Kirjoittaja Aihe: Jyväskylä, tunnelmia ja raportteja.  (Luettu 332541 kertaa)

Hankala Tapaus

• Vieras
Vs: Jyväskylä, tunnelmia ja raportteja.
« Vastaus #1500 : 23.06.2017, 04:22:17 »
...ainakin yksi persujen kansanedustaja jäi kokouksen ulkopuolelle...

Olikohan tällä kansanedustajalla oikein nimikin?

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 57272
  • Välimallin jätkä
« Vastaus #1501 : 23.06.2017, 08:51:26 »
"Tässä on sitten toki huomioitava sellainenkin pointti, että SVL ihan todistetusti halveksii perussuomalaisia, pitää puoluetta hallittuna oppositiona ja Halla-ahoa sionistina."

Toki huomioitava myös sellainenkin pointti, että SVL ihan todistetusti pyrkii Suur-Ruotsin luomiseen, johon Suomikin kuuluisi.

Tavoite on siis Suomen valtion lakkauttaminen.

Ei enempää eikä vähempää!
“Tavoitteemme on pakolaisten suojelu. Rajat ovat sille este.”
— Soros

“...suomalaiset pikku hiljaa havahtuvat siihen, että ilmastotoimissa ei olekaan kyse maitopurkkien kierrätyksestä vaan heidän omaisuutensa takavarikoinnista.”
— Jäsen Roope

“Vähiten asioista tietävät ne jotka eniten tiedostavat.”
— Teemu Keskisarja

Micke90

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 14714
« Vastaus #1502 : 23.06.2017, 09:32:20 »

Ja oliko edes soinilainen?

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 22274
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #1503 : 23.06.2017, 09:49:47 »
Tiukat olivat turvatoimet, piti oikein henkilöllisyys todistaa. Ottihan se toki koville, etteivät minuakaan tunteneet.
Reservaatin asukki.

”Oma kansa ensin” -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Mielenvigast läpändeerust!

Saranapuoli

• Jäsen
  • *
  • Liked: 57
« Vastaus #1504 : 23.06.2017, 19:41:16 »

Oli. Raatikainen.

Lahti-Saloranta

• Jäsen^^^
  • Liked: 29563
  • Kiihottavat vieraslajit
« Vastaus #1505 : 23.06.2017, 19:53:13 »
Tiukat olivat turvatoimet, piti oikein henkilöllisyys todistaa. Ottihan se toki koville, etteivät minuakaan tunteneet.
Ei tainnut paperien puutteessa kelvata selitys että ne putosi päijanteeseen matkalla tänne.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Miniluv

• Jäsen^^^
  • Liked: 13425
« Vastaus #1506 : 23.06.2017, 20:41:10 »
Pitääkö paikkansa, että puoluekokoukseen sisänpääsy oli hankalaa. Kuulin tänään että esimerkiksi yksi perussuomalaisten kansanedustaja oli käännytetty portilta puuttuvan asiakirjan takia.

Minun mielestäni puolueen kansanedustajan ei pitäisi joutua lainkaan jonottamaan sisäänpääsyä vaan tässä voisi käyttää korruption tyyppistä harkintaa.

Nyt Jyväskylässä kävi kuitenkin niin että ainakin yksi persujen kansanedustaja jäi kokouksen ulkopuolelle tiukkojen turvatoimien ansiosta. Hän ei yrittänyt sitten uudestaan vaan lähti pois ja jätti etukäteen sovitun puheensa pitämättä.

Henkilöllisyys katsottiin että sai kulkuluvan, ja jokaisessa sähköisessä äänestyksessä.

Laukuntarkastus sunnuntaiaamuna.
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Saranapuoli

• Jäsen
  • *
« Vastaus #1507 : 23.06.2017, 23:15:57 »
Pitääkö paikkansa, että puoluekokoukseen sisänpääsy oli hankalaa. Kuulin tänään että esimerkiksi yksi perussuomalaisten kansanedustaja oli käännytetty portilta puuttuvan asiakirjan takia.

Minun mielestäni puolueen kansanedustajan ei pitäisi joutua lainkaan jonottamaan sisäänpääsyä vaan tässä voisi käyttää korruption tyyppistä harkintaa.

