UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Kerro kokemuksistasi  (Luettu 3252 kertaa)

Maija Poppanen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4716
  • white trash
    • Profiili
Vs: Kerro kokemuksistasi
« Vastaus #30 : 19.05.2017, 14:05:47 »
Yleisesti ottaen vois sanoa, et tee siitä hahmosta oman ennakkoluulos vastakohta. Siinä olis jotain mielenkiintoa silloin.
"Saatan kuvitella hänen viimeiset päivänsä, elämänhallinnan menettäneenä, kaikkialla röykkiöittäin pesemättömiä, vanhentuneita pelikonsoleita ja jostain mystisesti aineellistunut kiiluva asearsenaali, joka kuiskii pahoja korviinsa" MW 17.2.2015

Hornsmith

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5670
  • HC juntti
    • Profiili
« Vastaus #31 : 19.05.2017, 14:10:59 »
Jos itse kirjoittaisin kirjaa aiheesta hakisin ajatuksia ja tomintamalleja esim. nimimerkeistä Roope ja duc. Saisin henkilöön lajaa tietämystä, asioiden pohjustamista, pitkäjänteisyyttä jne..

Tämä sitten ketään forumilaista väheksymättä! Ei tungeta palkokasvituotteita nenään siellä rakkaat yhteisöläiset!
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Maija Poppanen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • white trash
    • Profiili
« Vastaus #32 : 19.05.2017, 14:17:27 »
Roope on kovin tylsä tapaus inspiraation puutteesta kärsivälle kirjailijanalulle.

Hän ei höngi tuolla peräkammarissa yhtään elämänsä suuria tragedioita, mitkä valottaisivat persoonaansa  :)
"Saatan kuvitella hänen viimeiset päivänsä, elämänhallinnan menettäneenä, kaikkialla röykkiöittäin pesemättömiä, vanhentuneita pelikonsoleita ja jostain mystisesti aineellistunut kiiluva asearsenaali, joka kuiskii pahoja korviinsa" MW 17.2.2015

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 12644
  • Blues for Allah
    • Profiili
« Vastaus #33 : 19.05.2017, 14:28:35 »
Älkää nyt vaan ikinä avautuko ketjun aloittajalle! >:(
Hänen täytyy kertoa projektistaan avoimesti, muuten täyttä kusetusta!
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Huomautan, että meidän aseistaminen tähtää hyökkäyksen valmisteluun. Hornet varustelut muun muassa. Venäjä on valmistellut vain puolustautumista. -Terijoen Jukka-

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 20350
  • Hommaforum, bad for your brain and soul. - E.T.
    • Profiili
« Vastaus #34 : 19.05.2017, 14:29:12 »
Älkää nyt vaan ikinä avautuko ketjun aloittajalle! >:(
Hänen täytyy kertoa projektistaan avoimesti, muuten täyttä kusetusta!

Voi se sittenkin olla kusetusta.   ;)
"Nuoret ovat aina tutustuneet toisiinsa. Nyt tänne lintukotoomme on tullut myös muualta ihmisiä, mikä aiheuttaa sen, että myös toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus."

- Rikoskomisario Jari Kiiskinen, Lahti

Maija Poppanen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • white trash
    • Profiili
« Vastaus #35 : 19.05.2017, 14:31:46 »
Mä avaudun:

Vedettiin just koiran kaa pekonia ja munia. Sen mielestä mä oisin voinut tyytyä niihin muniin.

IDA

• Jäsen^^^
  • Liked: 3628
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
    • Profiili
« Vastaus #36 : 19.05.2017, 14:32:24 »
Joku, käsittääkseni CIA, vain herätti minut yhtenä päivänä katakombista jonkun keskieurooppalaisen kaupungin alta. He sanoivat: "Pyyhi pölyt itsestäsi, sillä paikkasi on pohjoisessa." Siitä lähtien olen toiminut viesteinä saamieni ohjeiden mukaan.
qui non est mecum adversum me est

