Kirjoittaja Aihe: Uuvatit ovat nyt "Sininen tulevaisuus"  (Luettu 2403700 kertaa)

P

• Jäsen^^^
  • Liked: 8404
Vs: Uuvatit ovat nyt "Sininen tulevaisuus"
« Vastaus #18630 : 15.06.2019, 19:11:36 »
Lainaus
Jalonen blaa blaa blaaa.
Hassua että noilla kaikilla valehtelevilla papukaijoilla on täysin samat repliikit joka kerta joka haastattelussa.
Ihan sama ketä on haastateltu, ja milloin, niin aivan samat valheelliset repliikit samoista aiheista samalla tavalla.

Koordinoitua, kuten se "poliittinen kotini paloi" stoori.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Samuel Kielosto

• Nimellinen
  • Jäsen^^
  • Liked: 137
« Vastaus #18631 : 15.06.2019, 20:34:11 »
Lainaus
En tekisi mitään toisin ja olen tyytyväinen valintoihini. Kun ihminen tekee ratkaisunsa oikein perustein ja arvoin, niin silloin ei tarvitse murehtia yhtään mistään, Jalonen sanoo nyt kaksi vuotta myöhemmin.

Paitsi jos "kasvaa ihmisenä", niin aikaisempien arvojen mukainen toiminta voi jälkeenpäin tuntua murheelliselta.

Lainaus

Jalonen itse arveli ennen vaaleja, että siniset saisivat läpi 5 -10 kansanedustajaa.
– Olin siitä ihan varma.

Sinisen kuplan sisältä katsoen tilanne siis näytti tuolta. Ihan taviskansalaisetkin osuivat vaaliveikkauksissaan lähemmäs Sinisten todellista vaalitulosta.
Nuivuus on rikkaus.

ISO

• Jäsen^^^
  • Liked: 17675
  • Persuhtava keskustelija
« Vastaus #18632 : 15.06.2019, 20:56:11 »
Mihin nuo uuvatit perustivat harhaisen arvionsa viime vaaleissa.

Gallupit lupas prosentin kannatusta, mikä sitten toteutuikin.Saa olla todella vahva usko, jos ei pidä galluppeja edes suuntaa-antavina.
Syyrialainen Nesrin, 20, kertoo:
Hänen mukaansa häirinnältä voi arabikulttuurissa välttyä, jos ei puhu miehille ja välttää kaikenlaista kontaktia, ”merkkien antamista”.

Golimar

• Jäsen^^^
  • Liked: 18245
  • Ego sum Spartacus
« Vastaus #18633 : 16.06.2019, 11:43:28 »
Lainaus
...............Aktiivimallissa on ex-työministerin mukaan valuvika.

Työministerinä viime hallituskaudella toimineen Jari Lindströmin (sin.) mukaan työttömiä on kannustettava ja patistettava töihin tarvittaessa epämieluisillakin keinoilla.

– En ole mikään demari tai hyysäyksen ystävä, Lindström kertoo Helsingin Sanomille.

Entinen työministeri antoi kasvonsa aktiivimallille, jonka mukaan työttömän on osoitettava aktiivisuutta tai muuten hänen työttömyysturvaansa alennetaan.  Lindström oli hallituksessa yksi mallin harvoista näkyvistä puolustajista...................

Nyt jälkikäteen Lindström arvostelee aktiivimallia.

– Minä sanoin heti esityksen nähtyäni, ettei aktiivimallista voi tulla sellaista, että työtön yrittää saada töitä mutta häntä rangaistaan silti. Ministeriurani suurin virhe oli se, että päästin mallin läpi tämän valuvian kanssa.......................

https://www.verkkouutiset.fi/jari-lindstrom-hslle-tyottomia-myos-patistettava-toihin/

Lainaus
”Tässä ovat hommat loppumassa”, sanoi entinen työministeri Jari Lindström te-toimiston virkailijalle ja ilmoittautui työttömäksi
Työnsä menettänyt paperimies nousi alle vuosikymmenessä työministeriksi päättämään työttömien asioista. HS seurasi Jari Lindströmin viimeisiä päiviä ministerinä ja ensimmäisiä päiviä työttömänä työnhakijana.

