Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,https://www.facebook.com/Hommaforum/ Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.
Lainaus käyttäjältä: ISO - 14.05.2019, 10:21:21Onhan soinilla varmasti melkoiset verkostot, ihan ympäri maailmaakin, että varmasti se löytää jotain hyväpalkkaista vähän vaivaa vaativaa työtä itselleen.Soini tunnetaan kotimaassa ja maailmallakin vähän. Siksi hän ei varmasti löydä hyväpalkkaista ja vähän vaivaa vaativaa työtä itselleen.
Onhan soinilla varmasti melkoiset verkostot, ihan ympäri maailmaakin, että varmasti se löytää jotain hyväpalkkaista vähän vaivaa vaativaa työtä itselleen.
VIIMEINEN KEIKKA PIMEYDEN YTIMEEN14.5.2019 TIMO SOINIEilen ja tänään osallistuin viimeistä kertaa ulkoministerinä EU- maiden ulkoministerikokoukseen Brysselissä.Nimesin Brysselin Europarlamentti- vuosinani Pimeyden Ytimeksi. Käsite on laajasti levinnyt, eikä sitä ole syytä muuttaa.Olen rampannut Brysselissä taajaan viimeisen kymmenen vuoden aikana. Olo on tällä hetkellä ristiriitainen. En erityisesti pidä ylikansallisesta EU- järjestelmästä, mutta kokemusteni summana ymmärrän, että joku yhteistyörakenne Euroopassa tarvitaan, eikä tällä hetkellä parempaakaan ole.Brysselissä olen tutustunut erilaisiin ihmisiin. Olen saanut elinikäisiä ystäviä. Saanut apua ja antanut tukea. Euroedustajavuodet olivat suorastaan hulvattoman hauskoja.Olen opiskellut tätä aparaattia ja tiedän miten se toimii. Suomen asiaa olen ajanut, silloinkin kun olen ollut eri mieltä.Instituutioita ei tule ikäviä, ihmisiä tulee.Selvisin Brysselistä, mutta jälki jäi.
Lainaus käyttäjältä: justustr - 13.05.2019, 22:59:31Voiko olla että Sipilä ja Orpo vetivät retkuun jopa itse pääuuvatin? Eli että Soinille ei olisi tiedossa mitään palkkiovirkaa? Siltä tuo nyt vahvasti alkaa näyttämään Sipilä ja Orpo voivat olla kohta itse siinä poliittisessa tilanteessa, että heidänkään maalisuoransa ei vie hillotolpalle vaan menee maalilaukaksi.
Voiko olla että Sipilä ja Orpo vetivät retkuun jopa itse pääuuvatin? Eli että Soinille ei olisi tiedossa mitään palkkiovirkaa? Siltä tuo nyt vahvasti alkaa näyttämään
PLOKIVIIMEINEN KEIKKA PIMEYDEN YTIMEEN14.5.2019 TIMO SOININimesin Brysselin Europarlamentti- vuosinani Pimeyden Ytimeksi. Käsite on laajasti levinnyt, eikä sitä ole syytä muuttaa.
LainausPLOKIVIIMEINEN KEIKKA PIMEYDEN YTIMEEN14.5.2019 TIMO SOININimesin Brysselin Europarlamentti- vuosinani Pimeyden Ytimeksi. Käsite on laajasti levinnyt, eikä sitä ole syytä muuttaa.http://timosoini.fi/category/ploki/Ei ehkä silti kaikkein omaperäisintä tavaraa.Joseph Conradin romaani ”Pimeyden ydin” (1902) luo jännitteen, jossa pimeyden ydin on lukijan valinnan mukaan joko Kongo tai Bryssel, mistä käsin Kongon riistoa johdetaan.EDIT. Mahtaako Soinin populismi-kirjan nimeksi tämän vihjeen nojalla tulla "Pimeyden ytimessä"?
Soinismeilta lähti loppukin terä kun Jusula lopetti niiden käsikirjoittamisen. Josta herää kysymys että miksi lopetti? Ymmärsin että Jusula ja Soini olivat kavereita.
Jusulasta tiedän vain 2 asiaa. 1. Käsikirjoitti Soini hahmoa. 2. Leikkeli teatraalisesti ps:n jäsenkortin 2017. Että sellainen kaveri. Hieman vaikutti habitukseltaan sellaiselta "ettekstetiedäkukamäoon" (ja 99,9% suomalaisista ei tiennyt) kun korttia Jusula leikkeli... joka sekin vaikutti vaikealta... oliko sitkeä kortti? (sitkistynyt marinoituessaan liiallisesta paskanpuhumisesta ja ääliömäisten lausuntojen toistelusta). Tai sitten antoivat toimituksessa kortinleikkelyyn tylsimmät sakset... ja tylsistä saksista tulee mieleen tylsimykset... soini ja jusula ovat melonilippalakkisia tylsimyksiä.
Siitäkö Soinille suojatyöpaikka?https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/f9f3d290-fe43-429d-837c-3dde8877a2a7LainausSuomen itsenäisyyden juhlarahasto Sitra etsii yliasiamies Mikko Kososelle seuraajaa, Talouselämä kertoo.Sitran vuosikertomuksen mukaan Kososelle maksettiin viime vuonna palkkaa 271 000 euroa, mikä tarkoittaa 22 583 euroa kuukaudessa. Laskelma on tehty jakamalla vuosipalkka 12 kuukaudella.Sitra kertoo ilmoituksessaan hakevansa henkilöä, jolla on tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto, käytännössä osoitettua johtamistaitoa ja johtamiskokemusta asiantuntijaorganisaation tulosvastuullisesta johtamisesta sekä hyvä suomen-, ruotsin- ja englanninkielen hallinta.Henkilöllä pitäisi olla myös muun muassa verkostoja ja vankkaa osaamista Sitran tehtäväalueilla sekä kokemusta muutosprosessien läpiviennistä.
Suomen itsenäisyyden juhlarahasto Sitra etsii yliasiamies Mikko Kososelle seuraajaa, Talouselämä kertoo.Sitran vuosikertomuksen mukaan Kososelle maksettiin viime vuonna palkkaa 271 000 euroa, mikä tarkoittaa 22 583 euroa kuukaudessa. Laskelma on tehty jakamalla vuosipalkka 12 kuukaudella.Sitra kertoo ilmoituksessaan hakevansa henkilöä, jolla on tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto, käytännössä osoitettua johtamistaitoa ja johtamiskokemusta asiantuntijaorganisaation tulosvastuullisesta johtamisesta sekä hyvä suomen-, ruotsin- ja englanninkielen hallinta.Henkilöllä pitäisi olla myös muun muassa verkostoja ja vankkaa osaamista Sitran tehtäväalueilla sekä kokemusta muutosprosessien läpiviennistä.
Tuon Sitran yliasiamiehen nimittää tuleva hallitus ja varmasti omilleen. Sipilä on vahva veikkaukseni, koska ei sitäkään huvita riviedustajan osa (vrt. Stubb), kun puheenjohtajuus menee, eikä ministerinsalkkua tule. Saman postin otti aikaisemmin kepun ex-pj ja ex-pääministeri Esko Aho. Miksi kukaan enää antaisi sinisille yhtään mitään. Soini kirjoittelee kirjaa sopeuttamisrahalla, kunnes varsinainen eläke alkaa juosta aikanaan.
Lainaus käyttäjältä: Pullervo - 15.05.2019, 14:51:49Tuon Sitran yliasiamiehen nimittää tuleva hallitus ja varmasti omilleen. Sipilä on vahva veikkaukseni, koska ei sitäkään huvita riviedustajan osa (vrt. Stubb), kun puheenjohtajuus menee, eikä ministerinsalkkua tule. Saman postin otti aikaisemmin kepun ex-pj ja ex-pääministeri Esko Aho. Miksi kukaan enää antaisi sinisille yhtään mitään. Soini kirjoittelee kirjaa sopeuttamisrahalla, kunnes varsinainen eläke alkaa juosta aikanaan.Menee vahvasti off-topic mutta tuosta Sitran yliasiamiehen paikasta sen verran, että pitkän aikaa on puhuttu, että se on jyvitetty Jyrki Kataisaille. Kataisen pesti EU:n kovapalkkaisimpana vahtimestarina on päättymässä ja kun lukee noita toiveita viran hakijalta, niin voisivat lisätä siihen, että hakijan puolison autossa täytyy olla sama rekisterinumero kuin Kataisen vaimolla kulkupelissään.
Menee vahvasti off-topic mutta tuosta Sitran yliasiamiehen paikasta sen verran, että pitkän aikaa on puhuttu, että se on jyvitetty Jyrki Kataisaille. Kataisen pesti EU:n kovapalkkaisimpana vahtimestarina on päättymässä ja kun lukee noita toiveita viran hakijalta, niin voisivat lisätä siihen, että hakijan puolison autossa täytyy olla sama rekisterinumero kuin Kataisen vaimolla kulkupelissään.
Kysyimme, mitä toimitusministeristö tekee – Pirkko Mattila: "Olen pitänyt käyttämättä jääneitä lomapäiviä ja kävin jakamassa äitienpäivämitalit"Pirkko Mattila kertoo hoitelevansa enimmäkseen rutiiniasioita ja pitävänsä lomapäiviä pois alta toimitusministeristön ministerinäKOTIMAA 16.5.2019 18:00 ANTTI ERVASTIPääministeri Juha Sipilä (kesk.) esitti maaliskuussa hallituksensa ennenaikaisen eronpyynnön tasavallan presidentille, ja hallituksen ministerit jatkoivat toimitusministeristönä. Mutta mitä se oikein tekee?Mitä toimitusministeristö tekee, ja miten sen työ eroaa aiemmasta varsinaisen hallituksen työstä, istuntoyksikön päällikkö Arno Liukko valtioneuvostosta?.... loput maksumuurin takana
Ensi viikolla on taas YLE:n pienpuoluetentti. Meinaakohan ministeri Terho ilmestyä sinne?
Lainaus käyttäjältä: Charlie - 17.05.2019, 00:17:45Ensi viikolla on taas YLE:n pienpuoluetentti. Meinaakohan ministeri Terho ilmestyä sinne? Terho on jo jättänyt sinisten puheenjohtajuuden. Puheenjohtajan tehtäviä hoitaa puoluekokoukseen asti Tiina Ahva.
Puoluekokouksen jälkeen puolueen toimitsijat huolehtisivat toimintojen hallitusta alasajosta.
^ Ja jos säätiöllä on jotain irtorahaa, niin ei kun kunnon bakkanaalit ja kaikki lihoiksi.Huone 308, sampolla jallua. Tänään se ei lopu kesken!-i-
Aina kun tuntuu pahalta, ajattelen uuvatteja, sampoa, piffiä, bussia, simonia , tiinuskaa ja muita.Ne heitti koko elåmönsä roskakoriin muutaman pahaisen kuukauden vuoksi, jolloin saivat olla vallassa ja leikkiä tärkeitä, ja halveksia Perussuomalaisia kaikissa käänteissä.
TYÖT TEHTYNÄ17.5.2019 TIMO SOINISuomen puheenjohtajuus Euroopan Neuvostossa on päättynyt.Työt tehtynä.Tässä sankarit, jotka mahdollistivat yhteisen onnistumisen.Kiitos!
KEPUN PUHEENJOHTAJAKSI?18.5.2019 TIMO SOINIEntinen Kepun varapuheenjohtaja ja maatalousasiantuntija Timo Kaunisto esitti Hämeen lehdissä, että minun pitäisi asettua Kepun puheenjohtajaksi ja nostaa puolue takaisin jaloilleen.Esityksessä on sekä kieli poskessa että vakava viesti.Kaunisto on huolissaan Kepusta. Syystä. Esittämällä minua tämä huoli tulee esiin ja näkyväksi. Saa julkisuutta. Tulee torjutuksi, mutta itse huolta ei pidä torjua.Kun puhutaan laajasta Maalaisliitosta ideologisesti, se voi olla vielä nyky- Suomessakin suurin puolue. Sekä SMP että Perussuomalaiset pääsivät nousemaan Kepun ” rappiotilasta ”, linjan hämärtymisestä.Olen jättämässä puoluepolitiikan. Timo Kaunisto on ensimmäinen, joka kaipaa minua sinne takaisin, mutta ei viimeinen . Saatan joku päivä itsekin saada sellaista päähäni. Nyt haluan irti.Kepun ei pidä myydä nahkaansa synnytteillä olevalla hillopurkkihallitukselle. Menestyvä Kepu ei koskaan ole apupuolue. Se on uudistuneella tahtopolitiikalla johtava puolue.Vaikka puoluepolitiikka on kohdaltani ohi, ei Suomeen asia ole ohi. Olen vapaa mies.Kirjoitan kirjan populismista. Keskustan pykäläläisessä traditiossa on menestyksen siemen. Ei yksin siinä, mutta myös siinä.Tilanne on paha, mutta ei toivoton.Timo Kaunisto ymmärtää Kepun kriisin syvyyden. Siinä ymmärryksessä se nousun mahdollisuus piilee.Vaikka lähden politiikasta, en lähde maailmasta.Kiitos Kauniston kaimalle kauniista ajatuksesta.