Peltipaita

• Jäsen^^^
  • Liked: 5891
  • Noloa, mutta saahan tästä rahaa.
    • Profiili
« Vastaus #37 : 19.05.2017, 14:33:39 »
Yrittää kalastella sähköpostiosoitteita ja henkilöllisyyksiä. Kuolemanpartiot tai postilaatikon nävertäjät tulevat perässä.
Ihan rautalangasta ystävilleni joutuu vääntämään, mikä ero on aidosti yksittäisellä, mielenvikaisella teolla ilman tunnustettua ideologiaa ja kannattaja/tukiryhmää, ja jatkuvasti toistuvilla teoilla joiden takana on selkeä ideologia, agitaatioverkosto, tukiryhmät sekä miljoonien ihmisten kannattajajoukko. -nimim. falco

Vaniljaihminen

• Jäsen^^^
  • Liked: 2088
  • Kulttuuritulkki
    • Profiili
« Vastaus #38 : 19.05.2017, 14:34:49 »
Onko tässä nyt kyse siitä, että halutaan vaan luoda mahdollisimman autenttinen stereotyyppi, jonka sitten voi todistaa olevan väärässä. Kaunokirjallisuuden suomalaisuuskuvat palvelevat toki julkisessa keskustelussa viljeltyjä näkemyksiä ja ainoastaan todistelevat sitä determinististä uskoa suvakiston vaalimaan kuvaan omasta oikeassaolostaan.

Tätä se on maahanmuuttokritiikki - me teemme vain kysymyksiä emmekä alistu mihinkään konventioon.

Mutta joo, sähköpostiosoitteiden kalastelukin on mahtollista!
en mä nyt oikein ymmärtänyt vieläkään... ai että jos on joku aihe niin kaikkien pitää olla asiasta samaa mieltä?
- Juha S.

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 20350
  • Hommaforum, bad for your brain and soul. - E.T.
    • Profiili
« Vastaus #39 : 19.05.2017, 14:35:28 »
Vai olisiko Polpon Viidenkymmenen Urhoollisen juoni?   8)
"Nuoret ovat aina tutustuneet toisiinsa. Nyt tänne lintukotoomme on tullut myös muualta ihmisiä, mikä aiheuttaa sen, että myös toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus."

- Rikoskomisario Jari Kiiskinen, Lahti

Kulttuurirealisti

• Jäsen^^^
  • Liked: 3018
    • Profiili
« Vastaus #40 : 19.05.2017, 14:36:56 »
Lainaus
yhteisöllisyyden kokemuksia vai koitteko niitä vasta maahanmuuttokriittiseen liikkeeseen liittyessänne?

Mahtaakohan moni täällä kirjoitellessaan ajatella, että tulinpa taas tänne kokemaan yhteisöllisyyttä?

Mutta kyllähän tällainen aika epäilyttävä kysely on. Neuvon lähettämään vain anonyymistä s-postista aloittajalle, jos siitäkään. Ruotsissahan on doxxailtu kriittisiä.
"Kaikki Suomeen tulleethan olis voitu palauttaa" - Juha Sipilä, 2016

Ota rennosti, anna pelolle valtaa!

Peltipaita

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #41 : 19.05.2017, 14:37:41 »
miksi muuten sähköpostiosoite kun vastata voi suoraan tähän ketjuun kysyjää askarruttaviin asioihin?
edit.
Hakkapeliitta kirjoittikin aiemmin saman.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2017, 14:41:27 kirjoittanut Peltipaita »
Ihan rautalangasta ystävilleni joutuu vääntämään, mikä ero on aidosti yksittäisellä, mielenvikaisella teolla ilman tunnustettua ideologiaa ja kannattaja/tukiryhmää, ja jatkuvasti toistuvilla teoilla joiden takana on selkeä ideologia, agitaatioverkosto, tukiryhmät sekä miljoonien ihmisten kannattajajoukko. -nimim. falco

Hakkapeliitta

• Jäsen^^^
  • Liked: 1457
  • muurinrakentaja
    • Profiili
« Vastaus #42 : 19.05.2017, 14:37:51 »
Miksi niitä omia ajatuksia ei voi kirjoittaa tähän? Ihan mielelläni valaisen omaa nuivistumisen historiaa, mutta en lähetä niitä sähköpostiin, koska minulla ei ole anonyymia sähköpostia.

Se sopii allekirjoittaneelle ihan yhtä hyvin.

Selvä. Sitten ei ole ongelmaa.

