Kirjoittaja Aihe: Uuvatit ovat nyt "Sininen tulevaisuus"  (Luettu 2280749 kertaa)

P

• Jäsen^^^
  • Liked: 8054
Vs: Uuvatit ovat nyt "Sininen tulevaisuus"
« Vastaus #13830 : 11.01.2019, 14:47:46 »
Lainaus
Seitsemän kansanedustajaa uuvateille Uudeltamaalta olisi sellainen jytky että se mykistäisi mediat.

Niin, olisihan se.

Sinisten paras mahdollisuus saada kansanedustaja/-jia on se, että riittävä määrä äänestäjiä luulee heitä perussuomalaisiksi.

Hommalla povattiin Sinttien joukkopakoa Sinisestä tulevaisuudesta, mutta yllättävän hyvin ovat kanootissa pysyneet. Tai ehkä heitä ei vain huolita mihinkään.

Luultavasti ei huolita? Sinisten johdolla lie sopimus, että muut hallituspuolueet eivät ota loikkareita uuvateista. Ja muut eivät ota, samasta syystä, miksi eivät ottaisi lahjoitettuja roskiakaan puoluetoimistoilleen. Ne alkavat haista. Eivätkä nosta puolueen kannattavuutta ja uskottavuutta. Uuvattipelleily on kyllä laajin poliittinen kuolemansuudelma aikoihin.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Oto Hascak

• Jäsen^^^
  • Liked: 2600
« Vastaus #13831 : 11.01.2019, 14:55:11 »
Uuvattipelleily on kyllä laajin poliittinen kuolemansuudelma aikoihin.

Kyllä, kyllä. Minun on kyllä pakko myöntää, että olen aika rehellisesti yllättynyt siitä, että näinkin moni uuvatti jaksaa edelleen jatkaa puuhasteluaan puolueen sekä vaalimenestyksen vuoksi. Se on nimittäin oikeasti täysin tuhoon tuomittua hommaa, jos tarkoitus on on saada jonkinlainen eduskuntaryhmä aikaiseksi kevään vaalien jälkeen.  ;D

Lahti-Saloranta

• Jäsen^^^
  • Liked: 20322
  • Monikulttuurisuutta vastaan rokotettu
« Vastaus #13832 : 11.01.2019, 15:19:01 »
https://www.facebook.com/SininenTulevaisuusRp/photos/pb.1539402902801657.-2207520000.1547212386./2386456238096315/?type=3&eid=ARBScI59vaAG8ildkaS3R8c88NJlaryt7ywtkBtb0KOlNZYTlmEK_43WZigvgZVKVfH5C2RqyidzcEMQ
Ruuhkaa on Rotuaarilla sinisten teltan vieressä. Tietääkö kukaan miksi se ruuhka ei ole siinä teltalla vaan sen vieressä ja miksi uuvatit on selin siihen ruuhkaan nähden.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 17794
  • Easter Worshipper
« Vastaus #13833 : 11.01.2019, 22:33:44 »
Lainaus
Olen kahden Jytkyn mies. Tekijä. Tykättiin tai ei. Kyllä totuuden saa sanoa.

sain 130 000 ääntä ja minut lähetettiin sisäiseen karkotukseen Euroopan Parlamenttiin.

Olin perustamassa EFD-ryhmää, jonka voimatekijät olivat Brittien Itsenäisyyspuolue ja Italian Lega Nord.

Ryhmän johtajaksi tuli britti Nigel Farage, jonka aikaansaannosta brittien ero EU:sta pitkälle on.

Minusta tuli tuon ryhmän työvaliokunnan puheenjohtaja. Sellaisessa asemassa ei käsittääkseni kukaan muu suomalainen ole ollut ennen sitä eikä sen jälkeen.

[....]

Siinä sitten olin avainpaikalla,
Tuossa Lega Nordissa edustajana oli tuolloin muuan Matteo Salvini, nykyinen Italian sisäministeri ja Legan puheenjohtaja. Melkoisen hurjan miehen maineessa, mutta sanoisin enemminkin, että täysiverinen italialainen poliitikko. Ammattimies. Tyyli on karski, suunnitelma tarkka.

Tunnen Faragen ja Salvinin
Pari entistä kollegaa parlamenttiajoilta on nyt maidensa Eurooppa-ministereinä.

Tämä minua kiinnostaa, jopa vähän kutkuttaa. Olisiko siellä vielä minulle tehtävää? Tiedän, että olisi ja että kysytty on. Haluanko enää?

Toinen vaihtoehto on olla osa Isoa Eurojytkyä.

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/mielipiteet/vieraskolumnit/artikkeli-1.360021

Tiivistettynä:
MINÄ perustin perussuomalaiset.
MINÄ vein sen kahteen jyntkyyn
MINÄ perustin EFD:n
MINÄ nostin Nigel Faragen sen johtoon.
MINÄ tein Brexitin.
MINÄ tunnen Salvinin
MINÄ olen Italian pääministeri.
MINÄ olen henkisesti monessa maassa eurooppaministerinä.
MINÄ pääsisin europarlamenttiin jos haluaisin, että heilahtaa.
MINUA on kyselty sinne, ON.
MINÄ teen uuden eurojytkyn MINUN kanssani tai ilman MINUA. MINÄ päätän sen.
MINÄ tunnen nimittäin kymmenen vuoden takaa joitain poliitikkoja.

Ai niin. Europarlamentissa on tällä hetkellä SEITSEMÄN poliittista ryhmää.
MINÄ olen ollut YHDEN sellaisen ryhmän YHDEN valiokunnan puheenjohtaja. Posti, johon KUKAAN MUU suomalainen ei ole koskaan kyennyt. Yhden pienen poliittisen ryhmän työvaliokunnan puheenjohtajan pestihän on sata kertaa suurempi ansio kuin vaikkapa salkuton superkomissaari. Tienaakin kymmenesosan superkomissaarin ansioista. Sellainen maisterisjätkä MINÄ olen.

Ai niin, sanoinko, että MINÄ?

MINÄ!

-i-
« Viimeksi muokattu: 11.01.2019, 22:35:32 kirjoittanut ikuturso »
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 20246
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #13834 : 11.01.2019, 22:39:59 »
Ok, mutta mikä takaa, ettei meitä kuseteta uudestaan.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Rantasalmen Sulttaani

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^
  • Liked: 1013
  • Teillä oli unelma
« Vastaus #13835 : 12.01.2019, 00:11:28 »
Kyllä, kyllä. Minun on kyllä pakko myöntää, että olen aika rehellisesti yllättynyt siitä, että näinkin moni uuvatti jaksaa edelleen jatkaa puuhasteluaan puolueen sekä vaalimenestyksen vuoksi. Se on nimittäin oikeasti täysin tuhoon tuomittua hommaa, jos tarkoitus on on saada jonkinlainen eduskuntaryhmä aikaiseksi kevään vaalien jälkeen.  ;D

Tuo on kyllä yllättävää, mutta suurempi ihmetyksen aihe itselleni on se, että loikkauksia "puolueesta" ulos ei ole tapahtunut vieläkään tämän enempää vaikka kannatusgallupit ovat olleet murhaavat alusta alkaen. Olisiko tässä syynä sittenkin se, että yritystä loikkauksiin on ollut, mutta mikään puolue ei ole huolinut pettureita taakakseen? Itselleni on kyllä ihan taivaallisen sama millä tyylillä kukin uuvatti poistuu politiikan näyttämöltä, jatkoa ei varmasti ole tulossa olivat sitten minkä puolueen listoilla tahansa.

koojii

• Jäsen^^^
  • Liked: 3614
« Vastaus #13836 : 12.01.2019, 00:32:45 »

Tuo on kyllä yllättävää, mutta suurempi ihmetyksen aihe itselleni on se, että loikkauksia "puolueesta" ulos ei ole tapahtunut vieläkään tämän enempää vaikka kannatusgallupit ovat olleet murhaavat alusta alkaen. Olisiko tässä syynä sittenkin se, että yritystä loikkauksiin on ollut, mutta mikään puolue ei ole huolinut pettureita taakakseen? Itselleni on kyllä ihan taivaallisen sama millä tyylillä kukin uuvatti poistuu politiikan näyttämöltä, jatkoa ei varmasti ole tulossa olivat sitten minkä puolueen listoilla tahansa.

Kun uuvatti kansanedustaja Kaj Turunen huhtikuussa 2018 loikkasi Kokoomukseen, niin silloin taisi isä Soini ja pari muuta uuvattia tehdä diilin että jos kepu tai kokkarit ottavat vielä yhtään loikkaria uuvattien eduskuntaryhmästä, niin uuvatit eroavat hallituksesta.

Sitä en tiedä miksei uuvatit ole loikkineet oppositiopuolueisiin jos tie kepuun ja kokoomukseen on tukossa. Toki joku Torvi-Masa on sen verran poltellut siltoja, että turha edes yrittää loikata mihinkään oppositiopuolueeseen jonka listalta voisi Lapista päästä kukaan läpi.

Mahdollisesti niitä uuvattiloikkauksia oppositioon on tulossa. Jos muutama loikkaus olisi tulossa niin sehän voisi olla järkevintä pimittää sinne saakka kunnes sote- ja maakuntalakien äänestys tulee eduskuntaan ja ilmoittaa vaikka 5 minuuttia ennen äänestystä, että hän vaihtoi puoluetta. Siinä kaatuisi koko sote- ja maakuntapaska kun ennen äänestystä ei ehtisi Sipilä sopia mitään lehmänkauppoja RKP:n tai Kristillisten kanssa.

Lapiomies

• Jäsen
  • *
  • Liked: 39
« Vastaus #13837 : 12.01.2019, 00:39:54 »
Soini sanoi eilisessä haastattelussa, että hänen kannatuksensa ei ole kadonnut minnekään jytkyn jälkeen ja jos hän lähtee ehdolle niin Uudeltamaalta menee läpi seitsemän sinistä. Lähes mahdoton kuvitella Soini enää mihinkään vaaleihin ehdolle tällaisten puheiden jälkeen.

Tarkalleen ottaen Soini sanoi, että jos hän, Sampo Terho, Jussi Niinistö ja Simon Elo ovat ehdolla kaikki Uudenmaan vaalipiiristä niin silloin seitsemän ehdokasta menee läpi.

Näistä Elo on täysin poliittinen ruumis ja menettänyt eniten henkilökohtaista kannatustaan. Ihme on jos saa yli 500 ääntä eduskuntavaaleissa, voi jäädä jopa alle 400.

Elon äänisaalis oikeutti niukin naukin paikkaan viime vaaleissa ja niihin Simon oli profiloitunut nuivana hommalaisena. Nyt mies on kääntänyt takkinsa niin, että saumatkin on revennyt, ja keskittynyt kaikissa toimissaan perussuomalaisten haukkumiseen. Omituinen ja miehen luonteeseen huonosti sopiva rooli uutena Soinina mukamas nokkeline etukäteen opeteltuine "sukkeluuksineen" ei myöskään toimi alkuunkaan ja karkoittaa entiset äänestäjät vain entistä kauemmas.

Onko rooli otetu koska sillä tavoitellaan Timpan äänestäjiä, jos ja kun Timo ei ole ehdolla, vai oliko se pakkorako kun jotenkin pitää näkyvyyttä yrittää saada.
Timo ei ministerinä voinut samalla tavalla huudella kuin aiemmin, joten Elo otti roolin itselleen. Lähestyvien vaalien paine on tosin saanut näemmä Timonkin hermon pettämään, viimeisimmät "plokit" ei ole tasapainoista tekstiä.

koojii

• Jäsen^^^
« Vastaus #13838 : 12.01.2019, 00:55:52 »

Näistä Elo on täysin poliittinen ruumis ja menettänyt eniten henkilökohtaista kannatustaan. Ihme on jos saa yli 500 ääntä eduskuntavaaleissa, voi jäädä jopa alle 400.

Elon äänisaalis oikeutti niukin naukin paikkaan viime vaaleissa ja niihin Simon oli profiloitunut nuivana hommalaisena. Nyt mies on kääntänyt takkinsa niin, että saumatkin on revennyt, ja keskittynyt kaikissa toimissaan perussuomalaisten haukkumiseen. Omituinen ja miehen luonteeseen huonosti sopiva rooli uutena Soinina mukamas nokkeline etukäteen opeteltuine "sukkeluuksineen" ei myöskään toimi alkuunkaan ja karkoittaa entiset äänestäjät vain entistä kauemmas.

Itseä huvittaa Simo Elossa se, että kaveri yrittää esiintyä jonain "valtiomiehenä". Kyseessä on kuitenkin ehkä yksi epäkarismaattisimmista poliitikoista eduskunnassa ja arvovaltaa kaverilla on vähemmän kuin sittisontiaisella.

Toivottavasti saadaan eduskuntavaali-iltana tv-kamerat kuvaamaan suorana mahdollisimman monen uuvatin vaalilaskennan jänskäämistä. Siinä on kuitenkin hyvät mahdollisuudet esimerkiksi Pihvi Lindströmillä tehdä historiaa vähiten ministerinä ääniä saaneena kansanedustajaehdokkaana.

Simon Elo ja 400 ääntäkin kuulostaa kyllä äkkiseltään todella utopistisen korkealta lukemalta. Ehkä se jonnekkin sinne sadan ja kahdensadan välille sattuu.

l'uomo normale

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5100
  • Je suis. Ihmisenä ja kuluttajana.
« Vastaus #13839 : 12.01.2019, 01:01:35 »
Vielä on ehkä jotain oman lahkon veljille herutettavissa, joten huhtikuuhun asti pitää leikkiä hallitusta. Sinisten julkisuus vie pikkuisen huomioita Kokoomuksen ja Keskustan touhuista ja heikentää perussuomalaisia, kun ihmiset kuitenkin sotkevat siniset ja Perussuomalaiset keskenään, muuta merkitystä heillä ei ole. En enää jaksa uskoa koko soteen; eiköhän kokoomus pysty heruttaamaan yksityistämisensä muutenkin ajan mittaan ilman kepu-mallin maakuntia.
And madness and despair are a force.

n.n.

• Jäsen^^^
  • Liked: 1379
  • nuivaantunut
« Vastaus #13840 : 12.01.2019, 01:05:55 »
Itseä huvittaa Simo Elossa se, että kaveri yrittää esiintyä jonain "valtiomiehenä". Kyseessä on kuitenkin ehkä yksi epäkarismaattisimmista poliitikoista eduskunnassa ja arvovaltaa kaverilla on vähemmän kuin sittisontiaisella.

Simon Elo ja 400 ääntäkin kuulostaa kyllä äkkiseltään todella utopistisen korkealta lukemalta. Ehkä se jonnekkin sinne sadan ja kahdensadan välille sattuu.
Epäilen, että jää alle sadan, mainituista syistä. Boksissa kukaan ei muista, että joku Elo on edes olemassa, sikäli kun erehtyy uuvatteja äänestämään, ja silloinkin tarjolla näkyvämpiä vaihtoehtoja. Sanotaan nyt tarkka luku ääneen veikkaumielessä: 66 (vaikka epäilen meni sekin yläkanttiin).
'Olemme sinisilmäisiä ajatellessamme, että iso määrä nuoria miehiä voidaan tuoda vieraasta kulttuurista ja istuttaa heihin heti länsimaisia arvoja.' -Seida Sohrabi

l'uomo normale

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #13841 : 12.01.2019, 01:06:21 »
Lainaus
Suomi tarvitsee tiekartan turvallisuuteen
11
tam
2019
Kirjoittanut Sampo Terho | 29 Kommenttia
Hallituksen on laadittava vielä tällä vaalikaudella sisäisen turvallisuuden tiekartta, jolla korjataan sisäisen turvallisuuden vakavia resurssipuutteita. Sen pitää kartoittaa poliisin, rajavartioston ja hätäkeskuslaitoksen puutteet ja tarpeet. Tiekartan avulla tehdään toimenpideohjelma, jolla turvallisuusviranomaisten määrä nostetaan turvalliselle tasolle.

Nyt poliisilta jää resurssipulan vuoksi hoitamatta 100 000 hälytystehtävää vuodessa. Äskettäin uutisoitiin Itä-Uudenmaan tilanteesta, jossa suuri määrä rikoksia jää tutkimatta resurssipulan vuoksi.

Poliisilla ei riitä resursseja kaikkeen. Suomessa on tällä hetkellä vähiten poliiseja koko Euroopassa asukaslukuun suhteutettuna. Samaan aikaan meillä on pinta-alaltaan Euroopan viidenneksi suurin valtio. Tämä on täysin kestämätön yhtälö. Se uhkaa vakavasti kansanturvallisuutta ja kansalaisten oikeustajua.

Tämän lisäksi meillä on idässä pitkä EU:n ulkoraja. Rajavartioston resursseja ja henkilökuntaa on vähennetty vuosien varrella niin, että siellä toimitaan kirjaimellisesti äärirajoilla. Samaan aikaan matkustajamäärät esimerkiksi satamissa ja Helsinki-Vantaalla ovat lisääntyneet merkittävästi.

Lännessä meillä on maailman rauhallisin raja. Samalla se on yksi avoimimmista rajoista, mikä tuli karvaasti koettua vuoden 2015 turvapaikanhakijavyöryssä. Itärajalla säilyy rauha, kun Venäjä vartioi sitä omalta osaltaan tehokkaasti. Vuonna 2015 saimme kuitenkin esimakua myös siitä, mitä tapahtuu, jos itäraja alkaa vuotaa.

Nykyresursseilla uudesta maahanmuuttajien vyörystä ei selvitä. Rajavartiolaitosta purettiin, kun idealismi vei voiton realismista.

[...]

Siksi nyt tarvitaan tiekartta, jossa selvitetään, missä puutteet ovat suurimmillaan.

[...]

https://blogit.iltalehti.fi/sampo-terho/2019/01/11/suomi-tarvitsee-tiekartan-turvallisuuteen/

n.n.

• Jäsen^^^
  • nuivaantunut
« Vastaus #13842 : 12.01.2019, 01:10:26 »
Lainaus käyttäjältä: Sampo Terho
Siksi nyt tarvitaan tiekartta, jossa selvitetään, missä puutteet ovat suurimmillaan.

1) päättäjissä
2) rajalla

Tämä on tiedossa. Sampo tietää myös varsin hyvin mitä asioille pitäisi tehdä.

Ei tässä tarvita mitään karttaa, vaan Ouija-lauta, jotta löydetään munat asian korjaamiseksi
'Olemme sinisilmäisiä ajatellessamme, että iso määrä nuoria miehiä voidaan tuoda vieraasta kulttuurista ja istuttaa heihin heti länsimaisia arvoja.' -Seida Sohrabi

Lapiomies

• Jäsen
  • *
  • Liked: 39
« Vastaus #13843 : 12.01.2019, 01:34:47 »
Sampolle tiedoksi.

Suomen asukasluku, pinta-ala, poliisien määrä ja rajanaapurit ei juurikaan ole vaihdellut. Jokin muu nyt mättää ja heikentää voimakkaasti sisäistä turvallisuutta. Sampo ei tiedä mikä on syynä ja tarvitsee tutkimusta ja tiekarttaa. Kansalaiset tietävät ja Sampollekin tämä realisoituu omalla tavallaan vaalipäivänä.

koojii

• Jäsen^^^
« Vastaus #13844 : 12.01.2019, 01:51:17 »

Epäilen, että jää alle sadan, mainituista syistä. Boksissa kukaan ei muista, että joku Elo on edes olemassa, sikäli kun erehtyy uuvatteja äänestämään, ja silloinkin tarjolla näkyvämpiä vaihtoehtoja. Sanotaan nyt tarkka luku ääneen veikkaumielessä: 66 (vaikka epäilen meni sekin yläkanttiin).

Voit olla hyvin oikeassa. Itse päädyin yli sataan ääneen kun ajattelin että Uudenmaan vaalipiiri on sen verran monen äänestäjän vaalipiiri, että vahingossakin sinne tulee ääniä vaikka tarkoitus äänestäjällä on äänestää jotain aivan toista ehdokasta. Samoin Helsingin ja Uudenmaan vaalipiirien ehdokasnumerot voivat mennä osalla sekaisin niin saa Simon elostelija äänen vaikka äänestäjällä oli tarkoitus äänestää sen numeron ehdokasta Helsingin vaalipiiristä.

Eihän tuota vaalien lopputulosta tarvi enää onneksi kovin montaa kuukautta odotella ja veikkailla kun saadaan ihan oikeat lukematkin.

Uuvattien lorun loppu ne seuraavat eduskuntavaalit ovat. Arvoton ja kunniaton uuvattien puolue on sitten uuvatteineen historiaa.  ;D

John Johnson

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 287
  • The Ace of Spades
« Vastaus #13845 : 12.01.2019, 08:36:44 »
Tuntuu oudolta, että vielä ennen uuvattiloikkaa pidin Simon Eloa hyvänä nuivana poliitikkona ja olisin jopa saattanut äänestää miestä mikäli vaalipiiri olisi ollut kohdallaan. En oikein vieläkään voi uskoa että jannu onkin tällainen aivoton saappaannuolija. Miltähän Elon äänestäjistä nyt tuntuu?
You cannot say Happiness without saying Penis.

I went to the bank the other day and asked the lady behind the counter to check my balance, so she pushed me!

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 20683
« Vastaus #13846 : 12.01.2019, 08:45:52 »
Tuntuu oudolta, että vielä ennen uuvattiloikkaa pidin Simon Eloa hyvänä nuivana poliitikkona ja olisin jopa saattanut äänestää miestä mikäli vaalipiiri olisi ollut kohdallaan. En oikein vieläkään voi uskoa että jannu onkin tällainen aivoton saappaannuolija. Miltähän Elon äänestäjistä nyt tuntuu?

Ja miten Sampo Terhokin kehtaa olla aivoton idiootti sössöttämässä tiekartoista? Arvaas kuinka moni meistä olisi vielä pari vuotta sitten äänestänyt Terhoa? Nyt vaan ihmetyttää millainen retardi siinä takoo.

ISO

• Jäsen^^^
  • Liked: 17318
  • Persuhtava keskustelija
« Vastaus #13847 : 12.01.2019, 09:09:53 »
Sampo tosiaankin on osoittautunut täydelliseksi vätykseksi.

Jossain vaiheessa ajattelin, että miehellä voi oikeasti olla tulevaisuutta politiikassa, mutta sehän on aivan täys paskahousu. Ilmeisesti pääsi ministeriksi vain mielistelemässä soinia, ja toki muita arvopohjallisia.

Eikä siinä mitään, niin politiikassa toimitaan, mutta omia äänestäjiä ei sovi unohtaa, eikä varsinkaan alkaa sylkeä niitten päälle, vaikka miten luikertelis mielistelyiden verkossa.
Syyrialainen Nesrin, 20, kertoo:
Hänen mukaansa häirinnältä voi arabikulttuurissa välttyä, jos ei puhu miehille ja välttää kaikenlaista kontaktia, ”merkkien antamista”.

susiruma

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 98
« Vastaus #13848 : 12.01.2019, 09:16:57 »

Pahalta edelleen. 14.4.2019 helpottaa, ja tätä aikaisemminkin äänestyskopissa tuntuu hienolta olla antamatta ääntä elostelijalle.

l'uomo normale

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #13849 : 12.01.2019, 09:59:10 »
Lainaus
Sinisen tulevaisuuden puheenjohtaja, eurooppa-, kulttuuri- ja urheiluministeri Sampo Terho vaatii tiedotteessa Suomen hallitusta sanojensa mukaan ”hätäkokoukseen”.

– Esitämme, että hallitus kokoontuu ylimääräiseen istuntoon, jossa saamme sisäministeriltä ja turvallisuusviranomaisilta tiedonannon Oulun poikkeuksellisen kuvottavista lapsiin kohdistuneista seksuaalirikosepäilyistä, Terho vaatii.

Puheenjohtajan mukaan hallituksen täytyy saada faktojen lisäksi asiantuntijoiden ehdotuksia siitä, miten jatkossa pitäisi toimia. Hallituksen täytyy antaa kaikki mahdollinen tuki turvallisuusviranomaisille ja rikosten uhreille, Terho sanoo.

.....

Tämä on törkeä hyökkäys suomalaisia arvojamme ja kansanturvallisuutta kohtaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ada9fac5-4065-4dec-b287-52b7d239641e

Takoo, takoo.

Lahti-Saloranta

• Jäsen^^^
  • Liked: 20322
  • Monikulttuurisuutta vastaan rokotettu
« Vastaus #13850 : 12.01.2019, 10:06:23 »

Ja miten Sampo Terhokin kehtaa olla aivoton idiootti sössöttämässä tiekartoista? Arvaas kuinka moni meistä olisi vielä pari vuotta sitten äänestänyt Terhoa? Nyt vaan ihmetyttää millainen retardi siinä takoo.
Oikeassahan Sampo on tuon tiekartan suhteen. Matuille vain käteen tiekartta joka johtaa Tornioon ja sieltä Haaparantaan. Suomi voisi vielä sponsoroida linja-autokuljetuksen Lulajaan ja sieltä junabiljetin Tukholmaan. Armeijakin voisi tarvittaessa avustaa matkalaukkujen kannossa.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 20246
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #13851 : 12.01.2019, 10:09:01 »
Ovatko uuvatit yhden asian liike, Sampo?
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Heppu Dille

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 655
« Vastaus #13852 : 12.01.2019, 10:16:37 »

Kyrsii edelleen ja aina vaan enemmän, kun Elo lausuu jotakin julkisuudessa. Toivottavasti muutkin Simonin kusettamat äänestäjät tuntevat samalla tavalla. Silloin Simon joutuu tosiaankin etsimään itselleen kokonaan uudet äänestäjät.

Punaniska

• Jäsen^^^
  • Liked: 6538
  • patataantumuksellinen arkkikonservatiivi pimeästä
« Vastaus #13853 : 12.01.2019, 10:19:44 »

Elo on poliittinen broileri ja varoittava esimerkki broilerijärjestelmän demokratiaa rapauttavasta vaikutuksesta. Olen mojunnut tästä aikojen alusta asti.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Roope

• Jäsen^^^
  • Liked: 58576
« Vastaus #13854 : 12.01.2019, 15:56:34 »
Usarissa ministeri Lindströmin pitkä puolustus hallituksen politiikalle. Jotkut perusssuomalaiset eivät kuulemma ymmärtäneet, että hallitusohjelman kirjaus ”Hallitus arvioi kriittisesti kaikkia sellaisia tukijärjestelmiä, jotka ohjaavat työkykyisiä ihmisiä pitkäaikaisiin poissaoloihin työmarkkinoilta." sitoi perussuomalaiset väistämättä hallituksen myöhempiin päätöksiin.

Lainaus
Jari Lindström: Enhän minä mutta ne muut

Kun perussuomalaisten eduskuntaryhmässä tapahtui kesän 2017 puoluekokouksen jälkeen hajoaminen, niin sitä on sittemmin tulkittu, veikkaisin, vähintäänkin tuhansien palstamillimetrien verran.

On nähty ja kuultu mitä ihmeellisimpiä salaliittoteorioita. Milloin koko homma(ei se Homma) on jonkun mielestä ollut etukäteen suunniteltua, milloin kyse on ”hillotolppailusta”.

Jokainen tuntuu olevan oikeassa. Omasta mielestään. Itse olen tähdentänyt koko ajan sitä, että olen kertonut ja kerron vain oman näkemykseni asiasta. En minä voi kaikkea tietää, kaikkein vähiten aukotonta totuutta. Mutta sen tiedän missä olen ollut itse mukana.

[...]

Kun sitten kaikki(HO) oli lopulta valmista, haettiin  lopullinen hyväksyntä kaikelle puoluevaltuustosta, puoluehallitukselta ja eduskuntaryhmältä. Yhdessä neuvoteltiin ja yhdessä hyväksyttiin. Sekä hallitukseen meneminen ja hallitusohjelma. Kaikkinensa.

Minä ymmärsin hyvin sen, mitä hallitusohjelman hyväksyminen tarkoitti. Ymmärsin, koska olin ollut kolme viikkoa samassa huoneessa Kokoomuksen ja Keskustan neuvottelijoiden kanssa kuulemassa mitä tässä haetaan. Työllisyysryhmää veti muuten Kokoomuksen Juhana Vartiainen.

Tässä edellä lyhyesti se prosessi, joka johti esim. Työvoimahallinnon uudistamiseen(kasvupalvelut) tai tähän kirjaukseen:
”Hallitus arvioi kriittisesti kaikkia sellaisia tukijärjestelmiä, jotka ohjaavat työkykyisiä ihmisiä pitkäaikaisiin poissaoloihin työmarkkinoilta.”

Kun näitä sitten ryhdyttiin panemaan toimeen, alkoivat ongelmat ja vastustus. Totta kai. Se ei tullut minulle yllätyksenä. Mutta kun omilta, eli perussuomalaisilta, alkoi tulla kritiikkiä ja vastustusta, se kertoi allekirjoittaneelle sen, etteivät ihan kaikki olleet sisäistäneet sitä mitä hallitusohjelman kirjaukset oikeasti tarkoittavat. Että mitä tuli hyväksyttyä.

Toki syytä on myös minussa. Minun olisi pitänyt kyetä kertomaan selkeämmin se  mihin olemme sitoutuneet.

Kun sopimus hallitukseen menemisestä ja hallitusohjelman hyväksymisestä hyväksyttiin yhdessä, niin sitä sopimusta  minä olen puolustanut. Vaikken olekaan kaikesta pitänyt saatikka ollut aina samaa mieltä tavasta toimia. Tämäkään ei tarkoita sitä, että me emme olisi saaneet omia tavoitteitamme läpi. Jokainen joutuu antamaan jotain jotta saa jotain.
Uusi Suomi 12.1.2019

Terveisiä Lindströmille, että ministeri Sanni Grahn-Laasonen torjui aikoinaan silloisen PS-puheenjohtaja Soinin perhevapaauudistuksen vastustuksen tuolla samalla hallitusohjelman kohdalla, jonka Grahn-Laasonen määritteli huvittavasti "yksiselitteiseksi". Oikeastihan "kriittinen arviointi" on mahdollisimman epämääräinen ja monitulkintainen ilmaus, mutta ei siis Lindströmin ja Grahn-Laasosen mielestä.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Nikolas Ojala

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6600
  • Tiellä Rhodesiasta Zimbabween
    • Kirjoitelmia
« Vastaus #13855 : 12.01.2019, 16:04:15 »
Lindström näköjään puolustelee aktiivimallia, mikä on ymmärrettävää siltä kantilta että hän on itse niin syvällä siinä. Mutta puolustiko Lindström samalla innolla hallituksen kuolleiksi pykäliksi jääneitä maahanmuuttopolitiikan linjauksia, niitä samoja joista Halla-aho vaati hallitusta pitämään kiinni?

Lindström, onko sinulla valikoiva muisti?
Totuus ei ole vihapuhetta. Se on totuus.

Dystopia

Luettavaa:

n.n.

• Jäsen^^^
  • nuivaantunut
« Vastaus #13856 : 13.01.2019, 00:17:03 »
Terhoa äänestäneenä voin kertoa miltä tuntuu - petetyltä. Eikä yhtään ole laantunut kuukausien vieriessä. Eniten kuitenkin nappaa oma tyhmyys - pitikin mennä vedätettäväksi, vaikka jokin takaraivossa sanoi, ettei puheet ja naama natsaa, siis miehen habitus ei vastaa kaveria, joka puhuu vaikeista asioista vaikka itsensä uhalla.  Eihän se sitä sitten ollutkaan.

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 31333
  • Pidättäkää kulakit
« Vastaus #13857 : 13.01.2019, 00:27:13 »
Kirkkonummelaisena, ja muut syyt jo tiedättekin, äänestän Riikka Purraa. Mulla on vaan tällainen käänteinen Midaksen kosketus; kukaan äänestämäni ei koskaan mene läpi (paitsi Paavo Lipponen), mutta muille suosittelemani läpimenneet osoittautuvat aina myöhemmin tod. kusipäiksi. ??? Voisiko äänioikeuden luovuttaa jollekin paremmin asian hallitsevalle?   :'(

DuPont

• Jäsen^^^
  • Liked: 2410
« Vastaus #13858 : 13.01.2019, 04:42:05 »

Kyrsii edelleen ja aina vaan enemmän, kun Elo lausuu jotakin julkisuudessa. Toivottavasti muutkin Simonin kusettamat äänestäjät tuntevat samalla tavalla. Silloin Simon joutuu tosiaankin etsimään itselleen kokonaan uudet äänestäjät.
Sen perusteella, mitä Simon Elo valehteli Homma-foorumille aikoinaan, olisin voinut häntä äänestää. Onneksi en tehnyt, kun oli eri vaalipiirissä. Simon Pettäjän kommentit kai vieläkin ovat haettavissa arkistoista?

Kukko

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4653
  • Pullon Suomi-viinaa juonut rasisti
« Vastaus #13859 : 13.01.2019, 06:05:08 »

Joskus miettinyt että mikähän mahtaa olla pienin äänimäärä jonka istuva kansanedustaja/ministeri on seuraavissa vaaleissa koskaan saanut. Nimittäin, nyt saatetaan smurffata uusia ennätyksiä. 
Sananvapautta ei nähdä Euroopan unionissa enää kansalaisten suojautumiskeinona hallintoa vastaan, vaan sen käyttäminen nähdään rikoksena, joka antaa viranomaisille aseet kansalaisten syyttämiseksi ”vihapuheesta” tai jostakin tekaistusta ”rasismista”.
 -J. Sakari Hankamäki