Nyt Jyväskylässä kävi kuitenkin niin että ainakin yksi persujen kansanedustaja jäi kokouksen ulkopuolelle tiukkojen turvatoimien ansiosta. Hän ei yrittänyt sitten uudestaan vaan lähti pois ja jätti etukäteen sovitun puheensa pitämättä.

Henkilöllisyys katsottiin että sai kulkuluvan, ja jokaisessa sähköisessä äänestyksessä.

Raatikainen ei siis päässyt sisään vaikka naama ja runko on Raatikaisen ja vaikka sanoi " etkö tiedä kuka mä olen".

Ja ei tienny. Raatikainen lähti kotiin.

kertsu59

• Jäsen^^^
  • Liked: 41
  • PS
« Vastaus #1508 : 27.06.2017, 12:59:31 »
On täällä kyllä paljon iäkästä porukkaa. Nuorempi väki selvästi Halla-ahon puolella, vanhempi Terhon.

Halla-aholle meni ääni mutta kyllä tämä voi mennä tiukille...
Olin ilmeisesti poikkeus joka vahvisti säännön.. ;D
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

kertsu59

• Jäsen^^^
  • Liked: 41
  • PS
« Vastaus #1509 : 27.06.2017, 13:14:05 »
150 hylättyä ääntä, melkein 10 prosenttia ???

Vähän ihmetyttää, että kuinka käsi voi olla, että onnistuu antamaan hylättyjä ääniä sähköisesti. No joo vanhukset   varmaan ollu ulapalla.
Hirmu herkät näppäimet kopissa, tuli sarjana numeroita jos hiukankin viivytteli nappia pohjassa. Mutta sitä varten oli poista nappi..
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

vastarannan kiiski

• Jäsen^^^
  • Liked: 280
« Vastaus #1510 : 27.06.2017, 13:34:29 »

Raatikainen ei siis päässyt sisään vaikka naama ja runko on Raatikaisen ja vaikka sanoi " etkö tiedä kuka mä olen".

? puolueen kansanedustaja ei pääse puoluekokoukseen, koska kukaan ei tunne häntä?
Minusta kuulostaa uskomattomalta. Kyllä kai siinä voi ihan oikeutetusti kysyä että "Jaa etkö tiedä kuka mä olen? No viitsitkö hommata paikalle jonkun, joka tietää ketä meillä on kansanedustajina?"

ämpee

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 21782
« Vastaus #1511 : 27.06.2017, 13:48:45 »

Hyvä on Raatikaistenkin kantaa mukanaan jotain dokumenttia henkilöllisyydestään, varsinkin kun etukäteen niiden tarpeellisuus tiedettiin.
Hyväkään huulenheitto ei korvaa samoja sääntöjä kaikille.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Aeon

• Jäsen^^^
  • Liked: 3454
« Vastaus #1512 : 27.06.2017, 13:51:26 »
Jos sääntö on, että henkilöllisyys tarkastetaan ja sitä varten pitää olla dokumentit mukana, niin sitten ne dokumentit pitää olla mukana. Tämä on varmasti tiedotettu jo etukäteen. Entäpä, jos paikalla oli ulkopuoliset järkkärit hoitamassa hommia? Olisiko heidän pitänyt opetella jokaisen persukansanedustajan naama ulkoa? Piirijohtajat olisi varmaan pitänyt opetella myös? Ja kunnanvaltuutettujen? Tai persujen ex-kansanedustajien? Ja tietenkin niiden naamat, jotka ovat kokouksessa joko pöydän takana, ehdokkaana tai pitävät puheen. Olisihan se noloa, jos puhe jää pitämättä, kun puolueen jäsen ei pääse ns. naamavipillä sisään. Jos ei tunnista, niin sitten pitää etsiä joku, joka tuntee. Minusta on turha itkeä tai hämmästellä, jos sisään ei pääse ilman vaadittua dokumentaatiota olipa kyseessä kuka tahansa.
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien

Skeptikko

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 20490
« Vastaus #1513 : 27.06.2017, 14:09:14 »
? puolueen kansanedustaja ei pääse puoluekokoukseen, koska kukaan ei tunne häntä?
Minusta kuulostaa uskomattomalta. Kyllä kai siinä voi ihan oikeutetusti kysyä että "Jaa etkö tiedä kuka mä olen? No viitsitkö hommata paikalle jonkun, joka tietää ketä meillä on kansanedustajina?"