Ensin kuitenkin tuohon maahanmuuttokriittiset termiin. Se, että sinun romaanissasi on vain yksi maahanmuuttokriittinen henkilö on epärealistista, koska suurin osa suomalaisista on jossain määrin maahanmuuttokriittisiä. Etenkin mitä tulee laittomasti maassamaleskelevien pakkopalautuksiin. Harva suomalainen muutenkaan kannattaa rajatonta kehitysmaiden maahanmuuttoa. Tämän voi havaita lukuisista kyselytutkimuksista.

Työperäinen maahanmuutto on sitten eri kysymys. Sitä harva ns. maahanmuuttokriittinenkään kategorisesti vastustaa. Toki minun mielestäni työperäisessäkin maahanmuutossa pitää olla tiukka kontrolli niin kauan kun maassa on korkea nuorisotyöttömyys.

Pääosin maahanmuuttokritiikki on kritiikkiä nimenomaan kehitysmaiden maahanmuuttoon. On toki Suomessa vielä ryssävihaakin yms...

Mutta se siitä. Itse asiaan. Oma lapsuuteni, nuoruuteni ja varhaisaikuisuuteni menee aika pitkälti niihin stereotypioihin mitä meidän kaltaisista on. Isä oli alkoholisti, vanhempien ero kun olin 10-vuotias, äidilläni ei yksinhuoltajana rajat ja voimat riittäneet. On ollut päihdeongelmia ja olin asunnottomanakin useamman kuukauden. Ihan kadulla hallaöinä värjöttelin. On ollut työttömyyttä ja naisettomuutta pitkiä jaksoja yms.

Kuitenkin olin nuorempana aatemaailmaltani hyvin vasemmistolainen. Olen pitänyt erilaisista kulttuureista, tullut toimeen ulkomaalaisten kanssa yms. En missään mielessä ollut maahanmuuttokriittinen. Päinvastoin olin jopa niin pitkällä suvakkiudessa, että toivoin mahdollisimman paljon maahanmuuttoa Suomeen, koska se suututtaisi rasistit. Oli upeaa kun kaduilla alkoi näkyä väriä. Vielä hieman jälkeen Merkelin katastrofaalisen kutsunkin olin samoilla linjoilla... Kunnes sitä alkoi valua Suomen rajojen yli...

500...550...600...500... Tälläisiä määriä tuli tornion rajojen läpi joka päivä useita viikkoja. Ja mitä mitä, missä naiset ja lapset. No eihän niitä edes käytännössä ollut. 80% nuoria miehiä plus Fahad Firasit. Niinpä aloin sinkkumiehenä tehdä väestötutkimusta ja havaitsin, että tuollaisilla määrillä on vakavia vaikutuksia nuorten ikäryhmien sukupuolijakaumaan. Siinä ei sitten kauan mennyt kun tulin tänne lueskelemaan mitä mieltä ihmiset olivat siitä ilmiöstä ja hyvin pian kirjauduin foorumille.

Elämäntilanteet muuttuvat, eikä tuo miesvoittoisuus enää henkilökohtaisesti ole se isoin asia. Toki se edelleenkin on ongelma yhteiskunnallisesti ja saattaa aiheuttaa ikäviä lieveilmiöitä. Suurin ongelma on poliittinen ideologia nimeltä Islam.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2017, 14:39:53 kirjoittanut Hakkapeliitta »
Ei saa antaa pelolle valtaa!

OnRuvennuVituttamaan

• Jäsen
  • *
  • Liked: 21
    • Profiili
« Vastaus #43 : 19.05.2017, 14:38:13 »
Kirjottelija voi kirjotella oman nimensä ja kertoa omat taustansa, ni voin jakaa tarinoitani vaikka kuvien kera.

Tiskirätti

• Jäsen^^^
  • Liked: 158
  • Fuckface Von Clownstick rules!
    • Profiili
« Vastaus #44 : 19.05.2017, 14:39:35 »
Suvakkina en kuulu kohderyhmään, mutta tavoittaaksesi yhteisön ja tämänkin ketjun tunnelman kirjaa kirjoittaessa, suosittelen taustamusiikiksi kappaletta Paranoid.

