Moikka.
En tiedä olenko vähän hätäinen, kun aloittelen aihetta jo nyt. Mutta toisaalta kaksi vuotta on myös lyhyt aika, tai mistä sitä tietää vaikka vaalit olisivat jo suunniteltua aikaisemmin, sillä kaikki tuntuu olevan nyt kovin sekaisin.
Tämän ketjun ei ole tarkoitus olla mikään höpöhöpö-ketju, vaan tässä pitäisi olla tekemisen meininkiä. On totta, että tilanne tässä maassa on nyt täysin sekaisin. Millainen tilanne on huomenna, viikon päästä, saati vuoden-parin päästä, sitä ei taida tietää kukaan, mutta omalta osaltamme voimme vaikuttaa myös tulevaan. Ennenkaikkea on varauduttava vaaleihin, ennemmin tai myöhemmin. On hyvä olla valmistautunut mieluummin ajoissa, kuin myöhään.
Persujen kenttä on nyt hajallaan. Kuinka hajallaan, sitäkään ei taida tietää kukaan, mutta pikkuhiljaa se siitä aukeaa, että kuka on perussuomalainen ja kuka hattivatti, uuvatti tai mikä lieneekään.
Oleellisinta olisi nyt kartoittaa potentiaalisia perussuomalaisia eduskuntavaaliehdokkaita, ruveta kasaamaan heidän ympärilleen tukijoukkoja ja miettimään stategioita.Haastankin nyt kaikki mukaan. Oma panos voi olla pieni tai suuri, se on oma valinta. Tärkeintä on, että tekee jotain konkreettista. Monet puolueet saisivat varmasti listat täyteen, vaikka vaalit järjestettäisiin kuukauden päästä, mutta miten kävisi perussuomalaisille?
On todella suuri homma kasata fiksuja, rehellisiä ja uskottavia ehdokkaita. On suuri riski, että mukaan pääsisi taas kaikenmaailman hattivatteja, pellejä, pyrkyreitä jne. Kyllä te tiedätte mitä tarkoitan.
Kuten sanoin, haastan kaikki esimerkilläni mukaan. Olen oman ratkaisuni jo tehnyt ja infonnut niitä, keiden pitää päätöksestäni tietää. Itsehän olen tällä hetkellä ex-persu, mutta liityn mukaan heti, jos/kun petturijengillä ei ole enää pienintäkään uhkaa juridisesti tuhota tai sabotoida oikeita perussuomalaisia, jos mukaan huolitaan. Olen siis tavallinen kansalainen, hommalainen, ex-persu, entinen kunnanvaltuutettu, entinen eduskuntavaaliehdokas ja ehkäpä jonkin sortin kansalaisaktivisti/politiikasta kiinnostunut henkilö. Olen myös henkilö, jota kiinnostaa oma ja läheisteni tulevaisuus. Siinäpä syitä, tällekin kirjoitukselleni.
(Toimittajille ja muille järjen jättiläisille tiedoksi, että uusi vallankumous, lobbaaminen ja masinointi perussuomalaisten eduskunnan vallankaappaukseen alkoi 16.6. 2017 klo 03:55

)