Tämä on vähän kaksipiippuinen juttu. Jos Raatikainen olisi naamatunnistuksella päästetty sisään, niin olisi voinut muodostua myöhemmin juridenkin riita siitä, jos jotain vähän tuntemattomampaa ilman henkilötodistunutta liikkunuttakin ei olisi päästetty sisään. Hänhän voisi vedota siihen, että yhdenvertaista kohtelua on rikottu.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 20148
« Vastaus #1514 : 29.06.2017, 17:20:59 »

"Ettekö te tiedä, kuka minä olen!"  :)

+

Jokaiselle osallistujalle oli tiedotettu henkilöllisyyden todistamisesta.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2017, 17:24:44 kirjoittanut Ernst »
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
  • Liked: 17576
  • covfefe
« Vastaus #1515 : 29.06.2017, 17:33:47 »

"Ettekö te tiedä, kuka minä olen!"  :)

+

Jokaiselle osallistujalle oli tiedotettu henkilöllisyyden todistamisesta.

...Tony Halmeella portsariaikana oli aivan mielettömän hyvä vastaus tähän kysymykseen kun Sean Penn veivasi jonon ohi aikoen yökerhoon sisään. Sean Penn kysyi eikö Viikinki tiedä kuka hän on, jolloin Halme sanoi muistaakseni:" Tiedätkö kuka minä olen, olen se jätkä joka ei päästä sinua sisään!"...fiksuna miehenä Penn tuli myöhemmin kiittämään Halmetta hyvin hoidetusta turvallistyöstä.

Kun turvataan paikkoja, se tehdään myös. Emmehän voi tietää jos vaikka uuvatti kansanedustaja pykisi persujen tilaisuuteen tekemään häiriö- tai väkivaltaiskun ja tätä torjumaan tarvitaan juuri tietty kulkulupa. Tämän takia kirjatkaa aina kaikki sattumukset ja viranomaisten kulkukorttien numerot jos satutte portille hommiin...

t: tekö taas, johan sut kerran lähetettiin matkoihis...
« Viimeksi muokattu: 29.06.2017, 17:36:36 kirjoittanut siviilitarkkailija »
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

hapzu

• Jäsen^^
  • **
« Vastaus #1516 : 30.06.2017, 23:11:13 »
Mahtoiko olla Putkonen joka heti tervetuliaispuheessa heilutteli sitä korttiaan ja tähdensi ettei ilman sitä pysty hänkään täällä liikkumaan..

acc

• Jäsen^^^
  • Liked: 2831
« Vastaus #1517 : 10.07.2017, 16:11:12 »
Heikki Levosen ja Mikko Hamusen keskustelu tulevasta perussuomalaisten puoluekokouksesta.

http://mvlehti.net/2017/06/08/kuuntele-mv-nettiradio-levonen-hamunen-ja-persujen-puoluekokous/

Tämä on off-topikkia, mutta tarkoitus on hyvä.

Levosen lähetyksiä en ainakaan minä kestä kuunnella. Heti alkuun tulee turhaa sälää, joka on hyvin ärsyttävä. Se on joku avaustunnus.

Samaa piirrettä esiintyy myös vastarintaliikkeen nettiradiossa, joka ilmeisesti hakee samankaltaisuutta kuviteltujen amerikkalaisten menneisyyden radiolähetysten kanssa.

2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

Luotsi

• Jäsen^^^
  • Liked: 3413
« Vastaus #1518 : 30.08.2017, 03:57:12 »
Lainaus
Sipilän hallituksen poliittinen virkanimitysruletti huipentuu viimeistään ensi kevättalvella, jolloin hallituksen on viimeistään julkistettava, onko ulkoministeri Timo Soini päättänyt tarttua tyrkyllä olevaan poliittiseen virkaan Lontoossa, joka on Soinin unelmakaupunki.

