Se vika, että jos tuo on suunnilleen ainoa, mitä muslimeja vastaan tapahtuneen terrori-iskun kohdalla osataan sanoa, niin touhu vaikuttaa, miten sen nyt sanoisin, kaksoisstandardien noudattamiselta.
Sinähän sen päätät tietysti. Kerrotko vielä, että mikä siinä on kaksoisstandardia? Kuoliko tuossa edes ketään? Onhan se toki muutenkin vakavaa, mutta maailman päivän tapahtumissa verrannossa aika pientä. Haluatko, että listaan samaan aikaan maailmalla tapahtuneet tragediat, joita en myöskään voivotellut? Näihin myös turtuu, kun viime aikoina on ollut paljon isompiakin tapauksia, mutta päätä sinä toki, että mikä on sopiva voivottelun aste muille ennen kuin on lupa puhua itseä asiassa erityisesti kiinnostavista puolista.
No, miksi sitten ryhtyä itse ihan samaan tämän tapauksen kohdalla?
En ymmärrä kysymystäsi. En ymmärrä, mistä samasta puhut. Minä olen sanonut tuota mitä nytkin sanoin vuosikaudet yksittäisiin tapauksiin liittyen tai liittymättä. Tämä ei siitä mitenkään eroa. Mutta jos nyt jotain motiivia välttämättä kaipaat, niin minähän yritän ennustaa ja varoittaa ja siten ehkäistä tuollaiseen johtavaa yhteiskunnallista kehitystä, jota huono maahanmuuttopolitiikka edistää.
Minustakaan prayfor-blah-blah-blah ei johda mihinkään, mutta ajattelisin, että kirjoittajilla olevan kuitenkin ensimmäisenä mielessä se, että se, mitä tehtiin, oli väärin.
Onko kovinkin mielenkiintoista sinun mielestäsi, jos jokainen kirjoittaa ketjuun ainakin yhden viestin, jossa hän sanoo, että toisten päälle ajaminen autolla on väärin? Minä pidän sitä aika itsestäänselvyytenä, joten en pidä tarpeellisena kertoa sitä vain siksi, että antaisin itsestäni paremman kuvan siltä varalta, että jollain on mahdollisesti epäilystä siitä, että olen huono ihminen, jos en niin tee.
Sitä paitsi muista sekin, että suuren yleisön silmissä olen joka tapauksessa rasisti, fasisti ja ihmisvihaaja, koska kirjoitan tänne maahanmuuttokielteisesti. Ei minua senkään takia kovin paljon kiinnosta, millaisen kuvan joku minusta tai muista foorumilaisista saa. Ei se muutenkaan perustu todellisuuteen, eikä tässä selvästikään ole mitään voiton mahdollisuuttakaan, joten se normaali itsensä korostaminen hyvillä ja myötätuntoisilla ajatuksilla voi jäädä vähemmälle.