Toukokuun 9. päivä: Työ- ja elinkeinoministeriö Kevätaurinko paistaa Helsingin Aleksanterinkadulla huoneeseen, joka kuuluu yhdelle Suomen vaikutusvaltaisimmista henkilöistä. Sitä ei välttämättä heti arvaisi Jari Lindströmistä, joka on sonnustautunut tavanomaiseen kauluspaitaan ja farkkuihin.
.......................

Loput maksumuurin takana.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006144126.html

Unlucky

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 427
« Vastaus #18634 : 16.06.2019, 12:07:33 »
Pihvihän kävi taannoin petoksensa jälkeen tekemässä lyhyen känniavautumisen täällä Hommalla vain luikkiakseen nopeasti karkuun, jos muistan oikein.

Uituttaa edelleen että olen häntä aikoinaan kehunut ja mainostanut.

antero

• Jäsen^^^
  • Liked: 635
  • Suomi Nousuun^^^!
« Vastaus #18635 : 16.06.2019, 12:42:49 »
Pihvihän kävi taannoin petoksensa jälkeen tekemässä lyhyen känniavautumisen täällä Hommalla vain luikkiakseen nopeasti karkuun, jos muistan oikein.

Uituttaa edelleen että olen häntä aikoinaan kehunut ja mainostanut.
Eksyin lukemaan Pihvin avautumisen 14.6.2017 persujen "valtaamisesta":
http://jarilindstrom.puheenvuoro.uusisuomi.fi/238609-jaahyvaiset-perussuomalaiselle-puolueelle

Pihville mietittävää eduskuntavaalien äänimääristä:

Timo Soinin
2007 Perussuomalaiset 112 256

Jussi Halla-aho ehdokkaana
2011 Perussuomalaiset 560 075

Jussi Halla-aho meppinä
2015 Perussuomalaiset 524 054

Jussi Halla-ahon
2019 Perussuomalaiset 538 805

Tuosta kun nopeasti laskee, niin puoluekokouksen aikaan persuista Soinilaisia (oli) 100 000 eli vain 20%, ja Halla-aholaisia 400 000 eli 80%.

Edit:
Ja se mitä pihvi ei itse vieläkään tajua/ muistutuksena hänen omat äänimääränsä:
Soinilaisena persuna:
2007: 920 ääntä (Kymen vaalipiiri, ei valittu)

Maahanmuuttokriittisten/ Jussi halla-ahon aikana:
2011: 5 450 ääntä (Kymen vaalipiiri, valittiin)
2015: 9 966 ääntä (Kaakkois-Suomen vaalipiiri, valittiin)

Soinilaisena Uuvattina:
2019: 1 695 ääntä (Kaakkois-Suomen vaalipiiri, ei valittu)

Luulisi tyhmemmänkin tuosta jo tajuavan...?
« Viimeksi muokattu: 16.06.2019, 12:52:18 kirjoittanut antero »
Hetero voittaa aina!

writer

• Jäsen^^^
  • Liked: 10906
« Vastaus #18636 : 16.06.2019, 14:17:30 »
Veikkaan, että Maijala on Pelkosenniemelle vahvoilla. Hän asuu naapurikunnassa Savukoskella ja tuntee Itä-Lapin kuviot.

Simon Elo voisi toimia jonkun seurakuntalehden toimittajana ja Sampo Terhon voisi kuvitella karaoke- tai risteilyisännäksi Eestin lautoille. Jabba pääsisi luultavasti jo sairauseläkkeelle.

Eniten huolestuttaa hallusinaatioista kärsivä koulupudokas Tiina Elovaara.
Miten hänen nyt käy?

Jabba täyttää 59-vuotta kolmen vuoden sopeutumisrahan aikana joten hän saa sopeutumisrahaa kunnes täyttää 65-vuotta kiitos Risikon johdolla tehdyn pykälän.
Iltalehdessä arvioitiin että Soinin sopeutumisraha on noin 4500 euroa kuussa.
kun Soini täyttää 65-v niin saa ministerin eläkkeen joka on korkeampi kuin tuo sopeutumisraha.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

ISO

• Jäsen^^^
  • Liked: 17675
  • Persuhtava keskustelija
« Vastaus #18637 : 16.06.2019, 14:40:45 »
Kyllä mahtaa piffiä vituttaa tuossa parin vuoden päästä kun töitä ei löydy ja todellisuus iskee päälle.

