Kirjoittaja Aihe: Halla-ahon valinnan jälkeinen paskamyrsky!!!  (Luettu 390035 kertaa)

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 19155
Vs: Halla-ahon valinnan jälkeinen paskamyrsky!!!
« Vastaus #2130 : 02.07.2018, 21:52:55 »
Lainaus
Ministerisalkku ajoi periaatteiden yli

Politiikka on siitä paska laji, että sitten kun olet vihdoinkin päässyt päättäviin asemiin, systeemi on jo siinä vaiheessa ehtinyt korruptoida sinut.

Tottahan tämä. Soini tosin taisi jäädä 30 hopearahan tasolle toisin kuin useasti mainostamani Willie Stark, laatukirjailijan fiktiohahmo, jonka esikuvana oli Huey Long.
Idealisti rakastaa ideologiaansa enemmän kuin lähimmäistään.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 37435
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #2131 : 02.07.2018, 22:02:11 »
Sopiva ikä poliitikolle olisi 40-60v. Ensin min 10 vuotta yksityispuolella.

Sorry ot.
Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan.
- Gorbachev

Kun fasismi saapuu uudelleen, se ei sano „minä olen fasismi“, vaan „minä olen antifasismi.“
- Ignazio Silone

"Me aiomme teurastaa teidät."
- 10v. poika, mahdollinen paluumuuttaja ISIS-leirillä

IDA

• Jäsen^^^
  • Liked: 8346
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
« Vastaus #2132 : 02.07.2018, 22:08:13 »
Lainaus
Simon Elon kanssa juttelin toistamiseen vielä ennen perjantaita. Hän maalasi kuvaa, jonka mukaan jopa Venäjä olisi masinoinut Jussi Halla-ahon valtaannousun.

:D

Simonin falskius ulottuu todella syvälle, kun hän maalailee tuollaista itsekin valheeksi tietämäänsä jopa niille, jotka tuntevat asiat, eikä pelkästään medialle.
qui non est mecum adversum me est

IDA

• Jäsen^^^
« Vastaus #2133 : 02.07.2018, 22:11:09 »
Sopiva ikä poliitikolle olisi 40-60v. Ensin min 10 vuotta yksityispuolella.

Sorry ot.

Ei tuo täysin off-topic ole. Itsekin meinaisin varoittaa nuoruuden vaaroista, kun tuon Simon Elon artikkelista bongasin. Tosin rehellisiäkin nuoria on kyllä paljon. Tuollainen institutionaalinen valta-asema voi vain hämätä heitäkin.

K.L.O

• Jäsen^^^
  • Liked: 4218
« Vastaus #2134 : 02.07.2018, 22:11:49 »
Useimmille opettavainen tarina Mika Niikolta.

Mutta, kehtaakin myöntää:
Lainaus
Niikko oli myös pettynyt, että häntä ei pyydetty mukaan uuteen perustettavaan puolueeseen.

No, kuten vuosi sitten sanoin, varsinkin yksi uuvatti on väärissä joukoissa. Miksi, kun sisäpiiriläiset tietävät asian?

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 7596
« Vastaus #2135 : 02.07.2018, 22:26:56 »
^ Uuvatteja ja SMP:läisiä on enemmän kuin yksi. Halla-ahon on tehtävä väkevä linjaveto, määritellä puolueen arvot uudelleen kunnolla ja sanoa että olette joko meidän puolella tai meitä vastaan. Miksi Halla-aho haluaa pitää tuollaisia pettureita ja puolueelle vaarallisia henkilöitä? Halla-ahon tulee masinoida kampanja, jossa houkutellaan uusia väkeviä kansallismielisiä nuoria henkilöitä perussuomalaisiin! Minkä takia perussuomalaiset eivät houkuttele uusia väkeviä nuoria henkilöitä puolueeseen?
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

fernando

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 204
« Vastaus #2136 : 02.07.2018, 22:33:58 »
Useimmille opettavainen tarina Mika Niikolta.

Mutta, kehtaakin myöntää:
Lainaus
Niikko oli myös pettynyt, että häntä ei pyydetty mukaan uuteen perustettavaan puolueeseen.

No, kuten vuosi sitten sanoin, varsinkin yksi uuvatti on väärissä joukoissa. Miksi, kun sisäpiiriläiset tietävät asian?