Soinille on luvattu varajäsenen paikka Euroopan kehitys- ja jälleenrakennuspankin EBRD:n johtokunnassa.

Missä EU, siellä hillatolppa!
*** Patria o muerte! ***

Veikko

• Jäsen^^^
  • Liked: 22276
  • White Lives Matter
« Vastaus #1519 : 16.09.2017, 19:48:22 »
Huhtasaari on ilmiselvä varapj-ehdokas. Mutta puoluehallitusehdokkaat ovat melko heikosti tunnettuja. Kannattanee jonkun joka tietää antaa nuivista vinkkejä.

Ilmiselvä ehdokas juu kun on ehdolle asettunut, mutta perskohtaisesti en pysty kykenemään edes Halla-ahon suosituksesta äänestämään j-positiivista kreationistia.

Ateistina, luonnontieteellisen koulutuksen saaneena ja vahvasti evoluutioteoriaa toimivana* pitävänä pystyisin, perskohtaisesti, vaivatta äänestämään j-positiivista kreationistia, jos hänet muuten havaitsen päteväksi vastuualueelleen.

Se, että on j-positiivinen ja kreationisti, ei merkitse, että on, vaikkapa yleisissä yhteiskunnallisissa asioissa, jotenkin vääriin arvoperusteisiin nojaava - puhumattakaan, että olisi jotenkin tyhmä tai yhteiskunnallisen todellisuuden ulkopuolella. Länsimaiset arvoperusteethan on pääsääntöisesti muodostuneet ajalla, jolloin käytännöllisesti kaikki olivat j-positiivisia kreationisteja.

Eikä vain tämä, vaan tuttava-, jopa ystäväpiirissäni, on useita j-myönteisiä kreationisteja, joista monet ovat sekä korkeakoulutettuja että täysin päteviä ja älykkäitä ihmisiä.

* Myös biologisen evoluution ulkopuolella, kuten kulttuurissa.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

IDA

• Jäsen^^^
  • Liked: 11198
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
« Vastaus #1520 : 22.10.2017, 00:21:42 »
Lueskelin tätä ketjua läpi.

Minua on aina ihmetyttänyt miksi Jussia on pidetty jonain vihatyyppinä. Yksi kohteliaimmista ja mukavimmista ihmisistä, joita olen koskaan tavannut. Ei olla varsinaisia ystäviä, mutta tuttavia jollain tasolla. Vaikka siis itse pidän Jussia ihan eri taajuudella toimivana ihmisenä kuin itseäni niin koskaan en ole törmännyt sellaiseen, että toihan on ihan täysi mulkku. Ihmettelen sitä, jotkut ihmiset niin voimakkaasti kokevat niin.

Veikkaan, että jos tämän kasetin tekijät ilmestyisivät Eiraan myssyttelemään, niin Jussi tulisi ihan hyvin toimeen heidän kanssaan. Jopa paremmin kuin Ode Soninvaara tai Antti "Yippiye" Rinne.

Uskomattoman hyvää musiikkia joka tapauksessa ja haluan jakaa se teidän kanssanne, vaikka kesä oli kylmä, eikä täällä pohjan perukoilla kunnon pilveä voi muutenkaan kasvattaa vaikka olisi aurinkoistakin :D

https://www.youtube.com/watch?v=ef3XLeqJTdM

Jussille, ja muillekin perussuomalaisille :tuoppi:
qui non est mecum adversum me est

Nikolas

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 8762
  • Tiellä Rhodesiasta Zimbabween
    • Kirjoitelmia
« Vastaus #1521 : 22.10.2017, 03:10:42 »

Minua on aina ihmetyttänyt miksi Jussia on pidetty jonain vihatyyppinä.

Jos totuutta ei jostain syystä siedetä (suvaita jopa), se pyritään leimaamaan jollain ikävänoloisella käsitteellä, esimerkiksi vihalla.