Ei sillä että säälisin, itse on kuoppansa kaivanut, maatkoon nyt siellä.
Syyrialainen Nesrin, 20, kertoo:
Hänen mukaansa häirinnältä voi arabikulttuurissa välttyä, jos ei puhu miehille ja välttää kaikenlaista kontaktia, ”merkkien antamista”.

pienivalkeapupu

• Jäsen^^^
  • Liked: 1573
  • Pupu nimeltä Winston
« Vastaus #18638 : 16.06.2019, 14:45:56 »
Onko perussuomalaiset nähdäksesi rasistinen liike?

– Jos eduskunnan istumajärjestys muutettiin europarlamenttia mukailevaksi ja he istuvat siellä äärioikeistolaisessa, Venäjä-mielisessä ryhmässä, niin siitä on hyvin helppo tehdä johtopäätökset, vaikka kansahan sitä ei tiedä.

Luoja varjele  ???

Rivien välistä voi lukea, ettei oman aatteen myyminen kansalle onnistunut ja se onkin sitten muiden syytä. Way to go, "Einstein."
What I struggle with are the very painful, very depressing, and very bleak narratives of hopelessness

Jos jo pelkkä sukkiesi värisävy saa mielesi levottomaksi, soita psykiatrille!

IDA

• Jäsen^^^
  • Liked: 7961
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
« Vastaus #18639 : 16.06.2019, 15:28:40 »
Eksyin lukemaan Pihvin avautumisen 14.6.2017 persujen "valtaamisesta":
http://jarilindstrom.puheenvuoro.uusisuomi.fi/238609-jaahyvaiset-perussuomalaiselle-puolueelle

"Ongelma oli ja on se, että ei ollut sattumaa se, että paikalla oli paljon nimenomaan nuivaa osastoa ja toiseksi, koko puheenjohtajisto tuli valituksi näistä nuivista. Heillä oli enemmistö ja he käyttivät sitä sumeilematta. Tuossa innossa heiltä unohtui vanha viisaus, että koskaan ei kannata ottaa selkävoittoa ja nöyryyttää toista osapuolta täydellisesti. Nyt niin tapahtui."

Tuo vanha viisaus oli kyllä median kehittämä ad hoc-selitys sille mitä puoluekokouksen jälkeen tapahtui. Kokouksessa ei ollut mitään selvää vastakkainasettelua. Voisin väittää että vaikka olen keskittynyt enemmän tuonpuoleisiin asioihin, niin minulla on edelleen jonkinlainen tuntuma ns. nuivasta osastosta. Jos Terho olisi voittanut olisivat nuivat jatkaneet kuten ennenkin. Laura Huhtasaari sitten voitti Jussi Niinistön valovoimaisuutensa vuoksi ja siksi, että hallituksessa tehtyyn politiikkaan oltiin kentällä todella kyllästyneitä.  Tämän havaitsi jo Turussa, kun Tynkkynen Tiina Ahvan vetämänä voitti Eerolan varapuheenjohtajavaalissa. Muutkin "protesti"ehdokkaat olisivat menestyneet jo siellä, jos heitä olisi ehdokkaina puolueen johtoon ollut. Ministeriys oli muuttunut eräänlaiseksi käänteiseksi Midaksen kosketukseksi puolueen jäsenten keskuudessa.

Nuiva puoli ei nähnyt puolueen olevan jakaantumassa. Jos sininen puoli näki, niin se ei ainakaan tuonut sitä esiin ennen puoluekokousta, eikä puoluekokouksessa, vaan meni äänestyksiin sammutetuin lyhdyin teeskennellen sitä, että mitään kahtiajakoa ei puolueessa ole. Eikä ollutkaan, mutta eduskuntaryhmässä oli. Ja sitä ei kyllä ennen puoluekokousta, eikä puoluekokouksen aikana tuonut sinisiin loikannut ryhmä mitenkään ilmi. Yksityisiä keskusteluja ei lasketa, koska kokous oli julkinen tapahtuma ja siellä käsiteltiin julkisia asioita.