Peltipaita

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #45 : 19.05.2017, 14:44:05 »
Suvakkina en kuulu kohderyhmään, mutta tavoittaaksesi yhteisön ja tämänkin ketjun tunnelman kirjaa kirjoittaessa, suosittelen taustamusiikiksi kappaletta Paranoid.

Rekka litistää vain kerran mutta rasismin arvet säilyvät ikuisesti. Suvakkiuden tiivistelmä. Kuulut joukkoon.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2017, 14:58:10 kirjoittanut Peltipaita »

JohanNyt

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 129
    • Profiili
« Vastaus #46 : 19.05.2017, 14:45:53 »
Yksi sivuhuomautus aiheesta omiin tuntemuksiini liittyen: Niin kauan, kuin pakolaisten ym. mamujen puolestapuhuvat ovat yhtä pohjattoman ylimielisiä taukkeja, kuin esim. "RefuHome ry:n perustajajäsen" Inari Fernandez, saa ns. nuivistelu enemmän ja enemmän jalansijaa. Sinänsä positiivinen ja myötätuntoa herättävä juttu ahkeran turvapaikanhakijan kovasta kohtelusta maahanmuuttoviranomaisten käsissä, mutta silti Inari Fernandezin pitää käsittämättömän typeränä ja ylimielisenä ihmisenä tuhota mahdollinen sympatia ko. tp-hakijaa kohtaan laukomalla:
Lainaus
- Olemme olleet järkyttyneitä kielteisestä turvapaikkapäätöksestä ja siitä, että ihmisen ei anneta edes odottaa täällä työperäisen oleskeluluvan päätöstä. Kyse on ihmisestä, joka on tuottavampi kuin moni suomalainen, ja sellainen ihminen häädetään täältä, Fernandez toteaa.

Tämä on aika vahva ilmiö kaikessa maahanmuuttoon liittyvässä keskustelussa, että "suvaitsevaisen" pitää haukkua suomalaisia, aina ja ikuisesti.

Hornsmith

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • HC juntti
    • Profiili
« Vastaus #47 : 19.05.2017, 14:48:56 »
Älä mitenkään koe jääneesi ulkpuoliseksi. Kyllä tässä sinua suojataan ihan yhtälailla kuin muitakin. Suojataan niin haittamaahanmuutolta kuin pimeyden voimiltakin. Hyvä biisivalinta, mii laik! 
S.N.A.F.U
-------------------

Skeptikko

• Jäsen^^^
  • Liked: 5770
    • Profiili
« Vastaus #48 : 19.05.2017, 14:52:00 »
Ylläpito osannee laittaa tämän ketjun oikeaan paikkaan, mutta toivon joka tapauksessa tämän säilyvän täällä. Olen tekemässä erästä projektia, jossa eräänä osana on maahanmuuttokriittiseksi ihmiseksi itsensä luokittelevan ihmisen ajatusmaailma.

Kuulostaa suoraan sanoen aika epäilyttävältä.

Lainaus
Olisin siis kiinnostunut kuulemaan tarinoista, mikä on johtanut moisen ajatusmaailman heräämiseen sisällänne, mikä on perhetaustanne ja oliko teillä lapsuudessa/nuoruudessa/aikuisiällä yhteisöllisyyden kokemuksia vai koitteko niitä vasta maahanmuuttokriittiseen liikkeeseen liittyessänne? Ja kaikenlaista tarinaa olen kiinnostunut kuulemaan, kohtaamisistanne maahanmuuttajien kanssa, mahdollisista ennakkoluuloista ja niiden vaikutuksesta omaan ajatusmaailmaanne.

Tuskin on olemassa mitään yhtä tai edes muutamaa tyypillistä tarinaa, vaan maahanmuuttokriittisten joukko on varsin kirjava melkein millä kriteerillä hyvänsä mitattuna. Mukana on ihmisiä erilaisista maista, erilaisista seksuaalisista suuntauksista, on on vähän koulutettuja ja tohtoreita, on ulkomailla asuvia/asuneita ja kuten myös aina vain Suomessa asuneita, on ihmisiä maalta ja kaupungeista, nuoria ja vanhoja, on trans- ja cissukupuolisia, on miehiä ja naisia, on ihmisiä erilaisilta aloilta, on ateisteja ja uskovia, on terveitä ja sairaita jne.

Omalta osaltani voin sanoa, että olen aina suhtautunut epäillen erilaisiin norsunluutorneissa oleviin "auktoriteetteihin" ja pyrkinyt arvioimaan ja tarkastamaan itse mahdollisuuksien mukaan esitettyjä väitteitä sen sijaan että nielisin ne purematta. Ei myöskään ole ollut mitään tiettyä yksittäistä tapahtumaa, joka olisi johtanut maahanmuuttokriittiseksi muuttumiseen, vaan ylipäätään olen vähitellen alkanut havahtua siihen, että miten valheellista ja kestämätöntä ideologiaa tämä monikulttuurisuutta, islamisaatiota, massamuuttoa yms ajava vasemmistolainen tai ylipäätään monikulttuurinen ideologia ajaa ja miten karmeat seuraukset sillä tulee pidemmän päälle olemaan niin taloudellisesti kuin esimerkiksi islamisaation myötä meidän homojen turvallisuudelle ja oikeuksille.

En oikein ymmärrä mihin perhetaustalla viitataan - tai mitä tässä oikein yritetään kysyä. Toisaalta, en välttämättä mitään hirveän yksilöivää muutenkaan halua kertoa itsestäni. Enkä oikein osaa sanoa mitään mistään yhteisöllisyydestä, kun koen tämän käsitteen itselleni jossain määrin vieraaksi. Joku muu voisi ehkä määritellä vaikkapa eräisiin ei-maahanmuuttokriittisiin yhdistyksiin kuulumiseni ja ajoittain toimintaan osallistumisen yhteisöllisyydeksi tai Hommaforumille kirjoittelun, mutta en itse koe sitä minään erityisenä yhteisöllisyytenä. Olen aina ollut enemmän oman tien kulkija, enkä mikään laumaeläin tai halukas toimimaan laumasieluisesti, etenkään sellaisten asioiden suhteen, joissa minusta on kyse virheestä, valheesta tai jostain huuhaasta. Toki epäsuosittujen omien mielipiteiden pitäminen voi karkottaa ihmisiä, mutta valitsen mieluummin oikeaksi katsomistani mielipiteistä kiinni pitämisen kuin valehtelun ja mielistelyn joidenkin laumasielujen miellyttämiseksi.

Maahanmuuttokriittisyydestä huolimatta paras ystäväni, jonka kanssa olen asunut jo vuosia, on kuitenkin muslimitaustainen maahanmuuttaja, joskin hän on käytännössä enemmän tai vähemmän ateisti ja minuakin maahanmuuttokriittisempi. Ystäväni kautta olen myös saanut paljon maahanmuuttokriittisyyden kannalta hyödyllistä tietoa erilaisista islamiin ja maahanmuuttoon liittyvistä negatiivisista asioista, mistä valtavirran media pitkälti vaikenee. Olen kokenut muutenkin tutustuvani ja tulevan toimeen helpommin (joidenkin) maahanmuuttajataustaisten henkilöiden kanssa kuin supisuomalaisten henkilöiden kanssa. Ihmisten ihonväri sinällään on minulle varsin merkityksetön asia ja oman käsitykseni mukaan vähintäänkin selvästi vähemmän kuin useimmille muille ihmisille ja esimerkiksi implisiittiset assosiaatiotestit (*) tukevat tätä näkemystäni.

Lainaus
Lisäksi olen kiinnostunut siitä, millaisia tunnetiloja maahanmuutosta keskusteleminen aiheuttaa itsessänne, sitä voitte kuvailla aivan vapain sanoin.

En jaksa alkaa yrittää eritellä tunteita mitenkään sen tarkemmin, mutta kun puhutaan sosiaalitukiperäisestä maahanmuutosta, siihen liittyvästä islamisaatiosta ja siitä aiheutuvista tuhoisista seurauksista tulevaisuudessa, niin ei se ainakaan mitään positiivisia tuntemuksia herätä.

