HOMMAN KESKUSTELU > Tupa

Hommahomma - mitä Hommaforumista kirjoitetaan (lue ohjeet alusta)

<< < (32/32)

duc:
Koska tuossa julkaisussa nostettiin esiin esimerkkinä eräs seikka, josta olen kirjoittanut paljon tällä foorumilla ja joka leimattiin suoraan valheeksi (pseudo-science), kertaan lähteet ja oman positioni tiedeyhteisössä.

Olen koulutukseltani uskonnollisten tekstien tutkija ja lähtökohtanani uskonnon selittämiselle on, että pyhinä pidätetyt tekstit, jotka uskonto määrittelee lain kaltaisiksi, ellei suoranaisesti laiksi, vaikuttavat myös lain tavoin uskonnon harjoittajaan. Kaikkia tuohon liittyviä yksityiskohtia on tässä mahdotonta käydä läpi, mutta alla on mainittu esimerkki muslimien raiskausinnosta tieteellisesti valheellisena väitteenä on itse valheellinen väite.

Todisteena olen käyttänyt muslimien omaa juridista aineistoa ja erityisesti perinteistä oikeuskäytäntöä edustavaa teosta ('Umdat al-Salik / Reliance of the Traveller), joka on englanninkieltä ymmärtävälle helpommin aukeava kuin keskiajan arabian kieli. Tilastodatan, joka kertoo huomattavasta yliedustuksesta seksuaalirikoksista noiden am. henkilöiden osalta, selittäjänä käyttämäni metodi on validi, eikä falsifioidu pelkästään perustelemattomalla väitteellä sen epätieteellisyydestä (pseudotiede).