Jälkikäteen ajateltuna oli siunaus, että kävi miten kävi. Jarppaa vastaan minulla ei kyllä mitään, enkä pitäisi pahana, jos hän joskus aikojen saatossa vielä palaisi politiikkaan ja vaikka PS:n jäseneksi. Niinistö on toinen tällainen tyyppi. Muut sinisten johtohahmot ovat aika pahasti polttaneet siltansa. Nykyinen pj. Kulmala ehkä ei. Voisi ajatella, että hänen johdollaan toimivien sinisten kanssa PS kykenisi aika hyvään yhteistyöhön sikäli kuin siniset nyt saavat ilmaa siipiensä alle.

qui non est mecum adversum me est

Jaska Pankkaaja

• Jäsen^^^
  • Liked: 6505
  • Finlayson, Fazer ja nyt myös Firas
« Vastaus #18640 : 16.06.2019, 15:54:05 »
Veikkaan, että Maijala on Pelkosenniemelle vahvoilla. Hän asuu naapurikunnassa Savukoskella ja tuntee Itä-Lapin kuviot.

Simon Elo voisi toimia jonkun seurakuntalehden toimittajana ja Sampo Terhon voisi kuvitella karaoke- tai risteilyisännäksi Eestin lautoille. Jabba pääsisi luultavasti jo sairauseläkkeelle.

Eniten huolestuttaa hallusinaatioista kärsivä koulupudokas Tiina Elovaara.
Miten hänen nyt käy?

Jabba täyttää 59-vuotta kolmen vuoden sopeutumisrahan aikana joten hän saa sopeutumisrahaa kunnes täyttää 65-vuotta kiitos Risikon johdolla tehdyn pykälän.
Iltalehdessä arvioitiin että Soinin sopeutumisraha on noin 4500 euroa kuussa.
kun Soini täyttää 65-v niin saa ministerin eläkkeen joka on korkeampi kuin tuo sopeutumisraha.
Nyt jo varmaan voidaan todeta etta juuri tassa oli se odotettu Hillotolppa. Ei tullut Jabbasta Lontoon lahettilasta, ei edes Irlannin, tai edes edes .. jotain vajakkiraakkien suojatyopaikkaa a'la Sitran johtajuus.. Pelkka rivilaskin elake, poliittisen broilerielatin ansioton mutta kohtuuton kansalta varastettu kuukausiraha. Mutta siskot ja veljet Hommassa: se on vain yhdelle!!1 :)

Sampolla on varmasti jallua, nyt vain itse ostettua ja maksettua. Kiusallinen luuseri tuskin paasee edes ruotsinlautalle bingoisannaksi mihin kyvyt ehka riittaisivat. Toivottavasti paatyy puliremmiin.

Nonnosto on Erittain Suositun Lennu koiran ulkoiluttajan veljenpoika, istuvan (0-luokan mutta hyvin suositun) presidentin ja virheiden de roda ex PJiin lahisukulainen, ja Jennikin tuntee nonnoston, ja se Lennu koira. Kylla nailla meriiteilla joku leikkityopaikka, toki ilman leluja, PVeesta loytyy. Valitettavasti.

Entapa valtiomies siimoni. Kuka palkkaa noin NOLON tyypin? Nazi, 0, Judas, b-luokan Pavlik..
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

justustr

• Jäsen^^^
  • Liked: 1391
« Vastaus #18641 : 16.06.2019, 16:00:37 »
Kyllä mahtaa piffiä vituttaa tuossa parin vuoden päästä kun töitä ei löydy ja todellisuus iskee päälle.

Jep, Lindströmille kansanedustajan paikka olisi todella ollut kullanarvoinen. Persuissa hän olisi voinut istua Arkadianmäellä eläkeikään asti. Nyt on edessä pelkkää työttömyyttä.

Jari uhrasi oman poliittisen tulevaisuutensa ja työuransa takaamalla isä Soinille 2v lisää ulkoministerin pestiä. Miten Timo on toveriansa tästä uhrauksesta muistanut? No, ei mitenkään. Ei ole edes nimeä plokissaan maininnut.

Loppujen lopuksi suurimman laskun Soinin vallanhimosta maksaa hänelle kaikkein lähimmät ja uskollisimmat ihmiset eli uuvatit sillä persuthan ei sitten lopulta kärsinytkään loikkauksesta mitenkään.

« Viimeksi muokattu: 16.06.2019, 16:06:59 kirjoittanut justustr »

Golimar

• Jäsen^^^
  • Liked: 18245
  • Ego sum Spartacus
« Vastaus #18642 : 16.06.2019, 17:04:05 »

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 20666
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #18643 : 16.06.2019, 17:06:20 »
Lainaus
Tuossa innossa heiltä unohtui vanha viisaus, että koskaan ei kannata ottaa selkävoittoa ja nöyryyttää toista osapuolta täydellisesti.

Miten niin ei kannata, kysyn ?

Minulla on mokomaa nilviäistä vastaan hyvinkin paljon ja aioin sen myös kertoa, jos hän uskaltaa vielä räkäistä nokkaansa Kuusaalla näyttää. Sen verran elämääni ankeutti. Tuo puhvelinrasvassa käristetty kermaleivos!
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

IDA

• Jäsen^^^
« Vastaus #18644 : 16.06.2019, 18:07:15 »
Minulla on mokomaa nilviäistä vastaan hyvinkin paljon ja aioin sen myös kertoa, jos hän uskaltaa vielä räkäistä nokkaansa Kuusaalla näyttää. Sen verran elämääni ankeutti. Tuo puhvelinrasvassa käristetty kermaleivos!

Hänhän itsekin myöntää aktiivimallin olleen moka. Mitä se olikin. Siinä oli kuitenkin isot voimat liikkeellä säätämässä sitä: ammattiyhdistysliike, TK ja oikeastaan koko kolmikanta. Voidaan katsoa, että Jarpasta ei ollut niille vastusta. Se ei vielä tee miehestä pahaa.

antero

• Jäsen^^^
  • Suomi Nousuun^^^!
« Vastaus #18645 : 16.06.2019, 18:07:49 »
Tulipa sellainenkin mieleen, että ilman maahanmuuttokriittisiä ja Jussi Halla-ahoa,
persut eivät olisi olleet iso puolue,
pihvi ei olisi koskaan ollut kansanedustaja,
persut ei olisi koskaan ollut hallituspuolue,
pihvi ei olisi koskaan ollut ministeri.

Sitäkään ei pihvi varmaankaan tajua, koska avautumisissaan pihvi vain koko ajan toistaa kuinka tärkeää on olla hallituksessa, ja kuinka paskaa porukkaa persut "nykyisin" ovat.

Pihvin tulisi tajuta ihan ensimmäiseksi se, että on maahanmuuttokriittisten ja Jussi halla-ahon ansiota että pihvi pääsi kansanedustajaksi, persut olivat hallituspuolue, ja pihvi oli ministeri.
Hetero voittaa aina!

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 20666
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #18646 : 16.06.2019, 19:00:37 »
Lainaus
Se ei vielä tee miehestä pahaa.

Jos hän olisi ollut mies, niin hän olisi eronnut ilmoittaen, ettei hänen moraalinsa salli osallistua moiseen ihmisten kiusaamiseen.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 18192
  • Easter Worshipper
« Vastaus #18647 : 16.06.2019, 19:03:32 »
Timo Soini sai Juha Sipilältä lahjaksi polkupyörän - aikoo pistää itsensä kuntoon: ”En ymmärtänyt itsekään, miten väsynyt olin”

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d496fe9b-2fb9-4693-b236-1a09ac584a86

Lainaus
Kotimaan politiikan vähin äänin jättänyt Timo Soini antoi ulkoministerinpestinsä päättymisen yhteydessä haastattelun ruotsalaiselle Signum-lehdelle. Soinin mukaan ensiksi hän aikoo pitää lomaa.

– En ymmärtänyt itsekään, miten väsynyt olin, Soini sanoo ja myöntää, ettei ole pitänyt fyysisestä kunnostaan riittävän hyvää huolta.

Soini viittaa Raamattuun, jossa sanotaan, että ”ruumis on sielun temppeli”. Soini ei ole noudattanut tätä ohjetta.

– Sain itse asiassa polkupyörän pääministeriltä (Juha Sipilältä) ja minun olisi varmaan aloitettava pyöräily, Soini sanoo ja nauraa päälle.

Lomallaan Soinilla on aikaa kirjoittaa kirjaa populismista, jonka on tarkoitus ilmestyä ennen joulua.

– Ehkä voisin ryhtyä maallikkosaarnaajaksi, Soini heittää.

– Olen nyt täydellisen vapaa tekemään mitä haluan.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

writer

• Jäsen^^^
  • Liked: 10906
« Vastaus #18648 : 16.06.2019, 19:43:53 »
Timo Soini sai Juha Sipilältä lahjaksi polkupyörän - aikoo pistää itsensä kuntoon: ”En ymmärtänyt itsekään, miten väsynyt olin”

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d496fe9b-2fb9-4693-b236-1a09ac584a86

Lainaus
Kotimaan politiikan vähin äänin jättänyt Timo Soini antoi ulkoministerinpestinsä päättymisen yhteydessä haastattelun ruotsalaiselle Signum-lehdelle. Soinin mukaan ensiksi hän aikoo pitää lomaa.

– En ymmärtänyt itsekään, miten väsynyt olin, Soini sanoo ja myöntää, ettei ole pitänyt fyysisestä kunnostaan riittävän hyvää huolta.

Soini viittaa Raamattuun, jossa sanotaan, että ”ruumis on sielun temppeli”. Soini ei ole noudattanut tätä ohjetta.

– Sain itse asiassa polkupyörän pääministeriltä (Juha Sipilältä) ja minun olisi varmaan aloitettava pyöräily, Soini sanoo ja nauraa päälle.

Lomallaan Soinilla on aikaa kirjoittaa kirjaa populismista, jonka on tarkoitus ilmestyä ennen joulua.

– Ehkä voisin ryhtyä maallikkosaarnaajaksi, Soini heittää.

– Olen nyt täydellisen vapaa tekemään mitä haluan.

-i-

Soini ei saanutkaan hillotolppaa vaan hillofillarin sen hillosopeutumisrahan lisäksi joka jatkuu 65-vuotiaaksi saakka.
Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

ismolento

• Jäsen^^^
  • Liked: 4656
« Vastaus #18649 : 16.06.2019, 19:56:24 »

Jep, Lindströmille kansanedustajan paikka olisi todella ollut kullanarvoinen. Persuissa hän olisi voinut istua Arkadianmäellä eläkeikään asti. Nyt on edessä pelkkää työttömyyttä.

Jari uhrasi oman poliittisen tulevaisuutensa ja työuransa takaamalla isä Soinille 2v lisää ulkoministerin pestiä. Miten Timo on toveriansa tästä uhrauksesta muistanut? No, ei mitenkään. Ei ole edes nimeä plokissaan maininnut.

Loppujen lopuksi suurimman laskun Soinin vallanhimosta maksaa hänelle kaikkein lähimmät ja uskollisimmat ihmiset eli uuvatit sillä persuthan ei sitten lopulta kärsinytkään loikkauksesta mitenkään.

Itse asiassa perussuomalaisille kävi siinä hyvin. Saatiin hyvä puheenjohtaja sekä puoluejohto ja
soinilaiset petturit ja muut hillotolpan jahtaajat lähtivät ihan vapaaehtoisesti puolueesta. Ei tarvittu mitään puhdistuksia. Puolueesta tuli ehyempi ja yksimielisempi kuin ennen.

Lahti-Saloranta

• Jäsen^^^
  • Liked: 20606
  • Monikulttuurisuutta vastaan rokotettu
« Vastaus #18650 : 16.06.2019, 19:59:01 »
Mihin nuo uuvatit perustivat harhaisen arvionsa viime vaaleissa.
Ilmeisesti nuo tollot todella uskoivat Soinin puheisiin suuresta henkilökannatuksesta joka on paljon suurempaa kuin galluppien lupaama uuvattien surkea kannatus. Osa uuvateista varmaan tajusi missä mennään mutta kehtasivatko kertoa sitä edes muille hyväuskoisille uuvateille. Takuulla vaalien tulos on ollut shokki noille höynäytetyille. Soini kyllä tiesi varsin hyvin totuuden kokeneena poliitikkona. Tuo uuvattien valitusvirsi siitä kuinka puolue vallattiin ja kuinka siitä tuli rasistinen äärioikeistolainen ja Venäjäpielinen on kyllä tosi surkeaa uikutusta. Fiksuimmat uuvatit sentään pitävät suunsa kiinni mutta jotkut Jaloset vielä jaksavat aukoa päätään.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Easter Worshipper
« Vastaus #18651 : 16.06.2019, 20:28:21 »
Timo: Olen väsynyt. Olen niin väsynyt ja pitäisi päästä kotiin. En jaksa jalkaa nostaa.
Juha: Ota tästä polkupyörä. Saat omaksi.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Waldseemüller

• Jäsen^^^
  • Liked: 3320
« Vastaus #18652 : 16.06.2019, 20:31:22 »
Transatlanttisena potkupallomiehenä Timo tietää tai ottaa selvää mitä tarkoittaa kun sulle sanotaan "on yer bike". Fillaria suorempaa vittuilua en edes keksi Timon kaliiberin valtiomiehelle.

antero

• Jäsen^^^
  • Suomi Nousuun^^^!
« Vastaus #18653 : 16.06.2019, 21:17:34 »

Itse asiassa perussuomalaisille kävi siinä hyvin. Saatiin hyvä puheenjohtaja sekä puoluejohto ja
soinilaiset petturit ja muut hillotolpan jahtaajat lähtivät ihan vapaaehtoisesti puolueesta. Ei tarvittu mitään puhdistuksia. Puolueesta tuli ehyempi ja yksimielisempi kuin ennen.

Sehän siinä tragikoomisen hauskaa onkin. Eli tuo Soinin hillotolpan metsästyksen huipentuma 2017 uuvattilaumaan on ehkä ylivoimaisesti paras asia mikä koskaan on persuille tapahtunut. Soinin sairas soinilaisuus lähti kerralla koko puolueesta, ja tilalle tuli se mitä persut on oikeasti odottanut vuoden 2007-2011 noususta lähtien.

Jos Soini ja soinilaiset olisi jääneet 2017 puolueeseen, niin persut olisi yksinkertaisesti huomattavasti huonompi puolue.

Olisi myös mielenkiintoista tietää mitä Soini ajattelee tuosta, että teki persuille suuren palveluksen, vaikka tarkoitus oli vain vetää kaikki muut persut vessanpöntöstä alas ja nauttia omasta hillotolpasta viimeiseen asti.
Missäköhän vaiheessa huomasi että vituix män sekin, ja aivan täysin.
Hetero voittaa aina!

IDA

• Jäsen^^^
« Vastaus #18654 : 16.06.2019, 21:40:44 »
Jos Soini ja soinilaiset olisi jääneet 2017 puolueeseen, niin persut olisi yksinkertaisesti huomattavasti huonompi puolue.

Tällä voi spekuloida ihan mielenkiinnon vuoksi. Jos Sipilä ja Orpo olisivat olettaneet persujen pysyvän yhtenäisinä he eivät todennäköisesti olisi uskaltaneet potkia persuja hallituksesta. PS olisi jäänyt hallitukseen, mutta vaatinut maahanmuutto-ohjelman täyttä noudattamista ja ehkä vaihtanut joitain ministereitä. Eduskuntaryhmä olisi ministereiden vaihdossa ollut keskeinen tekijä. Halla-aho olisi tehnyt oman esityksensä vasta eduskuntaryhmän kanssa käytyjen keskustelujen jälkeen. Mitään sellaisia EU-päätöksiä ei ainakaan julkisesti ole tehty, joissa PS ei olisi voinut olla mukana. Orpo ja Sipilä puhuivat jostain puolustusyhteistyön syventämisestä, joka vaatii ehdotonta luottamusta, mutta mitä ilmeisimmin he valehtelivat, koska valehtelu sopii heidän arvopohjaansa.

Suurin osa sinisistä kansanedustajista olisi tuon skenarion mukaan ollut PS:n kansanedustajaehdokkaina ja osa olisi varmasti päässyt läpikin. Aika pitkälle riippuu siitä miten PS olisi onnistunut ajamaan omia asioitaan hallituksessa, mutta mitenkään mahdotonta ei olisi ollut, että sama kannatus kuin nyt olisi saavutettu noinkin.

Nyt on kuitenkin parempi meininki kuin ennen ja puolueen sisäisäinen ilmapiiri on hyvä. Ottaen huomioon miten siniset toimivat he olisivat kuitenkin jääneet puolueeseen jarruttavaksi riipaksi, josta kenellekään ei olisi ollut iloa. Lähes painajaismainen on se näky, jossa Simon Elo olisi esiintymässä Halla-ahon oikeana kätenä, kuten hän olisi, jos siniset eivät olisi loikanneet.