*) https://en.wikipedia.org/wiki/Implicit-association_test
« Viimeksi muokattu: 19.05.2017, 15:04:36 kirjoittanut Skeptikko »
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Maija Poppanen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • white trash
    • Profiili
« Vastaus #49 : 19.05.2017, 14:55:29 »

Mä lisäisin vielä They're coming to take me away ha-haa  :)

Mut ihan ilman foliohattua; vähän outoo, et romaanikirjailija ei jaksa yhtä hahmoaan keksiä itse. Eri asia, jos sanois edes tekevänsä jotain tutkielmaa maahanmuuttokriittisistä.

Ei varmaan mikään tulevaisuuden F. E. Sillanpää.

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 12644
  • Blues for Allah
    • Profiili
« Vastaus #50 : 19.05.2017, 14:55:48 »

Osaahan Tiskirättikin huumoria, kun vähän potkii! ;D
www.youtube.com/watch?v=Uq42HUUJFzU
Oliko syntynytkään tuolloin? ;D
« Viimeksi muokattu: 19.05.2017, 14:57:27 kirjoittanut Faidros. »
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Huomautan, että meidän aseistaminen tähtää hyökkäyksen valmisteluun. Hornet varustelut muun muassa. Venäjä on valmistellut vain puolustautumista. -Terijoen Jukka-

Lalli IsoTalo

• Jäsen^^^
  • Liked: 18287
  • VHM-sillanrakentaja
    • Profiili
« Vastaus #51 : 19.05.2017, 14:57:22 »
Joku, käsittääkseni CIA, vain herätti minut yhtenä päivänä katakombista jonkun keskieurooppalaisen kaupungin alta. He sanoivat: "Pyyhi pölyt itsestäsi, sillä paikkasi on pohjoisessa." Siitä lähtien olen toiminut viesteinä saamieni ohjeiden mukaan.

Reps!  ;D
Kaikki kirjoitukseni ovat satiiria.

“Hallitsematon maahanmuutto on kohtalokas syöpä, joka nakertaa koko yhteiskunnan ja kansalaissovun perusteita.”
– Emeritiusprofessori Timo Vihavainen, Barbarian paluu

Leijona78

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3615
  • Nuiva suomenruotsalainen. En ikniä typtoa.
    • Profiili
« Vastaus #52 : 19.05.2017, 14:57:47 »
Hehhee. Kaikki maahanmuuttokriittisethän ovat samanlaisia. Miettikää oikeasti jos tänne joskus eksyisi korkeakoulutettu, alle keski-ikäinen, työssä käyvä suomenruotsalainen joka asuu Helsingin kantakaupungissa tai sen läheisyydessä. Vähänkö epärealistista. Ei voisi koskaan tapahtua.

Kaikki maahanmuuttokriittisethän ovat tietenkin persuja. Ja ilman koulutusta. Työttömiä. Miehiä. Keski-ikäisiä. Ylipainoisia. Elämäm koululaisia. Epätoivoisia. Kaljuja. Syövät makkaraa. Juovat kaliaa, makkaran kanssa tai ilman. Vierastavat salaattia. Puhuvat vain suomea ja pari sanaa rallienglantia. Katkeria. Parkoja. Vittu, Mazda hajos. Itsetunto puuttuu. Mikään ei seiso, paitsi järki. Fyysinen kunto puuttuu. Eivät saa naista, vaan väittävät että Ahmed vei sen. Eivät osaa edes perustella miksi ovat kriittisiä.

Unohdinko jotakin? [/sarkasmi]
« Viimeksi muokattu: 19.05.2017, 15:00:53 kirjoittanut Leijona78 »
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

IS: "Välilliseen toimintaan lasketaan mukaan jotkut ihmissuhteet, joiden perusteella suomalaiset naiset ovat tuoneet terrorismiin sekaantuneita ihmisiä

Skeptikko

• Jäsen^^^
  • Liked: 5770
    • Profiili
« Vastaus #53 : 19.05.2017, 14:57:55 »
Mutta kyllähän tällainen aika epäilyttävä kysely on. Neuvon lähettämään vain anonyymistä s-postista aloittajalle, jos siitäkään. Ruotsissahan on doxxailtu kriittisiä.