Itseäkö ei kiinnostaisi tietää, jos isä ei ottanut poikaansa mukaan? Niikkohan koki Soinin jonkinlaiseksi isähahmoksi, kuten artikkelissa myös kertoi.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 37435
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #2137 : 02.07.2018, 22:41:56 »
Lainaus
Simon Elon kanssa juttelin toistamiseen vielä ennen perjantaita. Hän maalasi kuvaa, jonka mukaan jopa Venäjä olisi masinoinut Jussi Halla-ahon valtaannousun.

:D

Milloin se on Putin, milloin se on Homma.

Mutta Soini sen itse masinoi.

« Viimeksi muokattu: 02.07.2018, 22:44:12 kirjoittanut Lalli IsoTalo »
Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan.
- Gorbachev

Kun fasismi saapuu uudelleen, se ei sano „minä olen fasismi“, vaan „minä olen antifasismi.“
- Ignazio Silone

"Me aiomme teurastaa teidät."
- 10v. poika, mahdollinen paluumuuttaja ISIS-leirillä

K.L.O

• Jäsen^^^
  • Liked: 4218
« Vastaus #2138 : 02.07.2018, 23:08:01 »
...
Itseäkö ei kiinnostaisi tietää, jos isä ei ottanut poikaansa mukaan? Niikkohan koki Soinin jonkinlaiseksi isähahmoksi, kuten artikkelissa myös kertoi.

No, sanotaan vaikka näin, mikäli isähahmoilukin hyväksytään toimintatavaksi asioittemme hoitamisessa:
Mika kertoi tarinansa, jossa isähahmo kohteli häntä mielestään väärin.
Tarinassaan ja Uuvattien nykyisessä menossa Mika kuitenkin huomaa, että isukki tarkoitti poikansa parasta, kun ei päästänyt häntä siniseen surmanloukkuun.

Näin Mika voi uskotella tarinalla olevan onnellisen lopun.

Laitetaan kevennykseksi tähän vielä vanha viesti tästä ketjusta:
...
Valtuutettu Niikko asuu kaupungin asunnossa lähellä Korsoa. Huolimatta siitä, että tietääkseni omistaa sijoitusasunnon ja  ainakin ennen pyöritti lasituspisnestä onnistuneesti.

Uuno Nuivanen:
Lainaus
On kai edelleen mahdollista, että Niikko on Uuvattien myyrä.

Niikko Uuvattien myyränä olisi niin uskomattoman ovelaa, ettei meillä ole enää toivoa!  ;D

IDA

• Jäsen^^^
« Vastaus #2139 : 02.07.2018, 23:21:36 »
Ei uuvatteja kannata etsiä perussuomalaisista, heillä on ihan oma puolue.

Ja taas kerran täytyy todeta, että entiset SMP:läiset eivät olleet, eivätkä ole näitä uuvatteja. Soini ja Vistbacka eivät tainneet olla SMP kuin konkurssin aikana. En viitsi tähän kirjoittaa Veikko Vennamon käsitystä maahanmuutosta, joka löytyy hänen kirjastaan Kekkosdiktatuurin vankina vuodelta 1989, mutta linja on sellainen, että PS voisi ottaa sen käyttöön lähes sellaisenaan, ja mikäli sen varoitukset olisi huomioitu mitään maahanmuuton aiheuttamia ongelmia ei tällä hetkellä olisi. Vuonna 1989 Vennamo näki mihin kehitys johtaa aivan selvästi, joten kenenkään vaikuttajan ei ole syytä sanoa, että ongelmat tulivat tahtomatta ja yllätyksenä. Sivuhuomiona voisi sanoa, että myös Väyrynen on kirjan lukenut, koska Vennamo puhui maapallostrategiasta jo tuolloin. Väyrynen itse oli silloin nostamassa Suomen antamaa kehitysapua, joka on osoittautunut täysin tehottomaksi.
« Viimeksi muokattu: 02.07.2018, 23:23:48 kirjoittanut IDA »

rontti4

• Jäsen^^^
  • Liked: 53
« Vastaus #2140 : 03.07.2018, 01:36:33 »
IDA:lta vallana vastaan sanomaton kommentti.
Pekka Vennamo on sitten haukkunut Halla-aholaiset varsin perusteellisesti.
20 propellihattuista kottaraisenpönttöä tuijottavaa netsiä ei voi olla väärässä. :)