Jussi on esittänyt joitain ns. suvaitsevaisissa piireissä ärsytystä aiheuttaneita asioita, joita ei ole kyetty valheeksikaan osoittamaan, joten närkästyneet ovat siepanneet lähimmäksi käyttökelpoiselta vaikuttavan leimasimen ja lyöneet sillä. Toivovat tietenkin että leima pysyy eikä huuhtoudu sateen mukana pois.
Koronakirjoitelmia

Jokainen joka ei myönnä Suomen olevan vekselivetoinen velkaelvis voi jättää ministerinsalkkunsa ovelle ja painua vaikka helvettiin.
—Waldseemüller

vastarannan kiiski

• Jäsen^^^
  • Liked: 280
« Vastaus #1522 : 24.10.2017, 13:08:44 »
Ööh, täällähän on todisteltu että Hallapersuilla ja Pohjoismaiden Vastarintaliikkeellä ei tietenkään ole mitään yhteyttä.
Lehtien jakaminen Jyväskylässä ihan vaan sattumaa oli, yhtä hyvin vihervassarien puoluekokuksen pihalla olisivat voineet olla.

Suomen Sisun jäseniä kai ovat mm. Halla-Aho ja Immonen (ainakin tuon lehtijutun mukaan, en tiedä onko totta vai ei)

Ja Suomen Sisun nettisivuilla mainostettiin Pohjoismaiden Vastarintaliikkeen mielenosoitusta (hetken aikaa vain, kunnes huomattiin poistaa)

Olikohan PVL hakkeroinut Suomen Sisun nettisivut, vai onkohan joku satunnainen yhteys kuitenkin olemassa?

No ei tietenkään!

Seura-lehti varmaan valehtelee, varmaan MV-lehti kohta kertoo Totuuden.

Tai sitten Suomen Sisun nettisivuille luonnollisesti kuka tahansa ulkopuolinen voi vahingossa kirjoitella mitä vaan, totta kai joo.

https://seura.fi/isanpikajuna/2017/10/04/immosen-ja-halla-ahon-jarjesto-mainosti-uusnatsiliiketta/?shared=8117-fdedcbc0-1
« Viimeksi muokattu: 24.10.2017, 13:18:29 kirjoittanut vastarannan kiiski »

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 7669
« Vastaus #1523 : 24.10.2017, 16:00:23 »
No niin, toisen ketjun kirvoittamana päädyin tänne. Jos vanha vihtahousu pitsihattu seurailee niin tällaisia tunnelmia ja kokemuksia saattoi jäädä jyppilästä:

- Iltamusiikki oli aika kehnoa, huono tilasuunnittelu ja ruoka ei maistunut. Ois ees ollu jotain paellaa tai makaronilaatikkoa aurajuustolla höystettynä. Paremmin suunniteltu ja joku bilevastaava (Kike) koordinoimassa että minne kaikki lähtee ja milloin.

- Huhtasaari oli iloinen voitostaan.

- Simon Elon ryhti näyttä vähän niinkun ois pieni kameli kävellyt ohi.

- Joku tarjosi hyvää kuohuviiniä ja sitä oli ilo ja kunnia kippistää.

- Toinen päivä oli vähän vaisumpi.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Roope

• Jäsen^^^
  • Liked: 93508
« Vastaus #1524 : 25.07.2021, 19:58:50 »
Valtamedian asiantuntijakommentaattorina käyttämä tutkija Ann-Cathrine Jungar vähän analysoi:

Lainaus
Ehkä Timo Soini olisi voinut välttää Halla-ahon falangin valtauksen ja puolueen jakautumisen, jos hän olisi puoluejohtajana samalla tavalla kastroinut hillittömät äärivarsat hyväluonteisiksi ja luotettaviksi työhevosiksi?

Sen sijaan hän ruokki jotain, joka osoittautui Troijan hevoseksi. Kuten troijalaiset päihitti kreikkalaisten Troijan hevonen, jonka he päästivät kaupunkiin täynnä kreikkalaisia sotilaita, nationalistinen falangi juonitteli ja soluttautui Perussuomalaisten vuoden 2017 puoluekokoukseen, jossa Jussi Halla-aho valittiin puoluejohtajaksi Timo Soinin kruununprinssiksi valitseman Sampo Terhon sijaan. Loppu on historiaa.   (käännös)
Hbl: Politik i hästväg 18.7.2021
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Tagit: