ensemble qui commence en Mai 68. Sa spécificité tient dans cette formule: «Tout est permis, mais rien n’est possible.» -- Michel Clouscard

Lumiukko Jeti

• Jäsen^^^
  • Liked: 4624
    • Profiili
Maikkarin mukaan Stubbin twiittailut ei mennyt ihan putkeen. Kokoomuslaiset rökittää Stubbia punapapin tuki-twiitistä.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kokoomuslaiset-suivaantuivat-stubbin-pakolaispapille-antamasta-tuesta-tviitista-torkyvyory/6399382
" I know that virtually none of you have never done a proper job in your lives, or worked in business, or worked in trade, or indeed ever created a job. "
- Nigel Farage EU parlamentille 28.6.2016

ejmantyla

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 211
    • Profiili
Maikkarin mukaan Stubbin twiittailut ei mennyt ihan putkeen. Kokoomuslaiset rökittää Stubbia punapapin tuki-twiitistä.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kokoomuslaiset-suivaantuivat-stubbin-pakolaispapille-antamasta-tuesta-tviitista-torkyvyory/6399382
Klikkasin,jutussa näkyy myös Tiina Wiikin kommentti.