Usein anonyymin sähköpostin lähettämisestäkin voi selvitä lähettäjän IP-osoite. Kannattaa harkita siis kahteen kertaan sellaista.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

JohanNyt

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 129
    • Profiili
« Vastaus #54 : 19.05.2017, 14:59:36 »
Mut ihan ilman foliohattua; vähän outoo, et romaanikirjailija ei jaksa yhtä hahmoaan keksiä itse. Eri asia, jos sanois edes tekevänsä jotain tutkielmaa maahanmuuttokriittisistä.
Eikös riittävän kattavaan taustatutkimukseen riittäisi yksi vierailu jossain hommakerhossa? Pari-kolme tuntia ja asia selvitetty.

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 958
  • Wanda Wilson
    • Profiili
« Vastaus #55 : 19.05.2017, 15:00:01 »
Aloittajan sähköpostiosoite on poistettu ylläpidon toimesta, kokemuksia voi jakaa tässä ketjussa jos niin haluaa.
"Since you're only slightly less sexy than me, you're obviously in charge of this Motley Crew."

- Deadpool

"Inform and Destroy"

Hornsmith

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • HC juntti
    • Profiili
« Vastaus #56 : 19.05.2017, 15:01:14 »

Just rupesin olemaan huolissaan että pilattinko me jo se kirja. Ajatella jos kokonainen "Kohtaamisia täällä maahanmuuttokriittisen tähden alla 1-17" sarja jää syntymättä sen takia että meillä pikkuisen jumittaa.. Huono omatuntoko alkoi kolkuttaa vai polpoko polpottaa..?
S.N.A.F.U
-------------------

Lumiukko Jeti

• Jäsen^^^
  • Liked: 4630
    • Profiili
« Vastaus #57 : 19.05.2017, 15:02:42 »
Olen keskivakavasti alkoholisoitunut keskiän ylittänyt kouluttamaton mies. Asun maaseudulla vanhan äitini omistaman talon autotallissa. Olen työtön, ollut oikeastaan aina. Naimatonkin olen, johtuen raskaasta ylipainosta ja pahasta hajustani. Yleensä olen yksin, silloin kun en ole, niin tapaan samankaltaisia miehiä paikallisen ABC-huoltoaseman terassilla. Talvella joskus sisätiloissakin mutta silloin henkilökunta yleensä hermostuu. Paikalle kuljen Tunturi-merkkisellä mopolla, ajokortin menetin lukuisten rattijuopumusten takia jo aikoja sitten. Maahanmuuttokriittiseksi ryhdyin koska maahanmuuttajat vievät meidän naiset ja työpaikat.

" I know that virtually none of you have never done a proper job in your lives, or worked in business, or worked in trade, or indeed ever created a job. "
- Nigel Farage EU parlamentille 28.6.2016

Lalli IsoTalo

• Jäsen^^^
  • Liked: 18287
  • VHM-sillanrakentaja
    • Profiili
« Vastaus #58 : 19.05.2017, 15:03:52 »
En missään mielessä ollut maahanmuuttokriittinen. Päinvastoin olin jopa niin pitkällä suvakkiudessa ...

Ai. Unohdin mainita, että olin suvakki ja äänestin Soininvaara noin 20 vuotta.
Kaikki kirjoitukseni ovat satiiria.

“Hallitsematon maahanmuutto on kohtalokas syöpä, joka nakertaa koko yhteiskunnan ja kansalaissovun perusteita.”
– Emeritiusprofessori Timo Vihavainen, Barbarian paluu

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 958
  • Wanda Wilson
    • Profiili
« Vastaus #59 : 19.05.2017, 15:05:53 »

Just rupesin olemaan huolissaan että pilattinko me jo se kirja. Ajatella jos kokonainen "Kohtaamisia täällä maahanmuuttokriittisen tähden alla 1-17" sarja jää syntymättä sen takia että meillä pikkuisen jumittaa.. Huono omatuntoko alkoi kolkuttaa vai polpoko polpottaa..?

Nah, hyvä kirjailija tekee erittäin paljon taustatyötä jos tarkoituksena on kirjoittaa realistista fiktiota. Voi olla, että suomalaiset kirjailijat ovat laiskoja sen suhteen, mutta kansainvälisellä tasolla näin ei ole.
"Since you're only slightly less sexy than me, you're obviously in charge of this Motley Crew."

- Deadpool

"Inform and Destroy"