Lahti-Saloranta

• Jäsen^^^
  • Liked: 20606
  • Monikulttuurisuutta vastaan rokotettu
« Vastaus #18655 : 16.06.2019, 21:45:12 »
Sehän siinä tragikoomisen hauskaa onkin. Eli tuo Soinin hillotolpan metsästyksen huipentuma 2017 uuvattilaumaan on ehkä ylivoimaisesti paras asia mikä koskaan on persuille tapahtunut. Soinin sairas soinilaisuus lähti kerralla koko puolueesta, ja tilalle tuli se mitä persut on oikeasti odottanut vuoden 2007-2011 noususta lähtien.

Olisi myös mielenkiintoista tietää mitä Soini ajattelee tuosta, että teki persuille suuren palveluksen, vaikka tarkoitus oli vain vetää kaikki muut persut vessanpöntöstä alas ja nauttia omasta hillotolpasta viimeiseen asti.
Missäköhän vaiheessa huomasi että vituix män sekin, ja aivan täysin.

Noinhan siinä pääsi käymään. Soini tosiaan pelasti persut kuihtumiselta ja nosti uuteen kukoistukseen. Kruununa Lex Soini. Voi vain kuvitella vapaan miehen vitutuksen määrää. Soini tulee vielä menettämään sädekehänsä ja paljastuu pelkäksi suunsoittajaksi ja siipiveikoksi. Oikeastaan Marco de Witissä on hyvin paljon Soinin piirteitä.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Easter Worshipper
« Vastaus #18656 : 16.06.2019, 22:46:07 »
Kiinnittikö kukaan huomiota (no tottakai kiinnitti) Jalosen tilityksessä siihen, että 5-10 kansanedustajaa olisi tullut, jos Persut eivät olisi mustamaalanneet heitä.

Onneksi mustamaalattiin oikein urakalla. Maailma on heti paljon parempi paikka kun tuollaiset nillittäjät jäävät rannalle.

-i-

Supernuiva

• Jäsen^^^
  • Liked: 4541
« Vastaus #18657 : 16.06.2019, 22:56:16 »
Nyt Soini voi pyöräillä Vermoon, kun Audi ei ole enää käytössä. Tiinuska istumaan ritsille.  :-*

Luulenpa vain, että Jabba ei tule lopulta pyöräilemään kovinkaan paljoa. Onkohan hänelle lahjoitettu pyörä edes vahvistettu rungoltaan? Pyörissähän on tyypillisesti ulkomuistista 100 kilon painoraja.

l'uomo normale

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5340
  • Je suis. Ihmisenä ja kuluttajana.
« Vastaus #18658 : 16.06.2019, 23:25:49 »
Transatlanttisena potkupallomiehenä Timo tietää tai ottaa selvää mitä tarkoittaa kun sulle sanotaan "on yer bike". Fillaria suorempaa vittuilua en edes keksi Timon kaliiberin valtiomiehelle.

En tiedä uskonmiesten, Timon ja Juhan keskinäisistä suhteista, mutta perinteisesti Kepu ja siitä erkaantunut SMP/Persut ei ole olleet missään hyvissä väleissä. Vaikka samaan hallitukseen nyt joutuivatkin; edellinen kerta oli 1983-1987, kun SMP oli Sorsan hallituksessa SDPn, KEPUn ja RKPn kanssa. Kepun kampittamisen on väittämän mukaan ollut Soinin missio koko hänen uransa ajan ja nytkin hän on plokissaan kommentoinut kylmästi KEPUn osallisuutta neokansanrintamaan.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2019, 23:27:32 kirjoittanut l'uomo normale »
And madness and despair are a force.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 33946
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #18659 : 16.06.2019, 23:48:33 »

On your bike!/ On yer bike!
= Go away and stop being annoying.
"Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan."
- Mikhail Gorbachev

”Mitä perverssimpää asiaa osataan suvaita, sitä enemmän suvaitsemisesta saa hyvepisteitä.”
- https://www.facebook.com/jussi.hallaaho/posts/2336133563173491